X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Newgamez.tk


Svar
CanonCanonSkrevet 25/06-03 09:38 
Ja jeg ved godt at jeg har postet der før, men det her er noget nyt.

Altså vi har sat en design ind som vi selv har LAVET.

Det jeg spørge jer om, Hvad synes I om det.

Newgamez.tk
Bah...
77 emne(r).
« < 1 2

Svar
JimPPJimPPSkrevet 26/06-03 10:08 
Drivere er ikke hardware...

Sidst jeg tjekkede var det et lille stykke software :P
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
CanonCanonSkrevet 26/06-03 10:10 
Jeg kan godt se at det er en stor fejl vi har lavet, det retter vi, hvis der er flere fejl på siden, så skriv her.
Bah...
SephirothSephirothSkrevet 26/06-03 10:58 
...Må....holde....det...inde...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ckruseckruseSkrevet 26/06-03 11:05, rettet 26/06-03 11:05 
gamesX >
Jeg kan godt se at det er en stor fejl vi har lavet, det retter vi, hvis der er flere fejl på siden, så skriv her.

Og se så serveren gå i knæ over mangel på båndbredde...
CanonCanonSkrevet 26/06-03 11:35 
Bånd bredde?
Bah...
fumfumSkrevet 26/06-03 11:37 
Når internettet bliver mindre bredt pga spoleorm.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
CanonCanonSkrevet 26/06-03 11:39 
Hvad er spolorm
Bah...
fumfumSkrevet 26/06-03 11:41 
De kommer når båndet bliver spolet forkert tilbage. Så blive båndbredden for lille.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
CanonCanonSkrevet 26/06-03 11:43 
Når ok
Bah...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 26/06-03 11:52 
fum >
De kommer når båndet bliver spolet forkert tilbage. Så blive båndbredden for lille.

hehe ;-)

Nu må I ikke drille ham. Det kan jo være han tror på hvad I siger :P
I win, you loose
quadquadSkrevet 26/06-03 11:54 
Aih, det der er simpelthen for komisk..:D
Han tror jeg seriøst på hvad i fortæller ham, det er ren satire det er =)
KakarotKakarotSkrevet 26/06-03 12:50 
tue hazuki >
Kakarot >

Den er da okay..
Men hvordan kan man downloade hardware???


øh der er vist noget du har misforstået der... Hardware (eks. RAM) kan ikke downloades ;)


Det ved jeg godt, det var nu oz bare ment forsjovt:)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
MåsseMåsseSkrevet 26/06-03 12:52 
Jeg trækker alt tidligere skrevet tilbage...her må der køres hetz...det må være en hæklefejl i kysen....:o)

Han er bare for cool
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
ckruseckruseSkrevet 26/06-03 14:48 
Hmm.. jeg må sige at jeres kommentarer til de Counter-Strike screenshots er noget af den bedste analyse jeg længe har set. Det skal i blot blive ved med, drenge. ;)

EKS:

"Ja her er det første "
"MEGA TERRORIST AHH!!!... Her er et andet "
"Sikke mange Våben han har :).... her er det sidste "
"hvad siger i så en terrorist der defuser en bombe (LOL) det var det ......."
JimPPJimPPSkrevet 17/07-03 16:39 
Hvordan fungere jeres sponsor samarbejde med Ubi Soft :!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
mostwantedmostwantedSkrevet 17/07-03 17:21 
fum >
De kommer når båndet bliver spolet forkert tilbage. Så blive båndbredden for lille.

LOL! ;D
... men det kan godt være jeg lyver! :D
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/07-03 00:10 
Tja, nu jeg har været en tur forbi denne åbenbart famøse side som i poster *cute* beskeder om.
Well, no comments.... :/. Jeg undrer mig ikke over at det board ser en lille smule tomt ud.
^o^. Anyway held og lykke med siden.
OmenOmenSkrevet 18/07-03 00:34 
Sidden hvornår er det blevet acceptabelt at provokere/jorde/latterliggøre hinanden på Playright, uden en egentligt baggrund?
Vote Ficus!
quadquadSkrevet 18/07-03 00:37 
Siden newgamez.tk blev oprettet ;)

(I har ret, jeg går seng)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/07-03 00:44 
He he mega lol tråd.
Er selv i gang med en dansk halo side... hmmm kommer den til at ligne noget? tjjaaa...hmmm.måske? Skal bare lige lære lidt mere ASP.hmmm...html.dk...hmmm
soon the world will be one big computer
JimPPJimPPSkrevet 18/07-03 01:25 
Omen >
Sidden hvornår er det blevet acceptabelt at provokere/jorde/latterliggøre hinanden på Playright, uden en egentligt baggrund?


Siden aldrig går jeg da ud fra - Faldt bare over deres Sponsor og undrede mig - efter som at sidens ejer promoverede hans site i denne tråd, fandt jeg det passende at spørgse her.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
OmenOmenSkrevet 18/07-03 10:43 
Det var nu heller ikke ment specifikt mod dig JimPP, men generelt til denne tråd...
Det undrer mig bare lidt at PR mods tilsyneladende er ret overbærende i denne diskusion, når der normalt plejer at være strikse regler om den slags...
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 18/07-03 10:49 
Jeg håber at du kan se forskellen på det her og så at beskylde MSN.Games for "altid at være fulde af løgn/lort"...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 18/07-03 11:12 
Jeg ved godt hvad jeg synes er værst hvis valget står mellem en enkelt hård kommentar, eller 20+ posts hvor der bliver gjort grin med, og gjort nar af en person og dennes side, fordi han spørger om noget konstruktivt kritik...
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 18/07-03 11:25, rettet 18/07-03 11:26 
Men eftersom ingen mods har grebet ind, så vurderer de jo åbenbart allesammen anderledes end dig.

Jeg ser umiddelbart ingen direkte personangreb eller tilsvininger i denne tråd - og det er på de punkter vi har regler, der kunne gøre sig gældende i en sådan situation.

Hvis du synes behandlingen af NewGamez er uberettiget, så må du jo stille dig op og forsvare siden, fremfor at udnytte det til - i mine øjne ubegrundet - at kritisere moderatorerne, hvilket i hvert fald ikke hører til her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 18/07-03 11:51 
RJK >
Men eftersom ingen mods har grebet ind, så vurderer de jo åbenbart allesammen anderledes end dig.

Umiddelbart var min første tanke at det åbenbart er helt i orden at svine alt til, der ikke har nogle af modsne hos PR siddende som skribenter eller andet, for det er da netop det denne diskussion ligger op til.
Hvis jeg virkeligt tager fejl, kan jeg ikke se hvorfor der ikke er blevet skredet ind overfor det endnu, men det ville du jo nok besvare med det næste:

Jeg ser umiddelbart ingen direkte personangreb eller tilsvininger i denne tråd - og det er på de punkter vi har regler, der kunne gøre sig gældende i en sådan situation.

Det vil altså sige at alle provokationer mm. bliver tolererede så længe de er indirekte, ligesom det er sagen i denne diskusion?
Med al respekt tvivler jeg seriøst på at en lignende diskusion med de posts der er blevet bruge i denne, ville være tilladt her hos PR, hvis den omhandlede et af de førnævnte, delvist mod ansatte sites.

Hvis du synes behandlingen af NewGamez er uberettiget, så må du jo stille dig op og forsvare siden, fremfor at udnytte det til - i mine øjne ubegrundet - at kritisere moderatorerne, hvilket i hvert fald ikke hører til her.

Hvad angår NewGamez har det eneste jeg har villet, været at drengen da i det mindste kunne få den behandling man normalt plejer at få herinde når man efterspørger hjælp.
Ja, jeg synes det er lidt underligt at modsne ikke skrider ind, det er jo det jeg har sagt helt tiden, og nej jeg synes ikke i kan sige jer fri fra at upartiske i denne post.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 18/07-03 12:11, rettet 18/07-03 12:19 
Jeg kender dig jo godt nok til at vide, at du ikke giver op, så vi kan vel ligeså godt tage diskussionen her...

Nej, det handler ikke om, hvor modsne sidder henne. Hvis du havde gjort dig den anstrengelse at finde ud af, hvor dette var tilfældet ville du så også vide, at det kun drejer sig om Zantiago, Gamers 2 Gamers, Geek Culture og Privat Computer/GameZone. At det skulle være i orden at tilsvine alle andre magasiner end disse er en absurd påstand, som i hvert fald du - qua ovennævnte eksempel - ved er usandt.

Mon ikke det er mere korrekt at antage, at du føler mishag overfor folk, som har kritiseret dem du er repræsenteret, herinde?

Som jeg har sagt, og som du lader til at have forstået, så er det op til den enkelt mod i den enkelte situation at vurdere, om et indlæg bryder regelsættet eller ej.

Det har vi så alle forskellige vurderinger af. Som jeg har sagt gælder små drillerier som i denne tråd - for mit vedkommende - ikke ind under tilsvininger eller personangreb, nej. Hvis du mener de gør det, så har du jo nok en anden opfattelse af begrebet end os andre. Længere er den ikke...

Vi kan så tage en diskussion om, hvorvidt der burde være nogle andre regler, der ville få konsekvenser for en tråd som denne. Hvis du synes det er en god idé, er du jo velkommen til at lave et udkast og så skal vi gerne diskutere det internt. De fleste af os er alligevel samlet i weekenden, så det ville være en fin lejlighed...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
77 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig