X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikke flere spil til Gamecube fra Acclaim


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 25/06-03 21:01 
Hvad mener i med at Acclaim stopper med at udgive spil til GB, er dette til at græde over, eller er det et tab som vi ikke vil lægge mærke til?
Hvad jeg lige pt. kan huske af GC titler fra Acclaim så må det være Burn-out serien. Udgav de ikke også Crazy-Taxi til GC?
majjohamajjohaSkrevet 25/06-03 21:07 
Crazy Taxi er fra Sega og de stoppe med at udgive GC spil ikke GB ;) Jeg tror ikke jeg vil savne dem vildt meget
MobyMobySkrevet 25/06-03 21:09 
Crazy Taxi, Turok, Vexx og et par andre titler. Det er selvfølgelig trist, men jeg tror ikke det bliver et kæmpe tab. Men jeg ser dem gerne kommer tilbage, tror bare vi skal ha' noget mere gang i GC'en så...
MobyMobySkrevet 25/06-03 21:10 
Matt >
Crazy Taxi er fra Sega og de stoppe med at udgive GC spil ikke GB ;) Jeg tror ikke jeg vil savne dem vildt meget

Acclaim har udgivet Crazy Taxi til GameCube...
RJKRJKSkrevet 25/06-03 21:23 
Nu har Acclaim jo så trukket lidt i land på udtalelsen og udelukker ikke at udvikle mere til GameCube. Men at man "kommer til" at sige det i første omgang, viser selvfølgelig hvad vej det peger...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MobyMobySkrevet 25/06-03 21:31 
Det er selvfølgelig rigtig nok. Regner heller ikke med at se flere GCN covere med navnet Acclaim i bunden (efter de sidste spil er udgivet)
la0sla0sSkrevet 25/06-03 21:39 
oh well rent kvantitetsmæssigt er det nok lidt øv.. men acclaims titler er sjældent hurrahurra-værdige rent generelt, og rent subjektivt ville jeg aldrig have opdaget det hvis det ikke stod her. Acclaim siger mig intet..
Hvad sker der?
RonaldoRonaldoSkrevet 25/06-03 22:07, rettet 25/06-03 22:08 
Det er så sørgeligt, at alle GameCube ejerne må undvære Acclaim's vidunderlige spil.

Hvis man laver et stort nummer ud af de Acclaim titler som er blevet droppet til cuben, så ved jeg snart ik' mere. Der er sgu en grund til deres spil ikke sælger, måske skulle de lave nogle helt andre ændringer, men der jo bare en mands mening.
tastasSkrevet 25/06-03 22:27 
Bare XGRA kommer ud, så klarer jeg den indtil GC-2, så kan det også være at de tager det op til overvejelse igen ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ckruseckruseSkrevet 26/06-03 09:28 
Det her handler ikke om andet end at skubbe skylden for et elendigt salg over på Nintendo, i stedet for bare at indrømme at deres spil er for elendige til at blive succeser. I hvert fald efter meningen inde i mig, der alligevel finder det trist hvis Burnout 3 ikke kommer. :(
tastasSkrevet 26/06-03 10:55 
Oh fuck, det er også Acclaim.

Ja så er det negativt. Jeg spillede 1'eren meget, og rå spiller 2'eren lige nu.
Det er et fedt spil.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Bede-xBede-xSkrevet 26/06-03 15:11 
FreddiE >
Hvis man laver et stort nummer ud af de Acclaim titler som er blevet droppet til cuben, så ved jeg snart ik' mere.

Det er et stort nummer, da det betyder at GC ikke sælger godt nok. På E3 blev der ikke fremvist så mange spil til GC, som til de andre maskiner. Mange butikker fjerner GC i øjeblikket.

At Acclaim så sætter lidt mere gang i bålet, er da et problem. I hvert fald hvis man gerne vil have at GC skal overleve i lang tid...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JoachimMAJoachimMASkrevet 26/06-03 16:33 
Jeg giver 5000 kr. til den første der melder sig, hvis Gc er ude af markedet før Januar 2005. Jeg forstår ikke at folk stadig siger at gc er på vej ud af markedet, når der:

1. Bliver tjent på hver solgte konsol
2. Er flere 3. party udviklere end der nogensinde var på N64 - også efter de fantastiske Metro3D og Acclaim har trukket sig lidt tilbage.
3. Er aftaler med bl.a. EA om deres sport spil
4. Er annonceret en masse spil som nok skal dække hele 2004 - Deriblandt store eksklusive spil Som Resident Evil 4, Metroid Prime 2, Zelda fort., Mario fort., MGSremake, Mario Kart m.m. bl.a. etc.


Selvfølgelig er det IKKE positivt når et firma siger at de trækker deres support væk fra konsollen, det er en negativ udvikling, som man kun kan begræde. Men derfra, til at sige at Nintendo er på vej ud af markedet, er fuldstændig hul i hovedet.

Men jeg er jo også en dum Nintendo fanboy, så hvad ved jeg;)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
tastasSkrevet 26/06-03 16:53 
Som det ser ud nu, vil jeg også være enig med Joakim.

Dog skal man holde sig for øje, at tingene kan ændre sig hurtigt.
At Acclaim trækker sig ud, kunne jo godt vise sig kun, at være "toppen af isbjerget".

Dog forholder jeg mig skeptisk overfor, at GC befinder sig i problemer, af samme grunde så fint formuleret oven over.

Der er da en lang række titler jeg gerne vil have spillet på GC, og der er annonceret en længere række af kommende titler.
Så enten skal man være ganske hardcore spiller, eller have en indsnævret smag for ikke at kunne få dækket sin spillyst med GC'ens nuværende spiludvalg.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
APHAPHSkrevet 26/06-03 17:47 
tas >
Så enten skal man være ganske hardcore spiller, eller have en indsnævret smag for ikke at kunne få dækket sin spillyst med GC'ens nuværende spiludvalg.

Jeg vil hverken betegne mig som hardcore gamer eller som en med en indsnævret spilsmag. Mine favorit genre er racing, sport, FPS og online generalt, men i disse genre er gcens spiludvalg mildest talt tyndt og det ser ikke ud til at blive bedre i fremtiden, så derfor valgte jeg for et stykke tid siden at sælge min gc, og det har jeg ikke fortrudt
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 26/06-03 18:37 
Joachim M Andersen >
Jeg giver 5000 kr. til den første der melder sig, hvis Gc er ude af markedet før Januar 2005.

Det lyder som et godt tilbud :)) Hvad vil det helt præcist sige, i følge dig, at "være ude af markedet"?

Er det fx hvis der ikke længere er danske kæder der har nye GameCube-titler?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 26/06-03 18:54 
Det skal ikke være muligt at kunne købe gc-spil og maskine i DK mere, er hvad jeg mener med "ude af markedet". Når man bliver nødt til at importere fra netbutikker med base i andre lande, hvis man vil have en gamecube, controllere, spil osv., .
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RonaldoRonaldoSkrevet 26/06-03 18:58 
Nintendo er vel også "på vej ud af marked" 2005-200X, jeg tør næsten væde Microsoft er ude før Nintendo.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/06-03 18:59 
Jeg melder mig da gerne!
RJKRJKSkrevet 26/06-03 18:59 
Der er jo også stadig butikker der sælger Dreamcast-maskiner og spil (Betafon og Street Dance indtil for nyligt). Hvis definitionen skal være således, så er der jo groft sagt aldrig noget, der er ude af markedet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 27/06-03 17:53 
Læste lige op på det med Acclaim.

Deres "korrigeret" udtalelse skal vel tolkes således, at det vil blive taget op til overvejelse med hvert enkelt spil.
Derfor tror jeg da, at etableret Acclaim mærke vil forsætte, som fx Burnout og Xtreme Racing serien, da disse jo allerede har fået skabt sig et navn og fanbase.
Håber det da i hvert fald ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig