X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R på Leipzig Game Con 2008


Svar
RJKRJKSkrevet 19/08-08 23:19, rettet 19/08-08 23:23 
Per S, MIKA-L og undertegnede sidder i skrivende stund på hoteller omkring Halle i Tyskland, for i morgen tidlig at entrere årets Leipzig Game Convention.

Det er pressedag onsdag, så vi regner med at komme rundt og se en masse nye spil og spændende sager, og også snakke med nogle forskellige udviklere og udgivere. Vi regner med at alle de store ting bliver så rigeligt dækket andetste... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
78 emne(r).
« < 1 2

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/08-08 08:01, rettet 24/08-08 08:10 
Da jeg var inde og se det, var det Gabe selv der tegnede og fortalte. Og selvom jeg synes ovenstående er en sjov genfortælling af jeres session kan jeg ikke genkende noget af det fra den fremvisning jeg var til. Nu virker Rune måske også lidt farvet af at fps ikke er hans favorit genre. Mit indtryk af at have spillet og set L4D er at det ikke er andet end hvad det giver sig ud for at være: Et intenst co-op fps med zombier som tema. Jeg synes det er rigtig fedt at spille. Men på den anden side synes jeg også godt om f.eks. Half-life, Team Fortress og faktisk alle de andre spil fra Valve. :)

Edit: Og hvis du ikke ved det, Rune, så er Gabe Newell en stor svedende mand med hornbriller... ligner lidt Marvel Morten hvis man kniber øjnene sammen. Du ville formodentlig ikke kunne ta fejl hvis det var ham der viste det frem.

Gabe
RJKRJKSkrevet 24/08-08 10:11 
Nej, det var ikke ham. Men også en producer, i følge ham selv. Spillet var som det var - der var bare selve præsentationen der var morsom. Og så EA's brug af begrebet "survival horror" om nærmest alle spil der indeholder monstre :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
sodansodanSkrevet 24/08-08 10:33 
Jeg hælder til at han var ironisk, og tog pis på jer. Men han kan også have været en tilfældig PR gut, de havde hevet ind fra gaden, til at stå og snakke om et spil han ikke vidste noget om.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/08-08 10:34 
RJK>
Og så EA's brug af begrebet "survival horror" om nærmest alle spil der indeholder monstre :)

Ja, og det er det jo tydeligvis ikke. Men de kalder jo også Battlefield 2142 for et "sandbox game" :)
RJKRJKSkrevet 24/08-08 10:47 
sodan>
Jeg hælder til at han var ironisk, og tog pis på jer. Men han kan også have været en tilfældig PR gut, de havde hevet ind fra gaden, til at stå og snakke om et spil han ikke vidste noget om.

Jeg garanterer at det ikke var nogen af delene. Han fokuserede bare på gameplay-delen og var bedøvende ligeglad med alt andet. Faktisk var han ret entusiastisk og udmærket til at fortælle om selve spillet - der var bare lige nogle store huller her og der. Jeg ved heller ikke hvorfor nogen kunne tro, at der var nogen form for dybere mening i et tydeligvis hjernedødt EA FPS, så det var måske nærmere pågældende journalist der tog lidt pis på EA :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
sodansodanSkrevet 24/08-08 10:53 
Det er da ikke Electronic Arts som har lavet Left for Dead? Er det ikke Turtle Rock Studio som har lavet det for Valve? Mener ikke at det er Valve selv som laver det.
RJKRJKSkrevet 24/08-08 10:53, rettet 24/08-08 10:54 
Well, EA udgiver og promoverer det, og har vel dermed en del at skulle have sagt om indhold etc.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
sodansodanSkrevet 24/08-08 11:08 
Meget kan nå at gå galt inden spillet bliver udgivet, men heldigvis ser det sjovt ud når folk spiller det. Dem der hedder developer walkthroughs er ret gode.

http://www.gametrailers.com/game/4094.html
SonicSonicSkrevet 24/08-08 11:26 
OMG Zombies, jeg må eje det spil :D
On a serious note though, jeg tror godt jeg ville kunne bruge nogle timer med det spil der, også selvom jeg er mega træt af FPS'er. Jeg elsker dog Half-Life serien :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/08-08 12:12 
RJK>
Well, EA udgiver og promoverer det, og har vel dermed en del at skulle have sagt om indhold etc.

Nogen gange tror jeg at du ved absolut ingenting om branchen! Jeg er af den faste overbevisning at Valve er iskolde overfor hvad EA mener om deres spil. I modsætning til DICE som ejes af EA, så er samarbejdet med Valve først og fremmest et fornuftsægteskab (som begge parter tilsyneladende er godt tilfredse med). Og jeg tror faktisk EA er mere bekymrede for at Valve skulle blive utilfredse og gå deres vej. De gange jeg har været til Valve fremvisninger har det altid været Valves egne folk og aldrig EA PR. Også denne gang så jeg kun Gabe Newell og Doug Lombardi (det betyder selvfølgelig ikke at der ikke var andre, selvom vi hang meget oppe i EA Loungen i vores pauser :D )
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/08-08 12:16 
Her er et billede af Doug (sammen med Gabe). Var det ham? :D

Doug
RJKRJKSkrevet 24/08-08 12:59, rettet 24/08-08 13:00 
King Chaos>
Nogen gange tror jeg at du ved absolut ingenting om branchen!

Det må være dét! ;)

Ja, det var Doug.

Anyway, hvis det er Valves idé at kalde spillet for "Left 4 Dead" og at promovere det som en "survival horror shooter", så kan det vel også være ét fedt, om det er Valve eller EA der finder på de ting :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-08 00:42 
King Chaos>
Nogen gange tror jeg at du ved absolut ingenting om branchen! ...selvom vi hang meget oppe i EA Loungen i vores pauser :D )

Jeg synes det er vildt nok at du selv mener at vide en masse om spil, og i selv samme indlæg skyder den i stykker ved at sige at i hænger ud sammen med EA folkene på sådan nogle messer :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 25/08-08 00:46 
Hvad man dog ikke vil gøre for lidt ordentlig airconditioning og lidt pindemadder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-08 07:31 
Konsolkongen>

Jeg synes det er vildt nok at du selv mener at vide en masse om spil, og i selv samme indlæg skyder den i stykker ved at sige at i hænger ud sammen med EA folkene på sådan nogle messer :p

Ja, for man kan jo ikke vide noget om spil OG samtidig hænge ud med folk fra EA.

Nu tror jeg ikke rigtig du ved hvordan det foregår på Leipzig-messen, men alle de store firmaer har områder hvor der er air condition, bløde stole og forfriskninger. Jeg finder det helt naturligt at man hviler fødderne der, mellem to interviews. Det er muligt at du er af den holdning at modtager man kage fra distributørerne er man allerede i deres vold. Jeg har det heldigvis ikke sådan. Jeg modtager gerne både spil, sprut og sølvtøj, men forbeholder mig til en hver tid retten til at være kritisk overfor deres spil eller metoder. Men sådan er vi sikkert forskellige. Til gengæld kan jeg garantere dig for at jeg ikke bare er kritisk overfor et enkelt firma, men vurderer hvert spil for sig.
RJKRJKSkrevet 25/08-08 08:38, rettet 25/08-08 08:39 
Eftersom Konami og Capcom var pissebesværlige, og Sega havde skod"mad", så var vi også mest hos EA ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 25/08-08 08:44 
King Chaos>
Det er muligt at du er af den holdning at modtager man kage fra distributørerne er man allerede i deres vold.

Det er kendt fact at messe kage bare er et "gateway drug" og noget de bare bruger til at gøre een hooked på hårdere substanser. Hvis man ikke passer på, så er man lynhurtigt afhængig af flødeboller, citron måner og kanel gifler. Så har EA magt over een!
RJKRJKSkrevet 25/08-08 09:03 
Var det så derfor, at jeg syntes Mirror's Edge så fedt ud? Damn you, oste-sandwich! :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-08 09:13 
Jeg synes det var svært! De påstod at man kunne lære at finde ud af det på en time... :/
BeanoBeanoSkrevet 25/08-08 09:24, rettet 25/08-08 09:24 
Fik i ikke søsyge af Mirror's Edge?

Jeg har kun set videoer fra det, men ser ud til man nemt kunne blive svimmel af det hvis man sidder tæt på TV'et.
DarkenDarkenSkrevet 25/08-08 10:15 
Sammen med pindemadderne, air con og kage, var der drysset godt med søsyge piller ud over det hele.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-08 13:05 
Haha... nej, jeg synes bare jeg faldt ned hele tiden. Men jeg tror det kan læres. I sidste ende tror jeg dog jeg foretrækker den slags i 3rd person.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-08 13:26 
King Chaos>
Ja, for man kan jo ikke vide noget om spil OG samtidig hænge ud med folk fra EA.

Nu tror jeg ikke rigtig du ved hvordan det foregår på Leipzig-messen...

Jeg synes det er ganske tydeligt at der var tale om en joke. Oh well...
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-08 14:34 
Ja, der er jo det der med internettet og humor... det er ikke nemt ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-08 15:54 
Nej det er så dejlig nemt bare at klaske en "Det var en joke" på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-08 19:23 
Ja :D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/08-08 15:54 
Lt. Raziel>
Jeg skal helt sikkert importere det til September når det udkommer i USA, da jeg ikke kan vente til November på PAL versionen ;-)

Hvad? Troede det kom den 26. september her?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/08-08 18:39 
Det VAR datoen, men pt. er det TBA. :/
78 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig