X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke spil kommer i næste måned?


Svar
nerosnerosSkrevet 18/08-08 16:07, rettet 16/09-18 20:44 
Ja måske er det en idiotisk ide, men dem har jeg mange af ;-)

Jeg synes vi har brug for en tråd, som giver et bedre overblik over hvilke nye spil der vil udkomme en måned frem. Jeg har tit overset en titel og gået glip af det ene og det andet, så for mig kunne det hjælpe med et godt overblik over kommende gode spil en måned frem.

I næste måned september ved jeg at Star W... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
539 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 25/02-16 12:27, rettet 25/02-16 12:47 
Fair point :D Har det det? :o

Det er jo et kommercielt spil, så der er ingen der siger, at Sony ikke har haft en finger på pulsen og sagt "hey, spil sælger bedre med QTEs!".
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/02-16 13:03 
Jeg bemærkede button-prompts ifm. finishers eller powerups men ikke egentlige QTE knap-sekvenser a. la. GOW. Måske noget jeg har overset ellers.
BeanoBeanoSkrevet 26/02-16 09:48 
Alienation (opfølger til Dead Nation) fra Housemarque udkommer d. 23 marts.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=85lZTRx_whM
BeanoBeanoSkrevet 01/03-16 09:59 
Nå men ser ud til at SotB er udsat, igen - står i hvert fald listet til d. 17. maj på PSN Store :P
BeanoBeanoSkrevet 08/03-16 16:52 
Beano>
Alienation (opfølger til Dead Nation) fra Housemarque udkommer d. 23 marts.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=85lZTRx_whM

Også udsat 1 måned nu :P
BeanoBeanoSkrevet 08/03-16 18:10 
Men Day of The Tentacle Remastered udkommer d. 22 marts til PS4, Vita og PC.
Bede-xBede-xSkrevet 30/03-16 18:27 
Beano>
Shadow Of The Beast (PS4) udkommer d. 2 marts... altså på tirsdag :)

Jeg forventer ikke noget fantastisk eller nyskabende men til kr 150,- giver jeg det chancen, min indre Amiga fan-oldboy tvinger mig til det.

17 maj bliver det:

http://blog.us.playstation.com/2016/03/30/shadow-of-the-beast-launching-may-17th-on-ps4/

Kommer heller ikke til at kunne holde mig fra det. Selv om de gamle spil var dårlige, var der så mange æstetiske kvaliteter knyttet til grafik, lyd og æske, at de alligevel blev spillet flere gange. Gad vide om foden er tilbage? :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 30/03-16 18:46, rettet 30/03-16 18:46 
Pris sat ned til kr 109,- :)
Bede-xBede-xSkrevet 30/03-16 19:04 
Nice :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 30/03-16 19:42 
SotB Introduction trailer:
http://youtu.be/CwxjGrb9qNo
millenniummillenniumSkrevet 30/03-16 19:49 
Kan ikke rigtigt få armene op over det spil.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 30/03-16 20:29 
What? Jeg troede ikke det spil ville udkomme :-) Da jeg så den første trailer for nogle år siden er det vist snart havde jeg da et lille håb, men jeg synes det færdige produkt ser kedeligt ud :-(

Iøvrigt ligner det et download spil men det er det måske også?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-16 20:40 
Det ser rigtig skidt ud, ja. Men stadig hundrede gange bedre end de originale spil vil jeg gætte på :)

Det var i øvrigt spil som også havde en stil der kunne få mit humør helt i kulkælderen. Det er ikke kun Twilight Princess blev jeg lige mindet om ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/03-16 20:50 
neros>
Iøvrigt ligner det et download spil men det er det måske også?

Det er det, ingen fysisk udgivelse endnu.
millenniummillenniumSkrevet 30/03-16 21:26, rettet 30/03-16 21:27 
Konsolkongen>
Det ser rigtig skidt ud, ja. Men stadig hundrede gange bedre end de originale spil vil jeg gætte på :)

Jeg troede vi forlængst blev enige om at de originale SotB spil (og stort set alt fra Psygnosis/Reflections) var ren showcase uden gameplay, men dengang var det nok i sig selv. Så der skal ikke så meget til at gøre det bedre. :)
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 30/03-16 22:33 
Det var alligevel noget af en generalisering. Sotb3 havde faktisk en del variation i gameplayet og havde puzzles, og andre fine ting, der fik det til at være et "rigtigt spil"
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 31/03-16 00:02 
Og så havde treeren også noget ualmindeligt smuk musik. Ekstremt stemningsfuldt.
JmogJmogSkrevet 31/03-16 00:47 
Blev helt overrasket da jeg så videoen Beano linkede til. Jeg synes det ser rigtig godt ud. Anede ikke det ville blive et 2D (perspektiv) spil før nu. Det kommer til at afhænge af hvordan det føles at spille om det er godt, men jeg synes det ser rigtig fint ud.
millenniummillenniumSkrevet 31/03-16 08:36 
Sotb2 og 3 havde så heller ikke parallax scroll som showcase, så der var måske bedre mulighed for at inkludere lidt gameplay. ;)

Hånden på hjertet: Jeg spillede dem virkelig, virkelig meget. Mest 1 og 2. Og jeg havde indstuderet virkelig mange fjende-mønstre, så i SotB nåede jeg frem til jet-pack level uden snydkoder.

Men sammenlignet med nogle af de andre action platformers på Amiga, så var der ikke mange kalorier i bæstet, udover grafisk overlegenhed og smuk musik.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 31/03-16 08:42, rettet 31/03-16 08:43 
Ser ud til at være meget rytmisk kamp, hvor det gælder om flow. Er stadig skeptisk, men dog en smule mindre :)
Er helt vild med at de har fanget æstetik både fra 1'erens gameplay (især 1. level, som altid har været noget af et syn), 2'eren, samt box art.
Håber musikken har samme flair fra originalen.

Men sammenlignet med nogle af de andre action platformers på Amiga, så var der ikke mange kalorier i bæstet, udover grafisk overlegenhed og smuk musik.

Bestemt ikke, men det gælder nu de fleste action plaformers på Amiga. Vi tolerede dem, fordi vi ikke vidste bedre ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 31/03-16 08:48 
Et par billeder fra det dynamiske PS4 theme der følger med ved forudbestilling...

Hvilke spil kommer i næste måned? Hvilke spil kommer i næste måned?
millenniummillenniumSkrevet 31/03-16 08:50 
Seriøst? Får I provision? X-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 31/03-16 08:55 
Undskylder hvis det kunne opfattes positivt.
slk486slk486Skrevet 31/03-16 09:10 
millennium>
Seriøst? Får I provision? X-D

Brokker du dig over, at der bliver udvist lidt forsigtig optimisme?
j/k
millenniummillenniumSkrevet 31/03-16 09:28 
Meget, ja ;-D

Hvis optimismen blev brugt på f.eks. Bound, var snakken en helt anden. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 31/03-16 09:31 
Den optimisme er klar i skuffen til når spillet er på trapperne :D
OdinOdinSkrevet 31/03-16 09:48 
Jeg forestiller mig et forseglet kit i din skuffe indeholdende en pose konfetti, to bordbomber, en glitrende festhat, fire balloner, en rulle serpenter, et indrammet billede af Psygnosis' gamle kontorbygning og en rysler. ^_^
BeanoBeanoSkrevet 31/03-16 09:57 
Ha ha ha... ja noget i den stil :D
fumfumSkrevet 31/03-16 11:04 
Den nye dr3ver skandale. Hvad er en rysler? Det lyder skummelt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 31/03-16 11:19 
:D

Hvilke spil kommer i næste måned?
millenniummillenniumSkrevet 31/03-16 11:30 
Her er min Psygnosis-bombe: Agony var det flotteste shoot'em up på Amiga, men også en uspillelig omgang pile-of-shit. :D
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 31/03-16 12:13 
Ingen indvendinger på den, men jeg synes subjektivt at både Project X og T-Zer0 er flottere spil, specielt på animationerne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-16 12:50 
Jeg glæder mig til Star Fox Zero. Der er en First Print bundle hvor der er en steelcase og Star Fox Guard følger med.. og så koster det 30 kr end standardversionen hos Fona.
https://fona.dk/bergsala-wiiu-star-fox-zero-first-print-edition-8174303250

Hvilke spil kommer i næste måned?
SumezSumezSkrevet 31/03-16 13:12 
Jeg måtte lige slå op hvad Star Fox Guard var... tror hellere jeg ville betale 30kr ekstra for at slippe for flere tower defense kloner :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-16 16:10 
Darkbeat>
Jeg glæder mig til Star Fox Zero. Der er en First Print bundle hvor der er en steelcase og Star Fox Guard følger med.. og så koster det 30 kr end standardversionen hos Fona.
https://fona.dk/bergsala-wiiu-star-fox-zero-first-print-edition-8174303250

Tak for tippet, men Fonas dumme forudbestillings-system virker igen ikke :(

"Advarsel
Der er en eller flere varer der ikke er på lager, det er derfor ikke muligt at gennemføre ordren"
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-16 16:56 
Ja, det er måske lidt at tage en chance med Fona for tiden. De har annonceret at de lukker yderligere butikker.

http://www.dr.dk/nyheder/penge/fona-fyrer-yderligere-280
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/03-16 21:02 
^
Jep. 8 butikker tilbage i landet.
Én i Aalborg, og 7 i umiddelbar nærhed af København. >:V
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 01/04-16 03:36 
Det virker simpelthen torskedumt, at de ikke lige beholder en i Aarhus og måske Odense. Hvad skal Københavnerne med så mange?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 01/04-16 06:57 
Vel bare vurderet ud fra butikkernes omsætning?
SumezSumezSkrevet 01/04-16 08:34 
Hvor ser du hvor mange der bliver tilbage i København?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/04-16 08:38 
Vel nemmere logistik omkring service, lager, kontorer, m.v. Holder de butikkerne samlet, så koster det mindre.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/04-16 08:44, rettet 01/04-16 08:44 
Mht. Star Fox Zero så skal man være opmærksom på det kun kan spilles med gamepad'en og radio snak etc. kun outputtes fra gamepad højtaleren (dvs. ingen TV option).
SumezSumezSkrevet 01/04-16 08:46 
Der findes vel nærmest ingen Wii U-spil som kan spilles uden gamepad'et?
Tror heller ikke der er mange Wii U-ejere, der ikke har et :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/04-16 08:51 
Øh...mange kan også spilles med Pro Controller da langt fra alle der bryder sig om gamepad'en. Og den manglende lyd option er hovedrystende.
SumezSumezSkrevet 01/04-16 09:24 
Hvis man regner med at spille Star Fox uden gamepad har man vist ikke rigtig nogen idé om hvad det er man køber. Så tvivler jeg også på at man forudbestiller spillet. Iøvrigt kan det fås for £30 på Zavvi, så er risikoen nok mindre for at de går konkurs inden spillet udkommer, og man slipper for Tower Defense.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/04-16 09:35 
Underligt forsvar for tåbelig gimmick-agtig kontrol men nu er man altså advaret herfra *suk*
BeanoBeanoSkrevet 01/04-16 10:14 
Axiom Verge udkommer endeligt på Vita d. 19. april, cross-buy med PS4 versionen som udkom sidste år.

http://blog.us.playstation.com/2016/03/31/axiom-verge-comes-to-ps-vita-april-19-2/
SumezSumezSkrevet 01/04-16 10:21 
Beano>
Underligt forsvar for tåbelig gimmick-agtig kontrol

*suk* Den gimmick-agtige kontrol ser elendig ud, og jeg kunne ikke drømme om at forsvare den. Det eneste der giver mig forhåbninger om et solidt spil, er at det er Platinum Games, der står bag det. *suk* Men det er også rimelig tosset at forvente at et Wii U spil designet til Gamepad'en kan spilles uden den. Vi glemte også at advare imod Mario Maker, ZombiU og Rayman Legends. Jeg kan garantere dig at det kommende Zelda-spil også vil kræve den. *suk*

*suk*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 21/04-16 19:53, rettet 21/04-16 20:01 
Lidt mere fra Shadow of the Beast:

http://youtu.be/w0UMdunPUO0

Synes det er det bedste jeg har set fra det indtil videre. Kan godt li' at de har gjort lidt for at ramme noget af stemningen fra det første, ikke mindst box-art'en til sidst :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 21/04-16 20:12 
Ser virkelig sjovt ud.
539 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig