X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 spørgsmål


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 19:12 
Hvorfor er det man skal opdater, feks når man har købt et nyt spil så gør den det, også senere vil spille et andet man har spillet før, så skal den opdater igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/04-09 11:57 
Svært at sige, men under alle omstændigheder er nydniveauet på begge alt for højt.

Jeg vil dog til enhver tid foretrække at høre på fan'en.
HeroldHeroldSkrevet 01/04-09 15:50 
Jeg synes at tiden har vist at, uanset hvad, så vil PS3-fanboyen overdøve begge dele. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 01/04-09 16:19, rettet 01/04-09 16:21 
Enlig give herold ret.

Men personlig vil jeg heller hører på fanboys end på lyden fra en fan. Fanboys giver jo en masse gode grin og det gør en fan ikke.

Men personlig er jeg glad for mig Rød 360. lyden niveuen er sgu helt fint nu. Faktisk er det min pc der larmer mere nu, og har snakker vi om vandkølet en som kun kører små opgaver som songbird og messenger lige nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 02/04-09 15:19 
Nogen der ved om man skal klippe EAN-etiketterne på spillene ud, hvis man skal have cashback fra Microsoft?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
rapsacrapsacSkrevet 02/04-09 15:27 
en kopi af kvitteringen og så mærkatet fra boxens æske skulle gøre det.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KTCKTCSkrevet 03/04-09 11:55 
Det kan jeg bekræfte.
Man kan desværre ikke undgå at klippe kassen i stykker og i stedet vedlægge en kopi af EAN-etiketten, har jeg lige fået svar på fra MS support.
Jeg har lige sendt mit brev af sted.

Xbox moneyback detaljer
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
rapsacrapsacSkrevet 22/04-09 19:40 
jeg har nu modtaget mine penge- minus ekspeditionsgebyr på 20,- :)?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/05-09 08:40 
Hvorfor har MS gjort det til en nærmest fordækt og umulig handling, hvis man vil slette sin 360-cache?

http://www.ehow.com/how_2252353_delete-cache-xbox-360.html

Ingen almindelige mennesker kan jo finde ud af at komme ind i den menu og udføre handlingen! Hvorfor ligger det ikke bare som et almindeligt valg under Memory (selvfølgelig med de rette advarsler før man udfører det)?
KTCKTCSkrevet 01/05-09 09:19 
rapsac>
jeg har nu modtaget mine penge- minus ekspeditionsgebyr på 20,- :)?
Hvor længe måtte du vente på dine penge?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
rapsacrapsacSkrevet 01/05-09 13:30 
7-8 uger mener jeg
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
nerosnerosSkrevet 01/05-09 17:51 
Kan man gemme avi filer på sin XBOX?
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 13:51 
SeventhSun>
En lille advarsel.

Jeg har lige købt en Resident Evil bundle med en sort Elite model i, og det er IKKE en Jasper.
I hvert fald ikke hvis man skal gå efter Amp 12,1 som eftersigende er den eneste sikre metode.

Det er en officiel MS bundle, hvor RE5 er vist uden på æsken, men det er såvidt jeg kan se en almindelig Elite bundle udover lige at der er RE5 med (jeg har ikke haft den rigtigt ude af æsken).

Og en advarsel mere:

Jeg fik en tilsvarende sort Falcon-model fra Getmore i dag, selvom de angiver, at det er den røde på deres produktside. :/

Så *pas på*!

http://www.getmore.dk/Product/Microsoft/52V-00064.html

Men så lærer man måske at lave en lille kommentar ved sine bestillinger fremover: "Det skal være den rigtige f**k*ng farve. Ikke sort, blå, grøn, men RØD/ROT/أحمر!".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 10/06-09 14:02 
Den sorte er ellers federe, men skidt at du kun fik en Falcon
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 14:21, rettet 10/06-09 14:24 
Det er den da, men det er nu meget "frækt" med en rød RE5-udgave. :) Men en præferencesag. Min oldnordiske Zephyr-model er jeg dog godt træt af, så en Falcon fra 2008-08-09 kan godt gå an, hvis jeg ikke ender med at bruge fortrydelsesretten. Jeg havde tålmodighed til en enkelt reparation af min gamle X360 pga. "spilfrysninger", men den røg i skammekrogen, fordi den begydnte at skabe sig igen. Jeg var dårligt igang med Halo 3 og mit Devil May 4 er fortsat uåbnet (havde købt PS3-versionen, hvis jeg havde haft en PS3 dengang).

Falcon går an, men er jo ingen garanti for optimal X360-funktionsdygtighed. Det er Jasper-modellen vel heller ikke, men skulle jo være en klar forbedring af systemet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 10/06-09 14:21 
SkyblazeR>
SeventhSun>
En lille advarsel.

Jeg har lige købt en Resident Evil bundle med en sort Elite model i, og det er IKKE en Jasper.
I hvert fald ikke hvis man skal gå efter Amp 12,1 som eftersigende er den eneste sikre metode.

Det er en officiel MS bundle, hvor RE5 er vist uden på æsken, men det er såvidt jeg kan se en almindelig Elite bundle udover lige at der er RE5 med (jeg har ikke haft den rigtigt ude af æsken).

Og en advarsel mere:

Jeg fik en tilsvarende sort Falcon-model fra Getmore i dag, selvom de angiver, at det er den røde på deres produktside. :/

Så *pas på*!

http://www.getmore.dk/Product/Microsoft/52V-00064.html

Men så lærer man måske at lave en lille kommentar ved sine bestillinger fremover: "Det skal være den rigtige f**k*ng farve. Ikke sort, blå, grøn, men RØD/ROT/أحمر!".

Du har 14 dages returret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 14:23 
Herold>
Du har 14 dages returret.

Jep, ved det, aka "fortrydelsesretten", som jeg nævnte...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 15:46, rettet 10/06-09 15:46 
Jeg ringer til diverse butikker for at høre, hvem der har en rød RE5-udgave (Jasper) stående. Der må da være nogen, der har den. :!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/06-09 20:56 
Jeg har lige fået min 360'er, men den vil ikke forbinde til internettet over vores router. Den melder fejl ved MTU-testningen, og jeg har forgæves ledt efter et sted i routerens indstillinger, hvor dette kan ændres. Routeren er en D-Link DIR-100. Er der én, der kan hjælpe?
HeroldHeroldSkrevet 16/06-09 21:27 
Som nævnt i en anden tråd er Xbox Live nede i dag. Hold vejret til det kommer op igen! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/06-09 21:55 
Super, så er jeg fri for at rode for meget med netværksindstillingerne - takker!
ComradeComradeSkrevet 16/06-09 23:19 
Haha jeg læste egentlig godt at Live var nede i dag, men da jeg tidligere har haft problemer med router problemer, begyndte jeg selvfølgelig også at rode med alle muligt indstillinger :D Nu kan jeg endelig ånde lettet op, efter at have læst info 2 gange!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KTCKTCSkrevet 17/06-09 11:54 
Jeg har endnu ikke modtaget mine penge fra Xbox Moneyback tilbudet, og der er snart gået 11 uger siden jeg sendte skidtet ind. Derfor har jeg haft ringet til dem i dag, men de skal selvfølgelig have 2-3 dage til at ringe tilbage (hvilket de sjældent gør).
Er der andre herinde, som stadig venter på deres penge, og er de maksimum 8 ugers ventetid, som MS selv skriver på kuponen, overskredet for jer?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 17/06-09 11:55 
Jeg ventede også på min penge, men jeg kom lige i tanke om at jeg egentlig havde glemt at sende formularen ind... Så de kommer nok ikke. Jeg regner heller ikke med at de ringer :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/06-09 06:17 
Keen>
Hvad er det lige forskellen mellem en falcon og en jasper er?

Jasper har indbygget 256MB MU - i hvert fald Arcade versionen. Ganske smart - om end det forvirrede mig lidt, at der ikke var en fysisk MU med i pakken :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/08-09 13:55, rettet 30/08-09 13:57 
Jeg skal have mig en Xbox 360 Elite og sidder og kigger på tilbud i øjeblikket. Det slår mig at jeg ikke er sikker på at der følger et HDMI-kabel med? Det er godt nok på de billeder der vises med produktet, og står også under det lidt misvisende "features", men jeg mener at have hørt at det ikke følger med!? Det forvirrer yderligere at shopto.net f.eks. indkludere et HDMI-kabel med nogle af deres bundles.

Kan nogen hjælpe?

Eksempel fra Gameplay...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/08-09 14:02 
Der er der i de gamle modeller.

I de nye modeller der er blevet udsendt i forbindelse med prisnedsættelsen er der hverken HDMI eller component kabler med.

Så sørg for enten at købe en gammel model eller at HDMI kabel er bundled med som det fx er på Shopto.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/08-09 14:09 
Azzkikr>
...I eller component kabler med.

Hvordan i alverden har de så tænkt sig at nye køber kan få billede på deres tv?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/08-09 14:15 
Composit!?

Betyder det at man kan være sikker på at de nye modeller uden Hi-def kabler, er Jasper-udgaver? Det ville være et kæmpe plus.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/08-09 14:17, rettet 30/08-09 14:18 
Ja alle de nye elites uden HDMI og Component kabler skulle være jasper modeller.

Og ja, composit er det eneste kable der er inkluderet i de nye elites.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/08-09 14:25 
Ok, så må det blive et bundle fra shopto - tak for hjælpen :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/08-09 14:43, rettet 30/08-09 14:45 
Jeg ville nu stadig lige email dem for at være sikker på at få en jasper hvis jeg var dig.

Det fremgår ikke nogen steder at det er en af de helt nye modeller selvom der står skrevet '+ Premium HDMI Cable'. Hvis de har gamle modeller på lager endnu, kunne de sikkert godt finde på at sende dem ud først.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/08-09 16:42 
Ja, det må jeg hellere!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 06/12-09 19:56 
Jeg har været så heldig at vinde en sort Elite 306 til årets julefrokost. Men hvilket spil skal jeg lige købe? Jeg vil gerne have noget der kun er kommet til 360, noget der ikke tager alt for lang tid at spille, noget der er udgivet på disc, noget der er godt og gerne noget der er lidt japansk :)

Jeg har kigget lidt på Ninety Nine Nights. Er det noget ved?

Der er også meget spændende på Live Arcade, men jeg har intet internet før om en uge og så skal jeg også have fat i en wifi-dims til 360.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 06/12-09 20:08, rettet 06/12-09 22:43 
Chrono>
Jeg har kigget lidt på Ninety Nine Nights. Er det noget ved?

Nej.

Jeg gætter på at Lost Odyssey er lige dit mærke, men det er ikke kort.

Dead Rising måske...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-09 20:20 
Hvorfor skal det være "kort"? Skal du kunne nå at spille det, inden du får RRoD? :-D

Jeg var nu meget fornøjet over Ninety Nine Nights... det er henne i stil med de evindelige årlige Dynasty Warriors osv., bare med lidt mere fantasy-twist, kun en håndfuld spilbare figurer og ikke tusindvis af upgradeables, som mere eller mindre kunstigt forlænger spiltiden.
jaesjaesSkrevet 06/12-09 22:00 
Chrono>
Men hvilket spil skal jeg lige købe? Jeg vil gerne have noget der kun er kommet til 360, noget der ikke tager alt for lang tid at spille, noget der er udgivet på disc, noget der er godt og gerne noget der er lidt japansk :)

Må det være udkommet på pc?

Nærmest modsat japansk, men da jeg ved, du både kan lide vestlige og japanske rollespil, kunne du måske samle Mass Effect op. Du kan jo starte med ikke at tage side-quests. Hovedhistorien er ca. 20 timer lang.

Ellers er Fable II også en god oplevelse på trods af, IMO, en del småproblemer og overfladiske elementer. Hovedhistorien tager formentlig ca. 15 timer af gennemføre.
SumezSumezSkrevet 06/12-09 22:13 
Lost Odyssey virker kort, når man bliver ordenligt opslugt af det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-09 10:35 
Chrono>
Men hvilket spil skal jeg lige købe? Jeg vil gerne have noget der kun er kommet til 360, noget der ikke tager alt for lang tid at spille, noget der er udgivet på disc, noget der er godt og gerne noget der er lidt japansk :)

Hvad med en Cave shooter?

Ellers er Earth Defence Force ret fedt. Kort er det dog ikke.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 07/12-09 10:39, rettet 07/12-09 10:40 
Earth Defense Force er latterligt kedeligt, jeg fatter slet ikke at folk er så vilde med det. Det er sådan et spil, hvor man morer sig over konceptet og spiller det i ti minutter, og så ellers kun hiver det frem når man skal vise det til andre.

Man må nok respektere at der er mange der er begejstrede, men det er i hvert fald ikke for alle. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-09 10:48 
Smag og behag. Jeg elsker det :)

Senko No Ronde er jævnt sjovt i multiplayer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 07/12-09 10:51 
Hov hov Earth Defence Force er da utrolig sjovt :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/12-09 10:59 
Bede-x>
Senko No Ronde er jævnt sjovt i multiplayer.

Det har jeg aldrig hørt om, men det er ret billigt på Coolshop.
Andre der har spillet dette? Det har fået rimelig ringe anmeldelser :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-09 11:12, rettet 07/12-09 11:17 
Det er helt sikkert også en acquired taste. En blanding mellem Virtual On og en traditionel 2d shooter. Edge gav det 7/10, Eurogamer 8/10:

http://www.eurogamer.net/articles/wartech-senko-no-ronde-review

Begge overvurderer det, men med det sagt så er det ikke helt tosset, så længe man holder sig til multiplayer. Frem for alt så skiller det sig ud fra mængden. En film:

http://www.youtube.com/watch?v=icf6lPiPyFc
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 07/12-09 11:18 
neros>
Hov hov Earth Defence Force er da utrolig sjovt :D

Ja, det var da noget af en titel af disse :)

Simpelt koncept, men super sjovt at spille kræver dog man giver sig til til at spille det mere end 10 min.
Kan huske jeg selv afviste det i starten, men da jeg gav det en chance til var det til gengæld næsten umuligt at slippe.

Kan huske Bede, du linkede til en ret god anmeldelse engang?
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-09 11:21 
Har sikkert været Eurogamers:

http://www.eurogamer.net/articles/earth-defence-force-2017-review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 08/12-09 16:27 
Tror bare jeg køber den Wireless N dims og venter på at jeg får net igen - jeg kan jo se at de spændende titler kun findes på Live Arcade.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 08/12-09 16:45 
Er der nogen som ved hvorfor baggrunden på 360 er så afsindig grim, med et baggrunds billede på den ene halvdel og en grim deprimerende grå på den anden halvdel?
Det er mig en gåde at der ikke er nogen hos MS som har rejst sig op til et møde og sagt "ahem. hvad sker der lige med at skære folks baggrunds billeder som de har betalt for, midt over med en ekstrem grim grå farve?"
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/12-09 17:03 
Det er vel en smagssag... ?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 08/12-09 18:16 
Der var meget omtale af det dengang skiftet skete. Synes også selv det er temlig kavt, men man har ligesom lært at leve med det.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 08/12-09 18:26 
Darknon>
Det er mig en gåde at der ikke er nogen hos MS som har rejst sig op til et møde og sagt "ahem. hvad sker der lige med at skære folks baggrunds billeder som de har betalt for, midt over med en ekstrem grim grå farve?"

Men så kom de i tanke om de kunne sælge nye themes og bekymringen forsvandt :)
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig