X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

House of the Dead Overkill


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-08 14:31, rettet 19/08-08 14:49 
Nyt house of the dead spil annonceret.

*EDIT* Fix'd... Iiih det er også fordi de felte sidder omvendt :S

House of the Dead Overkill
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 14:45 
Linket virker ikke hos mig J=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 14:58 
Nu dur det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
The DaneThe DaneSkrevet 21/08-08 21:30 
Ganske fed trailer :), og spillet ser også godt ud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 18/03-09 14:56 
Hvad synes folk så om spillet, nu det er kommet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 18/03-09 15:14 
At de siger fuck lige omkring 189 gange, hvilket har givet spillet en placering i Guiness Gamer Rekordbog. Det skulle svare til et fuck hvert minut i spillets relativt korte dialog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-09 15:38 


Cussin' Galore!
SumezSumezSkrevet 18/03-09 15:49 
Herold>
At de siger fuck lige omkring 189 gange, hvilket har givet spillet en placering i Guiness Gamer Rekordbog. Det skulle svare til et fuck hvert minut i spillets relativt korte dialog.

Ja det var det jeg hørte, det var faktisk derfor jeg blev nysgerrig og bumpede denne tråd. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 18/03-09 15:52 
Plus at der er en stripper med...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 18/03-09 16:18 
En zombie stripper?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-09 16:31, rettet 18/03-09 16:41 
Herold>
Det skulle svare til et fuck hvert minut i spillets relativt korte dialog.

Er der virkelig over 3 timers dialog i spillet? Jeg synes det lyder af meget.

EDIT: Sorry, jeg skulle lige tænke/regne. Hvis der bliver sagt fuck 2 gange på 30 sekunder, giver det jo også gennemsnitligt 1 fuck per minut :-)

EDIT 2: Eller gør der? Jeg er for søvnig til at regne. Hvis jeg edit'er denne post 4 gange i timen, hvad giver det så i gennemsnit per minut? Goddammit!)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-09 16:41 
Hyakotake>
Hvis der bliver sagt fuck 2 gange på 30 sekunder, giver det jo også gennemsnitligt 1 fuck per minut :-)

Giver det ikke 4 pr. minut?
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 18/03-09 16:57 
Ifølge artiklerne, så er der tre timers dialog i spillet. :S Det er vel de cutscenes historien fortælles med - House of the Dead er vel ikke kendt for det dybe fortællende gameplay... :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/04-09 16:43 
Hyakotake>
Sorry, jeg skulle lige tænke/regne. Hvis der bliver sagt fuck 2 gange på 30 sekunder, giver det jo også gennemsnitligt 1 fuck per minut :-)

Eller hvert 3. år :-( Hvad?! Undskyld var lidt væk. Tilbage til emnet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/04-09 16:36 
Hvis I stadig ikke har købt det.

Så se det her
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JuggernautJuggernautSkrevet 09/04-09 17:18 
Der er IMHO supergod underholdningsværdi i dette spil. Specielt når man også bruger den tilhørende cannon. Jeg glæder mig da også vildt til at co-op'pe i det til træffet.
...MEN man bliver nødt til at vende sine ømme FPS-øjne væk fra spillet i ny og næ. HOTDO har en tendens til at hakke en del. Dette sker jævnligt, men kan man leve med det (det kan jeg) så er et godt spil at få fingrene i.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
tastasSkrevet 10/04-09 11:59 
Er også selv lige blevet færdig med det i normal mode hvor jeg gennemførte det meste min bror. Super fed humor og stil .. Jeg har været rigtig godt underholdt, og skal til at igang med at gennemføre det i "director's cut" udgaven nu :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-10 15:19 
Hulle>
Konsolkongen>
House Of The Dead Overkill: "jeg så meget gerne en ordentlig udgave af spillet, f.eks. på Move hvis den controller kan fungere som en ordentlig lightgun :)"

Jeg er enig i at spillet er humoristisk og er vild med deres b-films tilgang til spillet.
Men hvad er en ordentlig udgave af spillet? Jeg spørger fordi jeg ikke forstår hvad der gør at spillet ikke er ordentligt.

Det kan jeg gøre meget kort :) Jeg synes ikke Wii remoten egner sig ret godt som lyspistol. Det er næsten ligemeget hvor mange kalibreringsmuligheder et spil har så føles det stadig om om man skubber en curser rundt på skærmen. Og med meget mærkbar delay vel og mærke.

Jeg så meget gerne en rigtig lyspistol som virkede perfekt på HDTV, der skød hvor man sigtede og så vi kunne slippe for sigtekornet :)

Spillet er godt nok grimt, selv for Wii'ens standard og det kører ikke engang super godt. En HD remake ville være lækkert, men det er nu det mindste af mine problemer :)

Håber lidt at PlayStation Move controlleren bliver præcis nok og kan fungere som en gammeldags lyspistol. Det er faktisk også den eneste grund til at jeg finder Move lidt spændende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 31/08-10 21:45 
Din kritik er bestemt berettiget, tak for at du ville uddybe det :)

Personligt har jeg fundet spillets hakken som det mest irriterende ved det. Næsten hver gang et nyt ryk skulle ske, hakkede spillet lidt mens maskinen læste disken.

Delay har jeg ikke bidt mærke i, men det er nok fordi jeg bare har affundet mig med at spillet sikkert var lavet med det i tankerne.

Kunne være jeg skulle tage hul på Dead Space Extraction og se om det lider af fejl, eller om udviklerne har klaret sig udenom. Har du prøvet det spil?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-10 21:50 
Nej har kun prøvet Residente Vil: Umbrella Chronicles og Ghost Squad i den genre til Wii. RV har så vidt jeg husker en kontrol der minder meget om HOTD, Ghost Squad mener jeg fungerede lidt bedre end RV, men det er meget længe siden jeg spillede det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 01/09-10 09:19 
Yeap, jeg har også selv prøvet begge og husker og Ghost Squad som velfungerende. Det eneste problem var at det var ufatteligt kort.
Jeg har ellers ikke noget imod korte spil, men det har var ultra kort :) Hvad tog det at klare. 30 minutter?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-10 10:23 
Men det er jo også en port af et arcadespil. De gamle HOTD og Virtua Cop er ikke længere end det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 01/09-10 15:13 
Der er jo også kommet to SEGA lightgun arcade titler til Wii , igen to Model2 spil. GunBlade NY og Machineguns of LA. Ved ikke hvordan de er på Wii... har kun prøvet GB NY i arcaden, MF stor lightgun med en seriøs Force feedback.

Kom til at tænke på at der findes jo en lightgun til PS3, ved ikke hvordan den virker. Men der er ikke så mange On-rail shooters spil ude til den som på Wii

Savner en ordenlig port af Virtua Cop 1,2 og 3 samt HOTD 1.
Må se at få min saturn lightguns gravet frem igen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig