X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Border Down


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/06-03 11:50, rettet 27/06-03 10:49 
YEAH! Dagens store nyhed :)

G.Rev will release a Dreamcast port of their NAOMI arcade shooting game Border Down in Japan on September 25, for 6800 yen. A Special Edition is also available for 8800 yen, which includes a Soundtrack CD of the game.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
73 emne(r).
1 2 > »

Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/06-03 11:50, rettet 27/06-03 10:49 
YEAH! Dagens store nyhed :)

G.Rev will release a Dreamcast port of their NAOMI arcade shooting game Border Down in Japan on September 25, for 6800 yen. A Special Edition is also available for 8800 yen, which includes a Soundtrack CD of the game.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 25/06-03 11:56 
Jeg fatter intet af det (japansk), men der er mere om det her:

Border Down
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 25/06-03 13:04 
Border down er også en af de shmup's jeg har haft øjnene på. og lidt cool at der kommer en grund til at spille DC igen.. jeg troede faktisk ikke at spillet kom på konsolmarkedet.. så må vi bare håbe at det ikke er en XIIStag fuser
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 25/06-03 13:50 
Det skal jeg have =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 25/06-03 20:09 
Spørgsmålet er om man nogensinde får brug for et nyt schump, når man sidder med R-Type Final til PS2 ;)
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 25/06-03 20:10 
Skump!? ;)

Jeg glæder mig, og jeg skal helt sikkert have den Limited Edition der...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/06-03 20:37, rettet 25/06-03 20:39 
Babel Fish, Til os der ikke forstår "Vulapyk" :)

25.06.03 - G.Rev communicates into the current Dorimaga the conversion of the 2D Shooters Border down, which was developed for the NAOMI board. The play is to 25.09.03 in Japan for 6.800 Yen and/or. 8,800 Yen as Special edition appear. Beside an original mode of the Arcade version gives it a new Remix and Practice to mode.
Sælg mig en Xbox =)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 25/06-03 20:45, rettet 25/06-03 20:48 
Play-Asia has all the info we need!
Det er næsten for godt til at være sandt!
Min pre-order ligger der lige om lidt!

Her:
http://www.play-asia.com/paos-17_00001120000000000000000.html/&main=agent

Og her:
http://www.play-asia.com/paos-13-00c5c000.html/&main=agent

Og ikke mindst her:
http://www.play-asia.com/paos-13-00c5d000.html
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
tastasSkrevet 25/06-03 20:53 
OMG!

Plz sig det kommer ud senere til andet end DC (Gerne GC ;)!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 25/06-03 20:57 
- Og den oficielle Border Down side:

http://www.grev.co.jp/border_down/
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/06-03 21:29, rettet 25/06-03 21:30 
Omen >
Spørgsmålet er om man nogensinde får brug for et nyt schump, når man sidder med R-Type Final til PS2 ;)

Eller om man har brug for R-Type FINAL når Gradius V kommer ;) , nej da, vi tager det hele.....

Tas: NEJ please lad det KUN komme til DC, da Ikaruga kom til GC mistede jeg respekten for det (fed æske med dejlige Atari/Infogrames logoer på....)

Border Down er ikke noget nyt, jeg har haft det oppe at vende for langt tid siden, men effekten kom først nu da det blev annonceret til DC, typisk.

Flottenheimer: Play Asia har skal allerede fået min preorder :) , lad os nu håbe at det udkommer, jeg husker udemærket alt det gossip der var før Ikaruga udkom, ja, det udkom, men først i anden bølge af rygter, der var mange måneder imellem dem og det kom som et stor overraskelse da det kom på en officiel release liste).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 25/06-03 21:31 
Star Soldier >
men effekten kom først nu da det blev annonceret til DC, typisk.

Nu kan vi jo ikke alle have råd til at købe Naomi-boards hjem... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 25/06-03 21:32, rettet 25/06-03 21:33 
så mangler vi bare en beskrivelse af om spillet er godt eller ej. det ser lidt "midten af vejen" agtigt ud herfra hvor jeg sidder.

Men jeg ska' da ha' det! =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/06-03 21:42, rettet 25/06-03 21:42 
RJK >
Nu kan vi jo ikke alle have råd til at købe Naomi-boards hjem... ;p

Som om jeg kan he he, et Naomi board med GD drev + Ikaruga er lig med /("#"& dyrt :(

dRxL: af de videoer jeg har set syntes jeg at det er en over middel shooter, det ser meget poleret ud, se om du ikke kan finde nogle hirez videoer.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OmenOmenSkrevet 25/06-03 21:44 
Hehehehe, den med Gradius havde jeg ikke lige tænkt over, men seriøst R-Type Final er virkeligt noget af det bedste jeg nogensinde har spillet inden for genren, det SKAL prøves!
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 25/06-03 21:46 
Er R-type final udkommet? (følger ikke så meget med på den der "konsol").
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/06-03 21:48 
Du har måske allerede fået en demo af R-T:F? (eller en super hemmelig anmelder kopi), jeg skulle meget gerne have demoen liggene et sted i japan (kommer med det rigtige spil), gad godt at spille det....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
tastasSkrevet 25/06-03 22:32 
Jeg kan nu ikke se hvad der er galt i at et spil kommer til flere konsoller, specielt hvis det er godt ;)

Jeg har ikke en DC, men har Ikaruga til GC, og tror da at jeg har fået lige så stor oplevelse ud af det. Jeg slider i hvert fald for at komme gennem Easy på 1-coin. Bagefter Normal... Så hard.......Vi ses om 3 år Ô_ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AssassinAssassinSkrevet 25/06-03 22:39 
dRxL >
Er R-type final udkommet? (følger ikke så meget med på den der "konsol").

Nej ikke endnu, Den Japanske release dato er lige blevet flyttet.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
OmenOmenSkrevet 26/06-03 01:37, rettet 26/06-03 01:39 
Spillet er så vidt jeg ved færdig udviklet (R-Type Final) og er udkommet i "pressekopier" (den version jeg sidder med synes ikke at have nogle mangler) Derfra gælder det bare om at have de rigtige kontakter ;)
Vote Ficus!
Star SoldierStar SoldierSkrevet 26/06-03 01:45 
Mofo ;) , pga. af dig, blev jeg nød til at skrive til "Mr. Nihon" for at få sendt min demo til mig (limited til 1000 eksmp.).

Hvis alt går vel, så har vi noget at snakke om (om en lille uges tid).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
AssassinAssassinSkrevet 26/06-03 15:41 
Omen >
Spillet er så vidt jeg ved færdig udviklet (R-Type Final) og er udkommet i "pressekopier" (den version jeg sidder med synes ikke at have nogle mangler) Derfra gælder det bare om at have de rigtige kontakter ;)

Korrekt, men jeg svarede sådan set bare på spørgsmålet om det var udkommet, hvilket jo ikke sker før i næste måned. Selvfølgelig kan man få fat i det af forskellige veje, hvis man, som du siger, har de rigtige kontakter
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
OmenOmenSkrevet 26/06-03 16:22, rettet 26/06-03 16:22 
Hehehehe Assasin, og mit var svar til Star Soldier =)
Vote Ficus!
AssassinAssassinSkrevet 26/06-03 16:40 
Det er så iorden....det var jo ikke lige til at læse...jeg troede umiddelbart det var til drxl
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 16:41 
Det er altså en lækket piratkopi du sidder med Omen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 26/06-03 16:46, rettet 26/06-03 16:46 
Er det endnu et af dine underlige forsøg på at være sjov eller kan du virkeligt ikke læse drxl?
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 16:47 
Bemærk spørgsmålstegnet, jeg tager det du skrev som et nej.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 26/06-03 16:52, rettet 26/06-03 16:53 
Når jeg skriver tidligere at jeg har fået fat i en pressekopi, kan jeg ikke helt se hvordan det kan misforståes som en "lækket piratkopi" ?! (medmindre du ikke ved hvad en pressekopi er?)
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 17:05 
Jo, jeg ved da nogenlunde hvad en pressekopi er, har da set et par stykker. Men det betyder så at det firma der udgiver spillet har sendt en kopi til dig? Det har jeg svært ved at forestille mig, og hvis du har fået fat i det på anden måde, så er det jo lækket udenfor det tiltænkte segment. Kan jo også være at jeg tager fejl og at nogen har interessei at du anmelder japanske shootere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 26/06-03 17:41 
Din bidende sarkasme (og misundelse?) er næsten for genial...
Drxl måske skulle du sætte dig lidt ind i hvordan det hele fungerer inden du begynder at kaste om dig med teorier som ikke bunder i andet end din egen uvidenhed.

Hvis du nu rent faktisk havde nogle kontakter som gjorde meget i det japanske marked, ville du også vide at det ikke er unormalt at disse får "pressekopier" af adskillige produkter. Du ville også vide at det ikke er unormalt at disse bliver sendt til kontakter som de ved har interresse for de givne titler uanset spillets chance for at nå andre markeder, fordi de ved at det i bedste tilfælde vil åbne for et større salg hvis spillet får god omtale.

Ufatteligt at man bliver nødt til at forklare sådan noget her i et forum, der ellers pryder sig selv med så mange videne brugere...
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 20:11, rettet 26/06-03 20:13 
Slap nu lige lidt af, der er ingen ironi eller sarkasme (den ville være spildt på dig aligevel ;-)) kun det der står. Jeg startede med et spørgsmål, som du tilsyneladende opfattede som et angreb.

Jeg indrømmer med slet skjult stolthed at jeg ikke kender så meget til "branchen", da min interesse for spillene stopper i det øjeblik de forlader udviklerholdets hænder. Hvad marketings-svin og presse-wannabe fjolser senere gør for at markere vigtigheden af deres egen eksistens og hvort lavt man som menneske kan synke er sørgerligt og noget jeg konsekvent har valgt at holde mig så langt væk fra som muligt.

Det der står ovenfor kan du lægge i hvad du vil, men gør dig selv den tjeneste ikke at tro dig så vigtig at det er ment som et angreb på dig.
Måske handler det bare om at jeg er træt af at min barndoms passion er blevet en "multi-billion dollar industry".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/06-03 22:53 
Det spil SKAL ejes, Starsoldier skal vi finde ud af noget med en lille bestilling sammen? ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
OmenOmenSkrevet 26/06-03 22:56 
dRxL >
Jeg startede med et spørgsmål, som du tilsyneladende opfattede som et angreb.

Hvis "Det er altså en lækket piratkopi du sidder med Omen?" ikke skal opfattes som et "angreb" efter jeg vel og mærke har skrevet det modsatte, kan jeg kun se det som midlertidig stupiditet fra din side.

Jeg indrømmer med slet skjult stolthed at jeg ikke kender så meget til "branchen", da min interesse for spillene stopper i det øjeblik de forlader udviklerholdets hænder.

Fint, men så lad være med at udtale dig om ting du ikke ved noget om. Hvis en sætning som "Det har jeg svært ved at forestille mig, og hvis du har fået fat i det på anden måde, så er det jo lækket udenfor det tiltænkte segment" ikke udspringer fra sarkasme, kan det vel kun ses som uvidenhed.

Det der står ovenfor kan du lægge i hvad du vil, men gør dig selv den tjeneste ikke at tro dig så vigtig at det er ment som et angreb på dig.

Men alligvel har du set dig nødsaget til at bruge tid på noget som du synes uvigtigt??! ;)
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 23:55 
Når du skriver "pressekopier" i citationsstegns bliver jeg jo næsten nødt til at spørge. Så var det du blev lidt "tændt".
Kunne du ikke i stedet for at fare sådan op, i meget direkte nøgterne vendinger forklare mig hvordan du har båret dig ad med at skaffe noget så attraktivt. Ikke med navne selvfølgelig, men bare metoden og hvilken slags type mennesker det er man skal kende?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/06-03 00:15 
Video-Video! Den kører nat og dag.... (eller hvornår du nu beslutter dig for at se dem)

Video-Video!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
OmenOmenSkrevet 27/06-03 00:30 
Drxl:
Jeg "farer" ikke op, men reagerer blot på de ting du skriver. At dine kommentarer er af tvilsom kvalitet, sætter også sit præg på svarene.

Og nej, det har jeg ikke lyst til. Hvis der er noget denne post har visdt er det da netop at du alligevel ikke ville have noget at bruge det til ;)
Jeg kan ikke se hvad nogen skulle få ud af det, og synes allerede jeg har forklaret det på en måde så de fleste ville kunne forstå det.
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 27/06-03 00:34 
Okay, er der så nogen der vil forklare stakkels lille uvidende mig hvor Omen har fået sin "pressekopi" fra?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 27/06-03 01:30 
Kom nu, der må da være nogen der ved det, og som kan forklare mig hvad der foregår?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 27/06-03 12:27 
Omen >
Du ville også vide at det ikke er unormalt at disse bliver sendt til kontakter som de ved har interresse for de givne titler uanset spillets chance for at nå andre markeder, fordi de ved at det i bedste tilfælde vil åbne for et større salg hvis spillet får god omtale.

Eidos has licensed Irem's R-Type Final for publication in the United States under its Fresh Games imprint, Gamers.com learned today from sources close to the deal.

Multiple western publishers had taken an interest in the game, including Agetec and Empire Interactive, but it appears that Eidos has been the one to close the deal, and in doing so enfold Irem's final side-scrolling shooter in the lovely mustard-yellow Fresh Games livery. We'll update with further news as it arises.

http://www.gamers.com/news/1411397
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 27/06-03 12:57 
Det bliver det ikke mindre kryptisk af. Virker måske lidt mærkeligt at du smider det ind i diskussionen.

Måske skulle vi bare lade det ligge, det virker ikke som om forklaringen er så lettilgængelig som jeg har brug for.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 27/06-03 12:58 
Men forledes måske mere til at tro at du ikke vil se sandheden...
Hvis du ikke kan se min pointe i min sidste post, tvivler jeg på at nogen vil kunne forklare dig noget som helst.
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 27/06-03 13:17 
Du har nu ikke forklaret nogetsomhelst i utvetydige vendinger. Hvilket fra starten har kastet et lidt lyssky skær over hvad der er foregået. Det er hvad jeg har spurgt til.

Det du skriver bliver faktisk bare mere og mere suspekt, og jeg må indrømme at jeg begynder at nyde det her uforholdsvist meget ]:->
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 27/06-03 14:47 
Da jeg ikke har lyst til at synke ned på dit niveau bliver dette det sidste jeg skriver til dig i denne diskusion:

Hør nu her drxl, det var i starten (og med din sidste post) meget sjovt hvordan du prøver at bruge din "snedige" omvendte psykologi, men når jeg nu flere gange har prøvet at forklare dig hvordan det hele hænger sammen (igen på en måde som alle burde kunne forstå) og du stadig ikke VIL forstå det, tvinger det mig til at drage en af de følgende konklusioner:

1. Du vil ikke forstå det, fordi du tydeligtvist lader dig provokere af at der er nogen der har mere forstand på mediet og bedre kontakter end dig. Til det kan jeg kun sige: bliv voksen.
Du har selv indrømmet at du ikke ved hvad du snakker om i denne diskusion, og som jeg sagde før har jeg derfor ikke lyst til at uddybe det yderligere med dig.
2. Du fatter det ikke, og og har simpelthen ikke en intelligens kvotient der lader dig forstå det.

Jeg er ikke ude på en gang mudderkastning som dette efterhånden har udartet sig til, og jeg tror med al respekt mest på den første mulighed.
Du kan med din vanlige stil spinde dig selv ind i påståelser om at du ikke har fået nogen forklaring endnu og alt dit andet sludder, men jeg har allerede brugt meget længere tid på et komplet ligegyldig diskussion end jeg egentligt havde lyst til.

For min skyld kan du bilde dig selv ind hvad du vil, og hvis du har det bedre med en forstilling om at det er en piratkopi jeg sidder med er det fint med mig. Det ændrer ikke ved den pressekopi der sidder i min PS2, og lige nu venter på at blive spillet...
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 27/06-03 15:17, rettet 27/06-03 15:23 
Det ændrer så ikke ved at der er et eller andet du ikke kan eller ikke vil skrive om =)

Starsoldier er jo meget sejere hvad det angår, og har antydet lidt om hvordan han skaffer sine sager.

Du derimod synes at være gået fuldstændig i baglås.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/07-03 21:35 
Star Soldier >
Flottenheimer: Play Asia har skal allerede fået min preorder :)

Star Soldier: Har du pre-ordered det i normal eller i limited edition udgaven?

Har du fået opstøvet noget nyt info om forskellen på de to versioner? - jeg kan stadig ikke finde noget...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 04/07-03 21:40 
VGI mener at musik CD'en er confirmed, men siger så også at det kun plejer at bringe prisen 1000 yen op, og den her koster 2000 yen mere end normalt...

SS har selvfølgelig bestilt LE ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/07-03 21:58, rettet 04/07-03 21:58 
Ja, en musik CD, men med soundtrack priser i japan (2800-3200yen), så er 2000yen okay at betale mere, til de heldige som kan preorder hos SEGA D-direct, får de en Border Down mousepad med (af hvad jeg har hørt).

Sjovt hvor mange ting der kommer med til shootere for tiden, til R-Type final er der en masse, 30 (or so) forskellige dogtags (med forskellige rumskibe motiver), mousepad, en 10 siders reklame booklet, til de første 1000 preorders en demo af spillet og en poster til de ultra heldige. (senere kommer der et R-T:F soundtrack).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/07-03 16:38, rettet 05/07-03 19:46 
Lyder som om der bliver kamp om den limited version?.

-Preorders at Sega Direct will ship with a Border Down
mouse pad.

-Gamefront today mentions that the limited edition of
Border Down (containing a soundtrack also available
seperate) will be limited to 3,000 copies.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 05/07-03 16:49 
Tjaa, nu er det jo et stykke tid siden jeg forudbestilte. Man kan jo ikke gøre meget andet end at krydse fingre!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 10/07-03 16:33 
Ny Border Down video (stage 4) samt MP3 medley af soundtracket...

Link...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
73 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig