X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke spil kommer i næste måned?


Svar
nerosnerosSkrevet 18/08-08 16:07, rettet 16/09-18 20:44 
Ja måske er det en idiotisk ide, men dem har jeg mange af ;-)

Jeg synes vi har brug for en tråd, som giver et bedre overblik over hvilke nye spil der vil udkomme en måned frem. Jeg har tit overset en titel og gået glip af det ene og det andet, så for mig kunne det hjælpe med et godt overblik over kommende gode spil en måned frem.

I næste måned september ved jeg at Star W... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
539 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/08-11 12:22 
Ja puha - jeg er begyndt at drikke mere for at have flere tomme flasker at sælge.
jaesjaesSkrevet 11/08-11 12:47 
Tjah, der er da lidt flere interessante spil end en gennemsnits spil-vintersæson, til gengæld er det svært at få øje på andet end efterfølgere ;)
BeanoBeanoSkrevet 11/08-11 13:11 
Specielt 3ere er der mange af :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-11 13:14 
Jeg har spottet en Steelbook edition af Xenoblade hos Game.fr. De vil godt nok kun sende til andre addresser i Frankrig, men det kan være at man kan finde den et andet sted også.

http://www.game.fr/Product/Default.aspx?SKU=102860

Der er også en version bundled med en rød classic controller pro som kan købes hos Game.co.uk

http://www.game.co.uk/Games/Wii/Role-Playing/Xenoblade-Chronicles-with-red-Classic-Controller/~r355233/?s=Xenoblade+Chronicles++%28with+red+Classic+Controller%29
SumezSumezSkrevet 11/08-11 13:39 
jaes>
Tjah, der er da lidt flere interessante spil end en gennemsnits spil-vintersæson, til gengæld er det svært at få øje på andet end efterfølgere ;)

Det er jo som regel også efterfølgere der af naturlige årsager skaber mest hype, mens originale IP'er skal udkomme før de rigtig fanger.

Jeg er ligeglad med at Skyrim, Dark Souls, DDPDFK, Witcher2(X360), Arkham City, AC Revelations,og (måske?) Skyward Sword alle er efterfølgere, det er nogle af de spil jeg har set mest frem til længe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/08-11 13:39 
Darkbeat>
Jeg har spottet en Steelbook edition af Xenoblade hos Game.fr. De vil godt nok kun sende til andre addresser i Frankrig, men det kan være at man kan finde den et andet sted også.

Risikerer man så ikke også at alt kun står på fransk i spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-11 13:46 
Det ved jeg faktisk ikke. Er de ikke et af de lande der er med i de dér multilanguage versioner af spil? Engelsk, Italiensk, Tysk og Fransk?
SumezSumezSkrevet 11/08-11 13:49 
Det afhænger jo af hvordan spillet er udgivet :\
Godt nok er spillet dual-language med både japansk og engelsk tale, men de laver garanteret dedikerede udgaver til frankrig og tyskland med fransk/japan og tysk/japansk, og så er det ikke sikkert man kan ændre tekstsproget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/08-11 13:49 
Hvad er der specielt ved den udgave udover det er blik-emballage?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-11 13:51 
Den er sej
jaesjaesSkrevet 11/08-11 14:06, rettet 11/08-11 14:08 
Sumez>
Det er jo som regel også efterfølgere der af naturlige årsager skaber mest hype, mens originale IP'er skal udkomme før de rigtig fanger.

Jeg er ligeglad med at Skyrim, Dark Souls, DDPDFK, Witcher2(X360), Arkham City, AC Revelations,og (måske?) Skyward Sword alle er efterfølgere, det er nogle af de spil jeg har set mest frem til længe.

Bortset fra det med hypen, er jeg ikke enig - jeg fanges mest at friske koncepter. Men det er jo i sidste ende også temmelig subjektivt :)

EDIT: Altså enig i at efterfølgere skaber generel hype, for personligt hyper de mig normalt ikke så meget.
SumezSumezSkrevet 11/08-11 16:58 
Jeg er da også mere interesseret i friske koncepter, men der er nok væsentlig større mulighed for at høre om/opdage de velkendte.
Men det er jo meget fra spil til spil - f.eks. synes jeg snart der skal ske meget nyt med AC-franchisen, hvorimod Dark Souls og The Last Guardian begge er "fortsættelser" som jeg ser helt afsindigt meget frem til på et niveau, ingen original IP nogensinde ville kunne, da jeg på baggrund af forgængerne ved hvor ustyrligt talentfulde deres udviklere er.

Deus Ex 3 er faktisk lidt en "ny IP" i min mentalitet, da det udover at være et helt nyt hold som tager deres egen friske indgang til franchisen, også er det første spil i serien der har fanget min interesse. Det ville have haft fuldstændig samme effekt på mig hvis det ikke havde heddet "Deus Ex". :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 11/08-11 19:05 
Ja, der er da helt sikkert forskellige kategorier af fortsættelser. Jeg synes bare, de fleste fortsættelser hænger lidt rigeligt i forældrenes skørter.
BeanoBeanoSkrevet 12/08-11 09:47 
I min verden er fortsættelser ikke fy-fy i sig selv - hvis spillene bygger på tidligere success(er) og stadig bringer noget nyt til serien/genren, og der ikke går FIFA i serien som f.eks. AC begynder at lugte lidt af. Historiemæssigt kan det også være en styrke med opfølgere hvor man brygger videre på et spilunivers og karakterer.
Nye franchises er jeg selvfølgeligt positiv og åben overfor, men det er sjælden nogen garanti for nyskabelse, nye koncepter eller spændende historie/karakterer :)
jaesjaesSkrevet 12/09-11 17:58, rettet 12/09-11 21:38 
Det må være på tide med en "resten af 2011"-liste...

Mine mest ventede:

September:
Radiant Silvergun
Renegade Ops

Oktober:
Battlefield 3
Serious Sam 3

November:
Skyrim
Skyward Sword
Assassin's Creed Revelations

Uden dato:
Owlboy


Løbere op:

Gears of War 3 (sep)
Dark Souls (sep)
Batman: Arkham City (okt)
Rage (okt)
PAYDAY: The Heist (okt)
Uncharted 3 (nov)
To the Moon (efterår)

Fyld på!

EDIT: To the Moon flyttet.
EDIT 2: For dæulan da, Batman røg også forkert.
nerosnerosSkrevet 12/09-11 18:13 
Rart med et lille overblik synes efteråret går helt amok med nye spændene spil ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/09-11 18:26 
jaes>
Twisted Metal (okt)

Udsat til feb 2012
spectrespectreSkrevet 12/09-11 18:27 
Her kommer mine mest ventede resten af 2011:

Oktober:
Guardian Heroes HD
Dead Rising 2: Off the Record
Forza 4
Battlefield 3

November:
Modern Warfare 3
Need for Speed: The Run
DoDonPachi Resurrection
Ultimate Marvel vs Capcom 3

December:
Forhåbentlig kommer Retro City Rampage
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 12/09-11 20:40 
Kommer Radiant Silvergun ikke også?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/09-11 21:05, rettet 12/09-11 21:05 
Iflg. jaes' liste, ja...
nerosnerosSkrevet 12/09-11 21:29 
Jaaaah! Hov det så jeg ikke :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 12/09-11 21:39 
Jo om to dage :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/09-11 21:43 
Beano: Tak.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-11 22:01 
Super Mario 3D Land og Mario Kart 7 syntes jeg også burde være på listen :)
Alf81Alf81Skrevet 12/09-11 22:17 
Også i dén grad!
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 12/09-11 22:51, rettet 12/09-11 22:57 
Én mere til listen: Læste lige om The Binding Of Isaac, der kommer om et par uger, og bl.a. er udviklet af en af gutterne bag Super Meat Boy.

Lyder som en herlig blanding af Smash TV, det første Zelda og roquelikes. Med en man-baby i hovedrollen, hvilket vel både kan være godt og skidt :) Kun til pc (i første omgang).

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=21cp8EQoNho&feature=player_embedded

EDIT: Åbenbart også til Mac.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-11 21:43 
Det her er hvad jeg er klar på i det næste stykke tid:

Lige om lidt:
Allans Infestation (DS)

Oktober:
Rage (PS3)
Batman Arkham City (PS3)

November:
Uncharted 3 (PS3)
Sonic Generations (360/PS3 afhænging af hvad der kører bedst)
Skyrim (360/PS3 afhænging af hvad der kører bedst)
DoDonpachi Resurrection (360)

Til overvejelse:
Residente Vil Raccoon City (PS3)
Zelda Skyward Sword (Wii, tvivler på at jeg køber det foreløbig da jeg endnu ikke har været specielt godt underholdt af Zelda i 3D. Motion+ sætter også en dæmper på lysten til at købe det)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/09-11 22:24, rettet 28/09-11 22:24 
RE operation Raccoon city, lyder og ligner om noget som et spil der for alvor kunne lede til seriens endelige forfald. Capcoms RE5 teams + de der canadiske knoldesparkere der laver den elendige SOCOM serie kan uden tvivl kun blive lig med et ganske forfærdeligt spil.

Der er faktisk kun Uncharted 3, Dark souls og muligvis Zelda som jeg kunne finde på at købe af alle de spil der udkommer i resten af 2011, i hvert fald til noget nær release pris.

Lyder til at blive et virkelig sørgeligt efterår/vinter rent kvalitetsmæssigt hvad angår spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-11 23:31 
>_<
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 29/09-11 08:43 
Alligevel spændende hvad Uncharted 3 kan diske op med. 2'eren havde trods alt et element-of-surprise. Jeg anede ikke hvor eminent det var, før jeg var i gang med det. Men nu er forventningerne ligesom langt i spændetrøje.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/09-11 09:13 
Ja puha, den bliver svær at toppe. Håber ikke den skuffer på samme måde som Gears 3 :P
AzzkikrAzzkikrSkrevet 29/09-11 15:18, rettet 29/09-11 15:19 
Hvorfor skuffede Gears 3? Utålelig tough guy dialog og latterlige stereotype karakterer? - tjek. Simpelt run&gun cover system hele vejen igennem? - tjek. Stift og repetitivt gameplay - tjek.

Fornyelse ville ødelægge serien og få den væk fra dens (desværre) alt for store målgruppe. Epic games spillede safe og det kan man vel ikke bebrejde dem for.
BeanoBeanoSkrevet 29/09-11 15:37, rettet 29/09-11 15:39 
Skuffede primært pga. manglende overraskelser og variation som jeg syntes 2'eren havde mere af. Fokus på co-op i campaign går for meget ud over single player oplevelsen, specielt når buddy AI'en stadig ikke er forbedret. Den idiotiske dialog og ligegyldige figurer er belastende. Tekniske fejl som jeg ikke oplevede i de to første spil, trækkede også fra.
Stadig et solidt og flot spil som er anbefalelsesværdig, men håbede på noget bedre efter 3 år.
SumezSumezSkrevet 04/10-11 08:48 
Beano>
Fokus på co-op i campaign går for meget ud over single player oplevelsen

Det er jo heller ikke noget nyt. Jeg vil ikke mene GoW nogensinde har været et singleplayer-spil, men til gengæld et af de bedste co-op spil jeg har spillet. Det er et fornuftigt kompromis, synes jeg - der er mange andre gode singleplayerspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/10-11 11:56, rettet 06/10-11 12:30 
Er ikke kæmpe fan af dogfighter-spil, og har aldrig spillet Ace Combat-serien, men det nye ser alligevel ret vildt ud:
http://www.youtube.com/watch?v=QN6DHx-XME8
http://www.youtube.com/watch?v=zTpqgXBhNsg (mindre action, men sælger nok spillet bedre)

Kommer om en uges tid.

Derudover:
Dark Souls, Rage, Arkham City, Disgaea 4, Kirby Mass Attack
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/10-11 12:05 
Sumez>
Det er jo heller ikke noget nyt. Jeg vil ikke mene GoW nogensinde har været et singleplayer-spil, men til gengæld et af de bedste co-op spil jeg har spillet. Det er et fornuftigt kompromis, synes jeg - der er mange andre gode singleplayerspil.

Som jeg skrev i samme sætning, så er det slemt når det kombineres med mangelfuld buddy AI.
SumezSumezSkrevet 06/10-11 12:11 
- som jeg skrev i samme sætning, ser jeg ikke GoW som et singleplayerspil :)
Ja, buddy AI'en kunne sikkert være bedre, og det er ærgerligt, men jeg har aldrig oplevet den selv, da jeg hurtigt opgav at spille spillene alene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-11 12:45, rettet 06/10-11 12:46 
At vurdere Gears 3 på singleplayeren alene vil da være helt tosset, når det nu er så fokuseret på coop. Jeg vil ikke lige sætte karakter på, da det er et spil af den slags der kræver afsindigt mange timer at kunne vurdere, men umiddelbart virker det som et typisk velpoleret storspil, der leverer hvad det skal, men på ingen måde sprænger rammerne. Ligesom de fleste andre storspil i generationen, fristes man til at sige :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/10-11 12:57 
Jeg syntes det er tosset at kritisere andres mening om et spil man åbenbart ikke selv har spillet.
SumezSumezSkrevet 06/10-11 13:00 
Kritiserer jo også kun det faktum at du kritiserer singleplayerdelen i en spilserie hvor singleplayerdelen i princippet slet ikke burde eksistere, da det er et gennemført coop-spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-11 13:11, rettet 06/10-11 13:18 
Jeg kritiserer ingens meninger, hvis det var mig du hentydede til. Udtrykker blot hvad jeg mener en Gears vurdering bør dække over.

Og så har jeg iøvrigt gennemført Gears 3 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/10-11 13:18, rettet 06/10-11 13:24 
Sumez>
Kritiserer jo også kun det faktum at du kritiserer singleplayerdelen i en spilserie hvor singleplayerdelen i princippet slet ikke burde eksistere, da det er et gennemført coop-spil. :)

Nej men nu eksisterer den jo nu engang, så derfor kan man vel sagtens kritiserer single player delen hvis man mener den er mangelfuld?

At du ikke mener den bør eksistere er temmelig irrelevant når den nu engang gør det og derfor er der vel intet i vejen med at komme med kritik af det.

Desuden er der intet i vejen med at vurderer spillet ud fra single player delen hvis det er det eneste man spiller. Spillet er udviklet til single og coop af netop den årsag at man selv er herre over hvordan man vil spille det, ergo er det komplet tåbeligt at sige at det "er tosset" at vurderer spillet ud fra single player delen.
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-11 13:34 
Azzkikr>
Desuden er der intet i vejen med at vurderer spillet ud fra single player delen hvis det er det eneste man spiller.

Nu er det selvfølgelig vigtigt at vi ikke snakker forbi hinanden. Når jeg siger, at jeg ikke vil sætte karakter på og snakker vurder, så er det i P:R regi det skal forstås. Pr definition sker en vurdering herinde på baggrund af en titels samlede kvaliteter. Ikke bare singleplayeren isoleret.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/10-11 13:35 
Sumez>
Kritiserer jo også kun det faktum at du kritiserer singleplayerdelen i en spilserie hvor singleplayerdelen i princippet slet ikke burde eksistere, da det er et gennemført coop-spil. :)

Jeg prøver med en lidt anden formulering, for forståelsen :)

For det første er det et sekundært kritikpunkt og ikke en game-breaker. Primære kritikpunkt er at campaign i 2'eren var bedre (større variation og wow-faktor) selv om det havde samme co-op fokus - så det forventede jeg fuld ud. Men kritiserer det for, efter 3 år, ikke at rette op på buddy AI'en på nogen måde og derfor stadig hæmmer fornøjelsen. Man kritiserer også bilspil for mangelfuld AI selvom det er sjovest online eller med venner.
Jeg er fuldstændig enig i at det er i co-op det skinner (som så mange andre spil), men hjælper intet på at campaign som helhed ikke lever op til 2'eren.


Bede-x>
Og så har jeg iøvrigt gennemført Gears 3.

Så misforstod jeg dit indlæg :)
SumezSumezSkrevet 06/10-11 13:47, rettet 06/10-11 13:48 
Azzkikr>
Nej men nu eksisterer den jo nu engang, så derfor kan man vel sagtens kritiserer single player delen hvis man mener den er mangelfuld?

Det kan man da godt, men det ændrer ikke på at det medfører et behov for at påpege at coop-delen (som jo er "hovedspillet") er fantastisk (eller udmærket uden at være prangende), og at kritikken af singleplayerdelen i den sammenhæng er irrelevant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 06/10-11 13:52 
Hvem dikterer, hvad hovedspillet er i et givent spil?

Modern Warfare spillene er da også bedst i multiplayer, men derfor skal personer, der kun har købt spillet for singleplayer, da også have lov til at ytre deres mening.
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/10-11 14:56 
Sumez>

Det kan man da godt, men det ændrer ikke på at det medfører et behov for at påpege at coop-delen (som jo er "hovedspillet") er fantastisk (eller udmærket uden at være prangende), og at kritikken af singleplayerdelen i den sammenhæng er irrelevant.

Ja, men nu er det jo ikke en objektiv anmeldelse vi har med at gøre, men derimod Beano's personlige mening vi tager udgangspunkt i (ligesom at det er din din personlige mening at single player delen er irrelevant og coop delen er "hoved delen") og her det jo netop ikke irrelevant at single player delen er dårlig. Derimod er coop delen totalt ligegyldig da han åbenbart ikke spiller det.

Det er præcis samme princip som Enfen skrev ang. med MW spillene, masser af folk køber spillene for single player delen og rør ikke coop/multiplayer, for disse folk er det irrelevant hvor vidt at spillene har en genial multiplayer del ligesom at det for folk som der synes coop/multiplayer delen er genial er det ligegyldig om single delen er drøn elendig og derfor trækker det ikke ned på deres vurdering.
SumezSumezSkrevet 06/10-11 15:00 
Singleplayerdelen i MW er ikke drønelendig, den er ret god. :) Men de to modes i MW er to helt forskellige spil.

Men jeg forstår ikke hvorfor I vælger at tolke mine indlæg som at Beano "ikke må" kritisere singleplayerdelen. Mine kommentarer var en tilføjelse, at det burde være forudsigeligt at singleplayer i GoW altid vil være en forringet udgave af spillets co-op gameplay, hvor det rigtig brillierer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/10-11 15:57 
Men campaign er den samme uanset om dem spilles alene med 3 AI buddies, eller med 3 mennesker. Så min primære kritik gælder uanset.
jaesjaesSkrevet 18/10-11 14:42, rettet 18/10-11 15:26 
The Adventures Of Tintin ser overraskende sjovt ud, med et godt mix af 2D-action-platform, puzzles og on-rails-baner med forskellige fartøjer. Previews er også positive. Det er dog længe siden jeg har set eller læst noget Tintin, så det kan godt være universet ikke længere er så interessant igen, men med retro-briller går det vel uanset hvad ;)

Det skulle udkomme 20/10 til X360, PS3, Wii og pc. Til reduceret pris, men som antydet virker det ikke som en hurtig film-til-spil-titel; det er nok pga. 2D-gameplayet, at prisen er lavere end normalt.

Gameplay:
http://www.gametrailers.com/video/gc-11-the-adventures/719350

EDIT: Forkert link.
539 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig