X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Naruto: Broken bonds


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/07-08 17:53 
Jeps en to'er til Rise of a Ninja - Med endnu mere fokus på action/adventure delen. Jeg syntes personlig ROAN var en lækker oplevelse og det bedste Anime spil jeg nogensinde har spillet. Og faktisk et af de få action-adventure titler denne generation (Det i sig selv gør spillet et kig værd).

Der kommer så mange titler i genre jeg elsker til 360'en i år at jeg overvejer at sælge en kropsdel.

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 27/07-08 19:27 
God ide at beholde dine hænder :p

Anyway, havde det sjovt med den første. Men ikke sikker på om jeg vil købe det spil på `release` (alt for mange spil i år). Men skal have det en eller anden gang, selvom naruto PS3 ser bedre ud. (ender nok med begge)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/07-08 00:46 
Jeg er meget spændt på Naruto til PS3 - Det ser tæske lækkert ud. Men Adventure (Singleplayer delen), aner jeg stadig intet om :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/11-08 23:42 
Efter at have prøvet demoen glæder jeg mig godt nok meget til Broken Bond. Grafikken ser pænere ud, gameplayet virker mere varieret, og kamp virker gennemtænkt. Det er lige før jeg må have det så snart så muligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig