X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameCube... Hvorfor?!


Svar
UnknownUnknownSkrevet 26/06-03 14:26, rettet 26/06-03 14:26 
Jeg har altid haft PlayStation, både 1'eren og 2'eren, så jeg har slet ikke fulgt med i udviklingen af GameCuben.
Nu er det sådan så jeg er blevet tilbudt en GameCube rimelig billigt, og derfor vil jeg spørge herinde, hvorfor jeg skal købe den?!
Hvilke gode spil er der til, og er grafikken/controllerne gode nok osv.

Kom med alle jeres erfaringer til en newbie!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
dchangdchangSkrevet 26/06-03 14:30, rettet 26/06-03 14:30 
Jeg syntes personligt at der er rigtig mange gode spil til Gamecube såsom Zelda The Windwaker, Super Monkey Ball-serien, Metroid Prime, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, Mario Party 4 osv.

Og mht det grafisk syntes jeg osse at det er ret godt. Se fx Metroid Prime, som virkelig har fantastisk grafik. Controlleren er osse en af de bedre syntes jeg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
UnknownUnknownSkrevet 26/06-03 14:35 
Okay, det var da kun positivt...

Andre der kan give mig det sidste skub til at købe den?!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
dchangdchangSkrevet 26/06-03 14:36 
Den er søøød! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
fumfumSkrevet 26/06-03 14:38 
Der er simpelthen nogle spil til den, som ikke fås til de andre konsoller.
Der er ikke så mange af dem, men dem der er, er gode. Se de nævnte ovenfor.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
UnknownUnknownSkrevet 26/06-03 14:39 
Hvad med sådan noget som Multiplayer-spil, nogen gode der?! GC har 4 porte til controllere, right?!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
dchangdchangSkrevet 26/06-03 14:41 
Jo den har 4 porte. Af multiplayer syntes jeg at Super Monkey Ball og Mario Party er ret så sjove. Især førstnævnte. Men der er mange andre osse.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/06-03 14:41 
Zelda og

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 26/06-03 14:43 
Lol!

Hende ville jeg godt dyrke lidt multiplayer med! ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 14:50 
Yeah! der er også Animal Crossing som dog skal importeres! Og kamp spillet Bloody Roar er også ret godt
olmeolmeSkrevet 26/06-03 15:01 
Alt tilbehør kommer i lækre papæsker, ikke det plastiklort MS og sony laver. Loadtiderne er desuden ret korte, og de små dvddiske er mægtig søde.
BlossomBlossomSkrevet 26/06-03 15:03, rettet 26/06-03 15:04 
Jeg havde beslutte mig for ikke at ville bruge så mange penge på en ny konsol (gamecube eller xbox), da jeg tidligere kun har været vant til at købe Nes, Snes og N64 brugt, og der er etrods alt en prisforskel.
Min kærestes dreng gik dog og pev efter at prøve en gamecube så det endte selvfølgelig med at jeg købte en brugt, og det er nok noget af det bedste jeg nogensinde har gjort. Jeg blev kanon overrasket over den flotte grafik, og den er total lækker at spille på.
Jeg synes også at der er rigtig mange gode spil til den, og har selv omkring 40. Min kærestes dreng har en PS2 ovre ved sin mor, men spiller aldrig på den. Han siger gamecuben er meget bedre, og han sidder da også klistret foran den hver 2. weekend når de er her..
Såhh... jeg tror ikke du bliver skuffet.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
fumfumSkrevet 26/06-03 15:09 
He, genialt, så er i også fri for at passe ham når han er der hver anden weekend. Bare power gc'en op, luk til værelset, måske en sjat mad ind en gang imellem, og vupti, så er den weekend ovre.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 15:16 
Hehe, Genialt! Det trick brugte min forældre vidst på mig med vores SNES! :D
BlossomBlossomSkrevet 26/06-03 15:28 
Du tror da for f..... ikke at han har min lille skat på værelset????
Den står skam i vores stue sammen med Snes'en og N64'eren..
Så vi er alle afskåret fra tv3's soaptv hver anden weekend...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 15:31 
Ahhh hvor gammel er han så?
KeenKeenSkrevet 26/06-03 15:35 
Blossom >
Så vi er alle afskåret fra tv3's soaptv hver anden weekend...

Det er da heldigvis ikke så slemt... ;)
BlossomBlossomSkrevet 26/06-03 15:46 
Matt >
Ahhh hvor gammel er han så?

Han er 11, men vi er 3 unger og så mig der alle spiller, så det ville være fejt at stille den på hans værelse. Desuden gider jeg da ikke at gå et andet sted hen for at kunne spille. Vi er altid i stuen og det er da sjovere når vi alle sidder samlet og spiller, hvad enten det så er et single player eller multiplayer.
F.eks. er hans favorit 007-agent under fire/Medal of honor-frontline/Star wars clone wars.
Mine favoritter er Zelda TWW/Ikaruga/Capcom VS./Super Monkey Ball
Pigernes favoritter er for den stores vedkommende (14 år) Super Monkey Ball/Red card/ disneys sports football/bloody roar
for den mindstes vedkommende (10 år) Super Monkey ball/ Bloody roar/Spyro/Marioparty 4
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/06-03 15:47, rettet 26/06-03 15:48 
Blossom kan du ikke smitte min kæreste med lidt af den der Nintendo entusiasme?


Jeg har prøvet alt muligt, jeg købte Animal Crossing fordi jeg tænkte at sådan et lille sødt spil måtte være noget.
Hun synes bare det er latterligt :-(
Det samme med Zelda :-o
Super Monkey Ball er bare for dumt.
Det eneste hun gider er at se mig spille Eternal Darkness - hun tør ikke selv fordi der er så meget kamp.

Hvad gør jeg så?
Det skal være uhyggeligt, men det skal ikke være sådan at man skal slås med monstre - så er Resi jo lissom ude af billedet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BlossomBlossomSkrevet 26/06-03 15:48 
Knight Keen >
Blossom >
Så vi er alle afskåret fra tv3's soaptv hver anden weekend...

Det er da heldigvis ikke så slemt... ;)

Nej , men det er slemt for min "mand" at undvære hans sk... tyske parabol kanaler. Nøj hvor jeg hader tysk... ;-)
(Han spiller overhovedet ikke)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 26/06-03 15:52 
SeventhSun >
Blossom kan du ikke smitte min kæreste med lidt af den der Nintendo entusiasme?


Hvis jeg vidste hvad man gjorde så ville jeg gøre det selv...
Jeg synes sq. det er trist når man endelig er en af de få piger der virkelig har interressen for det og elsker at spille, og så har man en mand der aldrig har rørt et gamecube joystick.
For 4 år siden havde vi en PS1 og 3 spil. Han kunne godt lide at spille tekken3, men det er også det eneste jeg nogensinde har spillet med ham. (jeg har en enkelt gang tævet ham i tetris attack på snes'en , men da det kun varede knap 1 minut, så tæller det sq. ikke med)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KeenKeenSkrevet 26/06-03 15:53, rettet 26/06-03 15:54 
jeg kan heller ikke se hvad folk vil se tyske programmer for nu når der også er danske, jeg personlig har ikke set på et tysk program mere end 5 uden at skifte kanal eller forlade stuen i mere end 10 år...
SephirothSephirothSkrevet 26/06-03 15:54 
SeventhSun >
Hvad gør jeg så?
Det skal være uhyggeligt, men det skal ikke være sådan at man skal slås med monstre - så er Resi jo lissom ude af billedet.

Hvis du har PS2 eller Xbox, ville Shadow of Memories være et rigtig godt bud - der er en lummer stemning hele vejen igennem og faktisk ingen action.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
olmeolmeSkrevet 26/06-03 15:57, rettet 26/06-03 15:58 
Og som du kan købe af mig billigt til PS2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/06-03 15:57 
Jeg havde ellers affundet mig med, at min Xbox ville jeg blive nødt til at holde for mig selv :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dchangdchangSkrevet 26/06-03 16:04, rettet 26/06-03 16:10 
Jeg har lokket min kæreste med Wonderboy til Sega Master. Hun var helt oppe i loftet. Indtil hun insisterede på at jeg skulle prøve. Siden har hun ikke spillet det. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/06-03 16:33, rettet 26/06-03 17:06 
Wonderboy? Loftet? Hvad er det nu for noget slang?

*Suk* Har vist været ude af dating-spillet lidt for længe :-D

Men back on topic: Hvis du bare interesserer dig lidt for character based Action-adventure games, så er en Gamecube ikke til at komme udenom.

Edit: Kan da lige add'e min liste:

Zelda: The Wind Waker
Starfox Adventures
Resident Evil spillene (Måske)
Super Smash Brothers
Waverace
Super Mario Sunshine
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ckruseckruseSkrevet 26/06-03 18:33 
Hvad gør jeg så?

Overvejer at finde en ny? :P
UnknownUnknownSkrevet 26/06-03 18:49 
Hvis jeg nu mod forventning ikke synes om den, hvor meget kan jeg så få for den?!

GameCube m. 1 controller + diverse kabler! (Tror jeg nok)
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 18:59 
~1000 vil jeg tro måske en smule mere
APHAPHSkrevet 26/06-03 19:32 
igår solgte jeg min gc + standart tilbehør for 1080kr
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/06-03 20:10 
Du blev træt af den?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
APHAPHSkrevet 26/06-03 20:34 
ja, man kan vel godt sige at jeg blev træt af den, jeg kunne ihvertfald ikke se nogen grund til at beholde konsolen, da jeg ikke syntes at gcéns spiludvalget er specielt interesant, og i de genre jeg interessere mig for er der bedre altrenativer til ps2 og xb.. og de fremtidige udgivelser til gc er der ingen der fanger min interesse...jeg var også godt træt af at man i næsten alle de spil jeg ejede, skulle bruge en GBA for at få det optimale ud af spillet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 26/06-03 21:15 
SeventhSun >
Blossom kan du ikke smitte min kæreste med lidt af den der Nintendo entusiasme?


Jeg har prøvet alt muligt, jeg købte Animal Crossing fordi jeg tænkte at sådan et lille sødt spil måtte være noget.
Hun synes bare det er latterligt :-(
Det samme med Zelda :-o
Super Monkey Ball er bare for dumt.
Det eneste hun gider er at se mig spille Eternal Darkness - hun tør ikke selv fordi der er så meget kamp.

Hvad gør jeg så?
Det skal være uhyggeligt, men det skal ikke være sådan at man skal slås med monstre - så er Resi jo lissom ude af billedet.

Lej en gyserfilm!
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig