X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

8GB RAM


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/06-03 23:20, rettet 26/06-03 23:31 
Nogle gange kunne man godt tænke sig en acceptabel computer!

En glad (meget glad) reklame video
http://www.apple.com/powermac/video/introvideo480.html

Computeren
soon the world will be one big computer
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/06-03 00:03 
Nu ER det jo også verdens hurtigste computer ifl. Apple, og ifl. mig er det også verdens smukkeste. (nå ja og bedste alt i alt, tænk selv over hvad det betyder) The power of a dual 2GHz running Mac OS X 10.3 Panther - just imagine....

Mon der var andre end mig der var oppe sent mandag nat for at se den "direkte" udsendelse fra Steve Jobs' Keynote, da den nye G5 blev præsenteret? Eller er det kun mig her på forummet der er kommet videre i livet og er "switched" til Mac?

Mon man skulle ændre sin tagline til følgende, bare for at være anderledes, og følge trenden fra Mac-fora: (?)

"Titanium PowerBook G4 15,2" Wide 550MHz 768MB 20GB Mac OS X 10.2.6"
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/06-03 00:11 
Half-life2 og Doom3 - Here I come!

Jeg kan ikke se noget om prisen?
(Måske skal jeg bare kigge videre).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/06-03 00:23 
Nu er det jo LANGT fra sikkert de spil overhovedet kommer til Mac, der er jo ikke ligefrem en overflod af spil, selvom de er kommet godt med på det sidste.

Try the....

....Store!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RonaldoRonaldoSkrevet 27/06-03 00:36 
Jeg er faktisk ved at bygge nyt system, og selvom den er meget high-end, så gir' den der G5 mig en smule mindreværdskomplekser - 64Bit, dual processor, alt for meget ram. Nu er den jo heller ikke designet til gamere, men til seriøst arbejde.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/06-03 00:44 
Nu kommer topmodellen jo altså også "kun" med 512MB DDR400 128-bit SDRAM, men så bare vent til næste sommer, Apple har lovet at der kommer en dual 3GHz på markedet inden et år.

Kick ass? Det tror jeg nok!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/06-03 14:08, rettet 27/06-03 14:20 
MIKA-L >
Mon der var andre end mig der var oppe sent mandag nat for at se den "direkte" udsendelse fra Steve Jobs' Keynote, da den nye G5 blev præsenteret?

Jeg så det også.

Men prisen for et sådan vidunder, med de bedste spec's er dyr:

8GB DDR400 SDRAM
2*250GB SERIAL ATA (500GB HARDDISK)
ATI RADEON PRO9800 128MB ADC/DVI
+ANDRE HIGH END TING

PRIS 71.289,00 (ØV
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig