X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 3-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 19:16, rettet 18/07-08 19:17 
Jeg GLÆDER mig! Efter at have set 1UP's interview med Todd Howard, lyder det som om at det næsten ikke kan gå galt med Fallout 3. Det ser ud til at de gamle pc-spils kompleksitet er bevaret, selvom der er hovedsagligt er tale om et konsolspil. Min største bekymring er at man skal bruge den første halve time på karakterudvikling. Jeg håber der bliver mulighed for at springe dette over, og sidde me... Se hele indlægget


1UP interview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-09 00:42 
Jeg satser da meget på at jeg kan få lov at spille den DLC jeg har betalt for med min character uden at skulle starte forfra eller noget. Jeg må ud og tage nogle side quests og så vende tilbage til Broken Steel og se om problemet stadig er der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 29/09-09 08:17 
Det må være fordi det er helt nyt på PS3. Det lyder som en ret vild bug - har du set om andre har problemet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/09-09 10:10 
Som DPL beskriver har DLC'en desværre også været notorisk kendt for at have nogle ret kraftige bugs i deres første udgave, på Xbox 360. Man kunne så håbe på at Bethesda havde lært noget til udgivelsen på PS3 - de har da hvertfald haft tid nok - men der er tilsyneladende bare et andet sæt fejl at gå igang med at rette.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 29/09-09 10:47 
Jeg tvivler på at Bethesda selv sidder og konverterer det. De får det sikkert gjort ude i byen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-09 15:09 
Herold>
Det må være fordi det er helt nyt på PS3. Det lyder som en ret vild bug - har du set om andre har problemet?

Jeg tjekkede Fallout 3 forummet hvor jeg kunne se at rigtig mange havde problemer med crashes og frameraten der blev helt skidt under Broken Steel missionen. Men umildbart kunne jeg ikke se at der var nogen som slet ikke kunne spille den som det er tilfældet hos mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-09 22:28, rettet 29/09-09 22:30 
Jeg kom rundt om missionen ved at starte et tidligere save og prøve igen. Fjender og allierede stod endnu engang stille og jeg valgte bare at skynde mig ind og klare det der skulle klares og så ud igen. Ærgeligt at man skal være nødt til at fuske sig igennem missionerne sådan :/

Resten af spillet fungerer fint nok også efter missionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 06/10-09 23:31 
Dagens dumme spørgsmål... Når jeg sætter en marker på world map, hvor kan jeg så se den når jeg er gået ud af pip-boy igen? Jeg synes ikke jeg kan se den på kompasset nede i venstre hjørne?
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-09 23:48, rettet 06/10-09 23:49 
Det kan du. Måske fordi du befinder dig inde i en bygning og har en quest kørende samtidig. Så vil begge markers på kompasset ligge oven i hinanden og begge føre dig mod udgangen til wastelands.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/10-09 09:17, rettet 07/10-09 09:17 
Ja, hold da op, det kompas er ikke altid optimalt. Der sad jeg godt nok fast i lang tid, da man skulle rende rundt i forskellige metroer for at finde frem til GNR et sted i Downtown DC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-09 17:33 
Det kan kun bruges til at give en ide om retningen når man er inde i bygninger. Jeg hiver hele tiden local map kortet frem så er det noget nemmere at regne med, selvom de ikke virker specielt godt på flere etager.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 08/03-11 17:40 
Nu gider jeg ikke kigge 21 sider igennem, så vil lige høre om 360-versionen stadig er den pæneste, eller om der er kommet en patch til PS3-versionen, der gør den ligeså flot?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-11 17:45 
Det tror jeg ikke. Spillet kører helt fint på PS3. Lidt mere slowdown, men til gengæld ikke noget tearing. Alt er fint så længe du undgår udvidelserne der får spillet til at knække helt sammen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 08/03-11 17:52, rettet 08/03-11 17:56 
Gamespot er en del mere kritiske, men det kan selvfølgelig være, anmelderen er mere sart end dig på disse områder :)

"It's a shame, in light of these impressive design elements, that the PlayStation 3 version is shockingly inferior to the others from a technical perspective. Although the Xbox 360 and PC versions display the occasional visual oddity and bland texture, these nitpicks are easy to overlook. Sadly, the jagged edges, washed-out lighting, and slightly diminished draw distance of the PS3 `release` aren't so easy to dismiss. We also experienced a number of visual bugs on the PS3. Character faces disappeared several times, leaving only eyeballs and hair; limbs on robots went missing; some character models had an odd outline around them as if they were cel-shaded; and the day-to-night transition may cause odd streaks on the screen as you move the camera around."

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fallout3/review.html?page=2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-11 17:56, rettet 08/03-11 17:58 
Ok mange af de ting har jeg godt nok ikke oplevet :) Jeg har ikke sammenlignet de to versioner side om side så det kan sagtens passe at PS3-versionen er lidt mere blurry.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 08/03-11 22:09 
Ok, tak.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-12 00:10 
Så fik jeg endelig gang i PC-udgaven af det her spil.

Er egentlig ret overrasket over, at det tilsyneladende ikke kræver alverden af hardware. Det kører tosset fint på min gamle skrammelspand. Har kun lige spillet en anelse, hvilket så alligevel åd 3 timer af min aften. Har på fornemmelsen, at det kommer til at sluge en pæn portion af min fritid :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/09-12 00:14, rettet 13/09-12 00:46 
Helt uden gentagne crashes? :O
Selvom det vist kun har været et alvorligt problem på de nyere flerkernede CPU'er - Jeg må med skam indrømme, at jeg sprang direkte ud i New Vegas til PC, da jeg allerede havde spillet det meste af FO3 på min Xbrick, så jeg aner ikke om mit ville crashe hvert tiende minut. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ProzelProzelSkrevet 13/09-12 07:34 
Der er heldigivs kommet en del patches samt en del mods, der fungere som uofficielle patches. Tro det eller ej, men mit sidste playthrough af New Vegas var uden crash overhovedet! :D

God fornøjelse KB! Fallout 3 og New Vegas er nogle af det bedste spil, jeg nogensinde har spillet.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-12 10:09 
FancyPants>
Helt uden gentagne crashes? :O

Jep, men det er så også GOTY-Edition, jeg har købt. Den er muligvis inkl. patches i hoved og røv?

Og så er jeg ret så positivt overrasket over, at jeg kan spille singleplayer uden at skulle rode med Windows Live, indtaste tossede koder eller andet fis. Bare installere spillet og så spille. Det føles dejligt :)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/09-12 10:11 
Wow... Jeg troede Live var påkrævet i FO3, så man kunne optjene E-penis point til sit Gamertag :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-12 10:15, rettet 13/09-12 10:24 
Du har åbenbart ret. Nu startede jeg lige spillet igen, og så kom Windows Live med det samme og blandede sig :(

Det giver meget lidt mening. Da jeg spillede i går, tonsede jeg bare direkte ind i spillet uden videre. Det må være en eller anden mærkelig bug :D

EDIT: Windows Live: "Jeg har fundet en update. Skal jeg hive den ned?". Mig: "OK så da". Fallout 3: "Så, nu har jeg slette alle dine save games fra i går. Er du ikke glad?". Mig: "Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu!".
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/09-12 10:29 
Buuh!
Heldigvis er det ikke nær så irriterende i SP spil, som når man f.eks spiller online co-op i Dawn of War II + Chaos Rising. På et tidspunkt fungerede invitationer via Live kun hver fjerde gang, så vi brugte ofte lige så længe på at starte en bane, som det efterfølgende tog os at gennemføre den :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-12 12:11 
Hmmm, det lader til, at jeg godt kan få lov til at loade mine gamle save games, hvis jeg bare skynder mig og gør det, før jeg bliver logget på Windows Live. Når jeg så efterfølgende er blevet logget på, har jeg pludselig et nyt sæt save games. Jeg mindes, at jeg oplevede noget af det samme med BioShock 2. Windows Live er åbenbart bare noget broken pis :/
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 13/09-12 13:06 
Installere dette: http://fose.silverlock.org/

Det bruges til at gøre store mods kompatible, men slår også Windows Live fra. :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/09-12 19:41 
KillerBean2>
FancyPants>
Helt uden gentagne crashes? :O

Jep, men det er så også GOTY-Edition, jeg har købt. Den er muligvis inkl. patches i hoved og røv?

Det fik jeg så vist sagt for tidligt. Nu bliver jeg efterhånden også plaget ret meget af crashes. Der var ingen problemer, når jeg skøjtede forbi Live, så jeg mistænker synkroniseringen med serveren for at fucke det hele op :/
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/09-12 12:46 
Crap, jeg havde ikke lige fattet, at man ikke kan komme højere end 20 i level. Er kun halvvejs gennem hovedhistorien, og så er det allerede slut med XP :(

Det værste er dog, at jeg har været alt for lidt taktisk med mine skill points, da jeg troede, der ville blive disket op med mange flere. Så nu er alle mine skills bare sådan lidt halvlunkne. Skal godt nok finde tosset mange af de der skill-hæfter, hvis jeg skal have noget af det op på 100.
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 28/09-12 12:54 
Alternativ er at sørge for at man har 9 i Intelligence og så som det første i spillet tage til Rivet City og tage den Bubblehead som giver et point mere, således at man får flest muligt skill points fra level 3! ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-12 13:14 
Prozel>
Alternativ er at sørge for at man har 9 i Intelligence og så som det første i spillet tage til Rivet City og tage den Bubblehead som giver et point mere, således at man får flest muligt skill points fra level 3! ;)

Hehe det var også den stil jeg kørte. Desuden skal man undlade perks som "Here and now" og dem den der giver 10% ekstra XP :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 28/09-12 13:40 
Jeg synes udvalget af perks er lidt vattet ift. New Vegas. Jeg synes en del i F3 er perks som hjælper meget lidt, eller bare giver skill points. New Vegas har man reel fordel af at planlægge sine perks, hvis man skal klare sig på Very Hard.
SumezSumezSkrevet 28/09-12 13:56 
Prozel>
Alternativ er at sørge for at man har 9 i Intelligence og så som det første i spillet tage til Rivet City og tage den Bubblehead som giver et point mere, således at man får flest muligt skill points fra level 3! ;)

Er der et lignende trick i New Vegas? Begynder nok snart på det spil, når jeg får lidt tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 28/09-12 14:39 
Jeps. Vælg Intelligence på 9 og gå direkte til New Vegas Medical Clinic, som jeg har linket til. Det koster dog 4000 for at det få implant, så husk nogle caps. :)

Link...
NaieraNaieraSkrevet 28/09-12 14:45 
KillerBean2>
Crap, jeg havde ikke lige fattet, at man ikke kan komme højere end 20 i level. Er kun halvvejs gennem hovedhistorien, og så er det allerede slut med XP :(

Du kan jo købe de rette udvidelser og få flere levels.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/10-12 20:25 
Det er da godt nok uhyggeligt, så lang tid man kan bruge på det her spil. Jeg kunne skrive en hel roman om alle de mere eller mindre retarderede ting man oplever, mens man spiller. Men blandingen af Bethesda RPG og Fallout fungerer bare fantastisk. Så godt, at man bare trækker på smilebåndet, når fysikken eller AI'en pludselig gør noget tosset :)
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 19/10-12 20:35 
Fallout 3 og New Vegas er mine absolut favorit spil nogensinde. Mit GTX670 var desværre defekt, da jeg modtog det, men når der kommer et nyt, så skal der satme fyres op for nogle texture packs! :D
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/01-14 09:52, rettet 26/01-14 10:21 
Nogle her der har spillet det i windows 7 uden det crasher, har prøvet lidt forskelligt, men har stadigvæk problemer med det.

Edit:
Har vist fundet noget der virker nu.
Hoid to colony C05 where the computer is...
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig