X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tiger Woods 09: The Jesus Shot


Svar
tastasSkrevet 23/08-08 16:36 
Prøv at tjekke denne video. Nogle unge gutter viser en "fejl" i Tiger Woods hvor de slår en bold fra en sø i hul.

EA beviser efterfølgende at der ikke er tale om en fejl i spillet....

The Jesus Shot
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-08 16:59 
Seriøst svar på tiltale ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkenDarkenSkrevet 23/08-08 17:00, rettet 23/08-08 17:01 
Allerede postet for 2 dage siden i YouTube tråden
Hvor denne også burde have været postet ;)

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=20205#373816
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/08-08 18:13 
Fandme go humor
KamekKamekSkrevet 23/08-08 18:14 
Fed måde at reklamere på :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ElgenElgenSkrevet 23/08-08 20:00 
tas>
Nogle unge gutter viser en "fejl" i Tiger Woods....

Mon ikke de 'unge gutter' står på EA's lønningsliste? };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-08 21:03 
Hvordan kommer du frem til det? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-09 23:20, rettet 19/07-09 23:24 
Synes lige jeg ville blære mig med denne her, som jeg lavede her til aften i Tiger Woods PGA Tour 10... :)

Sådan skal en Eagle laves... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 20/07-09 13:51 
Men Palle - det var jo ikke dig - det var Tiger Woods, der lavede den...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/07-09 14:06, rettet 20/07-09 14:21 
Lord Darkeyes>

I demoen til PS3 kunne jeg drive over 100% med lethed. I demoen til Xbox360 kunne jeg kun nå op på 93-96%. Er det en fejl i min Xbox360 controller, eller er der vitterlig sådan en forskel i styringen?

Skal jeg købe spillet til PS3 eller til Xbox360?


Jeg har spillet begge versioner og der er ingen forskel i styringen og har heller ikke bemærket nogen forskel på træerne som du nævner (derfor kan der godt være forskel, har blot ikke bemærket det). Jeg driver med lethed op til 106% i Xbox udgaven, så det må være din kontroller der er noget galt med.

Ligemeget hvad vi siger, køber du det jo nok til PS3 alligevel :) - og det skal du da også gøre, hvis du ikke kan drive minimum 100% i 360-udgaven.

Herold>
Men Palle - det var jo ikke dig - det var Tiger Woods, der lavede den...

... og nej, hvis du lægger mærke til det, er det faktisk mig og ikke Tiger Woods som laver den. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 20/07-09 20:10 
Ej nu overdriver du altså. Det her er den mest langt ude påstand, du er kommet med endnu. Alle ved, at der ikke længere findes fungerende launch-maskiner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 20/07-09 20:34 
Jeg bliver mere og mere overrasket over at jeg stadig har min =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 20/07-09 20:48 
Lord Darkeyes>
Jeg tror, jeg vil købe mig en ekstra Xbox360 (ligesom millioner andre har gjort det)

Kilde, eller er det der centimetertykke støv fra din PS3, der får dig til at overse at jeg spørger om det? :P

Lord Darkeyes>
Jeg er interesseret i en Jasper model, da den jeg har nu (launch model), larmer helt vildt meget. Er man sikker på at få en Jasper model, hvis man køber en Arcade?

Jeg tvivler på at der er nogen garanti, men jeg har en ven, der fik en Jasper. Du kan reelt se det gennem det lille hul der er bag i kassen, så hvis du inspicerer inden du køber, er du sikker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig