X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 spørgsmål


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 19:12 
Hvorfor er det man skal opdater, feks når man har købt et nyt spil så gør den det, også senere vil spille et andet man har spillet før, så skal den opdater igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
ElgenElgenSkrevet 21/03-09 17:24, rettet 21/03-09 17:31 
Sort?
Jeg troede at Elite bundle var med en rød X360!

Var ellers lige blevet varm på at købe det der GameStop/EB-bundle med en RE5+plus nogle spil og så samtidig give min gamle launch-model i bytte og sælge de spil jeg ikke ville ha'.
Men hvis det er en sort og tilmed non-Jasper, kan det sgu være ligemeget...

EDIT: Link tilføjet

Tænker på denne her
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 21/03-09 17:36 
Jeg mener at GameStop er de eneste der får den der røde Xbox 360. Både min og min roomies er røde og Jaspers. Det lyder sært at der eksisterer et andet bundle overhovedet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 21/03-09 17:45, rettet 21/03-09 17:53 
Er der iøvrigt nogen (evt. i branchen) der kan hjælpe mig med hvad trade-in værdien (bare ca.) er af følgende:

1 Pro maskine
1 Trådløs controller (pink)
1 Composite kabel
1 20gb hd
1 trafo

hvis jeg nu køber det der bundle jeg har linket til ovenfor?
Det er jo en lidt ukorrent blandig, er det overhovedet noget de vil tage?
Jeg er bare så meget brændt varm på den røde og har længe gerne ville ha' en større hd. Og det af loot'et jeg ikke vil ha' kan jeg jo sælge.

Et andet spørgmål: Er det muligt at lave trade-in på det man er igang med at købe, altså fx. det RE5 der følger med (har det i forvejen).

Og til sidst: Nogen der ved om det er muligt at låne det transferkabel og 'sin egen hd igen' i butikken (bare en dags tid) efter købet for at kunne overføre savegames?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 21/03-09 17:55 
Jeg tror ikke at du kan gøre det, og få din harddisk med hjem igen.

Jeg er til gengæld ret sikker på at du sagtens kan trade dit RE5 ind, for at købe den. Byt evt. hele pakken ind uden HD'en (som var det en arcade-model), få dit data overført, og byt HD'en ind efterfølgende (evt. næste gang der udkommer et spil du vil have).

Som nævnt i min egen "Elite salgs-hjælpe-tråd" overvejer jeg selv at gøre det samme, og i så fald ville jeg helt uden skrupler bytte både mit RE5 og mit Lego Indy ind.

Ærgeligt at vi bor så langt fra hinanden, for havde det været lettere, så byttede jeg gerne din Pink controller ud med en hvid.

Men regn ikke med at konsollen er mere værd end 500,-
Resident Evil 5 kan med lidt held lige snige sig over de 300, men kun hvis du er hurtig. Spil der sælger godt efter release, har det med at storme ind på Gamestops PO-hylder, hvilket deres indkøbere godt er klar over, så de sætter derfor trade-in-værdien lavt ret hurtigt.

Og hvad er en trafo?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ElgenElgenSkrevet 21/03-09 17:58 
Hehehe, trafo = elektronik-nørde-slang for transformator, altså strømforsyning, sorry };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-09 18:03 
Min Elite er ikke Gamestops særlige RE5 bundle.
Der er som nævnt intet specielt eller limited over det, udover at RE5 er med og man kan se det på æsken (hvor der dog står Limited Edition).

Jeg tænker at MS har været hurtige og lavet nogle bundles med "gamle" Elites til folk der er interesserede i RE5.


Og grunden til at jeg ikke købte den røde, er at den var udsolgt (på Fisketorvet).
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-09 18:20 
Jeg tror vi fik 8 Residente Vil maskiner. De er alle sammen i kasser med Residente Vil logoet plastret på overalt og alle sammen har billede af den røde maskine og controller på siden.

Så ved i da hvad i skal kigge efter hvis i er i tvivl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 21/03-09 18:28, rettet 21/03-09 18:31 
Konsolkongen>
Jeg tror vi fik 8 Residente Vil maskiner.

Har du en fornemmelse af, om det er i den størrelsorden i alle EB- / Games Top-butikker. For så er der jo ret stor sandsynlighed for at de allesammen er væk nu };-o

Regner med at prøve i Spinderiet i Valby.

EDIT: -og iøvrigt what the f*** er: 'Spiller nu: Konsolkongen in Ũberraschung-strasse'? };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 21/03-09 18:34 
Jeg havde bestilt to forskudt i Spinderiet, og fik kun den første. Den anden måtte vi hente på Fisketorvet, som nu har udsolgt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 21/03-09 18:36, rettet 21/03-09 18:37 
- og fordi det er LE, kan de ikke bestilles hjem? eller hur?

Hmmm, jeg kan jo prøve på Falkonér Allé.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 21/03-09 19:08 
Fisketorvet snakkede om at de ville gerne sælge alle dem de havde samme, for så kunne de få flere... jeg ved ikke om det betyder at de KAN få flere. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 21/03-09 19:16 
Lige siden udgivelsen af NXE har jeg siddet og været irriteret over Xboxens interface. Jeg holdt så meget af de gamle faner og det var for mit vedkommende hurtigere.

Men nok om det; siden NXE har jeg ikke kunnet finde en måde at ændre min onlinestatus. Er det virkelig rigtigt at jeg enten SKAL være på, eller at jeg bliver nødt til at logge af? Findes der ikke nogen "Optaget" eller "Offline"-status?
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-09 19:20, rettet 21/03-09 19:24 
Elgen>
Har du en fornemmelse af, om det er i den størrelsorden i alle EB- / Games Top-butikker. For så er der jo ret stor sandsynlighed for at de allesammen er væk nu };-o

Det ved jeg desværre ikke, men jeg vil da tro vi stadig har hvis det er? Vi havde nogle stykker i går i hvert fald.

EDIT: -og iøvrigt what the f*** er: 'Spiller nu: Konsolkongen in Ũberraschung-strasse'? };-)

Et spil jeg burde komme igang med at lave i Dream Studio på Dreamcast. Det vil minde en hel del om Residente Vil bare uden overhovedet at ligne. Men det er lidt hårdt at komme ind i når alt i Dream Studio er japansk :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 21/03-09 21:05 
Kilroy> Findes der ikke nogen "Optaget" eller "Offline"-status?

det gør der stadig. fandt den igår. Kan bare ikke huske hvor.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 21/03-09 21:16 
Kilroy>
Lige siden udgivelsen af NXE har jeg siddet og været irriteret over Xboxens interface. Jeg holdt så meget af de gamle faner og det var for mit vedkommende hurtigere.

Enig. NXE er for mit vedkommende heller ikke nogen kærkommen tilføjelse. Det er VILDT langsomt, marketplace er næsten ubrugeligt på grund at det langsomme tempo, og hvorfor H...... kan den ikke starte op i My Xbox, som for alle xbox-ejere er det absolut mest aktuelle faneblad. Det er vildt nederen at man lige skal en tur omkring deres irreterende reklame-faneblad.

Men online status ligger her:
X-knappen, så du får den "lille" menu på skærmen/Sidste faneblad mod højre/Preferences/Online Status.

;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/03-09 11:09 
Konsolkongen>
Vi havde nogle stykker i går i hvert fald.

Er det noget med at "Vi" er i Svendborg?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KilroyKilroySkrevet 22/03-09 11:29 
Yay, så kan jeg da ændre det...

Forhåbentlig annoncerer Microsoft ikke mere overflødigt skidt her til E3.
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-09 16:13 
SeventhSun>
Er det noget med at "Vi" er i Svendborg?

Det stemmer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/03-09 19:48 
Cool!

Hvilken butik?

Så kan jeg måske få min mor til at købe en bundle for mig :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-09 19:51 
GameStop.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/03-09 22:22 
Den må være åbnet efter jeg flyttede :-)

Tak!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WonderboyWonderboySkrevet 22/03-09 22:24 
Det er EB-Games der er lavet om til Game-Stop butikker.
I love monster land
KilroyKilroySkrevet 24/03-09 22:28 
Nu I er så hjælpsomme. Jeg ville her forleden tilslutte min iPod Touch til Xboxen, fordi jeg vidste at der var blevet lavet en art patch. Men tror I jeg kunne finde den? Nix.
Er den blevet fjernet eller er den simpelthen blevet begravet i NXEs knudrede navigering?
Kilroy Was Here
ElgenElgenSkrevet 24/03-09 22:35 
Mener I Games Top?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 25/03-09 07:11 
Kilroy>
Er den blevet fjernet eller er den simpelthen blevet begravet i NXEs knudrede navigering?

Den burde være der endnu, men den er nok blevet væk i NXE-rod. Prøv at browse på marketplace, via "Title" og tag den titel der hedder Xbox Dashboard. Jeg tror den ligger der.

Den hedder vist "Optional Ipod Support"-dims.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ElgenElgenSkrevet 25/03-09 10:37, rettet 25/03-09 10:38 
Den hedder 'Optional Media Update', og du kan putte den i downloadkøen via linket i bunden her.

Der står iøvrigt lidt mere om det her:
http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/gamesandmedia/sharingmedia/ipod/useappleipod.aspx

Direkte link til Market Place
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 25/03-09 10:43 
Hvad, er det muligt at sætte sin iPod til Xboxen så den kan genkende musik med artist og albums osv. ud fra iPod-databasen? (og altså ikke bare ID3-tags)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/03-09 11:19 
Ja
SumezSumezSkrevet 25/03-09 13:03 
Fedt, det anede jeg ikke. Havde overvejet bare at prøve at sætte den til, men det orkede jeg ikke, da jeg var næsten sikker på at det ikke ville virke.
Media Player understøtter jo ikke engang iPods. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 25/03-09 13:47 
Tusind tak!
Jeg sværger, møder jeg den mand der mente at Xboxnen havde brug for et nyt dashboard, så ryger han om i baghaven og bliver aflivet med en træsko. Vor herre til scooter.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 25/03-09 13:54 
Fundet på Xbox.com...

"Use an Apple iPod with Xbox 360"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-09 14:36, rettet 25/03-09 14:37 
Kilroy>
Tusind tak!
Jeg sværger, møder jeg den mand der mente at Xboxnen havde brug for et nyt dashboard, så ryger han om i baghaven og bliver aflivet med en træsko. Vor herre til scooter.

Det store problem med det nye Dashboard er i mine øjne at det ikke er et hak bedre, til at give overblik over alt det content der ligger på LIVE, hvilket ellers skulle have været årsagen til at NXE blev skabt.

Jeg ser gerne en update, der giver mulighed for få vist en liste af billeder ligesom i PSN Store/iTunes net-oversigt, gerne med en bedre udnyttelse af pladsen end de to nævnte eksempler. Det "coverflow" de benytter på nuværende tidspunkt gør det ikke særligt overskueligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 25/03-09 14:41, rettet 25/03-09 14:41 
NXE tingen er smartere på enkelte måder, bl.a. den menu der kommer frem når man klikker på Xbox-knappen. Men coverflow-interfacet, som man blader igennem ude på dashboardet, er direkte håbløst. Og jeg forstår slet ikke hvorfor der er så mange ting der STADIG tager hundrede år at indlæse. Enten fra maskinens egen harddisk eller via nettet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/03-09 14:53 
Enig - den nye guide menu er langt mere brugbart og jeg bruge den næsten udelukkende. Men det nye coverflow halløj og avatars er ubrugeligt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-09 15:12 
Sjovt nok er menuen der kommer frem når man trykker guide-knappen, vel nærmest bare en opdateret version af det gamle Blades menu-system.

Måske man skulle ringe til Microsoft!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/03-09 21:08 
Jeg overvejer at købe en rød 360 Elite (RE5 bundlen). Kan jeg blot tage min 120 GB HDD, som sidder på min Xbox nu og sætte over på Eliten og så spiller det hele? Eller skal jeg ind på xbox.com og overføre mine licenser og andet crap, som jeg næsten ikke kan overskue.... ???
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 29/03-09 21:29 
Det skal overføres til maskinen via Xbox.com - det er dog ret nemt, selvom det kan tage lidt tid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/03-09 22:48 
Jeg har kigget lidt på Xbox.com og kan ikke rigtigt se hvor man kan gøre det henne - har du et link?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 29/03-09 22:50 


KTC knows!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/03-09 22:57 
Thanks! Jeg skal lige være sikker - det er også nødvendigt at overføre sine licenser til den nye maskine, selvom det er den gamle HDD man sætter over på den nye maskine?? Er det rigtigt forstået?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 29/03-09 23:27 
Ja, licenser følger maskinen men kan også bruges når man er logget på Live. Når licenserne er overført skal du muligvis hente alt igen for at de træder igennem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 30/03-09 00:00 
Nu kan det godt være det er skrevet et sted, men kunne ikke lige finde det.
Hvad er det lige forskellen mellem en falcon og en jasper er? Jeg vil gerne opgradere til en sort elite model så vil gerne lige vide om jeg Skal gå efter en jasper eller om der er hip som hap...

Har ikke rigtigt fulgt med på det område...
HeroldHeroldSkrevet 30/03-09 00:03 
Så vidt jeg har læst mig til, så er Jasper vist den første udgave, der er garanteret RROD-fri, men det er vist en påstand, der kan diskuteres. Ikke desto mindre, så bruger Jasper mindre strøm og larmer også mindre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 30/03-09 00:10 
ok takker
KTCKTCSkrevet 30/03-09 00:14 
Keen>
Nu kan det godt være det er skrevet et sted, men kunne ikke lige finde det.
Hvad er det lige forskellen mellem en falcon og en jasper er?


KTC knows!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/03-09 00:33 
Den larmer ikke mindre.

Der er ingen forskel på Jasper og Falcon hvad angår støj, de er begge 65nm og skal bruge samme nedkøling.

Hvor meget ens maskine larmer afhænger af hvilken fan der sidder i maskinen. MS bruger 3-4 forskellige mærker af fans og så vidt jeg ved er der kun en af dem som har et acceptabelt lyd niveau, men denne type giver så gengæld dårligste airflow.

Men alt dette er selvfølgelig kun relevant såfremt man spiller fra HD, da man alligevel ikke kan høre blæseren (eller et fly styrte ned hos naboen for den sags skyld, når drevet kører.
KTCKTCSkrevet 30/03-09 00:43 
Du startede godt, men sluttede skidt...

Det er rigtigt, at MS bruger forskellige fans, men de bruger altså også forskellige drev, og i min seneste maskine suser drevet sagte, hvor det gamle brølede som et vildt dyr.

Blæserne er ikke de helt lydløse, men heller ikke de mest larmende, og generelt er jeg positiv over min Jasper indtil videre.

Jasper skulle gerne udvikle mindre varme end Falcon, og siden det netop er GPU'en, som typisk er skyld i RRoD, burde den være det bedste bud på en holdbar maskine i dag.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/03-09 14:39 
Ja de bruger forskellige drev, det ved enhver, men ligsom med fans, så er det umuligt at vide hvad for en der i den maskine du køber.

Myten om de lydløse 360'r drev er efterhånden et par år gammel, jeg har dog stadig fornøjelsen af at støde på en, til gode.

At ramme både et stille drev og en stille fan er omkring lige så sandsynligt som at ramme 7 i lotto.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/03-09 15:14 
Så er det jo en fordel at de RRoD'er så tit, så man får mange chancer, ikke? :-D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/04-09 11:49 
Larmer en 360'er fan mere eller mindre end en 360'er fanboy?
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig