X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke spil kommer i næste måned?


Svar
nerosnerosSkrevet 18/08-08 16:07, rettet 16/09-18 20:44 
Ja måske er det en idiotisk ide, men dem har jeg mange af ;-)

Jeg synes vi har brug for en tråd, som giver et bedre overblik over hvilke nye spil der vil udkomme en måned frem. Jeg har tit overset en titel og gået glip af det ene og det andet, så for mig kunne det hjælpe med et godt overblik over kommende gode spil en måned frem.

I næste måned september ved jeg at Star W... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
539 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/04-16 21:54 
Jeg fatter ikke hvad det er I ser, som jeg åbenlyst ikke kan...
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 21/04-16 22:03 
Virker som om du bare ikke bryder dig om stilen - hvorfor ikke bare lade det være ved det? :)
j/k
OdinOdinSkrevet 22/04-16 00:03, rettet 22/04-16 09:24 
Som tidligere nævnt har jeg det på samme måde som millennium. Jeg kan - hånden på hjertet - slet ikke se hvad I andre ser i det. Selv uden Shadow Of The Beast-titlen ligner det en uinspireret action-sidescroller der prøver at gemme sin mangel på ambition under spandevis af blod.

Havde det bare kun været den grafiske stil der var noget i vejen med kunne jeg sikkert se gennem fingre med det, men når hverken gameplay, tone, look og feel eller musik trækker tråde til serien, så har jeg meget svært ved at se hvorfor det skal hedde Shadow Of The beast. Havde titlen været en anden, ville ingen have tænkt at de var i familie. Bortset fra de første og sidste sekunders grafiske fanservice ser jeg ingen relation til de oprindelige spils melankoli, kombination af action og puzzles, Steven Hammonds Roger Dean-inspirerede verden eller de prominente soundtracks.

Man kan selvfølgelig nemt argumentere for at de gamle spil var så simple, at et forsøg på at sælge det samme gameplay idag ville være selvmord, og det er nok rigtigt, men det her spil deler jo ikke så meget som et kromosom med sine forgængere. Selv med den smule platforming de viste til sidst i den seneste video, ligner det nye spil allermest en sløj pastiche af Splatterhouse med quick-time events. Og jeg elsker endda Splatterhouse.

Jeg lider normalt af en ekstremt letantændelig begejstring for spil som størstedelen af forummets gamle, sure prutter gør deres bedste for at slukke med skummende apati. Derfor er det helt mærkeligt at sidde på den modsatte side af bordet her. ^_^
OdinOdinSkrevet 22/04-16 00:08, rettet 22/04-16 00:09 
Odin>
Selv uden Shadow Of The Beast-titlen ligner det en uinspireret action-sidescroller der prøver at gemme sin mangel på ambition under spandevis af blod.

Og inden nogen kommer mig i forkøbet, så kan jeg godt selv se ironion i ovenstående passage, da man ikke behøver være ret kynisk for at kunne beskrive det første Shadow Of The Beast med nøjagtigt samme sætning hvis man blot udskiftede ordet "blod" med "parallax scrolling". ^_^
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-16 03:57, rettet 22/04-16 03:58 
Jeg tror der er noget du har misforstået, Odin. Jeg synes ikke det ligner noget specielt, bare potentielt acceptabelt, hvis det ikke bliver for ensformigt med komboerne og man bruger for lang tid lukket inde mellem de forseglinger. De gamle spil var noget bras, men de er, for mig, fra den specielle periode i opvæksten hvor mediet var særligt magisk. Den slags alle os med stærkere tilknytninger til spil har oplevet på et tidspunkt mens vi var 10-25 år gamle og vi nu med nostalgien i hånden fejlagtigt tror, var dengang industrien var meget bedre. For mig var perioden C64, Nes, Amiga m.fl. Og Shadow of the Beast var en del af det. Kombiner det med at jeg elsker sidescrollende action spil, som jeg køber i spandevis hvis de bare ser tilnærmelsesvis spilbare ud og det burde ikke overraske at det ender ud med et køb. Måske ikke et rationelt af slagsen der bunder i et ønske om kvalitet, men et køb ikke desto mindre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-16 04:23 
Odin>
Jeg lider normalt af en ekstremt letantændelig begejstring for spil som størstedelen af forummets gamle, sure prutter gør deres bedste for at slukke med skummende apati.

Burde vi være mere positive? Eller er det bedre at få luftet ud, hvis kritikken tydeligt kan begrundes? Ikke specielt relateret til Beast, men jeg tænker nogen gange om det skader stemningen herinde, når man kritiserer for meget, også selv om det er velbegrundet (fx microtransactions). Overvejede at skrive et længere indlæg om det nye Dooms beta, som er så befængt med elementer fra andre spil at det lider af identitetskrise, AAA homogenitet i en nøddeskal. Undlod at skrive noget, mest ud fra et ønske om at holde stemningen positiv, men jeg kan ikke helt beslutte mig for om det er godt eller skidt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 22/04-16 07:38, rettet 22/04-16 20:40 
Jeg skal ærligt indrømme at første gang jeg så et screenshot fra Prince og Persia: Sands of Time, så tænkte jeg: "baaaaaah. Det kan man da ikke!!!"

Boy was I wrong.

Lige nu kritiserer jeg ikke. Jeg har bare den mærkelige fremmedgørende oplevelse af, at se et spil som vækker begejstring, men jeg kan ikke selv se hvorfor.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 22/04-16 09:28, rettet 22/04-16 09:38 
Jeg tænker ikke velbegrundet kritik (som brugerne på P:R for det meste er dygtige til) skader stemningen, men "Jeg fatter ikke hvad det er I ser, som jeg åbenlyst ikke kan..." virker lidt som at stikke hovedet ind hos bageren og sige "shit, det ser klamt ud" og så gå igen. Ikke for at hænge millennium ud - bare et konkret eksempel, som måske ikke er så konstruktivt for stemningen og virker meget sur prut - agtigt :)
Helt generelt gælder det vel, at hvis man vil kritisere eller sige noget negativt, så bør man tænke over hvad intentionen er. Kan jeg sige det konstruktivt i stedet?
Personligt har jeg virkelig svært ved at blive begejstret for spil og forstår som regel ikke den hype, der følger i kølvandet på announcementsm, så jeg nyder bare at kunne mærke lidt nostalgi-begejstring.

Tror ikke der er nogen af os, der ser noget banebrydende i hverken SotB eller Doom, men chancen for at opleve noget af det magi fra vores tidligere dage i noget, der muligvis kunne blive ganske underholdende, kan da kun være positivt? Hvorfor tisse på det?

Betyder det noget at Doom er et samsurium af andre ideer, hvis det føles godt at spille?

... og QTE's skal bare dø - også i God of War :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-16 11:32 
Bede-x>
Den slags alle os med stærkere tilknytninger til spil har oplevet på et tidspunkt mens vi var 10-25 år gamle og vi nu med nostalgien i hånden fejlagtigt tror, var dengang industrien var meget bedre.

Hvis du joker er den ikke særlig tydelig. Du mener vel ikke seriøst at spilindustrien og spil er bedre i dag? Malkninger af franchises der resulterer i ligegyldige metervarer (Ubisoft), latterlige microtransactions og låst indhold som skal købes som DLC, det faktum at spil nu om dage er så nemme at der ingen udfordringer er og i nogen tilfælde nærmest taler ned til spilleren og nægter at lade dem tænke selv (Tomb Raider f.eks) for slet ikke at nævne bugs, patches og DRM ad libitum.
Bare for at nævne nogen af de ting der er i vejen med spil i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 22/04-16 11:47 
På mange områder mener jeg personligt at spil er bedre nu end i "gamle dage". Selvom jeg har rigeligt fra de seneste årtier, er det primært nyere spil jeg bruger tiden på. Langt hen ad vejen er industrien anderledes, hvilket gør det svært at sammenligne lige over.

Men ja, der er da også nogle klare tilbageskridt på nogle fronter, men synes måske ofte at der går lidt "se hvor retrogamer JEG er" i den, når man bevidst vælger at ignorere alle de positive ting ved nye spil, og kun fokusere på de dårlige :)

Spil nu til dages, er som jeg ser det langt mere avancerede på samtlige fronter, hvilket derfor også giver god mening at de jævnligt skal patches og rettes til. Men ja, det er da pisse træls at vente på, ingen tvivl omkring det, men når det så er på plads, så giver det også ofte en god oplevelse.
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 22/04-16 12:12 
Man kunne måske fristes til at sige, at spil nu til dags overkompliceres på mange fronter? :) Avanceret betyder vel ikke bedre?
j/k
--Skrevet 22/04-16 12:19 
Helt enig. Avanceret kan også ende i noget negativt, ingen tvivl om det :)
Spiller nu: Animal Soccer World
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-16 12:57, rettet 22/04-16 13:00 
slk486>
Betyder det noget at Doom er et samsurium af andre ideer, hvis det føles godt at spille?

Isoleret set, nej. Men hvis for mange udviklere følger samme opskrift er det skadeligt.

Konsolkongen>Du mener vel ikke seriøst at spilindustrien og spil er bedre i dag?

Mit gæt er, at når den generation af børn og unge som spiller computerspil i dag, bliver i vores alder, vil man høre flere af dem sige, at spil bare ikke var så storslåede som da de var unge, ligesom man ofte hører ældre kritisere den nymodens musik de unge lytter til og som i hvert fald ikke kan måle sig med de (gode) gamle dage. Måske var det Minecraft, Call of Duty, League of Legends eller en helt fjerde titel som de knyttede sig til. Pointen er at den her generation vokser op og forelsker sig i de spil der er tilfængelige nu. De vil have svært ved at forstå, hvorfor ting var meget mere magiske, dengang jeg voksede op med C64'eren. Eller dengang du voksede op, med hvad ellers du voksede op med. For dem er den magiske periode lige nu, som det typisk er for folk i de formative år.

Jeg tog sådan set ikke stilling til, om industrien var bedre i dag, men hvis jeg skulle... Jo, absolut. For til trods for hvor mange dårligdomme man kan påpege, har jeg stadig ikke nogen lyst til at gå tilbage. Jeg vil ikke tilbage til en industri uden internet, 3D eller de årevis af design erfaring der kommer ved at stå på skulderne af sine forgængere. Jeg elsker stemningen i The Witcher 3, den intellektuelle stimulering i The Witness, historien i Soma og The Last of Us og meget andet og ville ikke være dem foruden. At moderne kommerciel praksis ødelægger visse aspekter af spil for mig, er ikke nok til at ændre på dette.

Konsolkongen>det faktum at spil nu om dage er så nemme at der ingen udfordringer er

Hvis spillene taler ned til en er det selvfølgelig træls, men ellers er lav sværhedsgrad ikke i sig selv et minus. Det afhænger helt af, hvad for en oplevelse man prøver at opnå og hvilken målgruppe der er.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-16 13:05, rettet 22/04-16 13:06 
m1chelsen>
Men ja, der er da også nogle klare tilbageskridt på nogle fronter, men synes måske ofte at der går lidt "se hvor retrogamer JEG er" i den, når man bevidst vælger at ignorere alle de positive ting ved nye spil, og kun fokusere på de dårlige :)

Det er slet ikke det jeg siger. Jeg spiller også mest nye spil :) Jeg synes bare udviklingen har vist at der har været alt for mange tilbageskridt i forhold til de gamle spil, til at man kan sige at spil generelt er bedre nu end dengang.

Jeg medgiver dog gerne at der også er eksempler på det omvendte. Kigger man f.eks. på FPS-genren så var den jo helt ude og skide i PS2-, GCN-, Xbox-dagene da der på dét tidspunkt ikke var opfundet en standard for hvordan den slags skulle styres på konsol. For slet ikke at snakke om Dreamcast (Mus+tastatur ikke medregnet) og N64 hvor FPS-spil bare er spilbare set med nutidens øjne.

Halo revolutionerede FPS på konsol og gjorde det sjovt og funktionelt at spille. COD forbedrede dette på mange områder og er i dag den standard vi kender. Men Halos popularitet medførte også en anden standard for skydespil som jeg mener er meget uheldig, regenerating health, som er et latterligt koncept når det ikke er udført ordentligt. Halo 1 gjorde det godt, da der stadig var en underlæggende health-bar som ikke regenererede igen.
Men stort set alle moderne shooters har ikke forstået dette, og det betyder at et moderne FPS bare handler om at krybe i cover i 5-10 sekunder, hvorefter man er klar til at tage endnu en salve i fjæset og så ellers gentage formlen indtil man har klaret alle fjender, for det skal man nok gøre uanset sværhedsgraden bare man tager sig tid nok. Dét er eddermame elendigt spildesign og en uheldig udvikling.

Spil må jo ikke være svære i dag, for så risikerer du at brugerbasen ikke køber det næste i serien. Det er fandeme en sølle tankegang, at alt skal skrædersys efter hvad der kan indbringe flest penge i kassen frem for at lave et godt produkt. Se på Batman Arkham Knight, Mad Max og Shadow of Mordor, som alle prøver at være Assassins Creed, fordi det er dér pengene ligger. Når andre serier prøver at være Assassins Creed er der noget galt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/04-16 13:06 
Spil var ikke bedre i gamle dage. Vi var bare anderledes. Vi havde ikke "set det hele før". Alt var nyt, spændende og forunderligt. Oveni det så havde vi også langt mere tid til at fordybe os.

Når vi spiller noget i dag, på trods af at det på alle parametre er bedre end spil x fra dengang, så kæmper det en umulig kamp mod nostalgi og et minde om en tid der var simplere, lykkeligere og mere fantastisk.

Gode oplevelser i din barndom trumfer altid oplevelser som voksen.
JmogJmogSkrevet 22/04-16 13:09 
Lige for at vende tilbage til SOTB: Min nostalgi for serien handler udelukkende om treeren, som var det eneste jeg spillede. Musik og parallax scrolling, sublimt. Gameplay kedeligt.

Jeg er ligeglad med hvor lidt det nye ligner de gamle. Jeg har et svagt punkt for 2,5D sidescrollers og ultravold og jeg synes gameplayet ser sjovt ud.
SumezSumezSkrevet 22/04-16 15:08, rettet 22/04-16 15:08 
virker lidt som at stikke hovedet ind hos bageren og sige "shit, det ser klamt ud" og så gå igen

Det passer ellers meget godt til min oplevelse af det man har set fra Shadow of the Beast :D Jeg er 100% på Millennium's vogn. Men tror nok det bunder ret stærkt i en mistanke om at folk egentlig kun er begejstret for spillet fordi det refererer til en gammel Amiga-titel de har gode minder om. Hvordan man på nogen måder kan have gode minder om SOTB på Amiga er så et helt andet mysterie. :P
Jeg dømmer dog ikke det nye spil på baggrund af hvad det gamle Amiga-spil er, men ud fra trailers hvori spillet ser hamrende kedeligt, grimt og uinteressant ud :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/04-16 15:14, rettet 22/04-16 15:15 
Konsolkongen>
Det er fandeme en sølle tankegang, at alt skal skrædersys efter hvad der kan indbringe flest penge i kassen frem for at lave et godt produkt. Se på Batman Arkham Knight, Mad Max og Shadow of Mordor, som alle prøver at være Assassins Creed, fordi det er dér pengene ligger. Når andre serier prøver at være Assassins Creed er der noget galt :)

Åh, det var godt nok også tilfældet dengang. Både i firserne og i halvfemserne. Alt hvad der udkom var kloner af hvad der var populært, og nogle gange på helt grotesk vis.
At spildesignet så stadig helt generelt var bedre iblandt toptitlerne er selvfølgelig en anden ting, og på det punkt er jeg enig. Spilproducenternes mentalitet har måske ikke ændret sig så meget, men standarden for hvad der sælger og udgør et "godt spil" er desværre blevet forringet gevaldigt, og som du selv siger - hvis spil er for svære, risikerer de at folk ikke gider spille det næste i serien (det er dog heldigvis ikke helt rigtigt, hvilket serier som Dark Souls og mange nyere indie-spil beviser)

Men hvilken side af det argument man står, afhænger nok af om man forbinder fortiden med spil som Mega Man og Bubble Bobble, eller om det er Shadow of the Beast. :P For selvfølgelig har der altid været virkelig mange crap-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 22/04-16 17:04 
Sumez>
en mistanke om at folk egentlig kun er begejstret for spillet fordi det refererer til en gammel Amiga-titel de har gode minder om.

Jeg har ingen gode minder om Gameplay og styring fra den serie. Jeg synes det nye ser sjovt ud at spille. Jeg ser frem til det på trods af Amiga-spillene.
slk486slk486Skrevet 23/04-16 00:57, rettet 23/04-16 01:55 
Sumez>
Men tror nok det bunder ret stærkt i en mistanke om at folk egentlig kun er begejstret for spillet fordi det refererer til en gammel Amiga-titel de har gode minder om.

Det er der da heller ingen, der har sået tvivl om - min pointe var, at der ikke er nogen grund til at regne på andre folks parade, eller være en tongue-in-cheek snob, bare fordi man ikke selv har det på samme måde ;)

Igen - der var ikke godt gameplay i Beast, men det var teknisk flot, med fantastisk musik og det forbindes med en magisk tid. At der så kommer en remake i samme stil, bare med gameplay der lugter bare lidt af et ordentligt spil, er nok til lidt forsigtig begejstring. That's it.

Nok om det for mit vedkommende.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/04-16 05:45 
Tokyo Mirage Sessions #FE kommer først til Juni, men de dér Wii U collectors editions og first print editions plejer der som regel at være godt riv i, så det er måske smart at være på forkant med den hér, hvis man er interesseret.

Hvilke spil kommer i næste måned?

Indtil videre kan jeg kun se at Webhallen har den og dér kan den bestilles her:
http://www.webhallen.com/dk-da/spil/nintendo_wii_u/243649-tokyo_mirage_session_fe_fortissimo_edition&atcl=search:result
SumezSumezSkrevet 23/04-16 15:33 
slk486>
der ikke er nogen grund til at regne på andre folks parade, eller være en tongue-in-cheek snob, bare fordi man ikke selv har det på samme måde ;)

Det er den samme diskussion som vi havde med Fallout 4 om igen. :) Der er ingen grund til at gå sådan i forsvarsposition når andre ikke forstår hypen. Hvis jeg synes et spil ser virkelig ringe ud, og en masse folk er ekstremt hypede omkring det, vil jeg gerne forsvare min ret til stadig at påstå at det ser ringe ud - det er ikke et angreb på nogen, men hvis alle var enige om at det så skidt ud, ville der til gengæld heller ikke være den store pointe i at udpege det. I stedet ville jeg foretrække at man tog en høflig og konstruktiv diskussion op omkring hvad der er der skulle virke tiltalende omkring spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/04-16 20:05, rettet 23/04-16 20:06 
slk486>
... At der så kommer en remake i samme stil, bare med gameplay der lugter bare lidt af et ordentligt spil, er nok til lidt forsigtig begejstring. That's it.

Ca. på samme måde jeg har det. Forventer ikke noget banebrydende og trods alt et lille billigt spil så jeg justerer mine forventninger efter det, men derfor kan jeg stadig godt li det der er fremvist og ser frem til at prøve det med et åbent sind. Skørt det skal gøres så sort/hvid.
slk486slk486Skrevet 24/04-16 01:14, rettet 24/04-16 01:15 
Sumez>
Hvis jeg synes et spil ser virkelig ringe ud, og en masse folk er ekstremt hypede omkring det, vil jeg gerne forsvare min ret til stadig at påstå at det ser ringe ud - det er ikke et angreb på nogen, men hvis alle var enige om at det så skidt ud, ville der til gengæld heller ikke være den store pointe i at udpege det. I stedet ville jeg foretrække at man tog en høflig og konstruktiv diskussion op omkring hvad der er der skulle virke tiltalende omkring spillet.

Der er vist ingen der har noget imod en høflig og konstruktiv dialog. Det er ikke konstruktiv dialog, at skrive "kæft det ligner lort", eller fortsætte med "jeg fatter ikke, hvad i ser i det", efter flere indlæg med forklaringer på, hvorfor der er lidt begejstring. Det skaber bare unødvendig irritation. Alle har naturligvis ret til at udtrykke kritik, men hvis det ikke er for at skabe god debat, er det nok ligegyldig forfængelighed - og bør måske holdes indeni.

Og tilbage til emnet - de har lige trukket for Alien Nation, som jeg VIRKELIG ser frem til. In Housemarque I trust!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 24/04-16 07:39, rettet 24/04-16 11:12 
Alienation... ja det ser lovende ud og jeg er også klar :D
millenniummillenniumSkrevet 24/04-16 09:23, rettet 24/04-16 09:25 
Har fået det (review) :-D

Har kun lige fået kradset lidt i overfladen, men jo - jeg er optimistisk.

Må ærligt indrømme, at det med download games er begyndt at virke godt for mig, så længe det bare er noget jeg vil spille nu og ikke samle på fremover.

Stack of shame symptomet fyldte godt herhjemme.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 24/04-16 11:58 
Jeg er også helt vild med, at spil ikke længere behøver fylde noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 24/04-16 12:39, rettet 24/04-16 12:43 
Ja, det er virkelig rart og ikke kun i hjemmet, også på forhandler/distributionssiden. En fysisk butik kan kun have et lille udvalg af spil til salg på et givent tidspunkt, hvor en digital butik nærmest ikke har nogen begrænsninger. Det er ærgeligt at vi ikke er nået til en branche standard med en enkelt hovedplatform med ordentlig bagudkompatibilitet (så vidt det nu er teknisk muligt), DRM der er acceptabel for alle parter og en langtidsholdbar bevaringsplan, men man kan da håbe, det bliver bedre med tiden, for fordelene ved digital distribution er åbenlyse så længe rammerne omkring er formet tilfredsstillende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 24/04-16 14:06 
Jeg elsker stadig fysiske butikker og fysiske spil, men mest for at få ekstra feelies med i oplevelsen.

Hvis det bare er et standard EA eller Ubisoft spil med æske og skive, så er det ligegyldigt. Hvis jeg købte Fifa hvert år, ville det helt sikkert være downloads, for de gamle Fifa spil er ikke 5 kroner værd efter et par år.

Downloads kan så ikke efterleve glæden ved at åbne et fedt spil med maps, noter, dimser, osv osv.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 25/04-16 08:22 
Beano>
Alienation... ja det ser lovende ud og jeg er også klar :D

Doh, ja :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/04-16 17:50 
Alienation får en pæn modtagelse...

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1211471
JmogJmogSkrevet 25/04-16 18:11, rettet 25/04-16 18:11 
10% rabat det næste døgns tid.

PSN EU
JmogJmogSkrevet 25/04-16 18:27 
Jeg stoler på Housemarque, så jeg hoppede i. De har endnu ikke skuffet mig.
BeanoBeanoSkrevet 25/04-16 18:48 
Eurogamers anmeldelse...
http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-25-alienation-review
RaGeRaGeSkrevet 25/04-16 19:09 
Købt! :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 04/05-16 19:54 
SOLGT!

"Shadow of the Beast on PS4 Includes the Amiga Original"

http://blog.us.playstation.com/2016/05/04/shadow-of-the-beast-on-ps4-includes-the-amiga-original/
millenniummillenniumSkrevet 04/05-16 23:50 
Kan man ikke bare spille det på Amiga så? :-D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 05/05-16 01:56 
Man kan endda låse op for at bruge det oprindelige soundtrack i remaket. Groovy.
BeanoBeanoSkrevet 05/05-16 10:45 
millennium>Kan man ikke bare spille det på Amiga så? :-D

Hvilke spil kommer i næste måned?
slk486slk486Skrevet 05/05-16 11:01 
Better to ignore, than engage ;)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 05/05-16 11:19 
X-D
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-16 14:39, rettet 16/05-16 14:42 
De første Shadow of the Beast anmeldelser er kommet:

Polygon 3/10
US Gamer 4/5
Hvilke spil kommer i næste måned?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 16/05-16 16:09, rettet 16/05-16 16:10 
Ouch :D

Eurogamer er lidt mere positive: http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-16-shadow-of-the-beast-review_9
j/k
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 05:47 
SteamWorld Heist på PS4 og Vita d. 31 maj

http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-17-steamworld-heist-hd-is-coming-to-ps4-and-vita-this-month
JmogJmogSkrevet 18/05-16 06:26 
Kan varmt anbefales. Det er rigtig godt. 2D turbaseret med manuel sigte af våben.
Bede-xBede-xSkrevet 18/05-16 09:43, rettet 18/05-16 09:43 
Det skal helt sikkert spilles, selv om jeg hellere ville have haft et spil mere i stil med Dig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 18/05-16 18:00 
Sandt nok. Jeg ER yderst spilbar.
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 18:01 
Eww...
JmogJmogSkrevet 18/05-16 18:03, rettet 18/05-16 18:19 
slk486>
Ouch :D

Eurogamer er lidt mere positive: http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-16-shadow-of-the-beast-review_9

Digital Foundrys David Bierton formår også mellem analyserne af alt det tekniske at vise han er ret glad for det:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-vs-shadow-of-the-beast-on-ps4

Min interesse er vækket, så jeg køber det. Efter jeg er færdig med Doom. Og derefter Overwatch. Så skal det lige klemmes ind inden No Man's Sky.
BeanoBeanoSkrevet 20/05-16 16:02 
Dino Dini’s Kick Off Revival udkommer til PS4 d. 17 juni, fysisk og digital. Vita version senere.

Info og trailer:
https://blog.eu.playstation.com/2016/05/20/dino-dinis-kick-off-revival-release-date-announced-new-trailer-debuts

Fysisk udgave koster pt. £13 + forsendelse på hos Amazon UK:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01EFFNT0S/ref=od_aui_detailpages00
539 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig