X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Illinois FTW (annulering af online abon.)


Svar
dRxLdRxLSkrevet 02/08-08 17:25 
Jeg har jo længe hadet Microsoft for ikke at have en enkel måde at annulere éns live abonnement på. Nu har staten Illinois lavet en lov der kræver at man let og online kan annulere en online abonnementstjeneste, med udgangspunkt i besværligheder omkring at annulere FFXI
Mit håb er så at det kommer til at smitte af på xbox live i hele verden =)

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/08-08 17:31 
1 Løft Telefon røret
2 tryk 80 88 40 97
3 Sig "Jeg vil opsige mit xbox live abbonement"
4 Læg røret på efter endt samtale

;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dRxLdRxLSkrevet 02/08-08 17:36 
Det handler om princippet i det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GoodtimesGoodtimesSkrevet 02/08-08 17:58 
Det lyder som en rigtig positiv udvikling, og jeg håber også, at det kommer til at gælde i Danmark.
NaieraNaieraSkrevet 02/08-08 18:05 
Sådan noget har jeg også savnet. Det er noget svineri at der ikke er en enkel måde at få det gjort på. Og når man endelig tager sig sammen og får ringet til kundeservice for at få annulleret abonnementet, så tager det lige et par måneder før det tager effekt, på trods af at man betalte det hundedyre månedlige abonnement.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-08 18:11 
Ej, når du ringer så ophæver de dit live abonnement med det samme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 02/08-08 18:18 
Bortset fra at man får lov til at betale for et par måneder mere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 02/08-08 18:23 
Det lyder som et særtilfælde - det har jeg aldrig hørt om nogen, der har haft problemer med før.

Ganske som Grillbiller illustrerer, så er der ikke noget kompliceret ved at ophæve sit Live-abonnement, hvis ikke man har socialfobi. Omvendt er det selvfølgelig bedre, hvis det bare kan gøres fra dashboardet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-08 18:33, rettet 02/08-08 18:34 
Jeg har annuleret PSO, LIVE og FFXI på den måde og de er alle ophørt uden problemer.

Socialangst eller ej så kan det vel ikke diskuteres at det er åndsvagt at det skal opsiges på den måde. Der er sikkert mange der har betalt for mere end de har brugt fordi de ikke har vidst hvordan de skulle gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig