X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste Bærbar til WoW?


Svar
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 11/08-08 18:38 
Hejsa, er der nogle herinde der kan hjælpe mig, jeg har en makker jeg gerne vil spille WoW med, hos ham, alla "LAN". da jeg syntes det er sjovere at spille når man er i samme rum. og ville gerne anskaffe mig en bærbar som ka køre wow, ik nødvendigvis i RAIDS, men bar til questing og den slags, spilbart. hvis nogle har brugt bærbar som ka køre wow er det os velkommen.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
JmogJmogSkrevet 12/08-08 07:39 
Den billigste bærbare du kan finde i en forretning nutildags burde være fin nok til Wow. Det er ikke et specielt krævende spil.
RitesRitesSkrevet 12/08-08 10:20 
Sørg for rigeligt med ram.

Shattrath, med de fleste settings højt, kan trække tænder ud på de fleste "ældre" maskiner.
» a winner is you «
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 13/08-08 01:51 
måske nogle ku linke til en rigtig billig bærbar som ville være perfekt til wow.


skærm skal være min. 9 tommer og max 16.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
dchangdchangSkrevet 13/08-08 08:02 
Hvis du kan definere hvad du syntes er rigtigt billigt, ville det gøre det lidt nemmere.

Hvad vil du max. give?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/08-08 11:46 
Efter vi havde den dér EEE pc tråd har jeg bestemt mig for at købe en MSI wind. Den kommer med Windows XP og 1 gb ram men en extra ramblok koster kun omkring 150 kr.
Maskinen kan købes fra kr. 3.145,- og efter at have luret lidt på youtube har jeg konstateret at den faktisk også kan køre en del spil.
Her er WoW i aktion på en Akoya Mini som er en klon af MSI Wind

http://www.youtube.com/watch?v=MWdiex-CSRQ

Skærmen er 10" widescreen så jeg ved ikke hvor meget man kan se når man egentlig spiller men tastaturet er full size som på en almindelig bærbar så man kommer ikke til at trykke på 80 taster samtidig med sine pølsefingre når man spiller og skriver.

MSI Wind på EDB Priser
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 13/08-08 14:12 
sys den video virker lidt mystisk, der er bare 0 spillere at se og manden nakker critters.. ville gerne høre lidt om hvor mange frames den sådan ligger på.. og måske den ik ka klare outlands.?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HeroldHeroldSkrevet 13/08-08 15:50 
Der sidder ikke det vilde grafikkort i, i hvert fald. :)

Og note (selvom tastaturet i sig selv er fuld størrelse, så er der altså visse af tasterne, der har måtte lide under pladsmanglen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 13/08-08 16:39 
Bare smut i Elgiganten og snup en maskine til 3-4000. Hvis den kører Vista så sørg for mindst 2GB Ram.

Det er faktisk det eneste, du bør holde øje med. Alle nye almindelige bærbare vil kunne køre Wow fint.
RitesRitesSkrevet 14/08-08 10:14 
Bare et input; Til Vista vil jeg seriøst anbefale 3GB RAM.

Især hvis du vil køre andet end lommeregneren ved siden af.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig