X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Hvilke spil kommer i næste måned?


Reply
nerosnerosSkrevet 18/08-08 16:07, rettet 16/09-18 20:44 
Ja måske er det en idiotisk ide, men dem har jeg mange af ;-)

Jeg synes vi har brug for en tråd, som giver et bedre overblik over hvilke nye spil der vil udkomme en måned frem. Jeg har tit overset en titel og gået glip af det ene og det andet, så for mig kunne det hjælpe med et godt overblik over kommende gode spil en måned frem.

I næste måned septembe... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
539 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Reply
slk486slk486Skrevet 01/09-17 11:28 
Har også allerede Limobo, men Inside på disc? Yes, please :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-17 11:29 
Sejt nok. Limbo gider jeg ikke betale for igen, så det bliver købt for Inside når det bliver billigt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/09-17 11:41 
Dejligt :D
millenniummillenniumSkrevet 01/09-17 12:44 
Konsolkongen>
Sejt nok. Limbo gider jeg ikke betale for igen, så det bliver købt for Inside når det bliver billigt :)

Ligger på release for 249kr
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/09-17 12:53 
Jeg har lavet en preorder hos shopto - små kr 200,- inkl forsendelse med dagens £-kurs.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-17 13:01 
millennium>
Konsolkongen>
Sejt nok. Limbo gider jeg ikke betale for igen, så det bliver købt for Inside når det bliver billigt :)

Ligger på release for 249kr

Det er for meget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 01/09-17 13:11, rettet 01/09-17 13:15 
Kom nuuuu, støt den danske software udvikling :-D

Mon ikke det bliver til en kommende Playdead Games Trilogy... ?!
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-17 13:22 
Jeg synes aldrig at Limbo var specielt godt, så jeg er lidt på defence hvad Inside angår. Det ser dog mærkbart bedre ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/09-17 13:22 
Enig, og jeg synes også 249,- er for meget :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/09-17 13:26 
Så køb det til 200.... eller vent lidt :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-17 13:27 
Det bliver en senkøber for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/09-17 13:28, rettet 01/09-17 13:29 
Konsolkongen>
Jeg synes aldrig at Limbo var specielt godt, så jeg er lidt på defence hvad Inside angår. Det ser dog mærkbart bedre ud :)

Limbo er langt bedre end Inside :)
Inside er måske lidt mere velgjort, men det føles også væsentlig mere formålsløst at bruge tid på.

Uanset hvad vil du i hvert fald ikke kunne lide det hvis du ikke kunne lide Limbo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-17 13:28, rettet 01/09-17 13:33 
Det var ikke fordi, jeg ikke kunne lide Limbo. Jeg synes bare ikke det var specielt fantastisk. Der var rigtig mange herinde der var helt oppe og ringe over det, men jeg forstod aldrig hvorfor.

Jeg kunne godt lide edderkoppen, men derfra fængede spillet mig aldrig igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 02/09-17 10:28 
Jeg kan ikke lade være med at fokusere på spillenes tematiske og eksistentielle betydning, såvel som den artistiske impression (hvis der er noget at hente), så derfor var Limbo noget der fik mig til at tænke. Andre ville nok sige "tyndt gameplay og alt for kort". Sådan er vi så forskellige. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/09-17 15:40, rettet 25/09-17 15:41 
På min liste til oktober...

- Assassin's Creed: Origins
- Battle Chasers: Nightwar
- Gran Turismo: Sport
- Super Mario Odyssey
- Wolfenstein II: The New Colossus
millenniummillenniumSkrevet 25/09-17 16:54 
Har længe haft et svagt punkt for Gran Turismo, men er vi virkelig interesseret i Sport? :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/09-17 18:00 
Jeg har hørt at sport helt generelt er populært.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/09-17 18:10 
Det er også på tv!

https://youtu.be/KbWgUO-Rqcw
jaesjaesSkrevet 25/09-17 19:05 
Ikke den mest spændende oktober set, IMO, men SMO skal i kurven, hvis jeg køber en Switch.

Og måske:
Elex
Road Rage
A Hat in Time (den der 32/64-bit inspirerede platformer, der var på Kickstarter for nogle år siden)
https://www.youtube.com/watch?v=xdfWqiCzCbw

Derudover kommer:
South Park: The Fractured but Whole
Dragon's Dogma: Dark Arisen (til NuGen-platforme)
Forza Motorsport 7
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-17 15:37 
A Hat in Time som Jaes nævner ovenover, er lige udkommet og ser ud til at få en posittiv modtagelse i de første anmeldelser. Eurogamers her:

http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-06-a-hat-in-time-review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 17/10-17 10:38 
millennium>
Har længe haft et svagt punkt for Gran Turismo, men er vi virkelig interesseret i Sport? :-P

Ikke når de sniger online DRM ind i spillet...

https://arstechnica.com/gaming/2017/10/gran-turismo-sport-is-extremely-limited-in-offline-mode/
enfenenfenSkrevet 17/10-17 13:33, rettet 17/10-17 13:34 
Det er vel ikke sneget ind sådan helt - ud fra hvad jeg kan læse mig til. Men ikke desto mindre er det irriterende.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-17 15:30 
Så sparer man de penge. Var ellers klar på et bilspil, og Forza er da helt udelukket da det er gået fuldstændig over gevind med deres Loot boxes og microtransactions.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 17/10-17 17:28 
Forza 6 er stadig fantastisk :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-17 00:24, rettet 18/10-17 04:08 
Konsolkongen>
Så sparer man de penge. Var ellers klar på et bilspil, og Forza er da helt udelukket da det er gået fuldstændig over gevind med deres Loot boxes og microtransactions.

Det er ved at blive et kæmpe problem i mange spil og ærgeligt at AAA spil er blevet magen til mobilspil på det punkt, men ikke nogen overraskelse. Og ligegyldigt hvor meget lort de implementerer, er det aldrig nok. EA har nu lukket Visceral og i kølvandet på det, er det kommet frem at, salgstal på fire millioner var for lidt for Dead Space 2, hvilket forklarer alt det pis de blev nødt til at introducere i DS3 i forsøget på at nå massemarkedet:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1449434

AAA industrien er blevet en kræftknude, der har vokset sig ud af kontrol.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-17 00:43, rettet 18/10-17 00:56 
Jeg synes det har været ret voldsomt den seneste måneds tid med NBA 2K18, Forza 7, Shadow of War og Battlefront II. Men om det er en trend der fortsætter er nok for tidligt at sige, mit gæt er dog at den gør. Håber at folk siger fra når det mere og mere betyder at det går ud over grundspillet hvis man ikke poster ekstra penge i deres lort.

Problemet er kæmpe, men at skære alle AAA-udgivere (Gud hvor jeg er træt af den betegnelse) over én kam er dog at tage den lidt for vidt, heldigvis :)

De bedste spil laves og udgives stadig af de store firmaer IMO. Det er meget lidt Indie der tiltaler mig som du ved. Men smag og behag.

Jeg tænker dog at Indie-scenen er utrolig vigtig og jo større den bliver, jo mere kan deres principper forhåbentlig smitte af på de store. Omend det er latterligt og sørgeligt at det skal være nødvendigt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-17 01:00, rettet 18/10-17 01:04 
Konsolkongen>
Men om det er en trend der fortsætter er nok for tidligt at sige, mit gæt er dog at den gør. Håber at folk siger fra når det mere og mere betyder at det går ud over grundspillet hvis man ikke poster ekstra penge i deres lort.

Jeg er overbevist om at trenden forsætter. Det er kun nogle få sure gamle mænd på forums og youtube, der brokker sig. Spillede Forza Horizon 3 for nogen tid siden og da jeg ved et tilfælde sad i lobby med en række Forza fans, spurgte jeg lidt ind til spillet, der i blandt om man kunne åbne for noget, der viser de skjulte skatte, der er gemt på kortet. Det kunne man ikke, fik jeg at vide, men for kun 24kr kunne man købe et kort på markedspladsen, der markerede hvor skattene lå.

“Herregud” som den ene sagde, “det er jo kun 24kr”. Alle i lobbyen havde købt kortet.

Nu skal man selvfølgelig passe på med at generalisere ud fra enkelttilfælde, men retningen vi går i er så entydig som den er tydelig og det tror jeg ikke ville være tilfældet, hvis flere var utilfredse.

Konsolkongen>De bedste spil laves og udgives stadig af de store firmaer IMO. Det er meget lidt Indie der tiltaler mig som du ved. Men smag og behag.

AA eller mindre (dvs. Bloodborne og den slags, samt nedefter) er der de bedste spil produceres i dag efter min mening. Med enkelte undtagelser naturligvis. Men ja, smag og behag, selvfølgelig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-17 01:09 
Bloodborne er fantastisk. Var faktisk ikke klar over at det var klassificeret som AA. Kan du specificere den præcise forskel? Og hvor ville du placere Persona 5, Resident Evil VII, Yakuza 0, Evil Within 2 og Zelda BotW som er de titler jeg har haft det allervildest over i år. Jeg tænker at mange af dem vil være AA i din bog? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 18/10-17 01:56 
AAA er normalt et udtryk for produktionsværdier og hvor dyrt spillet har været. Jeg ville helt klart kategorisere Bloodborne som AAA. AAA behøver ikke betyde mainstream-appel.

Af dem du nævner, der ville jeg sige:
AAA: Resident Evil 7, Zelda BOTW, Evil Within 2.
AA: Yakuza (hele serien), Persona 5.
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-17 02:08, rettet 18/10-17 04:09 
Det er et flydende begreb, som også har skiftet lidt over tid, men lad mig præcisere, at jeg i den her sammenhæng tænker på dem med de allerstørste budgetter og udvikler hold (ofte bestående af flere forskellige teams og outsourcede opgaver). Tænk på CoD og Ass Creed, hvor der kan være op mod 1000 folk involveret og nogle gange flere. Kan huske at Ubisoft ved et af deres financial calls i nyere tid sagde, at 7 millioner solgte var ved at nærme sig et minimum for deres produktioner og det forventede de fra alle deres store franchises. Og selv der præciserede de, var det nødvendigt med et stort produktionsled, hvor den enkelte udgivelse ikke altid gav mening, men fik meningen i form af det genbrug de kunne gøre, ved at bruge samme teknologi på tværs af en række spil. Dvs. Ass Creed som enkelt udgivelse ville være for dyr og uhåndterlig i dag, med mindre vi også laver Ass Creed forsættelsen, Watch_Dogs, Far Cry, The Crew mm. Hele leddet er en del af det, der betyder, at risikoen ved den enkelte produktion kan lade sig gøre i det budget lag, men det er selvfølgelig også det, der gør, at vi er nogle som laver grin med “Ubisoft Game”. Og det samme som i parentes bemærket får en til at tænke suk, når man ser Guillemots kommentar (som dog kan tolkes i flere retninger) fra seneste quarterly earnings call, hvor han nævner, at de holder øje med PU Battlegrounds og gerne vil introducere spilformen i deres franchises. For det er jo sådan det er på det niveau. Når noget bliver et fænomen, så føler man sig nødsaget til at jagte det, i frygten for at misse den helt store popularitet.

De spil du nævner er:

- Enten slet ikke på det budget niveau og kan derfor nøjes med færre/mindre føljeton produktioner, samt lavere salgstal (Persona 5/Yakuza 5).

- Har særstilling i industrien grundet sin historie (Zelda).

- Balancerer på knivsæggen ved at nærme sig store budgetter og som følge af det være konstant truet på livet. Chancen for de dør eller at single playeren kompromitteres af industri trends er overhængende (Resi 7/EW2).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-17 02:46, rettet 18/10-17 09:28 
Jmog>
AAA er normalt et udtryk for produktionsværdier og hvor dyrt spillet har været. Jeg ville helt klart kategorisere Bloodborne som AAA.

Det er så problemet, når man benytter et begreb, der hele tiden udvider sig, da det er knyttet til de største produktioner og de hele tiden bevæger sig op ad. I min optik er Bloodborne kun AA i dag, men det kan selvfølgelig diskuteres, hvor skille linjen går, så længe vi forstår hvad den anden mener. Jeg ville ligge fokus på, at antallet af udviklere/produktionsomkostninger er lavere end de største og derfor kan de tillade sig at gå efter en mindre niche. Sagt på en anden måde: Fire millioner solgte ville være en stor succes for Bloodborne, mens det ville nærme sig flop status, for de spil jeg tænker på (med lidt wiggle room, da microtransactions betyder, at det ikke kun er antal solgte kopier, der har indvirkning).

Mange af dem vi tidligere ville have set som AAA, er ikke længere i en størrelsesorden, hvor de kan være med. En af begrundelserne Epic gav for at sælge Gears of War var, at AAA i dag kræver så store udvikler hold og ressourcer, at de ikke længere ville være i stand til det. Industrien var simpelthen vokset fra dem. Nogle gange ser man folk, der ikke kan forstå, hvorfor Valve ikke bare producerer spil som Half-Life 3, Portal 3 osv, men prøv at tænk på, hvor mange folk en produktion af den størrelse ville kræve i dag. Valve var i årevis kun omkring 300 ansatte og det var til alle firmaets funktioner. Newell plejede at gøre grin med, at han ved siden af sine andre opgaver, også havde tid til at agere support medarbejder, for det var virkeligheden i et lille firma.

For at sætte det lidt i perspektiv, så har vi slet ikke fået et Grand Theft Auto eller (single player) Elder Scrolls spil i denne generation endnu (og Skyrim holdet var ikke ret stort set med moderne øjne).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-17 03:05, rettet 18/10-17 03:06 
Jeg tror at jeg i lang tid har misforstået hvad du har ment med AAA og dermed har jeg troet at du altid har sidestillet de titler jeg så godt har kunne lide de sidste år, med de skemalagte metervarer-titler.

Tak fordi du gad sætte ord på hvad du mener definerer AA og AAA. Jeg tror faktisk vi er fuldstændig enige :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-17 22:30 
Endnu en tilfældig THQ remaster kommer i næste måned. Denne gang Sphinx and the Cursed Mummy:

http://www.pcgamer.com/ps2-classic-sphinx-and-the-cursed-mummy-confirmed-for-pc/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 10/11-17 18:19 
Sphinx er ude nu på GoG/Steam med 34% launch tilbud (€9.99). Teksten i spillet er meget lille, men de er ved at patche det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-17 14:44, rettet 11/11-17 14:54 
Seven: The Days Long Gone udkommer 1/12:

https://youtu.be/PPnTH2-swgQ

Ligner Assassin's Creed fra et isometrisk perspektiv, måske endda lidt Metal Gear, men beskrives som et open world RPG i traileren og har en artstyle der blander Borderlands og Fallout. Er fra et nyt studie, Fool's Theory, med ex-Witcher folk på projektet. Om dem selv fra deres hjemmeside:

We are a company of AAA veterans who decided to take a break from huge productions and find refuge in the mountains of southern Poland. In the past we've contributed our skills and lives to critical and commercial successes of games such as:
The Witcher 2: Assassins of Kings
The Witcher 3: Wild Hunt
Ancient Space
Hard West
Kholat
and many more smaller indie titles.

During the production of those games we always had an idea of how a development process should look like so we decided
to start our own company.
This is how Fool's Theory has come to life!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 11/11-17 17:16 
Kun pc? Øv, det ser ellers sjovt ud.
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-17 17:48 
Jeg kan ikke forestille mig andet, end det også kommer på konsollerne. For hvad det er værd har det fuld controller understøttelse ifølge Steam:

http://store.steampowered.com/app/471010/Seven_The_Days_Long_Gone/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/11-17 18:26 
Det ser vildt godt ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-17 18:36 
Det kommer helt sikkert på konsollerne, for de sidder og spørger folk på Steamforums, hvilken platform de ønsker at se spillet på som det næste:

http://steamcommunity.com/app/471010/discussions/0/1470841715981903861/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/11-17 18:42 
Tak :) Hermed på radaren!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 11/11-17 20:36 
Herligt! Så er PS4 garanteret. Kunne være fedt på Switch også.
Bede-xBede-xSkrevet 06/12-17 16:26 
Iconoclasts kommer endelig 23/1 på PS4/PC/Vita:

https://youtu.be/FnUN19xGIzU
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 25/02-18 15:50 
Traditionen tro ser marts solid ud.

Jeg venter med mest længsel på disse:
A Way Out
Far Cry 5
Long Gone Days (lovende indie RPG/visual novel)

Andet der måske samles op med tiden:
Warhammer: Vermintide 2 (kan måske stille kløen til Witchfire udkommer)
Ni no Kuni II
Sea of Thieves
Kirby Star Allies
Shining Resonance Refrain
Agony
Attack on Titan 2
Assassin's Creed Rogue: Remastered
Devil May Cry HD Collection
Assault Gunners HD Edition (mæææks)
BeanoBeanoSkrevet 25/02-18 20:03, rettet 25/02-18 20:04 
Og Burnout Paradise Remastered :)
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-18 20:35 
jaes>
Devil May Cry HD Collection

Blev den ikke også udgivet på Xbox360 og PS3. Eller er der flere spil i denne opsamling?
BeanoBeanoSkrevet 25/02-18 20:40 
Jo og kun de første 3 spil.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/02-18 21:01 
Man fristes til at spørger. Hvorfor skal den udgives igen. Ville det ikke være bedre at genudgive nogen af de titler som ikke har været ude genudgivet før?
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-18 10:51 
Skal Dusk ikke også komme i næste måned? Jeg har spillet de to første færdiglavede kapitler og det vil helt sikkert være af interesse, hvis man savner spil som Quake. 6/10 på P:R skalaen ville jeg gætte på, hvis sidste kapitel er af samme kvalitet som de første.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 26/02-18 12:10 
Greaseball>
Man fristes til at spørger. Hvorfor skal den udgives igen. Ville det ikke være bedre at genudgive nogen af de titler som ikke har været ude genudgivet før?

Hurtigt cash-crab?
SumezSumezSkrevet 26/02-18 12:11, rettet 26/02-18 12:11 
Uden tvivl hurtigt cash-grab :)

edit: Kontant krabbe?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
539 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me