X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor sælges Gameboy Player?


Svar
bootsbootsSkrevet 24/06-03 17:57 
Den skulle være til salg fra den 20. juni; men jeg har kun set den hos Boomtown ( - og jeg er ikke medlem )... Er der nogen her, der har set den i butikkerne? Pris?
dpldplSkrevet 24/06-03 18:17, rettet 24/06-03 18:17 
NU SKAL man ikke være en betallene medlem ved boomtown. Du laver bare det gratis konto (basic member), så kan du købe GBA player hos dem til 479,00kr (er jo kun lidt dyre)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 24/06-03 18:28 
450 incl. porto fra Amazon ifølge Geek Culture.

GC: GBA Player
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 24/06-03 20:02 
Boomtown Shoppen eller EB Games.
» a winner is you «
bootsbootsSkrevet 24/06-03 23:39 
Boomtown har den kun i sort ( - jeg vil have den i purple ). Jeg kan ikke finde den på EB games hjemmeside; men den kan måske kun købes i én af butikkerne? Har du set den i en butik? Hvad var prisen?
RJKRJKSkrevet 24/06-03 23:41, rettet 24/06-03 23:46 
Den udgives kun i /%(U#(# sort herhjemme. Er det takken fra Nintendo, fordi man køber den "rigtige" farve!?

EDIT: Jeg er træt og kan ikke ramme de rigtige knapper... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 24/06-03 23:44, rettet 24/06-03 23:45 
Sort passer mig ellers fint. Sort GC, Sort GBA SP og en sort GBA player. det er jo perfekt :P

PS. RJK, vis gået noget galt mit dit indlæg :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/06-03 23:45 
Svagt! Vil have den i sølv så den matcher min Platinum!
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 24/06-03 23:51 
For at gå fuldstændig halvt off-topic. Syntes det er ærgeligt at Nintendo ikke valgte metallic sort eller GC-sort til deres GBA SP, men endte med BR-plastik-sort :(
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/06-03 05:52 
Jeg synes ikke det ser så slemt ud når den sidder under min lilla Cube. Men det er godt nok underligt at den ikke fåes i lilla.
ChronoChronoSkrevet 25/06-03 07:28 
Er der nogen som ved om man kan få en ny bootdisc til Game Boy Playeren?

Min er japansk, men det kunne jo være at hunden åd den...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/06-03 07:45 
kun hvis du køber en ny player

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ckruseckruseSkrevet 25/06-03 10:58 
Betyder farve virkelig alt for jeres køb? Planlægger i at tage en tøs med hjem og vise hende den nye GameCube? Tror ikke hun bliver så blød i knæene over det. ;)
RitesRitesSkrevet 25/06-03 11:33 
Kruse: Handler altsammen om stil.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 25/06-03 11:44, rettet 25/06-03 12:20 
Yeah! Jeg ville have valgt en sølv farvet så den ville matche på en fed måde med min sorte cube og min sølv sp
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/06-03 12:09 
Yeah! Jeg ville have valgt en sølv farvet så den ville matche på en fed måde med min platin cube og min sølv sp

;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/06-03 16:19 
kr0oZe >
Betyder farve virkelig alt for jeres køb? Planlægger i at tage en tøs med hjem og vise hende den nye GameCube? Tror ikke hun bliver så blød i knæene over det. ;)

Viser sgu tit min... til min kone... hun er vildt imponeret over at den er lilla... :)
RitesRitesSkrevet 25/06-03 16:27 
*Trøster KC*

Så, så... ;)

Jeg regner forresten med at have min taske imorgen! ;)
» a winner is you «
bootsbootsSkrevet 26/06-03 10:24 
Rites >
Boomtown Shoppen eller EB Games.

Har du set den hos EB Games? Hvad er prisen hos dem?
3of193of19Skrevet 26/06-03 10:52 
Ang. farverne for GBA playeren, så er det bare endnu en påmindelse om at Nintendo ikke tager Europa alvorligt.
I Japan udgives GBA playeren i alle farver man kan få Gamecube i. Lila, sort, spice, platinum, får man den der FFCC limited edition i hvid følger der også en hvid GBA player med.
Nintendo har aldrig taget PAL markedet særlig alvorligt, deres udgivelser tager evigt, mange ting udkommer ikke fordi de ikke gider oversætte det (fordi de mener at INGEN er istand til at læse engelsk). Hvorfor ikke bare udgive dem og smide et klistermærke med "Advarsel! Tekstintensivt spil på engelsk!" på pakken i lande som Tyskland og Frankrig fremfor overhovedet ikke at udgive det? Det er jo penge lige ud af vinduet!
Ved I f.eks. hvorfor man stadig ikke kan købe SP høretelefon adaptere i DK? De har ikke fået trykt skandinaviske pakker og manualer endnu! Latterligt!
bootsbootsSkrevet 26/06-03 11:05 
3of19 >
Ved I f.eks. hvorfor man stadig ikke kan købe SP høretelefon adaptere i DK? De har ikke fået trykt skandinaviske pakker og manualer endnu! Latterligt!

Det er jo heller ikke nødvendigt med en adapter. Jeg har lige købt et Survival kit til GBA SP i Bilka til 199,-. Der er høretelefoner med, der går direkte i SP'en.
( + Lille taske med rem, multi link kabel (GBA-GBA/GBA-GCN), 5 spilæsker, håndstrop til GBA, Bil adaptor). Tilbehøret er naturligvis sort; men det kan jeg leve med.....
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/06-03 11:40 
3of19 >
Ved I f.eks. hvorfor man stadig ikke kan købe SP høretelefon adaptere i DK?

Vi har haft dem læææænge nu, men bortset fra det er jeg 100 % enig med dig, og det er faktisk en af mine kæpheste som jeg gerne trækker ud af stalden når jeg snakker med Nintendo-ansatte. F.eks er det dybt skandaløst at Animal Crossing ikke er ude i Europa, eller den lange ventetid på Metroid, Zelda og Pokemon. Jeg tror desværre vi taler for døve øre. Meget sørgeligt
RitesRitesSkrevet 26/06-03 11:43 
499,- for GB Player hos EB
449,- hos Boomtown

59,- for Headphone Adapter hos EB
49,- hos Boomtown
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 26/06-03 11:58 
King Chaos >
3of19 >
Ved I f.eks. hvorfor man stadig ikke kan købe SP høretelefon adaptere i DK?

Vi har haft dem læææænge nu,

OK, sidst jeg checkede så (det er også efterhånden en tid siden)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig