X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 spørgsmål


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 19:12 
Hvorfor er det man skal opdater, feks når man har købt et nyt spil så gør den det, også senere vil spille et andet man har spillet før, så skal den opdater igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
285 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 19:12 
Hvorfor er det man skal opdater, feks når man har købt et nyt spil så gør den det, også senere vil spille et andet man har spillet før, så skal den opdater igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-08 19:33 
Det har jeg aldrig været ude for - altså at skulle opdatere et gammelt spil igen. Mon ikke du bare er rendt ind i, at der lige præcis er kommet en update til det gamle spil i mellemtiden?
HankyHankySkrevet 21/08-08 20:04, rettet 21/08-08 20:04 
Der kan jo sagtens være kommet en opdatering til det pågældende spil du har spillet før, i mellemtiden :)

EDIT: Hvad Hyakotake skrev ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 20:09 
Det var Bomerman Live den gjore det ved, men ok C=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-08 22:31 
Så virker det ikke så underligt - jeg kunne forestille mig at spil, som har en stor online-del tit lige patches for at rette minibugs.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/08-08 22:43 
Jeg synes nu også Xbox'en har det med at lave updates hele tiden bl.a. Perfect Dark Zero gør det tit.
Snakkede med Bede om det, kan ikke huske om vi kom frem til det havde noget med cachen at gøre, at den kun lagrede f.eks. 5 forskellige spil af gangen, hvorefter den første spil i rækken så skal updates igen.
Spiller nu: Halo 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-08 22:34 
Hvorfor er det man kan hive USB stikket af sin controller, hvad bruger man det til?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 02/09-08 22:44 
Sikkerhedordnig så du ikke så nemt falder eller beskader konsollen hvis du er ved at snuble i kablet.
SumezSumezSkrevet 02/09-08 22:48 
USB stikket? hvor?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-08 22:49 
Nå ja, det har da redet min røv et par gang, smart nok (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-08 22:52 
Det der sidder på den wired controller...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 18:47 
Hvornår kommer det nye dashboard, glæder mig (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/09-08 19:19 
Kommer til november...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 19:22 
sejt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
GreaseballGreaseballSkrevet 05/09-08 09:09 
Opdagede noget meget nyttigt igår. Der er sikker andre der kender til det, men jeg har dog ikke set det beskrevet andre steder. Alle mine batteripacks er døde så jeg er gået tilbage til at bruge genopladelige AA batterier.
Hvis nu alle batterier er løbet tør eller man har venner over, så kan man bruge de kabler som fulgte til batteripack'en. Uden nogen batterier i kontrolleren og med dette kable så virker det fint.
SumezSumezSkrevet 05/09-08 09:17 
Hvad koster sådan nogle battery packs du snakker om? :)
Er ved at være ret træt af genopladelige batterier.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/09-08 09:20 
Don't bother ... de står af for et godt ord :(
dpldplSkrevet 05/09-08 09:47 
100kr for en fra MS, imens uoriginal koster vel 70kr. Har selv 2 fra MS + charge cradle. Ind til videre virker den løsning fint for mig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 05/09-08 09:57 
dpl>
100kr for en fra MS, imens uoriginal koster vel 70kr.

Hvorhenne?? Kan ikke finde nogen, der ikke koster en milliard (eller i hvert fald omkring 150)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ComradeComradeSkrevet 05/09-08 09:57 
Batterypacks fra MS er noget juks, jeg køber hellere 8 batterier til 17,50 i Lidl som holder længere! (faktisk op imod 1½ måned ;) )
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dpldplSkrevet 05/09-08 13:20 
Sumez>
Hvorhenne??

Normalt bestiller jeg bare 1 eller 2 med, når jeg bestiller spil fra gameplay.com eller game.co.uk begge sidder sælger dem til 10£ (cradle til 15£, bare engelsk stik med. Men let at lave om på). hvilket jo er under 100kr med den lave £, men portoen er stadig 3£. Hvilket er grunden til jeg bare bestiller dem samme med spil.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/09-08 12:54 
Kan man få messenger kit i sort?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/09-08 15:27 
Og kan man bruge sit wirelessjoypad med play & charge kablet uden der er batterier i?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 16/09-08 15:28, rettet 16/09-08 15:28 
Der følger en specielt batteri med, som et bygget til controlleren (altså ikke normale genopladelige AA-batterier), og det skal sidde i.
Tvivler på at man kan bruge det med normale genopladelige batterier, men har ikke prøvet. Ved ikke om det er helt sikkert.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/09-08 15:30 
Ja men det er fordi en af min homiez har kablet, men ingen genopladlige batterier, men der sker vel heller ikke noget at prøve sig frem. Bare glem jeg spurte :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 16/09-08 15:32, rettet 16/09-08 15:33 
Jo, det kan efter sigende skade controlleren hvis du sætter kablet til, uden at have et genopladeligt batteri i controlleren.

Til gengæld læste jeg mig lige til at recharge kablet faktisk skulle virke med normale genopladelige batterier. Om det er med den normale batteripakke, eller ved at smadre den man får med kablet, og sætte nye batterier i den, kunne jeg ikke helt få fat på. Men noget tyder på at det måske var lidt dumt af mig at købe 2 stk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/09-08 15:36 
Han må bare holde sig til 360 batterierne, så kan det da ikke gå helt galt ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 16/09-08 15:58 
Jeg bruger tit mine wireless controllere uden batteri, bare med ladekablet i. Det virker fint, og jeg kan ikke forstå, hvis det skulle kunne skade noget som helst...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-08 16:03 
Nej det gir ingen mening. Man må gå ud fra at MS har overvejet at deres battery-packs kunne gå istykker og måske at nogle ville smide dem væk og stadigvæk gerne ville spille.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/11-08 22:21 
Da jeg snart skal have en XBOX360 "igen" ;-) Så kunne jeg godt tænke mig nogle bud på hvor den er billigst henne. Jeg mener der skulle være en 60GB model ude til 1600kr kan det være rigtigt, og er alle XBOX360'ere idag med HDMI?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/11-08 22:24 
Alle er med HDMI jeps...
Hoid to colony C05 where the computer is...
dchangdchangSkrevet 04/11-08 22:49 
neros>
Da jeg snart skal have en XBOX360 "igen" ;-) Så kunne jeg godt tænke mig nogle bud på hvor den er billigst henne. Jeg mener der skulle være en 60GB model ude til 1600kr kan det være rigtigt, og er alle XBOX360'ere idag med HDMI?

Du kan få 60GB modellen lige nu i Blockbuster med Saints Row, Kung Fu Panda og Lego Indiana Jones til 1695,-

Blockbuster tilbud...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
nerosnerosSkrevet 04/11-08 23:21, rettet 04/11-08 23:22 
Hmm..! Synes der står:

Onlineshop lager: Nej
Forventet levering: Kan ikke leveres lige nu

Det er ellers billigt ;-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 04/11-08 23:23 
Der kommer vist en GOW2-bundle, så kan du slå to fluer med et smæk. Jeg gætter på at det er Gears der trækker i dig.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 04/11-08 23:40 
Jeps jeg må eje det spil. Egentlig glæder jeg mig også til at have en 360'er igen. Det lyder godt med den bundle :-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 05/11-08 09:07 
Min fjerde Xbox 360 maskine fra MS er nu også begyndt at skrante. Denne gang er det tilfældige dirty disc errors fra spejlblanke skiver, og jeg overvejer seriøst mit næste træk.

Der har længe været snak om en "Jasper" udgave af maskinen, hvor både processoren og grafikchippen er 65nm, hvilket vil nedsætte strømforbrug og varmeudvikling. De nuværende maskiner i butikkerne er med 65nm processor, men siden det typiske er grafikchippen der bliver for varm, ville jeg foretrække en "Jasper". Mon den når at komme ud til jul?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 09:12 
Den maskine du har nu, er det en falcon?
KTCKTCSkrevet 05/11-08 09:35 
Det er vist bare en Xenon. Den larmer i hvert fald sådan og har det gamle kølesystem, så de har ikke engang villet "ofre" en Opus på mig, de møghatte. 22/7/2006 er den lavet, så de maskiner jeg får tilbage bliver ældre og ældre. Den sidste jeg selv var ude for at købe var fra slutningen af 2007.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 09:40 
Nemmest at se på strømforsyningen. 175W er falcon, 203W er xenon.
En jasper ville selvfølgeligt være nice, men en falcon er meget mere stabil også - hvis du ikke kan/vil vente på jasper ;)
KTCKTCSkrevet 05/11-08 09:46 
Men ved du hvilken PSU der leveres med Opus?
Det er helt sikkert ikke en Falcon.

Jeg vil gerne have en stabil maskine, der ikke larmer som en jetjager. Jeg har tidligere fundet støjsvage maskiner, men de har det med at dø efter et halvt års tid, må jeg efterhånden konkludere...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/11-08 10:18 
Så er det godt der kommer det der så man kan downloade sine spil ned på sin harddisk.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 10:23 
@KTC: Hvad er Opus?

Har selv en falcon (ned BenQ drev) og den larmer også som en jetjawer - men lidt mindre end min gamle launch maskine. Den mest effektive løsning mht. støj bliver større HDD og installation via NXE :)

Se denne test IGN lavede
SonicSonicSkrevet 05/11-08 10:36 
Jeg er målløs over hvor manges maskiner brænder af, og hvor meget bøvl der er med den konsol. Hvad jeg er mere målløs over for er, at disse folk også går ud og køber flere af samme maskine, der tilsyneladende har en enorm høj defekt-rate. Jo jo, der er sikkert mange gode spil ude til den, men seriøst... Microsuck sidder jo og gnider i deres små fedtede hænder :) Jeg gad godt vide præcist hvor mange maskiner i deres totale salgsregnskab, er gået til folk der har en defekt maskine, og derpå købt en ny :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 05/11-08 10:47 
KroeboCop>
Så er det godt der kommer det der så man kan downloade sine spil ned på sin harddisk.

For dem har jeg jo helt sikkert plads til på min 20gb harddisk :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/11-08 10:51 
Sonic>
Jeg er målløs over hvor manges maskiner brænder af, og hvor meget bøvl der er med den konsol. Hvad jeg er mere målløs over for er, at disse folk også går ud og køber flere af samme maskine, der tilsyneladende har en enorm høj defekt-rate. Jo jo, der er sikkert mange gode spil ude til den, men seriøst... Microsuck sidder jo og gnider i deres små fedtede hænder :) Jeg gad godt vide præcist hvor mange maskiner i deres totale salgsregnskab, er gået til folk der har en defekt maskine, og derpå købt en ny :D




Jeg er kraftedme også færdig med dem nu, 2 maskiner er stået af, nu gider jeg sku ikke mere, så nu skal jeg ud og have en PS3. Bare noget lort når ens venner har 360 og man så ikke kan spille online med dem længere :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/11-08 10:56 
Sumez>
For dem har jeg jo helt sikkert plads til på min 20gb harddisk :S

Det har jeg også, men hvad mon fek.s COD4 fylder?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 11:01 
Intet nyt om 60GB HDD'en kommer i Europa også?
KTCKTCSkrevet 05/11-08 11:09 
Sonic>
Microsuck sidder jo og gnider i deres små fedtede hænder :) Jeg gad godt vide præcist hvor mange maskiner i deres totale salgsregnskab, er gået til folk der har en defekt maskine, og derpå købt en ny :D
Det er da på ingen måde en god forretning for dem, at de har lavet noget ustabilt skrammel. Du aner ikke hvor mange penge de bruger på alle de reparationer, og hvor meget det koster at få redesignet skidtet, så det bliver stabilt. Folk går generelt ikke bare ud og køber nyt, hvis tingene går i stykker inden for garantiperioden, og når MS sender en anden maskine tilbage, har man faktisk ny garanti. Deres 3-års RROD garanti er nok heller ikke billig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 05/11-08 11:14 
Beano>
@KTC: Hvad er Opus?
Opus er en Falcon uden HDMI, og den eneste måde at få sådan en på, er at have sin maskine til rep hos MS, for så skulle de være begyndt at sende maskiner med dette motherboard tilbage til folk.
Grunden til at Opus ikke har HDMI er, at de kan genbruge alle deres gamle Xenon-kabinetter, og så vil de nok heller ikke kaste HDMI gratis efter folk.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 11:21 
Danny Salling>
Jeg er kraftedme også færdig med dem nu, 2 maskiner er stået af, nu gider jeg sku ikke mere, så nu skal jeg ud og have en PS3. Bare noget lort når ens venner har 360 og man så ikke kan spille online med dem længere :-(

Ja, og alle de fede spil du går glip af - men jeg kan godt forstå, at du er træt af det... Køb en af de nyeste maskine, de skulle være langt mere holdbare...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
285 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig