X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pier Solar - Nyt spil til Mega Drive


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-08 15:46, rettet 05/09-10 16:41 
Jeg ved ikke om det har været nævnt før, men der er et nyt spil til Mega Drive'en på vej. Titlen bliver (?) "Pier Solar and the Great Architects" og der er tale om et godt gammeldags 16-bit RPG. Modsat Beggar Prince er der ikke "blot" tale om en oversat genudgivelse, med derimod helt nyt spil, som en flok MD homebrew-udviklere har brygget sammen helt fra bunden af. Det bliver ... Se hele indlægget


Spillets nuværende hjemmeside
AV Intelligent Terminal
85 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 03/09-10 14:05 
Jeg overvejer lidt at købe det af samme grund. $35 er ikke så slemt, men ærgerligt hvis spillet ikke er særlig godt. De burde i det mindste lave en demo. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-10 15:43 
Der er en demo tilgængelig, men den er rimelig gammel og næppe 100% retvisende for det endelige spil.
Løbet er kørt mht at bestille spillet, alle preorders er lukket.
De har dog snakket om at de får produceret lidt ekstra eksemplarer for at kunne udskifte evt defekte eksemplarer, hvis der bliver nogle til overs af disse vil de også blive solgt, men det er nok et longshot.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 03/09-10 16:24 
Der er da stadig en preorder-formular på siden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-10 17:40, rettet 03/09-10 17:45 
Hvis du klikker ind under preorder og vælger de forskellige versioner (under options) kan man se at de er udsolgt.

Link...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/10-10 10:00, rettet 22/10-10 10:02 
Nu sker der vist endelig noget. Hvis jeg ikke tolker den seneste mail fra Watermelon helt forkert, går de igang med at smide spillet på cartridge d. 25.

Nice :)
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 22/10-10 11:01 
Jaz, det ser nice ud :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/12-10 13:37 
Og nu skulle de så være igang med at pakke spillene til afsendelse. Så varer det ikke længe :)

Jeg håber at deres modvilje til at frigive flere screenshots og videoer kan begrundes med andet end dovenskab. Hvis der ikke er sket væsentlige forbedringer af grafikken siden vi sidst fik en portion screens serveret, bliver jeg en smule skuffet :/
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/12-10 11:54 
WaterMelon Team>
Your order has been shipped. You should receive it within 20 days.

Endelig :D
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 14/12-10 12:47 
Jep, jeg har også modtaget emails fra dem idag :)
Jeg er spændt på at se hvordan spillene bliver sendt, jeg er ikke helt tryg ved de manglende info om forsendelse.
Jeg tror desværre de sender det direkte fra en kinesisk fabrik med billigste forsendelsesform, og så midt i juleposten :/
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 14/12-10 13:02 
Ok, fandt flg svar på piersolar sitet fra Fonzie:

1/ China post is very good. Way more modern than most postal companies (I'm French i can easily see how French post is rusty compared to CN post).

2/ The parcel is delivered in exchange of a signature, so its easy to check at that moment if something is wrong.

3/ Last point is that the game has been carefully packed, if it get damaged during shipping, it means it got SERIOUSLY smashed, which means it WILL be visible :) You will quickly see if the parcel is damaged without having to unseal the game. I'll not spoil more details.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
msxtrdmsxtrdSkrevet 30/12-10 13:42 
Så ankom spillet i dag! Pakket ind i blister :). Tør næsten ikke åbne det! :D
silverstarsilverstarSkrevet 30/12-10 14:08 
Lækkert. Er det posterity- eller standard-edition?
Blev det sendt så der skulle kvitteres for modtagelse, som de har skrevet på pier-solar sitet?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
msxtrdmsxtrdSkrevet 30/12-10 14:23, rettet 30/12-10 19:53 
Standard edition. Ja, det er sendt fra Kina som anbefalet brev. Bobble kuvert, med pap forstærkninger om selve blistret.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/12-10 14:30 
msxtrd>
Så ankom spillet i dag! Pakket ind i blister :). Tør næsten ikke åbne det! :D

Lækkert! Så kan det ikke vare længe. Jeg er ikke hjemme før på mandag, så hvis der ikke ligger en pakkeseddel og venter på mig, bliver jeg en trist lille mis :)
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 30/12-10 21:58 
Ok, gled den igennem tolden uden problemer?
Hvilken værdi er der angivet på kuverten?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
msxtrdmsxtrdSkrevet 30/12-10 22:59 
Jep, 25 usd.
BankyBankySkrevet 31/12-10 22:29 
Hvis man ikke nåede at købe fra første oplag, er der annonceret en Reprint Edition.

Reprint Edition
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/01-11 00:14 
Øh, uden CD? Noget af en skrabet udgave...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-11 00:23 
Men fristende. Jeg er faktisk lidt ligeglad med CD'en :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 03/01-11 18:55 
Ærgerligt man ikke nåede at bestile :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
msxtrdmsxtrdSkrevet 03/01-11 18:58 
Sumez, du kan få den skrabede udgave ;). Hvad indeholdt denne special editon egentlig?? Husker ikke lige...
silverstarsilverstarSkrevet 05/01-11 17:13 
Argh, jeg vil også have mine 3 eksemplarer!
Hvor mange af jer har modtaget spillet?
msxtrd
Kobra

Flere?

Jeg begynder at frygte at de er røget i PostDKs pengemaskineri. Hvis de er, så håber jeg at de 3 spil er sendt samlet, så jeg kun skal betale i en omgang, jeg bliver bitter hvis de forsøger at opkræve 3 x gebyr...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
msxtrdmsxtrdSkrevet 05/01-11 21:09 
Ow f..k, ja det kunne blive pebret. Du kan bede dem om at oplyse tracking nr. Praktisk set alt registreret kan trackes fra post.dk's hjemmeside.
silverstarsilverstarSkrevet 02/02-11 00:57 
Nå, det ser omsider ud til at jeg modtager mine 3 eksemplarer imorgen, men så har postdks gebyrgribbe også fået deres del af kagen :/
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/02-11 14:52 
Jeg har købt reprint
På deres side kan du download cd til mega cd... (har jeg gjort) Image burn. og den virker som den skal! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
silverstarsilverstarSkrevet 24/02-11 23:22 
Damn, jeg skal godt nok love for at prisen på 1. udgaven er skruet i vejret.
Standard-edition sælger fra 150US$ og helt op til 300US$ på ebay, det er godt nok vildt. Jeg er sgu glad for jeg har et af hvert eksemplar i hus til samlingen. Så kan man overveje om man skal have et eksemplar af budget-udgaven også.
Hvis de nu bare kunne/ville tilbyde en mulighed for forsendelse fra Europa, jeg synes ALT hvad jeg får tilsendt fra ikke-EU lande ryger i postdk-pengemaskinen for tiden :/
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
msxtrdmsxtrdSkrevet 16/03-11 10:57 
Den rundede 210 GBP på ebay. Øv, at jeg ikke købte to ;), så ville jeg nok skille mig af med glæde til denne pris, LOL. Reprint udgaven kom i forgårs men *#** gebyrmaskine skal lige fodres først (194kr), argh!!!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-11 11:28 
Er spillet godt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
msxtrdmsxtrdSkrevet 16/03-11 13:54 
Det må nogen andre svare på ;). Min første udgave ligger stadig mint uåbnet. Det er planen at kaste sig over reprint udgaven :).
silverstarsilverstarSkrevet 16/03-11 17:48 
Konsolkongen>
Er spillet godt?

Jeg har haft min JAP version i maskinen og lige set det køre, men ikke haft tid til at spille endnu.
Grafisk ser det meget imponerende ud.
Jeg har læst mig til, at det generelt er blevet taget positivt imod, så jeg forventer helt sikkert at det er godt, når jeg får tid til at få spillet det :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BankyBankySkrevet 05/11-12 23:13 
Så kommer der (måske) en HD udgave af spillet til Xbox360, PC, Mac, Linux og Dreamcast. 139000 $ er målet på Kickstarter.

Kickstarter
BeanoBeanoSkrevet 05/12-12 09:24 
Pier Solar kommer også til Wii U :D

http://www.eurogamer.net/articles/2012-12-05-pier-solar-hd-confirmed-for-wii-u
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/12-12 17:27 
har købt det til dreamcast
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 05/03-14 20:21, rettet 05/03-14 20:22 
Pier Solar HD til april på PS4, PS3, XBO, 360, Wii U, PC, Mac, Linux, Ouya, osv

http://www.joystiq.com/2014/03/05/pier-solar-hd-trailer-lights-up-ps4-and-xbox-one-with-genesis-st
BeanoBeanoSkrevet 23/09-14 21:22 
Udgivelse i næste uge... i US.

http://www.dualshockers.com/2014/09/23/sega-mega-drivegenesis-remake-pier-solar-hd-to-release-late-september-for-ps4-ps3-and-steam/
85 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig