X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox 360 spørgsmål


Reply
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 19:12 
Hvorfor er det man skal opdater, feks når man har købt et nyt spil så gør den det, også senere vil spille et andet man har spillet før, så skal den opdater igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
285 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Reply
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 11:23 
@KTC: Ok tak for info :)
nerosnerosSkrevet 05/11-08 12:28, rettet 05/11-08 12:28 
Det er godt nok slemt ringe alt det i fortæller om boxen. Damn en lorte maskine...!

Men jeg skal have en aligevel...Og MS hjupler :-(
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/11-08 12:28 
Jeg troede ellers jeg var heldig med den nr. 2 jeg købte, den larmede noget mindre end den gamle jeg købte i starten af Januar (kort efter launchen) , men det var så nok bare en af de gamle med andet DVD drev eller noget jeg havde fået så :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
lightyear dklightyear dkSkrevet 05/11-08 17:34 
Nu kan man jo få den helt ny x 360 med 60 giga og Hdmi og Saints Row 2 til 1699 kr i Blockbuster, sælger man saints row 2 har man en helt ny falcon 360 til 1350 kr, det kan vel ikke blive billigere?

Sælger man Saints row 2 i ebgames og får dem kontant har du fået xboxen til 1439.
are you CHICKEN?
nerosnerosSkrevet 05/11-08 17:41 
Oh Yes we can :D
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 05/11-08 17:49 
Også glemmer du Kung Fu Panda og Lego Indiana Jones som følger med i pakken gratis lige nu(en af MS´s 10 bundle der udkommer i EU).


Min 360 også død 1 enkel gang. Vil stadig købe en mere bare pågrund af spil og fordi der jeg har mine venner(ELSKER spille co-op eller shooters online). Personlig køber jeg selv 1 nye snart for at få hdmi og større HDD(Mere pågrund min far vil have en konsol til fifa og NHL. Så passer mig fint ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 19:17 
Sonic>
Jo jo, der er sikkert mange gode spil ude til den, men seriøst...

Seriøst så er det gode spil, der gør, at gaming stadig er en af mine to primære hobbyer.

Sonic>
Microsuck sidder jo og gnider i deres små fedtede hænder :)

For Microsoft er den svage hardware en katastrofe både økonomisk og imagemæssigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 05/11-08 19:39, rettet 05/11-08 19:40 
Nu vel, de andre platforme har også gode spil, sidst jeg kiggede efter anyways ;P Og det er fair nok at elske Xbox'en mere end andre maskiner, I don't really care, jeg personligt gad bare ikke alt det bøvl hvert halve år. Jeg fik da også solgt min launch model inden der gik ild i den :D
Desuden, hvor mange eksklusiv titler er der lige til den Xbox som stråler over alt andet? Og dette er ikke opstilt som en fornærmelse, men som et reelt spørgsmål, da jeg ikke selv følger med i Xbox'ens titler mere.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 19:48 
neros>
Men jeg skal have en aligevel...Og MS hjupler :-(

Når/hvis du skal ud og investere, så sørg nu for at få en falcon model ;)

Stor sandynlighed for at alle 360'ere der sælges nu er det, men man kan i teorien være uheldig og falde over en gammel enhed et sted eller en refurbished. Så check på kassen at den står til "175W" og ikke "203W" - og samtidig har HDMI. Køber du en 60GB enhed er den en falcon også svjv.
dpldplSkrevet 05/11-08 19:52 
Sonic>
Desuden, hvor mange eksklusiv titler er der lige til den Xbox som stråler over alt andet?

Det som altid smag og behag. Men som fan af sakaguchi og team ninja spil så er der nok allerede der for mig. Og så smider man ind perler som Gears of war, viva pinata(Så overset af folk :'( ), crackdown og flere.

samme tid så rigtig mange gode spil som Too human, infinite undiscovery og halo 3, som mere er en smags sag, men vis man så kan lide dem er de sgu pengene værd!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 05/11-08 20:10 
Beano>
Når/hvis du skal ud og investere, så sørg nu for at få en falcon model ;)

Stor sandynlighed for at alle 360'ere der sælges nu er det, men man kan i teorien være uheldig og falde over en gammel enhed et sted eller en refurbished. Så check på kassen at den står til "175W" og ikke "203W" - og samtidig har HDMI. Køber du en 60GB enhed er den en falcon også svjv.

Ok tak for de gode råd. "175W" Tjek og en falcon model. Jeg regner helt bestemt at gå efter en 60GB model.
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/11-08 20:46 
Vil det sige at en Falcon model aldrig laver det der nummer med de tre røde lamper?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 20:56 
Nej, men det vil sige, at den laver det markant meget sjældnere. Jeg har en ret stor omgangskreds på Xbox Live, og stort set alle har haft en launchtype futtet af (alle undtagen Tem og mig selv tror jeg faktisk), mens jeg kun har hørt om et eller to tilfælde af den røde ring på Falcons.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 21:11 
Ja, jeg mener også det er meget sældent det sker.
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 21:18 
Sonic>
Desuden, hvor mange eksklusiv titler er der lige til den Xbox som stråler over alt andet? Og dette er ikke opstilt som en fornærmelse, men som et reelt spørgsmål, da jeg ikke selv følger med i Xbox'ens titler mere.

Hvis det interesserer dig så tjek Gamerankings, men Xbox 360 har Xbox Live, og det er for mig grund nok til at købe en ny, hver gang den gamle går i stykker. At mine så aldrig er gået i stykker, skyldes sandsynligvis god karma, fordi jeg elsker produktet så meget :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 21:22 
dpl>
samme tid så rigtig mange gode spil som <snip> halo 3, som mere er en smags sag

Her skal man igen huske, at Halo-serien i den virkelige verden er det ultimative mainstream, der sælger bedst og topper Xbox Live-hitlisten måned efter måned (på skift med Call of Duty 4), år efter år. Det er kun på Playright, den af en eller anden grund er kult.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 21:35 
Wehner>
... og stort set alle har haft en launchtype futtet af (alle undtagen Tem og mig selv tror jeg faktisk)

Og mig, og mig... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 05/11-08 21:35 
Nævnte smag og behag en del gang i mit indlæg. Også af samme grund halo kun gælder som godt og ikke AAA. Personlig kan jeg bare ikke få mig selv til lide det spil, men dette gælder også halo 1 og 2. Skal så sidste end siges halo 3 co-op kan give nogen særdeles gode timer(især kører turen til sidste), det er så hvorfor jeg stadig ser det som et "ok" spil.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 21:38 
PalleJensen>
Wehner>
... og stort set alle har haft en launchtype futtet af (alle undtagen Tem og mig selv tror jeg faktisk)

Og mig, og mig... :)

Ja, så må det jo være kærlighed til firmaet. Runes er heller ikke røget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 22:01 
Fup-teori... hvorfor er mine så heller ikke futtet af? :D
SonicSonicSkrevet 05/11-08 22:18 
Haha Bean ;)


Hvem ville dog _ikke_ falde for denne mand :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 23:38 
Beano>
Fup-teori... hvorfor er mine så heller ikke futtet af? :D

Det er ligegyldighed, der får maskinerne til at futte af... Stor kærlighed og barnagtigt had holder dem i live... :0) There you go...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 23:45 
Hihih :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 05/11-08 23:47 
Det er jo sygt, men respekt :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 23:49 
PalleJensen>
Det er ligegyldighed, der får maskinerne til at futte af... Stor kærlighed og barnagtigt had holder dem i live... :0) There you go...

Godt tænkt *host* :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/11-08 15:07, rettet 06/11-08 15:12 
Min launch maskine kører også stadig problemfrit.

Blockbusters tilbud lyder dog alligevel fristende, ikke mindst pga. den større harddisk. Men hvor meget forskel gør HDMI tilslutning versus VGA?

Wehner>
Det er kun på Playright, den af en eller anden grund er kult.

Så sært er det vel ikke. Det vil nok svare til at gå ind på et filmforum og forvente at alle brugere er Bruckheimer fans ;)
(...)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/11-08 22:07 
Fox McCloud>
Min launch maskine kører også stadig problemfrit.

Blockbusters tilbud lyder dog alligevel fristende, ikke mindst pga. den større harddisk. Men hvor meget forskel gør HDMI tilslutning versus VGA?

Mine erfaringer...
Grafisk. ingen forskel.
dog har HDMI den fordel at man godt kan spille xbox 50hz spil som man ikke kunne med VGA kablet.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/11-08 22:46 
OK, tak. Det minder mig om at jeg aldrig fik spillet Psychonauts (igen), efter at have hentet det på XBL... da jeg er for doven til at finde mit component kabel.
(...)
BeanoBeanoSkrevet 06/11-08 23:04 
Mine erfaringer med VGA vs. HDMI er større skarphed og bedre farver via HDMI. Og selvfølgeligt muligheden for 1080p :)
KTCKTCSkrevet 07/11-08 08:12 
Man kan sagtens køre 1080p med VGA...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 07/11-08 08:37 
Hvaaad, og her sidder jeg i 1024x768 ude på arbejdet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/11-08 14:38, rettet 07/11-08 14:39 
KTC>
Man kan sagtens køre 1080p med VGA...


Doh my bad :)

Dog ikke alle 1080p HDTV der understøtter den opløsning via VGA - nok det jeg blev forvirret over.
nerosnerosSkrevet 17/11-08 10:09 
Jeg synes godt nok det gamle headset var bedre end det nye jeg har fået med min 60GB box. Kan man købe det ældre headset ude i butikkerne egentligt, eller hvad findes der af alternativer?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 10:18 
Der findes alternativer - gamebits.dk har forskellige modeller.

MS har også et trådløst headset.
nerosnerosSkrevet 17/11-08 10:31 
Ok takker det ser jo fint ud.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 17/11-08 10:33 
Headsettet fra den gamle Xbox er faktisk bedre endnu, og det kan godt tilsluttes 360 controlleren. Du skal kun bruge microjack stikket, og godt nok mister du volume-justering og mute, men det er da til at leve med.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 10:36 
Man kan evt. købe en adaptor-fætter til den...


Sårn jen
nerosnerosSkrevet 17/11-08 10:55, rettet 17/11-08 10:56 
KTC>
Headsettet fra den gamle Xbox er faktisk bedre endnu, og det kan godt tilsluttes 360 controlleren. Du skal kun bruge microjack stikket, og godt nok mister du volume-justering og mute, men det er da til at leve med.

Ok hvordan ser det gamle headset ud så? ;-)

Problemet med det nye headset jeg har fået med er, at det falder ud af microjack stikket i min controller..Flot MS :-( Det sad meget bedre fast med det gamle.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 17/11-08 11:42 
Det gamle headset:


Xbox headset
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 17/11-08 12:58 
Takker
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 17/11-08 20:26 
Jeg prøver iøjeblikket at få kontakt til en ven igennem Gears of War 2 i multiplayer game lobby så vi kan spille sammen, men vi får hele tiden en eller anden failure med en firewall og kan ikke få kontakt med de invites vi sender til hinanden. Hvad gør vi forkert?

Hjælp please?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 20:29 
Har I gjort noget ved firewallen?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 17/11-08 20:38, rettet 17/11-08 20:39 
Det er vist noget med at min ven får en eller anden besked med det når vi prøver at joine..?

Hos mig siger den bare et eller andet med en fejl i forbindelsen?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 20:41, rettet 17/11-08 20:41 
Din ven kunne jo prøve at tage hans ildmur ned, i den periode i spiller?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 17/11-08 20:46 
Prøv begge to at teste forbindelsen ude i jeres dashboard. Hvordan ser det ud med jeres NAT?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 17/11-08 20:46 
Tror han er igang med det nu ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 17/11-08 21:01 
Ingenting hjælper!

Skulle det egentlig ikke være lige til og man ville få kontakt til hinanden uden problemer? Hvad satan sker der?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 21:11 
Ikke hvis der er en bister firewall i vejen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 17/11-08 21:23 
Wehner>
Prøv begge to at teste forbindelsen ude i jeres dashboard. Hvordan ser det ud med jeres NAT?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 17/11-08 22:32, rettet 17/11-08 22:44 
Jeps det er NAT som der skal gøres noget ved? Min står som strict og den skal vist være open ikke?

Kan du hjælpe Wehner?
Bashful Neophyte
285 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me