X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RAGE, Quake Con 08: In-game Teaser


152 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 20/08-08 12:47, rettet 20/08-08 12:48 
Damn tror det her er lige noget for mig. Det ligner jo noget fra en Mad Max film :O!

In-game Teaser
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 20/08-08 19:13 
Ja, nu hvor Fallout 3 ikke står til at redde har jeg også sat min lid til at Rage vil blive mit næste post-apoc fix.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/08-08 19:14 
Det var noget af en udmelding at komme med, inden man overhovedet har prøvet spillet :p

Jeg glæder mig forresten også til RAGE...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
tastasSkrevet 20/08-08 19:53 
id er pissefede til at finde på navne. Rage! Doom! Quake! Wolfenstein! Waaaaarg. (Commando Keen glemmer vi liiiige i den her sammenhæng).

Men ud over det ser det godt ud (selvfølgelig :). Håber gameplayet er lige så fedt.

Selvom jeg i virkeligheden helst bare så dem lave Quake V: Arena ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ChronoChronoSkrevet 20/08-08 20:07 
Hvad er der da galt med Fallout 3 nu? Det glæder jeg mig da til.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TheDukeTheDukeSkrevet 20/08-08 21:11, rettet 20/08-08 21:15 
Chrono>
Hvad er der da galt med Fallout 3 nu? Det glæder jeg mig da til.

Hvis du kunne lide Oblivion skal du da bare blive ved med det.

"I saw a rad scorpion the other day."

"Terrible creatures!"

Hvis man derimod finder Bethesda's approach til RPG'er minder lidt om Uwe Boll's approach til film, så er der knapt så meget at se frem til.
la0sla0sSkrevet 20/08-08 21:16 
Nå nå der er sørme også en der har slugt samme bitterpille som nma-fallout folkene? :)

Jeg er stor Fallout glad, men lad os nu ikke blive helt så fanhys. :D
Hvad sker der?
TheDukeTheDukeSkrevet 20/08-08 21:33 
Hehe... måske en lidt mindre, knapt så rabiat udgave ;)

Men lad os nu ikke holde nogen for nar, Bethesda er ikke Black Isle. De er en flok gode teknikere uden nogen nævneværdig flair for alle de ting der gjorde de to første Fallout-spil til to af de bedste spil nogensinde.

Det spil vil sælge vanvittigt mange units, og folk der aldrig har spillet et Black isle RPG vil råbe og skrige om at det er det fedeste rollespil EVER!

Den slags lægger udgiverne tit mærke til, og så får vi sq aldrig andet end det bras.

Flere headshots i slow-mo og dialog, historie og karakterudvikling der er til at lukke op og skide i.
HankyHankySkrevet 20/08-08 21:51 
Lad nu lige spillet udkomme, før du maler fanden på væggen :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkenDarkenSkrevet 20/08-08 22:21 
Håber der er en ordenlig character creation med =D

Mad Max anyone?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
la0sla0sSkrevet 20/08-08 22:34 
Jeg er enig i at være skeptisk omkring det der lader til at være cutscene-o-rama i kampsystemet. Og Oblivion er ikke the next coming som det blev gjort til, men jeg håber at Emil Pagliarulo, som jeg har lavet noget små-interview med dengang han var med på System Shock 2, kan løfte spillet i den rigtig retning.

Om ikke andet glæder jeg mig til at explore hele området, selv det måske bliver påtrods af rpg-gameplayet.

Men men det gør stadig lidt nas at tænke på hvad Van Buren kunne have været. :) eller :(
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 20/08-08 22:56, rettet 20/08-08 23:04 
Hvad er det folk snakker om Rage eller Fallout 3?

Fandt lige det her fra gode Wikipedia:

Rage is a first-person shooter and driving video game in development by id Software. It will use the company's new id Tech 5 engine. The game was announced on August 2, 2007 at QuakeCon. On the same day, a trailer for the game was released by Gametrailers.com.

Information available so far indicates that the game takes place in a post-apocalyptic world akin to those seen in the movies Mad Max and The Road Warrior, as well as the games Fallout and Fallout 2. In an interview with GameSpot, designer Tim Willits revealed that the game is set in the near future following a comet collision with the earth. Influences on the driving and racing gameplay include games such as MotorStorm and Burnout, according to another Willits interview by Shacknews. Players will be able to upgrade their cars with money won from races.

Reports indicate that id is developing Rage with a T-for-Teen rating in mind, and that the Xbox 360, PC, and Mac versions will ship on 2 discs, while the PS3 version will ship on one Blu-ray Disc.

John Carmack told Slashdot in 2007 that there is a Linux port under development, even if it's not yet ready for testing. However, as with earlier games from the company, the Linux version will be offered as a separate download which requires the Windows disk's maps and game data to run.

On July 14, 2008, id announced its decision to partner with Electronic Arts for publication of Rage. Regarding the status of the Linux port after this announcement, John Carmack said "It isn't a launch platform for us, but an executable may still show up."

During QuakeCon 2008 John Carmack confirmed, during his keynote speech, that the Xbox 360 version of Rage will look worse than the Playstation 3 version. This is due to the game's assets needing to be compressed heavily to fit them onto two DVDs. Carmack stated that the royalty fees that Microsoft would charge for a third disc were so high that it did not make for a feasible solution, and is hoping that the company would make a concession.

Hvis alt det her bliver klemt ned i et spil bliver det da det vildeste pis ever ;-) Det lyder jo som om der er et mini game a la Super Cars med hehe!
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 20/08-08 23:04 
Ja det røg vist lidt af sporet, sorry.

Mht. Rage, så er bil-sekvenserne min eneste bekymring på nuværende tidspunkt. iD plejer at have check på deres shootere, men racer-spil er ikke rigtigt noget de har så meget erfaring med.
nerosnerosSkrevet 20/08-08 23:07, rettet 20/08-08 23:08 
Fallout 3 glæder jeg mig faktisk også til at se ;-)

Det med bil-sekvenserne i Rage ser ihvertfald meget sjovt ud, men du har ret omkring din bekymring. Jeg håber de består prøven ihvertfald.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 21/08-08 11:05 
Jeg er lidt bekymret over det store fokus på datamængde og den måde datakomprimering bliver beskrevet som det værste i verden. Man kan også fornemme gnidninger mellem id og Microsoft, så umiddelbart ville jeg slet ikke overveje Xbox 360 udgaven, på baggrund af dette. Flere DVD skiver lyder heller ikke fedt, og mest af alt håber jeg på en ny revision af PS3 med et hurtigere BluRay drev, så jeg kan have en undskyldning for at købe maskinen.

Jeg synes desværre id software er begyndt at vise seriøse svagheder, når de både lader EA assimilere dem og begynder at have problemer at optimere deres data, så det kan være på en eller to DVD'er. I gamle dage satte man en ære i at hver byte var nødvendig, hvor man i dag absolut skal smide udviklerens hjemmevideoer, ligegyldige cutscenes og et væld af gimmicks i enhver spilproduktion, for "pladsen er der jo".
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 21/08-08 12:14 
Eller også er der folk som bare ikke vil være ved, at spillet måske bare kan gøres bedre på en PS3.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 21/08-08 12:16, rettet 21/08-08 12:16 
Det ville da være første gang så :D

Jeg synes iøvrigt at Rage ser DØDkedeligt ud. Det er mere Quake, bare i en ny setting - utroligt at deres designere ikke har mere fantasi. Og så har det der mix af race og shooter aldrig fungeret i nogen spil. Mafia, anyone?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 21/08-08 12:29 
neros>
Eller også er der folk som bare ikke vil være ved, at spillet måske bare kan gøres bedre på en PS3.
Hvis du refererer til mit indlæg, hvilket jeg kun kan forestille mig, da du ellers bør inkludere et quote, så synes jeg du skal læse det igen. Jeg skriver netop, at jeg ikke vil overveje Xbox 360 udgaven. Og jeg skriver, at PS3 udgaven virker mere indbydende, hvis det ikke var for det forbandede sløve drev.
Derfor giver dit indlæg jo ingen mening, da jeg jo netop indikerer, at spillet ser ud til at blive bedre på PS3. Tænk før du skriver...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 21/08-08 12:40, rettet 21/08-08 13:13 
Det giver nu mening for mig ;-)

Ikke nogen grund til at blive fornærmet der.
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 21/08-08 13:46 
KTC: De tager altså EA som udgiver pågrund af de mange gode ord valve har lagt ind om EA som udgiver. Og de da ikke blevet købt af EA, EA er kun udgiver og ikke andet!
For mig det godt tegn, da activision er nu hvad EA var for 7 år tilbage. Og EA nu det dem der fortjener respekt med nye IP´er og så videre. (Ja kun en personlig menig)

Altså har lavet en engine der skulle kunne kører på alle 4 platform(mener han sagde mac også) og spillet skulle kunne gøre lige så godt på alle sammen(hele ideen med den). Ikke særlig klog med engine så det vil jeg enlig ikke gå ind i. Men ved bare ideen med den ny er let multiplatform der ser godt ud og kører godt på alle platform, samt gøre det letter generalt.

Sidst jeg hørte noget, hade MS og carmack vidste et damn godt forhold og vis han siger MS skal gøre 3 disc billiger så gøre de også(Ja ser uheldigvis ude til skal bruge 3 disc). Men med spil install på HDD så er 3 disc sgu da ikke et stor problem, ikke fordi at skifte dem nogensinde har været.
Og til sidste carmack snakker stadig lige så godt om 360 og lidt dårlig om PS3 som han altid har gjordt. Personlig regner jeg med begge version bliver LIGE gode, da ellers taber han jo hele ideen med hans engine, men stoler mere på 360 version efter alt hvad carmack sagt om PS3.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KTCKTCSkrevet 21/08-08 14:30 
dpl>
KTC: De tager altså EA som udgiver pågrund af de mange gode ord valve har lagt ind om EA som udgiver. Og de da ikke blevet købt af EA, EA er kun udgiver og ikke andet!
Har du set EA's pressekonference på sidste E3? Der lyder det meget som om id er blevet et fuldbyrdet medlem af EA familien. I øvrigt virker det for mig også naivt, hvis man tror på at det ikke betyder mere end en udgivelse af et enkelt spil. EA er som en uvelkommen gæst, der bare skal have en fod inden for døren en enkelt gang, før de begynder at ommøblere hele hytten og holde abefester en gang om året...

dpl>
Altså har lavet en engine der skulle kunne kører på alle 4 platform(mener han sagde mac også) og spillet skulle kunne gøre lige så godt på alle sammen(hele ideen med den).
Som uddannet programmør lyder dette dybt åndssvagt. Renderware, som blandt andet GTA- og Burnout-serierne har benyttet, er en ret systemuafhængig udviklingsplatfom, men der ser man stadig ofte tydelige forskelle på de forskellige platforme. I sidste vil man altid miste performance, hvis man skal "være venner" med en masse platforme, men lad os nu se hvad de kan gøre. id har jo før imponeret, men mirakler har de endnu ikke udført.
Hvis du stadig ikke er overbevist, så læs lidt om Java (som jeg har programmeret en del i), da det sprog er udviklet til at være platformsuafhængigt, hvilket gør det meget tungt i praksis.

dpl>Men med spil install på HDD så er 3 disc sgu da ikke et stor problem, ikke fordi at skifte dem nogensinde har været.
Få mig ikke startet med den voksende tendens til at spil skal installeres på konsollernes harddisk, for det er det for mig den værste tendens vi har set, siden udviklerne begyndte at udgive patches til konsolspil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dpldplSkrevet 21/08-08 16:45 
For mig virker først del som ren EA had. Hvilket jeg enlig godt forståer, men på sidste har EA altså overrasket mig. hvorimod activision har blevet til det gamle EA(Var da activision der udgave gamle ID spel?)

Som sagt jeg vil ikke gå dybt ind i det engine halløj. Da der er ingen tvivl om at du ved LANGT mere end mig. Men det ændre ikke i carmack er genial(fortjener stor repsekt i min bog) og de nævnt flere gang det var plan om lave en rigtig god multiplatform engine. Da nu til dags er multiplatform næsten nødvending for tjene penge.
De sagde selv vis den kode du har lavet med deres tech kører på PC, så vil den også kører lige så godt på alle andre platform.

Er da også enig jeg helst vil udgå konsol install. Især som det er på PS3 hader jeg da meget. Men vis det vælg så enlig fint nok med mig og jeg har jo ingen problem med disc skift. såååå
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dRxLdRxLSkrevet 21/08-08 18:31 
KTC>
Hvis du stadig ikke er overbevist, så læs lidt om Java (som jeg har programmeret en del i), da det sprog er udviklet til at være platformsuafhængigt, hvilket gør det meget tungt i praksis.

Men java er jo lavet til at køre godt som bytecode i en virtual machine, ikke på rigtig hardware. Her har du en vigtig forskel. Hvis IDTECH-5 kompiler fra C++ til specifikt hardware, som jeg regner med at det gør, så er det et helt andet scenarie for hvilken slags performance man kan forvente.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 21/08-08 18:47 
Ja, men alle systemer har områder, hvor de er stærkere og områder hvor er svagere. Selv om konsollerne på visse punkter minder om hinanden, har vi stadig at gøre med forskellige processorarkitekturer, forskellige flaskehalse, forskellige medier, OS og API. Man vil altid kunne vride mere performance ud af et system, hvis man programmerer efter hardwaren, så enten vil deres engine performe meget forskelligt på forskellige platforme, fordi de har programmeret deres compiler til at udnytte hardwaren på forskellige måder, ellers vil det blive en lunken middelværdi af de forskellige systemer, fordi de ikke udnytter deres individuelle styrker.

Ovenstående er jo også grunden til, at de mest imponerende titler på konsollerne oftest har været eksklusive titler. Multiplatformstitler er ofte offer for laveste fællesnævner, eller også kører de godt på et bestemt system og markant ringere på alle andre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TheDukeTheDukeSkrevet 21/08-08 20:04 
Herold>
Og så har det der mix af race og shooter aldrig fungeret i nogen spil. Mafia, anyone?

Jeg kunne godt lide Mafia. Mere end jeg kunne lide GTA 3 der vist også er værd at nævne i den sammenhæng.
HeroldHeroldSkrevet 21/08-08 20:44 
Jeg skulle nok have været mere specifik. Jeg tænkte på delen med racerbilen i Mafia :D

Jeg installerede Mafia igen her forleden, og selvom køredelen i selve spillet er tålelig, så er den altså _meget_ tung og langsommelig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 21/08-08 21:04 
Jeg syntes egentlig ikke det var så slemt, jeg havde heller ikke nogen problemer med det race der var så mange der pev over.
Og jeg har ikke rigtig spillet bilspil siden det første Gran Turismo. Så helt skidt var det ikke.

Det ville også være mærkeligt hvis de 60-70 år gamle biler der var i Mafia styrede som et eller andet i Burnout eller Ridge Racer ;)
HeroldHeroldSkrevet 21/08-08 21:09 
Jeg kom også igennem inden de patchede det, så man kunne springe det over :D Men jeg synes ikke det var den skarpeste del af spillet, det er helt sikkert.

Men ja, de skulle selvfølgelig ikke styre - jeg synes bare de var overdrevet tunge at danse med - især i sving og den slags.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/08-08 21:30 
dpl>
KTC: De tager altså EA som udgiver pågrund af de mange gode ord valve har lagt ind om EA som udgiver.

Har du noget kilde på det? EA stod for at lave PS3 versionen af Orange Box og sjældent har jeg set så elendig en port. Udover de obligatoriske slowdowns og framedrops har de også "glemt" at inkludere Surround Sound selvom Dolby Digital er trykt på bagsiden. Der er heller ikke engang tale om DD i stereo, det plejer min forstærker at være flink til at informere om.
Valve kan umuligt være godt tilfredse med EA's PS3 programerings-egenskaber. Eller også er de bare fuldstændig ligeglade med PS3'en.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 21/08-08 22:08 
JC: But when it turned out that we went in and we checked on some of these things, we talked with the developers in the EA Partners program, and we talked to Valve, and some of the other guys who we know, and at this point they say universally positive things about how working with EA has been.


Link
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/08-08 22:12 
Så må de tydeligvis være ret ligeglade med PS3'en. Det er vildt nok :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 13/03-09 12:26, rettet 13/03-09 12:31 
Lidt nyt om Rage, og det lyder lovende.

Linky
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-09 11:12, rettet 14/08-09 11:20 
Ny trailer!

Bliver det et bedre Fallout, end Fallout 3? Jeg har store forventninger :)

www.aftertheimpact.com kan filmen ses i større udgave.

Rage Apocalyptic trailer...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 14/08-09 11:20 
Hmm, har de bare genbrugt overworld'en fra Fallout 3? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-09 11:59 
Det ligner fallout 3 med en bedre 1-person-shooting. Ellers ser de identisk ud, det er ihvertfald ligeså grimt.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-09 12:02 
Grimt? Det må du hellere uddybe!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-09 15:24 
Fallout er grimt fordi det hele ligner photoshop textures, så sådan noget som specularity er tegnet ind i texturen i stedet for at det ligger i shaderen. Alting er ensfarvet og desatureret og kedeligt.

Rage ser ud som om at det er det samme. Det har måske en bedre belysnings model, men så har de tilgængæld også et grimt glow filter på billedet som gør at det hele ser udvasket ud. Det ligner lidt for meget unreal engine når det værst. Ja, jeg ved godt at det ikke er unreal engine :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-09 15:27 
Et godt eksempel er nok det nye red faction. Det er lidt samme øde ørken miljø, men der har de meget bedre shaders til f.eks metal og stof.

I fallout og rage ser det hele ud som om at det er lavet af sten.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 14/08-09 16:15 
Echelon VI>
Ny trailer!

Bliver det et bedre Fallout, end Fallout 3? Jeg har store forventninger :)

www.aftertheimpact.com kan filmen ses i større udgave.

Hvis vi endelig skal have noget der ligner Fallout, så ville jeg klart også kigge lidt på Borderlands - deres postapokalyptiske planetmiljø er ret fedt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-09 16:50 
Jeg glemte også lige at sige at rage traileren ser super fed ud, godt skruet sammen, og gameplayet ser meget underholdende ud.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 14/08-09 17:07, rettet 14/08-09 17:08 
Hmm det ser jo meget godt ud, men det er svært at sige noget om hvordan gameplay bliver bare set ud fra den nye trailer. Jeg håber det bliver lidt noget andet end en Fallout 3 klon. Jeg havde håbet på noget mere Mad Max highway stof, men det ser det ikke lige just ud til!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-09 17:09, rettet 14/08-09 17:12 
Fallout 3 kan vi sagtens blive enige om til dels er grimt (især animationerne er ikke kønne), men Rage er altså en helt anden historie; Spillet bruger id's nye id Tech 5 motor, som IMO er meget imponerende, og noget af det bedste inden for industrien - come on, det er Carmack.

Jeg synes altså ikke at det hele ligner sten...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 14/08-09 17:12 
Der er ingen tvivl om det ser hamrende godt ud ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/08-09 00:12 
Kotaku har overværet en time-lang demonstration, og har skrevet en fin artikel.

Rage...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 07/07-10 08:19 
Mere

E3 2010: Stage Walkthrough Part I
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 17/02-11 22:04 
Ny ingame trailer.

Ser stadig ganske interessant ud.

Rage
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-11 12:48 
Det ligner en Full FPS action-udgave af Fallout... nice! :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-11 15:26, rettet 02/10-11 15:28 
Jeg har siddet og stenet RAGE gameplay fra PS3 versionen de sidste par dage på YouTube, fra en eller anden der har fået fingre i spillet tidligt. Jeg ville gerne linke til dem, men de er lige netop nu blevet fjernet fra YouTube pga copyright rettigheder :/
Egentlig ser det rigtig godt ud, men der er ret voldsomme texture pop-ups til tider der virker pinlige i forhold resten af spillets grafiske kvaliteter.
Der er blevet råbt meget højt om 60fps på begge konsoller og selvom det ganske rigtig ser ud til at køre pænt og flydende for det meste, ser det ud som om der til tider er mærkbare framedrops, nogle gange helt ned til omkring de 15-20 stykker vil jeg tro. Det er svært at bedømme ud fra en YouTube video i 720p da det nogengange kan være videoen der er problemet og ikke kilden. Der er også enkelte gange lidt tearing, men igen, det kan være YouTube og/eller min flashplayer i Linux... Det har jeg oplevet før.

Men spillet ser i hvert fald ud til at køre rigtig godt ca. 90% af tiden. Det der har været irriterende mens jeg har set videoerne er texture pop-up :/

Eftersom spillet kræver en ret voldsom HDD install på 7,6GB på PS3 (360 versionen kommer på 3 discs...) og de har givet udtryk for at det netop er textures der installeres på maskinen, tænkte jeg på om en hurtigere harddisk ville gøre en væsentlig forskel her. Altså minimere texture pop-up?

Det må nogle af jer PC-kyndige mennesker næsten kunne svare på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 02/10-11 15:37 
svaret er: måske. kunne også skyldes efterbehandling af teksturerne efter de er indlæst i hukommelsen. enten fordi de skal LOD'es eller ligger komprimerede. køb spillet og en hurtig SSD og lav nogle benchmarks ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-11 15:41 
Hehe kan man bruge en SSD harddisk i en PS3? :)

Jeg har allerede bestilt det til PS3, så nu må vi se. I den sidste af hans videoer som han nåede at uploade i dag var texture pop-up ikke så slemt når han rendte rundt indendørs.

Jeg har også spekuleret på om han måske er helt pirat, har downloadet det ulovligt og kører hele lortet fra HDD?
Spiller nu: Phantasy Star IV
152 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig