X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pier Solar - Nyt spil til Mega Drive


85 emne(r).
1 2 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-08 15:46, rettet 05/09-10 16:41 
Jeg ved ikke om det har været nævnt før, men der er et nyt spil til Mega Drive'en på vej. Titlen bliver (?) "Pier Solar and the Great Architects" og der er tale om et godt gammeldags 16-bit RPG. Modsat Beggar Prince er der ikke "blot" tale om en oversat genudgivelse, med derimod helt nyt spil, som en flok MD homebrew-udviklere har brygget sammen helt fra bunden af. Det bliver udgivet til både Mega Drive og Mega CD :)

EDIT: Det skal lige understreges, at spillet ikke, som jeg først troede, udgives til både MegaDrive og MegaCD. Selve spillet kommer i cartridge-form med en tilhørende CD, der indeholder "forbedrede" udgaver af musikken. Når CD'en bruges i samspil med cartridget og en MegaCD, erstatter CD-musikken de chiptunes, som ellers ville blive genereret af MegaDrive'en.

http://www.sega-16.com/forum/showthread.php?t=3210]Spillets tråd på Sega-16[/LINK]" target="">Spillets tråd på Sega-16

http://www.eidolons-inn.net/tiki-index.php?page=Tavern+RPG]Spillets gamle hjemmeside[/LINK]" target="">Spillets gamle hjemmeside

Spillets nuværende hjemmeside
AV Intelligent Terminal
scavengerscavengerSkrevet 09/08-08 16:14 
Siger du til når der kommer noget om udgivelsesdato, så der evt. kan arrangeres noget sambestilling og spares porto?
Nemo me impune lacessit
silverstarsilverstarSkrevet 09/08-08 16:45 
Ja, det ser interessant ud. Kig også på http://www.piersolar.co.uk/
Forfatteren skriver at det er en uofficiel fan-side, men informationerne er IMO mere tilgængelige på hans side end på den officielle.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-08 18:04 
scavenger>
Siger du til når der kommer noget om udgivelsesdato, så der evt. kan arrangeres noget sambestilling og spares porto?

Det kan du tro :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-08 19:13 
Kan de godt lave multiregions MegaCD titler?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-08 22:06 
Tilsyneladende :)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/08-08 21:25, rettet 17/08-08 22:07 
Så er der kommet en ny video med lidt gameplay...

EDIT: Fandt lige en bedre udgave af videoen :)

Scener fra MCD demoen
AV Intelligent Terminal
NaidNaidSkrevet 15/08-08 21:57, rettet 15/08-08 21:58 
Soundtracket virker da godt nok lidt tynd. Battlenummeret virker dog okay :)
la0sla0sSkrevet 15/08-08 22:48 
Det ser rart ud.
Hvad sker der?
silverstarsilverstarSkrevet 01/09-08 22:33 
Så har de åbnet for preorders med en forventet release-dato d. 24 december 2008!
Der er to udgaver:
classic pack, som indeholder spil, CD, etc.
Posterity pack, som indeholder alt fra classic pack + muligheden for at få en hilsen (ialt 16 characters efter eget valg) med i spil og manual.

Priserne er meget rimelige, 35$ for classic pack og 50$ for posterity.
Se her: http://www.piersolar.com
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-08 23:33, rettet 01/09-08 23:45 
Sejt at det både er CD og Cartridge :)

EDIT: Der er både tænkt på Killer Bean og os andre der gerne vil have den gode lyd :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaidNaidSkrevet 02/09-08 00:17 
Det er service må man sige!. Andre end mig der overvejer posterity pack?.
silverstarsilverstarSkrevet 02/09-08 00:47 
Kobra>
Det er service må man sige!. Andre end mig der overvejer posterity pack?.

Yes... Jeg er dog lidt i tvivl om hvilken tekst jeg vil have foreviget :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 02/09-08 01:13 
Det er jeg faktisk også lidt i tvivl om. Nogen forslag?. Er JUE packaging skriftype, eller hvordan?.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/09-08 08:18 
Kobra>
Er JUE packaging skriftype, eller hvordan?.

Jeg tror det er så man kan vælge enten en JAP, US eller EU æske.

Nu har jeg bestilt mig et normalt eksemplar i EU style, men jeg skal nok også have mig en JAP udgave på et eller andet tidspunkt :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-08 12:19 
Kan man se de forskellige covers? Og er sproget stadig engelsk i JAP udgaven?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaidNaidSkrevet 02/09-08 14:19 
Konsolkongen>
Kan man se de forskellige covers? Og er sproget stadig engelsk i JAP udgaven?

Sproget vil helt sikkert være engelsk stadigvis, men det kunne da være meget rart at se hvordan æskerne ser ud :/. Mon ikke bare forskellen ligger i at EU=blå US=rød JAP=? .
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/09-08 19:00, rettet 09/09-08 19:00 
Kobra>
Mon ikke bare forskellen ligger i at EU=blå US=rød JAP=? .

Så vidt jeg har forstået, bliver æskerne lavet af pap (...trist, trist), og de bliver lavet så de ligner "ægte" spil fra de tre regioner.

Killer Bean 2>
scavenger>
Siger du til når der kommer noget om udgivelsesdato, så der evt. kan arrangeres noget sambestilling og spares porto?

Det kan du tro :)

Nu ved jeg godt, at jeg nærmest havde lovet noget samkøbs-halløj. Men jeg synes bare prisen er så latterligt lav, at det næsten ikke kan betale sig ;)

Jeg har spillet demo'en en smule, og jeg synes det virker temmelig imponerende, når man tænker på, at den er lavet af glade amatører. Den har dog, efter min mening, et lidt for "hjemmelavet" udtryk i forhold til de kommercielle udgivelser... hvilket nager mig en anelse, på trods af at man næsten ikke kan forvente andet. Demo'en er dog baseret på en forholdsvis gammel beta, så der kan selvfølgelig være sket/ske en masse inden den endelige udgivelse.

Jeg krydser fingre :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-08 19:02 
Killer Bean 2>
Så vidt jeg har forstået, bliver æskerne lavet af pap (...trist, trist), og de bliver lavet så de ligner "ægte" spil fra de tre regioner.

Så blir det "JAP" versionen her :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 10/09-08 22:01 
Faktsik en reel grund til at anskaffe sig sega cd :P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-08 22:02 
Det er der nu en del grunde til allerede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/10-08 21:28, rettet 13/10-08 21:28 
Så er der kommet lidt nye screen shots. Desværre i JPG-format, så de giver ikke det helt rigtige indtryk. Men det er da rart at kunne konstatere, at det endelige spil bliver mere rafineret end demo'en gav udtryk for :D

Nye shots...
AV Intelligent Terminal
NaidNaidSkrevet 15/10-08 05:35 
Nogen der har fundet på nogle gode ideer til teksten i posterity udgaven?. "Limited Edition" er umiddelbart det eneste jeg kan komme på. Så skulle der da også være en chance for at man kan sælge det igen - Modsat hvis man inkluderer sit eget navn eller lignende.
silverstarsilverstarSkrevet 15/10-08 10:14 
Som jeg læser det, så inkluderer de din tekst i end-credits i selve spillet samt i en liste i selve manualen. Jeg kan ikke helt se hvordan ens navn ville forringe videresalgs-mulighederne, da det navn du skriver vil fremgå af alle eksemplarer af spillet og alle manualer (og ikke kun dit eget eksemplar). Med andre ord: hvis din posterity-tekst er "pølsemad", så vil alle eksemplarer af Pier Solar inkludere en end-credits liste samt trykt manual hvori "pølsemad" indgår, ikke kun dit eget eksemplar. De har ikke ressourcer til at producere unikke eksemplarer af spillet, det ville være for dyrt og omstændigt at styre.

Og så en anden ting:
Jeg synes at et svar på spørgsmålet om release-date til d. 24 december holder ikke er helt betryggende:
Spørgsmål: "How's the `release` date looking? Are will still on for December?"
Svar: Well, yes, if everyone who has ordered pays (*looks at a few people in the crowd*) and people keep pre-ordering this is still the plan.

Jeg synes det lyder lidt underligt at release-daten skulle være afhængig af at preorders bliver ved med at komme ind i samme tempo. Det mener jeg ikke er fair overfor dem, der allerede har preordered.
Jeg er heller ikke så vild med at de forbeholder sig retten til at udskyde `release` helt hen til Maj måned før de begynder at refundere preorders.
Der er en der har stillet spørgsmål om netop dette på sega-16.com, så må vi se hvad de svarer.
Det er en samling af Megadrive-entusiaster, der står bag spillet, men de har ikke tidligere udgivet et spil og har ikke de logistiske erfaringer fra en spiludgivelse. Det er nok bare mig der er lidt forsigtig, men jeg tror jeg venter til spillet er udgivet før jeg bestiller.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 16/10-08 08:08, rettet 16/10-08 08:15 
silverstar>
Som jeg læser det, så inkluderer de din tekst i end-credits i selve spillet samt i en liste i selve manualen. Jeg kan ikke helt se hvordan ens navn ville forringe videresalgs-mulighederne, da det navn du skriver vil fremgå af alle eksemplarer af spillet og alle manualer (og ikke kun dit eget eksemplar). Med andre ord: hvis din posterity-tekst er "pølsemad", så vil alle eksemplarer af Pier Solar inkludere en end-credits liste samt trykt manual hvori "pølsemad" indgår, ikke kun dit eget eksemplar. De har ikke ressourcer til at producere unikke eksemplarer af spillet, det ville være for dyrt og omstændigt at styre.

Jeg læser det nu mere som om at hvert eksemplar vil være unikt. Hvis det ikke er tilfældet, så bliver deres 24 siders manual nok noget tykkere i posterity udgaven. Vi kigger på samme info tekst, right?.

"Engraving consist of a few words (you can define) that will be printed into the manual, game credits and much more".

Måske man bare skulle nakke classic udgaven i stedet. De 15$ skal nu nok få ben at gå på alligevel :).



silverstar>
Jeg er heller ikke så vild med at de forbeholder sig retten til at udskyde `release` helt hen til Maj måned før de begynder at refundere preorders.

Kommer det sig ikke af at de ville undgå at stå med håret i postkassen, såfremt udviklingen af spillet trak ud?
silverstarsilverstarSkrevet 16/10-08 13:56, rettet 16/10-08 14:10 
Jeg er meget sikker på at hvert eksemplar af spillet er identisk. Overvej det logistiske mareridt det ville være at lave 500 unikke eksemplarer og få dem sendt til de korrekte mennesker verden over, og så til den magre pris af 50$, det kan simpelthen ikke hænge sammen økonomisk.
Det fede ved posterity er vel også netop at alle andre der køber spillet kan se netop din hilsen i credits og manual (max 500 hilsner á max 16 characterer skrevet i en mini-font behøver ikke fylde mange sider), hvis det kun var dig selv der kunne se din egen hilsen var konceptet ikke så cool IMO :)

Jo, elastikken i release-date frem til maj troede jeg også var for at sikre sig mod evt forsinkelser i udviklingen. Sådan læser jeg bare ikke det svar, hvor man giver udtryk for at release-date kun holder, HVIS preorders bliver ved med at tikke ind...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 16/10-08 17:22 
Jeg kan sagtens se at det måske ville blive et mareridt ved nærmere eftertanke. Jeg synes bare at tanken om at have et unikt eksemplar stående virker ret nice. 500 special udgaver med hilsener er selvfølgelig heller ikke ringe :).

Jeg har ikke lige fulgt med på forummet, men det virker selvfølgelig absurt hvis manglende preorders vil udskyde releasen. Dengang Beggar Prince udkom, blev der lavet 600 kopier som jeg lige husker det. Efter releasen stod de vist stadig med flere hundrede spil. Så jeg tror at Water Melon Development skal være lykkelige, hvis de bare kan få afsat de 500 posterity udgaver inden release.
silverstarsilverstarSkrevet 01/11-08 02:21 
Var der nogen der lavede en preorder på posterity pack?
Jeg er interesseret i at høre i hvilken omegn ordre-nummeret ligger i, da der skulle være en vis sammenhæng mellem ordre-numrene og antallet af preorders.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 01/11-08 17:55, rettet 01/11-08 21:16 
Jeg nuppede alligevel posterity udgaven. Jeg lagde min preorder sidst på dagen d. 27 oktober. Sidste frist var vist den 29 oktober efter US tids zonen. Jeg fik order ID 620. Så et forsigtig gæt lyder vel på omkring 700-800 preorders, alt efter hvor mange der bestilte i sidste øjeblik.
silverstarsilverstarSkrevet 01/11-08 19:16 
Ok, det synes jeg er ret imponerende hvis de har fået så mange preorders. Har du fået nogen besked om hvorvidt release-date holder (d. 24 dec) eller den bliver udskudt? Der er ikke noget nyt på forummet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 01/11-08 21:40, rettet 02/11-08 04:56 
Jeg synes også at det er ret imponerende. Jeg har ikke hørt noget fra dem, ud over at min betaling/preorder er godkendt. Tjekker man den officielle hjemmeside ud og klikker på posterity pack, står der følgende:

Thank you for your previous support with posterity preorders, this preordering option is now sold out. It was a great succes.

Om "It was a great succes" er det samme som at sige at releasen bliver overholdt, er så et godt spørgsmål. En af folkene bag spillet har i øvrigt skrevet dette indlæg på digitpress.com's forum:
108Stars:
We really want to express our thanks to all who have ordered, especially to those who bought the Posterity Pack. I cannot say how many we have sold atm (but obviously it was not 500, since we did reach October 29th), but I was really happy to see so many gamers willing to pay some extra money to support us! It´s a thing I did not expect in this day and age.

As for the classic version, of course ordering for that will go on right until the game is produced and we are sold out. So if you did pass on the Posterity Edition, the classic edition is still there for you to order. :P

You are all great, thanks a lot!!!
silverstarsilverstarSkrevet 16/11-08 13:43, rettet 16/11-08 13:45 
Dårligt nyt omkring `release` date, nu angives "forår 2009" som ny dato (sakset fra sega-16):

Dear Fans, Followers and Customers of Pier Solar,

As you may have heard in the last couple of months, we lost a member of our
graphics team and a year’s worth of their work on Pier Solar; we tried our
best to resolve the issues with this team member but failed.

Since then we have been working around the clock to try and replace the
graphics including what this team member did for the project, our resources
have been stretched to their limit and sadly we have been unable to
complete the missing work within a suitable time frame.

This issue combined with the enhancements to bring the graphic quality to a
higher standard has caused the project deadline to slip considerably.

It gives us great regret to announce that we will not make our 24th of
December 2008 deadline and will be delaying the game’s `release` until next
year.

If you have any questions or comments in response to this announcement then
please email enquiries@piersolar.com
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-08 15:40 
Er der ikke mange kunder der allerede har betalt? Det er da under al kritik at de tar imod folks penge før de har nogenlunde styr på spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 16/11-08 16:40 
Konsolkongen>
Er der ikke mange kunder der allerede har betalt? Det er da under al kritik at de tar imod folks penge før de har nogenlunde styr på spillet.

Måske ikke så meget det, men måske mere at man ikke har en slags kontrakt/aftale på, at det er firmaet/den fælles enhed der ejer hvad der er produceret til firmaet/fællesskabet.
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-08 16:46 
Det kan sagtens være, men når de har taget imod penge så har de vel også et vidst ansvar over for kunderne?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaidNaidSkrevet 16/11-08 17:15, rettet 17/11-08 07:10 
På deres hjemmeside står der sort på hvidt at de forbeholder sig retten til at udskyde releasen, helt frem til maj næste år. Så de har vel egentlig ikke noget ansvar over for kunderne (endnu). Hvis folk føler sig pisset på, så skulle de nok have ladet være med at ligge deres preorder. Hvor vidt man så bør hæve pengene når spillet stadig ligger på tegenbordet, kan vel diskuteres :).
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/11-08 18:37, rettet 16/11-08 18:45 
Temmelig skidt :/

Manden kan åbenbart ikke li' at binde sig...
AV Intelligent Terminal
NaidNaidSkrevet 08/05-09 22:57, rettet 09/05-09 00:44 
Er der nogen der ved hvordan der står til med det her spil?. Jeg har ikke hørt noget som helst fra dem siden jeg lagde min preorder, tilbage i oktober sidste år. Ved lige at skimte tråden igennem inde på sega-16, ser det ud til at de har udsat spillet endnu en gang?. De har heller ikke annuleret min preorder eller refunderet pengene, når nu deres maj `release` er overskredet. Det er sku ikke fordi at jeg har noget noget imod at vente ½ år til. Jeg synes bare at deres foretagende er begyndt at virke en smule usæriøs. Regner de med at folk selv holder sig "up to date" via diverse forumtråde?. Jeg gør i hvert fald ikke. Deres hjemmeside bliver man heller ikke klogere af. :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05-09 23:33, rettet 08/05-09 23:38 
Kunne man preordre spillet så det ligner et JAP spil? Og kan man se nogen steder hvordan coveret ser ud i de tre regioner?

Ah her kan man se JAP coveret:
http://www.piersolar.co.uk/news/21/03-11-2008/default.php

Det er ret flot IMO men jeg håber ikke cd'en kommer til at sidde der hvor det ligner den skal.

Jeg sidder lidt og overvejer en preorder nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 09/05-09 00:01 
Maj releasen holdt ikke, nu er de mere tilbageholdne med at annoncere en ny release-date. Jeg har ikke set nogle bud på hvornår de regner med at have spillet færdigt, blot at de fortsat arbejder på sagen.

Hvis du har betalt din preorder vil du iflg hjemmesiden være berettiget til at kræve dine penge tilbage eftersom release-daten i maj ikke holdt.

Jeg har selv lavet en preorder, men har valgt at vente med at betale paypal-invoicen indtil der er lidt mere konkret omkring en release-date. Nu er det vist 3. gang de misser en `release` date de selv har meldt ud...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 09/05-09 00:06, rettet 09/05-09 00:12 
Konsolkongen>
Ah her kan man se JAP coveret:
http://www.piersolar.co.uk/news/21/03-11-2008/default.php

Det er ret flot IMO men jeg håber ikke cd'en kommer til at sidde der hvor det ligner den skal.


Sådan kommer coveret sandsynligvis ikke til at se ud alligevel, det var så vidt jeg har læst nogle forskellige muligheder de legede med. Sidste jeg har læst er at det bliver en standard clamshell æske som de gamle Megadrive spil.
Du kan se de forskellige covers på EU, JAP og US-versionerne her, hvis du vælger coveret under options:

http://www.piersolar.com/preorder.php?mode=1

Edit:
Hmm, det er vist ikke helt lagt fast endnu hvordan coveret bliver, under beskrivelse af "what you get" inde under Preorder står der:
"1 x Uniquely styled gloss cardboard clamshell with incorporated storage for both the Audio/Data CD and booklet"

Så det er vist stadig usikkert præcis hvordan coveret bliver (pap eller alm plastik-æske). Jeg er sikker på at der er en tråd eller måske flere i deres forum på www.piersolar.com
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 09/05-09 01:09, rettet 09/05-09 01:14 
silverstar>
Hvis du har betalt din preorder vil du iflg hjemmesiden være berettiget til at kræve dine penge tilbage eftersom release-daten i maj ikke holdt.

Hvor står det henne?. Nu er det jo ikke fordi at jeg vil have mine penge tilbage, eller er sur over at de udskyder releasen igen. Det er bare princippet i at de overhoved ikke melder ud om noget som helst, til dem der har lagt deres preorder. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-09 01:19 
silverstar>
Du kan se de forskellige covers på EU, JAP og US-versionerne her, hvis du vælger coveret under options:

http://www.piersolar.com/preorder.php?mode=1

Jeg synes de ser utroligt kedelige ud dem der. Jeg håber virkelig det bliver de andre, pap eller ej :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 09/05-09 21:21 
Konsolkongen>

Jeg synes de ser utroligt kedelige ud dem der. Jeg håber virkelig det bliver de andre, pap eller ej :)

Helt sikkert, jeg vil også helst have de pap-covers de har vist i linket, hvis det er en mulighed. De ser mere interessante ud ift de eksempler der er af standard-æsken :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/05-09 17:30, rettet 14/05-09 17:31 
Der kom en 10 min. lang video med gameplay for en uges tid siden:

Det ser godt ud... (?)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-10 14:15 
Nu har der været lukket for pre-orders i et stykke tid, og Watermelon har sendt mails ud for at få bekræftet folks adresser. Så det lader til, at det snart bli'r til noget :)

*krydser finger*
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-10 00:21 
Well, nu har jeg bidt i det sure æble og sendt penge via paypal for alle 3 versioner jeg har preordered (jeg havde selvf. gemt preorder-koderne).
Jeg kan ikke få et 100% svar på, om det var problemfrit at have preordered for lang tid siden, men have ventet med betaling til nu. De skrev dengang at det var ok at vente med at betale til releasedate, men efterfølgende har jeg set udmeldinger om, at ens preorder først bliver "bekræftet" når man har indbetalt.
Nå, skidt med det, vi snakker 3 x 35$, hvis det hele ender i hat og briller så går det nok alligevel. Jeg synes det begynder at se lovende ud, men jeg er stadig skeptisk grundet alle de tidligere løfter, udmeldinger, datoer o.s.v.
Vi får se... jeg ville bare ikke kunne leve med at det blev superfedt, og jeg så ikke havde sikret mig spillet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 03/09-10 08:11 
Hvorfor har du købt det 3 gange?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/09-10 10:20 
Fordi hans samlermani er kompromisløs? :D
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-10 13:38, rettet 03/09-10 13:44 
Killer Bean 2>
Fordi hans samlermani er kompromisløs? :D

Korrekt :)
Der er både en EU, JP og US version og til 35$ måtte jeg have alle varianterne.

Edit: Hvis de leverer varen i sidste ende, så er 35$ i min bog afsindigt billigt for et så unikt spil. Jeg er helt sikker på at der findes spekulative typer der har bestilt masser af eksemplarer og regner med at lave kassen på ebay med dem efterfølgende.
Jeg vil nødig ud på brugtmarkedet efterfølgende og købe spillet, hvis de holder fast i at der ikke produceres flere eksemplarer efter 1. production run. Så hellere købe det til samlingen nu.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
85 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig