X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et par spørgsmål ang. US PS3


Svar
HolisticHolisticSkrevet 21/07-08 16:33 
Har været ved at lure frem og tilbage på en PS3 da jeg aldrig rigtig har fået taget mig sammen til at få den købt da jeg har været super glad for min 360'er.
Men har lige et par ting inden. Det drejer sig om en 60gb US
1. Alle PS3 spil er stadig regionsfrie, eller er de begyndt med at låse dem?

2. Ang. PSN og køb af spil osv. er der nogle restriktioner der? (tænker kun US creditcards, er de samme spil til rådighed som i EU osv.)

3. Bluray film, som jeg forstår det er den regionslåst, er der nogen løsning på det eller skal jeg bare bestille overseas?

4. De fleste US PS2 kan afspilles på den?

5. Linux osv. Kan det også installeres på denne?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
BeanoBeanoSkrevet 21/07-08 17:18, rettet 21/07-08 17:19 
1) Ingen regionslåste PS3 spil til dato eller nogen tegn på det vil ændre sig.

2) Ikke sårn lige. Du kan lave både US og EU PSN konto og købe PSN spillene uanset om du har EU eller US PS3 konsol med Dansk Visakort. Om det vil ændre sig ved jeg så ikke, men den nye Video Store er slås via IP adresse.

3) Bluray film er regionskodede men mange film er dog regionsfrie... ihvertfald de Amerikanske titler. Jeg køber mine Bluray film hos Axelmusic.com der sender indefra EU (dvs. ingen ekstra afgifter).

4) Ja, den Amerikanske PS3 med PS2 CPU og GPU skulle være meget kompatibel.

5) Ja, ingen begrænsninger her.
HolisticHolisticSkrevet 21/07-08 17:26 
Jamen fantastisk, jeg takker. Så tror jeg at jeg takker ja til tilbudet :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
MalundMalundSkrevet 29/08-08 09:27 
Der er kun et problem med en US PS3... Den køre kun på 110v ikke 220v eller det vil sige den jeg har købte i USA(80gb vers.) står der kun 110v så jeg køre med omformer
NaieraNaieraSkrevet 29/08-08 10:13 
Min japanske PS3 kører fint med blot en stik-omformer sat på. Og selv den kunne jeg slippe for, da det bare er et normalt strømkabel som den slags man bruger til computerer. Har du prøvet uden stepdown-converter?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/08-08 11:02, rettet 30/08-08 11:05 
Lyder sært.

Min 60gb US ps3 kører både 110 og 220v. Et almindeligt dansk PC strøm kabel er alt jeg har brug, ingen omformer.

Lyder sært hvis de har ændret det fra 60 til 80gb versionen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig