X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søger du job?


Svar
dchangdchangSkrevet 26/06-03 10:27 
Det lyder nogenlunde det her job. Anyone?

Drømmejobbet...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Mati-GolMati-GolSkrevet 26/06-03 10:31 
Heh, det lyder vildt... efter 3 år på gymnasiet burde jeg være klar om 2 år ;)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
dchangdchangSkrevet 26/06-03 10:33 
Hvis jeg var kommet lige efter turen i hestevogn, havde jeg fået jobbet med det samme! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 26/06-03 10:42 
Hmm det er åbenbart svært at finde egnede og kvalificerede ansøgere, jeg så annoncen for 1 år tilbage.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dchangdchangSkrevet 26/06-03 10:44 
Tja måske. Eller så har de bare en stor udskiftning blandt personalet. :-) Fedt job ellers.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
quadquadSkrevet 26/06-03 11:03 
Haha, det der er jo en joke =)
Deres tidligere medarbejder skal have generhvervet sit kørekort og have en levertransplansion. Det kan kun være en 1.april spøg =)
dchangdchangSkrevet 26/06-03 11:08 
Nå er det det? Der er en der er skarp. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
quadquadSkrevet 26/06-03 11:12 
Jeg er ekstrem sharp her om morgenen :D
Læste den igennem 3 gange før jeg fattede det var en Joke..:)
dchangdchangSkrevet 26/06-03 11:17 
Lol. Kender det godt. Jeg har tit været ved at skrive et emne herinde, og så fundet ud af halvvejs at jeg har gjort et eller andet forkert. Det er sååå dejligt når man gør så noget. *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KeenKeenSkrevet 26/06-03 13:36 
det er da dejlligt med en lille spøg en gang imellem :-)
MobyMobySkrevet 26/06-03 14:00 
"kan drikke mindst 30 genstande uden at segne" <-- Thats me ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig