X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beat 'em' up til GBA


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 25/06-03 21:11, rettet 25/06-03 21:11 
Jeg er lidt på udkig efter et beat 'em' up spil til min GBA SP og har kigget lidt på King Of Fighters EX: Neo Blood (http://www2.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=3731). Er der nogen der kender det? Der er selvfølgelig også Street Fighter Alpha 3 og Tekken Advance, men det ser ret interessant ud (http://pocket.ign.com/articles/379/379436p1.html).

Hvilket af disse tre spil kan i anbefale?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/06-03 21:14 
Jeg ved ikke om Tekken Advance, er godt men det er billigt. Enten var det hos overstock eller coolshop.
Sælg mig en Xbox =)
MadsMadsSkrevet 25/06-03 21:16 
Jeg har ikke prøvet KoF til GBA. Men jeg kan anbefale både Guilty Gear X, Tekken Advance og Street Fighter II.

KoF ser, som du også selv skriver, dog ret interessant ud.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
D.B.M.D.B.M.Skrevet 25/06-03 21:20, rettet 25/06-03 21:21 
De havde det på et tidspunkt hos Overstock til 169 kr. mener jeg, men jeg kan købe det hos CD-WOW for 12.99 £ incl. forsendelse, så det er jo rimelig billigt, men der er ikke ret mange figurer at vælge imellem i Tekken Adv. og det synes jeg trækker en del ned, men hvad der så er bedst af Street Fighter Alpha 3 og King Of Fighters EX: Neo Blood ved jeg ikke rigtig. Er der ikke nogen der har prøvet nogen af dem?

EDIT: Der var jeg så lidt for langsom! Havde ikke set dit svar Teki!
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 21:23 
King Of Fighters er en fighter, ikke et beat 'em 'up.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 25/06-03 21:30 
Hvad er forskellen?
3of193of19Skrevet 25/06-03 21:40, rettet 25/06-03 21:42 
Den mest almindelige term er faktisk "VS Fighter", Naiera :)

VS Fightere: Street Fighter, KoF, Virtua Fighter, Dead or Alive
Beat'em up: Final Fight, Golden Axe, Spike Out, The Bouncer, Streets of Rage

For at sammenfatte:
Beat'em up: spillerne mod en hel horde af fjender. Man kæmper sig vej igennem baner.
VS Fighter: Dueller mellem 2 eller flere figurer, for det meste i et indelukket areal.
la0sla0sSkrevet 25/06-03 21:43, rettet 25/06-03 21:45 
Der er Gekido (kom også i en anden verson på PSOne) også har vi Final Fight One... begge er bundsolide games.. :)


EDIT: skal man KoF'fe den på GBA skal man have toeren som dog pt skal importes.. den er farligt meget bedre
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 21:50 
3of19 >
Den mest almindelige term er faktisk "VS Fighter", Naiera :)

Bortset fra at det her nok er en af de tre første gange jeg har set udtrykket blive brugt :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig