X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 spørgsmål


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/08-08 19:12 
Hvorfor er det man skal opdater, feks når man har købt et nyt spil så gør den det, også senere vil spille et andet man har spillet før, så skal den opdater igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
CoreCoreSkrevet 08/12-09 18:46, rettet 08/12-09 18:47 
Og nu er vi alle sammen glade, for det kan man da aldrig bruge for mange penge på :P
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/03-10 18:11 
Af mangel på bedre steder, at smide denne nyhed, poster jeg indlægget i denne tråd.

Microsoft har måske en Xbox 360 "slim" under udvikling - der er dukket billeder op af et nyt 360 motherboard med et 32nm kombineret GPU/CPU chipsæt op, med en ny formfaktor. Skulle Microsoft begynde at følge Sony's og Nintendos eksempler med nye iterationer af den samme hardware, ville ingen vel blive overraskede?

Xbox 360 SLIM
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-10 18:17 
Fedt, det kan være vi endelig får den Xbox 360 V1.0 vi har ventet så længe på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/03-10 18:20, rettet 17/03-10 18:20 
Mindre strømforbrug, begrænset varmeudvikling og... hardware der holder generationen ud (og gerne længere), ville være fantastisk, ja ;)

Jeg håber maskinen bliver lidt mere stilet at se på, hvis der kommer en slim-udgave.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/03-10 18:39 
Hmm, stadig ingen Bluray drev :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/03-10 18:53 
Nu må vi se - det nævnes der jo ikke noget om. Var der ikke nogle VP's/Ballmer fra MS der snakkede noget om at blu-ray ville være en mulighed i fremtidige Xbox 360-versioner?

Hvad skal man også med endnu en blu-ray afspiller? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 30/03-10 15:22 
Så lige en artikle om en ny update til XboxLIVE der skulle gøre det muligt for Xbox at bruge en alm. USB stik til at lager savegams og hvad man nu kan hente over LIVE.
Nogen der ved om dette stik så skal formatters til Xbox'en og bliver det så muligt at sætte en Harddisk til via USB porten?
DarkenDarkenSkrevet 30/03-10 15:31 
synes da jeg læste om det at det er begrænset til 16gb og skal formateres xbox style.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
enfenenfenSkrevet 30/03-10 18:31 
Jeg har læst, at du godt kan sætte en ekstern harddisk til, men du vil stadig kun kunne benytte 16 GB af pladsen.

Og ja, udstyret skal formateres til 360 for at kunne benyttes.
What is the Matrix?
Captain NCaptain NSkrevet 01/04-10 02:05 
Jeg har da brugt et lille Micro SD 16GB i en lille reader i min 360er i snart et år.. Det har da ingen problemer voldt. Hva er det helt præcis der skulle være muligt nu.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
enfenenfenSkrevet 01/04-10 06:41 
Det bliver nu muligt at gemme save games og profiler. Tidligere - på normal vis - kunne man kun gemme demoer og videoer.

læs mere her
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/05-10 13:43 
Hvordan kan det være der ikke er de nyeste film på Zune?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 16/05-10 14:44 
Jeg tror det er fordi at de skal cleares hos danske rettighedshavere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/05-10 15:43 
Det burde da bare gå lige så hurtigt som f.eks Blockbuster eller alle andre steder?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 16/05-10 15:58 
Det tror jeg ikke - download er jo et forholdsvis nyt marked, så jeg kan forestille mig at der skal mere benarbejde til - og måske er de danske rettighedsindehavere ikke altid interesserede i at folk vælger at downloade istedet for at købe.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/05-10 16:20 
Ja det er nok derfor :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 26/05-10 12:31 
De er i hvert fald pisselang tid om at tage sig sammen til at få Xbox Indie til Danmark D:<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 12:55 
Ja, jeg vil spille I MAD3 A G4ME WITH ZOMBIES!!11!! eller hvad det nu hedder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 26/05-10 13:35 
Jeg vil mene at det spil giver hele oplevelsen i demoen alene, som kan hentes via en udenlandsk konto. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 10/08-10 16:53 
nogen der ved hvorfor at neo geo battle colesium pludslig kun vil spille single playerdelen hvis jeg er online, alle valg bliver mødt med en menu om at jeg ikke har adgang til det den del af spillet, hvis jeg ikke er online vælger jeg en anden profil end online profilen så fungere det. har forsøgt at slette og dl det påny, men med samme resultat, andre arcadespil fungere fint online eller offline.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/09-10 18:19 
er der nogle der har browser i jeres 360? og har i det med lyd?(ja man kan få det og det er ikke ulovligt)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 19/09-10 06:16 
Det fungerer reelt set som et fjernskrivebord igennem Media Center Extender funktionen, så forvent ikke at få noget godt ud af det til spil, youtube og andre ting, som kræver en hurtig skærmopdatering.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/09-10 06:24 
Ok dropper det så :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 03/09-15 20:09 
hvordan er det nu man overførsel sin data/spil/saves fra en gammel Xbox 360 til ny xbox360, hvis jeg vil undgå at være online hele tiden?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Le RoofLe RoofSkrevet 03/09-15 20:22 
Du skal bruge et Hard Drive Transfer Cable som det jeg har linket til.
Jeg skulle selv igennem processen for et par år siden, så jeg har kablet liggende et eller andet sted.
Jeg kan evt finde det frem og sende det hvis du vil låne kablet :)

Xbox 360 Hard Drive Transfer Cable
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DarklynoonDarklynoonSkrevet 03/09-15 20:57 
det vil jeg gerne, smider lige en besked privat med oplysninger
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-15 22:37 
Du kan faktisk gøre det med en ekstern harddisk nu :)

Det gjorde jeg og det forløb ganske smertefrit, modsat samme process på PS3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/09-15 17:19 
kan et usb stik bruges?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Le RoofLe RoofSkrevet 04/09-15 20:02 
Konsolkongen>
Du kan faktisk gøre det med en ekstern harddisk nu :)

Nå ja, det havde jeg helt glemt var understøttet nu.

Darklynoon>
kan et usb stik bruges?

Ja Morten. Du kan sagtens bruge et USB stik.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
jaesjaesSkrevet 29/03-16 20:48, rettet 29/03-16 20:49 
Har Microsoft helt droppet spiltilbud for folk der ikke har Gold?

De sidste 3-4 gange jeg har kigget tilbud på Major Nelson, har altsammen været for Gold-medlemmer...

Hvis der stadig er tilbud for alle, hvor ser man dem så (har kigget uden held på Xbox.com og selve konsollen)?
Bede-xBede-xSkrevet 29/03-16 21:15, rettet 29/03-16 21:21 
Xbox.com og konsollen plejer at have tydelige banner reklamer for udsalg. På Xbox.com kan man også finde det under spil - udsalg og special tilbud, men der er ikke andet end gold tilbud lige nu, for deres påske udsalg sluttede i går (Majornelson poster også tilbuddene som her):

http://majornelson.com/2016/03/21/spring-sale-this-weeks-deals-with-gold-and-spotlight-sale/?linkId=22534691

Personligt ser jeg de fleste tilbud på Gaf. Vert boil har været ret ihærdig gennem flere år med opdateringer (inkluderer mulige nyttige, men måske også forældede links i første post):

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=493651&page=157
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 30/03-16 14:24 
Takker. Kiggede faktisk forbi majoren under påskeudsalget, men også der krævede tilbuddene tilsyneladende Gold (tjekkede 3-4 spil).
Soren47Soren47Skrevet 31/03-16 12:55 
Nogen der har erfaring med ikke-microsoft PC Wireless Dongles til Xbox 360 controllere?
Er de lige så gode eller noget lårt?
De er bare så meget billigere..

Link...
RaGeRaGeSkrevet 31/03-16 22:17, rettet 31/03-16 22:18 
Har selv en uoriginal dongle og den virker perfekt. Køb du bare :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Soren47Soren47Skrevet 31/03-16 22:57 
Fedt, tak. :)
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig