X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Windows XP Service Pack 3


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-08 01:59 
Nogen, der har installeret den nye SP3? Kører det? Problemer? Hvad siger vinranken?
KnightrideRKnightrideRSkrevet 21/08-08 08:32 
Har installeret det på min nye stationær og, der er ingen problemer der!
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
NaieraNaieraSkrevet 21/08-08 10:20, rettet 21/08-08 10:33 
Jeg har prøvet at installere det flere gange, og hver gang stopper den midt i 'udfører opgaver efter installationen', eller noget i den stil. Det virker i øvrigt som om at der lige forsvinder en gigabyte eller deromkring, hver gang jeg prøver at installere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 21/08-08 10:54 
Har installeret det masser af gange på friske installationer, ingen problemer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/08-08 11:13, rettet 21/08-08 11:15 
Jeg kører også med SP3, direkte på installationen. Ved ikke om det er sandt, men jeg synes at XP nu kræver endnu færre resourcer, end det gjorde med SP2. Mit system kører hvertfald en smule bedre, med denne udgave.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
QQSkrevet 21/08-08 13:04 
Jeg har det og kan ikke mærke forskel. Dog er der sket et eller andet der gør at automatiske opdateringer ikke fungerer. Den vil i hvert fald ikke installere IE7 mm., heller ikke hvis jeg prøver manuelt. Før jeg formaterede sidst havde jeg samme problem, der var det bare nogen andre opdateringer den ikke ville installere. Det er ret nedern, da det konsekvent er alle opdateringer den ikke vil udføre.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig