X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 3-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 19:16, rettet 18/07-08 19:17 
Jeg GLÆDER mig! Efter at have set 1UP's interview med Todd Howard, lyder det som om at det næsten ikke kan gå galt med Fallout 3. Det ser ud til at de gamle pc-spils kompleksitet er bevaret, selvom der er hovedsagligt er tale om et konsolspil. Min største bekymring er at man skal bruge den første halve time på karakterudvikling. Jeg håber der bliver mulighed for at springe dette over, og sidde me... Se hele indlægget


1UP interview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 30/11-08 16:54 
Jeg kender ham nu ikke og heldigvis for det ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/12-08 08:30 
Jeg mindes ikke at have installeret en patch til Fallout 3, men har ikke oplevet det med vigtige personer, der forsvinder eller hvad det ellers er, folk mener kan være kritisk. Kun lidt Morrowind-agtig dårlig kodning, der kan irritere en gang imellem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/12-08 17:48 
Mumse-mums! Så er der jo ingen grund til at købe spillet før patch og ekstra-stuff er udkommet.

DLC i januar-februar-marts 2009
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-08 08:35 
Ny info og screens om DLC - det lyder godt nok spændende. Som om at spillet ikke havde nok indhold i sig selv. Bethesda ligger godt nok ikke på den lade side!

IGN info
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 11/12-08 09:03 
Øv, det måtte gerne komme til PS3 også :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/12-08 09:14, rettet 11/12-08 09:16 
Ja, så kan man lære det.... :o)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/12-08 20:52 
Der skulle være patch ude til PS3 udgaven nu som fixer fryse-bug'en og tilføjer trophies.

Kilde
ChronoChronoSkrevet 15/12-08 21:16 
Skal man spille det igen for at få de trophies?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/12-08 21:57 
Ja det ser det ud til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/12-08 13:05 
Det har været standard i de andre spil, der indtil videre har fået trophies med en patch.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/01-09 18:12 
Nu er jeg så gået i gang igen, efter at have spillet det originale igennem endnu en gang, og mine indtryk er stadig positive må jeg sige. Der var dog lige en enkelt ting, jeg ville tilføje; Baggrundsmusikken rammer simpelthen så meget forbi forlægget, som det kan, og holdkæft hvor er Three Dog irriterende - synd at han er så meget med i spillet. GNR stationen som man konsekvent kan lytte til over det hele, fjerner desuden en del af den følelse af fortabelse, som jeg synes er så enormt vigtigt for universet. GNR sørger for at man aldrig føler sig helt alene om ævred, og det er IMO ødelæggende for den ellers udmærkede stemning. I mine øjne er det eneste dybt ugennemtænkte element i spillet.

Heldigvis kan man jo sætte sit eget musik på i 360-versionen, hvortil jeg har valgt det originale Fallout soundtrack med sine fantastiske industrielle kompositioner. Det vil jeg hermed gerne opfordre alle andre til også at gøre. Det gør spillet langt mere stemningsfuldt, og tilmed uhyggeligt i nogle tilfælde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 06/01-09 00:00 
Hvaaaaad? 50'ermusikken i Fallout 3 er da PERFEKT ramt, i mine øjne!
Eneste problem er at der ikke er særlig mange numre, der kører i rotation :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/01-09 02:07 
Det burde jeg nok have præciseret; Det er ikke 50'er musikken jeg ikke nyder, for det gør jeg i høj grad. Det er den baggrundsmusik spillet har, når radioen er slukket, jeg ikke bryder mig om :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 06/01-09 14:43 
Er der meget af det? Jeg har aldrig lagt mærke til mere end noget brummen og nogle få gange noget der fik mig til at udbryde "Hvad, spiller jeg Oblivion!?". Men eftersom jeg stort set kun hører GNR og få gange Agathas station, så er baggrundsmusikken ikke det jeg har mest erfaring med.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 06/01-09 15:12, rettet 06/01-09 15:12 
Echelon VI>
Det burde jeg nok have præciseret; Det er ikke 50'er musikken jeg ikke nyder, for det gør jeg i høj grad. Det er den baggrundsmusik spillet har, når radioen er slukket, jeg ikke bryder mig om :)

Hmm, er jeg den eneste der aldrig havde radioen slukket? Jeg har overhovedet ikke hørt den anden musik, du omtaler. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/01-09 15:32 
Hvor meget forskelligt der er, er jeg ikke klar over, men der er i hvertfald en håndfuld numre - et af dem minder meget om et af stykkerne fra Oblivion.

Det er helt klart et luksusproblem :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-09 15:33 
Jeg brød mig kun om musikken på GNR og de 4-5 numre blev hurtigt lidt for trivielle. Så jeg havde næsten aldrig radioen tændt. Men jeg kunne faktisk ikke huske at der var anden baggrundsmusik før Echelon nævnte det, så mig har det ikke generet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TobbiTobbiSkrevet 23/01-09 11:19 
Hejsa

hmm nu har jeg endelig besluttet mig for at gå igang med Fallout. Har læst samtilige indlæg igennem herinde men er stadig i tvivl om hvilken platform det skal spilles på...

hvis man køber det til ps3 eller Xbox går man så glip af meget (patches/gfx osv.) i forhold til pc-versionen ?

Ind til videre synes jeg bedst om at spille det på en stor skærm med surround, godt tilbagelænet i sofaen :)
Men er lidt i tvivl, om jeg vil ærgre mig bagefter.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
SumezSumezSkrevet 23/01-09 11:39, rettet 23/01-09 11:39 
Jeg kan bedst lide at spille det på Xbox, men ingen tvivl om at du går glip af hele spillets mod-scene på denne måde.
Det eneste du kan få via PS3/X360 er de officielle patches/udvidelser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/01-09 16:46 
Kommer udvidelserne også på PS3? Havde fået indtryk af at de var Xbox 360 eksklusive (udover PC).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 23/01-09 17:06 
Det er de også. Men patches kommer selvfølgeligt stadig på PS3 :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/02-09 19:44 
WHAT??? Kan man cow-tippe i Fallout 3?
HeroldHeroldSkrevet 03/02-09 19:49 
Ja :D

Link...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/02-09 19:55 
Hahahaaa, hvor silly... jeg blev lige gjort opmærksom på at cow tipping er en urban legend.
SumezSumezSkrevet 03/02-09 23:09 
Hele pointen går jo af det, når de kan komme op igen :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 04/02-09 08:31 
Jøsses da et stift yver den ko har.
Det må gøre ondt at sove.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/02-09 16:21 
Den nyeste udvidelse er på vej :-)

Fallout 3-tråden
WehnerWehnerSkrevet 08/05-09 22:19 
Så er jeg langt om længe kommet i gang med Fallout 3. Det har ligget på hylden siden december, fordi jeg egentlig ikke er særlig begejstret for at rende rundt i en postapokalyptisk verden et helt spil, om den så er nok så vellavet (hvilket de første par timer indikerer, at den er).

Så var det jeg tænkte på, om nogle af spillets mange plots har at gøre med at få lidt planter til at gro igen, så man kan pynte lidt på det hele? I så fald vil jeg gerne peges lidt i den retning.

jeg har ikke hentet downloads endnu, men hvis det er det, der skal til, så gør jeg det gerne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 09/05-09 00:49 
Du kommer ikke til at se meget grønt i løbet af spillet i de to første. Jeg mener dog at have læst at Broken Steel har lidt lækkert miljø i forhold til resten af spillet, but don't hold it against me.

Husk at det blev GOTY 2008 på PlayRight :D:D:D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/05-09 10:38 
Der er en enkelt Quest der foregår i et grønt område oppe nordpå, som iøvrigt er en af de bedste, hvis man er gammel Fallout-fan.

Miljøerne kan være ret forskellige, og jeg oplevede hele tiden nye assets, men paletten bliver ikke meget anderledes.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/05-09 12:41, rettet 09/05-09 12:48 
Jeg er 40 timer inde, og jeg har indtil videre kun set brunt og gråt :-( Lidt variation ville hjælpe.

EDIT: 40 timer = halvdelen af hovedplottet og omkring 1/4 af sideplots (foruden random udforskning uden quests). Det ender snildt over 100 timer, hvis man vil have det hele med.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/05-09 12:49 
Man kan da ændre farve på HUD'en så den f.eks. er grøn eller blå :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-09 14:23 
Pyha, færdig med Fallout 3. 77 timer på 9 dage :-)

Jeg spillede flinkefyren hele vejen igennem. Jeg tror dog ikke jeg skal have DLC dertil... det blev for meget af det samme til sidst.

Et 1/2 så stort kort med flere missioner ville have været mere optimalt. Det bliver hurtigt gammelt at gennemsøge "Abandoned Shack" #6 og 7 uden at blive belønnet med andet end en smule loot, som man alligevel har i overflod. Så hellere historie-drevne missioner.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/05-09 15:07, rettet 13/05-09 15:08 
Jeg synes ofte man bliver belønnet med små scriptede sekvenser eller sidehistorier, der ikke bliver anført i logbogen, hvis man går på opdagelse.

Det små-geniale ved Fallout er måden hvorpå spilleren uden videre kan tilgå de af spillets gameplay elementer han ønsker. Søger man ned i undergrunden, får man serveret klassisk dungeon-crawl; Går man på opdagelse i spillets øvre verden, finder man tekstbider, karaktere etc., der tilføjer universet lidt mere dybde; Følger man en quest, får man lov til spille et mere historiedrevet eventyr.

Med det sagt, så havde jeg svært ved fortsætte efter 60+ timer, selvom jeg endnu manglede at opdage flere småting. Jeg fandt, at jeg efter en god lang pause, var klar til at gå i krig igen, og hentede det første DLC. Siden har jeg holdt endnu en pause, og er nu igang med de to andre pakker. Da spillet fortsætter efter seneste udvidelse, kan man altid vende tilbage, og udforske lidt mere, i stedet for at starte helt forfra.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 13/05-09 15:24 
Kan du fortælle kort om pakkerne? Jeg er i gang med første gennemspilning - får jeg en bedre oplevelse ved at hente dem? (14 timer inde pt.)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/05-09 16:16, rettet 13/05-09 16:25 
De to første, Operation Anchorage og The Pitt, er begge udvidelser der foregår uden for det allerede etablerede område i Fallouts Wasteland. Dvs. at du "rejser" til områderne, for ikke at vende tilbage når du forlader dem igen. De ændre altså ikke på hovedspillet. Jeg fandt dem begge underholdende - The Pitt i højere grad en Operation Anchorage. Begge kunne jeg sagtens have undværet, hvis jeg ikke var svært glad for Fallout 3 :)

Jeg er ikke nået til de nye missioner den sidste pakke ,"Broken Steel", tilføjer, men har oplevet nogle af de assets pakken tilføjer. De er konsistente med resten af spillet, og er af fin kvalitet. Umiddelbart vil jeg sige at denne pakke er den mest interessante, da den udover nyt indhold, fjerner den oprindelige slutning og lader spilleren fortsætte i det uendelige, som han lyster. Den hæver desuden level cap'en til 30, og tilføjer nye Perks. Jeg nåede level 20 inden jeg var færdig med at udforske, under min første gennemspilning, så du kan med fordel købe pakken, hvis du er ved at nå loftet.

Da jeg som sagt ikke har været igennem historien i den sidste pakke, kan jeg ikke sige om den tilføjer noget ekstraordinært godt til spillet. Gem spillet, inden du tager den sidste mission i hovedhistorien, og hent den sidste pakke, hvis du har lyst til at se hvad der sker efter den oprindelige slutning :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 13/05-09 19:13 
Takker - jeg vil vurdere, om jeg skal købe Broken Steel, når jeg nærmer mig slutningen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-09 17:18 
DLC pakkerne alligevel på vej til PS3 - underligt.
Også to helt nye pakker på vej til alle platforme.

"Fallout 3 DLC coming to PS3 beginning late June, two new multiplat packs announced"
TurricanTurricanSkrevet 26/07-09 23:59 
Jeg har alt for sent fået gang i dette fantastiske spil til 360 og har nu gennemført hovedspillet og efterfølgende Broken Steel.

Kan nogen svare mig på om jeg nu kan tage fat på operation Anchorage og the Pitt, med den karakter jeg har nu? Eller skal jeg starte forfra? Jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være et problem med Point Lookout, men her står spørgsmålet vel også.

På forhånd tak
The Gods pause for a moment...
HeroldHeroldSkrevet 27/07-09 00:27 
Det burde du godt kunne. Jeg ved ikke hvor svært du får det i The Pitt, men du spiller en virtuel figur i Anchorage - godt nok med samme evner som dig selv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 27/07-09 07:00 
Kan ikke bestemme mig om jeg skal sælge fallout 3 og vente på GOTY versionen. Kan finde GOTY versionen til under 300kr og de 4 DLC jeg mangler koster vel tæt på 300kr også.

Vis man så regner med ind hvad jeg kan sælge/bytte gamle fallout 3 for, så virker GOTY versionen sgu enlig som en godt valg for mig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-09 02:47, rettet 28/09-09 03:02 
Så er der begyndt at komme DLC til Fallout på PS3. Indtil videre kun Broken Steel, men det er da bedre end ingenting :)

Så vidt jeg kan bedømme sker der ikke meget i Broken Steel før man har gennemført main questen. Desværre blev min PS3 stjålet for godt et år siden hvor jeg havde save files lige før man gennemførte. Og den character jeg havde gang i nu havde slet ikke påbegyndt main questen...

Så jeg slog to fluer med et smæk, da min character var lousy opbygget, og begyndte helt forfra med fokus kun på main questen.

Her godt 10-12 timer senere er jeg nu kommet igennem og kan så småt begynde på Broken Steel. Jeg kan i øvrigt oplyse at de gamle side quests stadig kan tages efter gennemførsel og spilles uden problemer :)

Rent indholdsmæssigt vil jeg tro at Broken Steel er den absolut svageste udvidelse (uden at have det store kendskab til de andre). Men værd at hente, også selvom prisen er lige lovlig høj (75kr), i hvert fald for at kunne fortsætte spillet efter gennemførsel og stige til lv 30. De fleste nye perks er dog helt åndsvage og jeg tror kun der er to af dem jeg vil tage når jeg kommer dertil (er lv 16 pt), men så kan jeg få taget en masse af de gamle som jeg ellers ikke ville ha' nået.
Derudover er der vidst kun et nyt våben (:/), som jeg allerede har fået ret tideligt fra en af de mange Enclave camps der er begyndt at dukke op, tre ekstra missioner (...? :/) og lidt flere fjender.

Apropo nye fjender så har jeg indtil videre kun opdaget en ny version af Feral Ghouls som viste sig at være den sværeste fjende jeg endnu har mødt i spillet. Endte med at bruge godt 20 stimpaks under kampen, og fandt ikke umildbart noget effektivt våben imod den :(

Jeg er ikke gået i gang med de nye missioner så dem kan jeg endnu ikke udtale mig om, men jeg håber på det bedste. Om ikke andet en fornuftig udvidelse selvom forcerne ligger i at man kan fortsætte efter gennemførsel og stige til lv. 30.

Der ligger fire videoer på PS Store af de fire kommende udvidelser hvoraf jeg synes The Pitt og Point Lookout ser meget spændende og anderledes ud end hvad man er vandt til.
Jeg hørte fra en ven engang at Anchorage-udvidelsen bare var en virtuel mission og at man kun kunne besøge den en gang i spillet. Er det også sådan med The Pitt, Point Lookout og Mothership Zeta? Altså kan man frit tage frem og tilbage? Jer med 360-udgaven må kunne svare på det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 28/09-09 04:16 
Første til med andre DLC, nej de ikke helt på samme måde, da man kan tage tilbage til dem. Men der ikke noget som helst at lave (udover gøre et par archi(eller hvad de nu hedder på PS3))

Broken steel er på en måde den DLC med mest indhold, pågrund af 10 levels, perks og de nye quest. Men ulempen ved Broken steel er de nye monster, mødte en overlord ved level 16 eller sådan noget, det var hårdt (selvom de nye scorpioner er de værste og let tager en enclave gruppe ud :p). Og nej der er en del gode perks imellem de nye efter min menig. Må sige my favorit våben er fra broken steel, damn den var vild. Da jeg gøre Broken steel som sidste blev den ikke brugt så meget.

Gauss rifle og tesla cannon med energy build samt masser de repair ting fra zeta DLC. Det var mine valg af våben :P

Personlig har jeg gennemført messt (1550/1550 gamerscore).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-09 15:42 
dpl>
Første til med andre DLC, nej de ikke helt på samme måde, da man kan tage tilbage til dem. Men der ikke noget som helst at lave (udover gøre et par archi(eller hvad de nu hedder på PS3))

Fint nok, men man kan altså ikke tage Anchorage mere end en gang? Jeg går ud fra at alt udstyr man finder i Anchorage går tabt når man kommer tilbage til Wastelands?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 28/09-09 15:52 
Anchorage er en virtuel mission, hvilket vil sige at man går ind i en simulator, og spiller en anden figur under kinesernes invasion af USA.

Når man kommer ud igen, får man dog adgang til noget af grejet derfra. Der er altså ingen grund til at rende rundt og gemme til senere under Anchorage, da man bliver nulstillet tilbage til udgangspunktet, når man stiger ud af simulationen igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 28/09-09 16:00 
Herold>
Der er altså ingen grund til at rende rundt og gemme til senere under Anchorage, da man bliver nulstillet tilbage til udgangspunktet, når man stiger ud af simulationen igen.

Jeg KAN IKKE spille den slags spil uden at gemme til senere! Det er mig der altid rendte rundt med syv troldmandsstave i mit inventory i Diablo 1, selvom jeg var kriger-klassen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 28/09-09 19:20 
Det kan jeg heller ikke. Jeg slutter alle spil med fuld ammunition til de bedste våben, ekstra granater og masser af healing og manapotions... :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-09 22:04, rettet 28/09-09 22:04 
Sådan er det når hjernen bliver udsat for jæger-samler scenarier der rammer ur-syndromet. Jeg har det selv på samme måde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-09 00:21, rettet 29/09-09 00:22 
Så gik jeg i kast med første mission i Broken Steel som foregår på et mindre nyt område :)

Desværre er hele missionen totalt buggy og alle mine mates som skulle følge mig missionen igennem frøs fast. Det samme gjorde alle fjender men forstod alligevel at skyde på mig. Mens jeg kæmpede mig videre i den nu noget tamme mission blev frameraten værre og værre. Loading fra området og tilbage til Wasteland tog omkring 5 min og frameraten var ligeledes helt fucked der også :/

Jeg har prøvet to gange nu og begge gange er det samme sket men på forskellige tidspunkter. Jeg har aldrig oplevet noget lignende i det normale spil så jeg vil gætte på at fejlen ligger i Broken Steel.

Lige nu har spillet stået godt 10 min og forsøgt at loade Citadel hvor jeg kunne få missionen afsluttet og forhåbentlig få sluttet fejlen...

Gad vide om det kan være fordi jeg endnu ikke er nået Lv 20?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 29/09-09 00:28, rettet 29/09-09 00:28 
Personlig købte jeg aldrig fallout 3 DLC på dag et, da fallout 3 har haft så syge mange bugs.

Og fallout 3 DLC satte da også en rekord i crashes på min xbox.

Så tro enlig bare bethesda der laver lidt buggy DLC uheldigvis. Så ikke meget du kan gøre.
Men udover crash mødte jeg enlig ikke en eneste bug igennem hele fallout 3 + alle 5 DLC.

EDIT: Og nej din level skulle ikke betyde noget some helst.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig