X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy III DS ubalanceret?


Svar
kimmerkimmerSkrevet 09/08-08 19:20, rettet 09/08-08 19:21 
Jeg har de sidste par dage spillet FFIII remake til DS. Noget der genere mig er, den ubalance der er i spillet. Når jeg skriver ubalance, tænker jeg på sværhedsgraden af spillet. Eks. Man påbegynder et dungeon. Monstrene er utrolig svære. Man kan til nød og næppe klare een kamp uden at dø. Man slår så hjernen fra, for at rende rundt nær indgangen, så man kan stige 4 - 6 lvls . Næste dungeon er en leg og det samme med det næste... Derefter er det også slut... Op af bakke endnu engang. 4 - 6 lvls skal farmes, for at man har en chance. Synes kun det er et problem jeg er løbet ind i i FFI - III og det irritere mig, at når man nu har gjort så meget ud af grafik og lyd, at man ikke skaber mere balance sværhedsgradsmæssigt. Andre end mig der har det på samme måde?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-08 19:29 
Jeg havde det lidt på samme måde. Dét og så manglen på historie gjorde spillet enormt kedeligt. Synd da de sikkert har lagt en god portion arbejde i at lave spillet i 3D. De skulle hellere ha' gjort det med FFVI som de fleste taler godt om, og stadigvæk skulle holde i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
kimmerkimmerSkrevet 09/08-08 19:35 
Ja, historien er virkelig tynd. Har egentlig ikke skænket det en tanke, før du nævner det nu. Har været så frustreret over det andet ^^ Glæder mig også til at genspille IV'eren, har også hørt meget positivt om det. Håber de "gør arbejdet færdigt" og laver et remake V'eren og VI'eren.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 09/08-08 23:03 
Nu hvor vi taler om FFIII, hvilke fire jobs synes i bedst om?

Mine er (Både i dette og andre FF spil)...

Red Mage - En lille kommentar til dette job - Synes det er syndt, at der ikke findes magic som kun Red Mages kan bruge udenfor FFXI. Specielt "Refresh" er en fantastisk spell og kunne godt bruges udenfor FFXI.
White Mage
Dragoon
Warrior (Paladin, når man har mulighed for dette job)

I FFXI var jeg svært glad for jobbet Bard. Synes dog ikke rigtig det har virket uden for online universet.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 10/08-08 11:53 
Konsolkongen - har du stadig spillet? Tænkte på om du ikke poste din friend code og hvornår du evt. kunne være online? Skal lige have klaret et par quests mere inden jeg slukker for spillet ^^

Min er 124708113862
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/08-08 13:38 
Nej jeg har solgt det igen. Psyken kunne ikke holde til det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
kimmerkimmerSkrevet 10/08-08 13:40 
Det var en skam.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 12/08-08 09:36 
Ja, FF3 har ikke rigtig ændret noget på gameplayet, og historien er ikke udvidet eller på nogen måde gjort mere filmisk, faktisk er dialogen stort set den samme.
På trods af 3D-grafikken (men den er så også næsten ligeså primitiv som 2D-grafikken i originalen) følte jeg faktisk at jeg sad og spillede et NES-spil.

Ikke at det er direkte dårligt, det er et udmærket spil, men tiden ER løbet fra det. Det var først med 4'eren, at serien virkelig fik fat i noget decideret tidsløst.

Primære årsag til at købe FF3DS må være at det aldrig før er udgivet officielt på engelsk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 12/08-08 13:22 
Ja, jeg morede mig saa storartet hele vejen igennem! Det primaere irritationsmoment for mig var loadtiderne.
kimmerkimmerSkrevet 12/08-08 23:07 
Vil heller ikke sige, at jeg ikke morede mig. Synes bare ikke der var gjort nok ved spillet. Når de nu havde ændret grafikken og musikken, tilføjet WiFi osv., så synes jeg bare også godt, de kunne have forbedret gameplayet. Alt i alt en okay oplevelse, nu venter jeg bare på at kunne sende mails via Mognet, så jeg kan få klaret de tre sidste sidequests. Endnu et kritik punkt - får at kunne få de forskellige Jobs specielle item (armor / våben med stat / stats), så skal man benytte WiFi...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig