X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil - Wind and Water Puzzle Battles


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/07-08 16:02, rettet 30/07-08 16:10 
Endnu et homebrew spil bliver udgivet på Dreamcast. Lavet af Yuan Works. Igen distribueret af Red Spot games, men denne gang kan man roligt sige der er tale om et bedre spil end det forfærdelige Last Hope.

Spillet har været ude på GP2X'en hvor jeg selv havde fornøjelsen at spille demoen men desværre aldrig det færdige produkt.
Som titlen lyder er der tale om et puzzle spil. Minder ved første øjekast om Hexic HD til 360'eren... bare sjovt.

Der er mulighed for at preordre spillet på dets hjemmeside, samt mulighed for at få custom sprite i spillet.
Ligså snart jeg får penge, forhåbentlig fredag, bestiller jeg det :)

Segagaga-manden har video oppe af det i det seneste Retro Core II (vol. 4). http://segagagadomain.com/RetroCorepage-main.htm

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 30/07-08 16:13 
Hvor kan man preorder spillet henne?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Per SPer SSkrevet 31/07-08 01:37, rettet 31/07-08 01:43 
Jeg har spillet DC demo versionen og synes også at puzzle-mekanikken virkede fint som spil. Det bliver også til et køb af den færdige version herfra.

Bliver sjovt at se om deres vertikal 2d shmup bliver til noget når Wind/Water færdigt. Sidst set og prøvet som DC demo.

Preorder skulle komme op i starten af august (se link).

Links til officiel omtale og screenshots
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-08 15:51 
Hvor kan man finde info om den 2D shmup du nævner? Og da Red Spot Games bare er udgiver kan de vel sagtens ha' gang i to titler på en gang?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 31/07-08 21:03, rettet 31/07-08 21:04 
Både Wind/Water og en kort demo af en vertikal shmup (jeg har glemt det midlertidige navn) blev vist frem sidste år på spilmessen i Leipzig. Redspot Games havde en stand dernede.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-08 21:23 
Hvis du kommer i tanke om det så må du gerne poste det her :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-08 19:57 
Så er der åbnet for preorders af spillet. Det udkommer sidst i Oktober.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-08 14:33 
Konsolkongen>
Hvis du kommer i tanke om det så må du gerne poste det her :)

Var det DUX? Tror ikke det bliver noget jeg bestiller før jeg har prøvet det. Grafikken ser lidt for hård ud på de billeder :/

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig