X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur 2: Nye karakterer


Svar
RJKRJKSkrevet 25/06-03 12:11, rettet 25/06-03 12:11 
Lysten til at importere et JAP Soul Calibur 2 har været stor, men alt godt kommer til dem, der venter...

US (og formentligt dermed også EU) versionen, får nemlig et par nye figurer i form af gode gamle Rock og Hwang (hej, RaGe!).

Det bedste er dog at Lizardman bliver spilbar. I den japanske udgave kan man kun kæmpe mod ham...

Så nu kan jeg også lave 8-0 Perfect i otte mands Vs Team Battle i Soul Calibur 2 ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 25/06-03 13:16, rettet 25/06-03 13:17 
Troede man kunne spille Hwang fri i Soul Calibur 2? Hvis ikke, så bliver jeg sgu nød til at købe US versionen og sælge mit japanske eksemplar, for HWANG er gud!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MadsMadsSkrevet 25/06-03 13:32 
Endnu en grund til at jeg skal have fat i US udgaven når den kommer på markedet. Indtil videre havde jeg kun den ene grund at Weapon Master mode, har så overraskende meget tekst om historien, og det er jo ikke just ligetil at læse japansk.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 25/06-03 13:39 
RaGe >
Troede man kunne spille Hwang fri i Soul Calibur 2?

Nope. Der er kun Yunsung, som er en slags videreudvikling af Hwang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 25/06-03 13:53 
Og så er der mig, som sidder med mit importerede JAP Soul Calibur 2! :-/
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OmenOmenSkrevet 25/06-03 15:43 
Yunsung stinker i forhold til Hwang!!

Way to go Namco!!
Vote Ficus!
RaGeRaGeSkrevet 25/06-03 16:22, rettet 25/06-03 16:22 
Yunsung er en decideret svans i forhold til Hwang.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OmenOmenSkrevet 25/06-03 17:55 
Jeg kunne ikke være mere enig!!
Vote Ficus!
3of193of19Skrevet 25/06-03 18:02, rettet 25/06-03 18:03 
Whee flere (næsten kun) pallette swaps *rolls eyes*
RJKRJKSkrevet 25/06-03 20:11 
Tænk mere sådan her på det: Nu er der tre chancer for at få Sophitia på "random" ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 25/06-03 21:38 
Læste lige dette på CVG´s side.

-->But assuming that the US version of Soul Calibur II will be identical to the European version would be wrong, we've discovered. Speaking to EA today, a spokesperson informed us: "Content in the PAL edition will differ slightly from that in the US version." Sadly, they were unable to provide further details at this time.<--

Håber da de mener at der vil være mere i PAL versionen og ikke minder.
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/06-03 01:24 
Dette spil ser rigtig fedt ud, men jeg har ingen venner der inde nok i spil til at lære at mestre det her spil, og single player:/

Det er problemet når fighters går så meget i dybden^_^
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 01:39 
Har du prøvet det Hest? Det er ikke ret dybt, i betydningen utilgængeligt i hvert fald. Min erfaring med 1'eren er at hvem som helst kan sætte sig ned med det og nyde det.

Måske er det tilmed fordi Namco har gjort noget rigtig og lavet figurernes angreb intuitive i forhold til de bevægelser der fremkalder dem. Om det også gælder for 2'eren kan jeg endnu ikke helt sige, men jeg holder indtil videre på at det er det dårligere spil :=)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dpldplSkrevet 26/06-03 01:40 
Jeg kan ikke lide det Greaseball har fundet. Vis de tager rock (en eller anden grund, synes jeg han er sej ;) og hwang ud af PAl versionen, så skyder jeg EA personligt ;)

Jeg glæder mig SÅ meget til spillet kommer til europa(jeg Gider ikke at importer det). Selv om jeg aldrig har spillet det til DC. Men jeg har da gamet Soul Blade til PSX til døden.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MadsMadsSkrevet 26/06-03 01:42 
dpl >
så skyder jeg EA personligt ;)

EA!?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 26/06-03 01:46, rettet 26/06-03 01:47 
Det er jo dem som udgiver PAL versionen... (og så vil jeg heller skyde EA end namco)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/06-03 01:58 
1eren var syg og jeg lærte det ok godt efter noget tids på en vens DC, men jeg har bare ingen spilintresserede venner, der kan gå længere ned end et lalleglad FPS:(

Det ser cool ud...

Jeg er ligeglad hvad folk siger, men Voldo giver mig sgu et smil på:) han minder mig om en blanding af en nøgen kurt torsen der er blevet slank og mig selv om morgenen..... Genial person!
Well crucify the insincere tonight...
MadsMadsSkrevet 26/06-03 02:13 
dpl >
Det er jo dem som udgiver PAL versionen... (og så vil jeg heller skyde EA end namco)

Okay, men hvad er det lige de har med valg af karakterer at gøre?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 26/06-03 02:17, rettet 26/06-03 02:24 
Som Greaseball skriver, så vil US og PAL udgaven ikke ligne hinanden. Og vis det betyder ROCK og Hwang er ude af spillet, såååååå ja

EDIT: det hedder ikke ude AT spille, men ud AF spillet (stor forskel :D)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MadsMadsSkrevet 26/06-03 03:13 
Det har EA stadig ingen indflydelse på. De udgiver bare spillet, åbenbart.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 26/06-03 03:28 
For det første, så var det får sjov jeg skrev det.

Og får den andet kan EA altså godt være med til at bestemme sådan noget.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
3of193of19Skrevet 26/06-03 10:05 
Nu tror jeg snarere de refererer til ting som sprogindstillinger. IIRC kunne man spille DC PAL versionen i flere sprog, så det er nærliggende at det er en af forskellene.
RJKRJKSkrevet 26/06-03 11:44 
Og 50/60Hz option er vel en anden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 12:00, rettet 26/06-03 12:00 
Nu er I for optimistiske. De små forskelle (sprog og 50/60 hz) er for små til at være nævneværdige, se frem til at spillet bliver meget lig det japanske.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 27/06-03 17:47, rettet 27/06-03 17:49 
Jeg tivler på at EA vil fjerne ting fra PAL version. Se bare DC udgaven af SC1, der havde Voldo ikke fået censuret sit ene kostume(Tyrehovdet). Ligesom det gamle Fighters megamix til saturn, der var US versioen også stærkt censuret til forskel fra PAL versionen.
På den anden side kan det være forskelle ala dem vi så i DOA2 til DC. Med at det var PAL versioen der var bedre end JAP og US versionerne. Her tænker jeg på bonus kostumet til Zack på DC*(Der var også andre ting jeg ikke lige kan komme i tanke om).

*Det kunne jo være EA selv ville lægge noget ind, men hvad?

God Weekend alle sammen, er tilbage på Mandag:)
3of193of19Skrevet 27/06-03 18:49 
Måske kan man importere sine Sims til SC2?
dpldplSkrevet 27/06-03 19:05 
Det bliver kun i PS2 og Xbox udgave så :D (Da EA ikke står for GC udgaven)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 30/06-03 20:39 
3of19 >
Måske kan man importere sine Sims til SC2?

Sim Calibur 2? Jeg ved ikke rigtig.... Hvad med deres James Bond eller (ryster lidt på hånden her) Harry Potter licens. Hvad har de ellers?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig