X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 3-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 19:16, rettet 18/07-08 19:17 
Jeg GLÆDER mig! Efter at have set 1UP's interview med Todd Howard, lyder det som om at det næsten ikke kan gå galt med Fallout 3. Det ser ud til at de gamle pc-spils kompleksitet er bevaret, selvom der er hovedsagligt er tale om et konsolspil. Min største bekymring er at man skal bruge den første halve time på karakterudvikling. Jeg håber der bliver mulighed for at springe dette over, og sidde me... Se hele indlægget


1UP interview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 17/11-08 11:51, rettet 17/11-08 11:51 
Herold>
Jeg har dog ikke på noget tidspunkt oplevet at være løbet tør for ammunition. Jeg sluttede spillet med helt abnorme mængder ammo.

Mine stærkeste våben må være assault rifles (+chinese), hvis man ikke medregner explosives og de big guns jeg er begyndt at finde, og jeg synes virkelig konstant jeg løber tør for 5.56 ammo, og bruger derfor hunting rifles det meste af tiden. Der har jeg masser af ammo, men de er til gengæld rimelig ringe i forhold til assault rifles. Hvordan bærer DU dig ad med at finde så meget ammo?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 13:30 
Jeg har godt nok taget Scavenger-perken (tror jeg den hedder) på et tidspunkt, men det burde alligevel ikke gøre så stor en forskel i forhold til om jeg har ammo eller ej (men mere mængden). Til gengæld synes jeg at energy weapons er psykovilde i forholde til konventionelle våben, når man kommer hen i slutningen af spillet... Jeg har dog også skiftet meget mellem de forskellige våben, så det kan være dét der har gjort udfaldet. Husk også at jo bedre i stand dit våben er, jo mere skade får du ud af det. Repair kan godt betale sig i længden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/11-08 13:35, rettet 17/11-08 13:37 
Jeg repair'er skam mine våben konstant. :)
Men det har jo intet at gøre med at jeg finder alt for lidt ammo i forhold til hvor meget jeg bruger. Næsten alle de fjender man er oppe imod indtil dette punkt bruger jo hunting rifles, så det er den ammo man finder... Energi-ammo er stort set ikke-tilstedeværende på andet end lig af enclave-soldater.
Havde været rart hvis man f.eks. kunne loote lamper eller andet elektrisk udstyr for batterier. Eller at en høj skill i en bestemt våben-type gør at man oftere finder ammo og våben af denne type som tilfældig loot. Så ville muligheden for selv at vælge sine skills give mere mening, i stedet for at der bare er en "rigtig" og "forkert".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 17/11-08 13:38 
Hvis jeg trykker repair, så mister jeg mit våben - det er sket begge de gange jeg har gjort det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 17/11-08 13:49 
Du skal bruge et andet våben af samme type for at repaire, og det våben du bruger til at reparere med, forsvinder, ja, men det oprindelige våben burde du meget gerne beholde o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 14:08 
Ja, du vælger at reparerer ét våben med et andet. Det andet våben forsvinder så, så sørg for at reparerer dét våben der er i bedst stand. Det er heller ikke altid det kan betale sig, hvis gevinsten ved at reparere er meget lille. Til gengæld er forskellen på et helt smadret våben og et der er fuldt ud repareret vildt stor.

Sumez>
Jeg repair'er skam mine våben konstant. :)
Men det har jo intet at gøre med at jeg finder alt for lidt ammo i forhold til hvor meget jeg bruger. Næsten alle de fjender man er oppe imod indtil dette punkt bruger jo hunting rifles, så det er den ammo man finder... Energi-ammo er stort set ikke-tilstedeværende på andet end lig af enclave-soldater.
Havde været rart hvis man f.eks. kunne loote lamper eller andet elektrisk udstyr for batterier. Eller at en høj skill i en bestemt våben-type gør at man oftere finder ammo og våben af denne type som tilfældig loot. Så ville muligheden for selv at vælge sine skills give mere mening, i stedet for at der bare er en "rigtig" og "forkert".

Jeg har fundet en del energi-ammo rundt omkring bare ved at rende rundt og rode, længe før jeg overhovedet mødte Enclaven. Jeg har dog lidt svært ved at specificere det yderligere.

Jeg synes dog ikke det kan deles op i rigtigt og forkert - i Fallout-universet giver det mening at man starter med de fesne våben, men det er jo så bagage jeg har med fra de andre spil... Og det kan folk der ikke har spillet de andre jo ikke rigtigt bruge til noget :(

Men jo, det er rigtigt nok - der er nogle skills der bare giver mere mening i starten af spillet, og det er måske ikke lige skidegodt spildesign.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 14:29, rettet 17/11-08 14:32 
SPOILER TIL SUMEZ: Sådan finder du hunden:

Det er svært at forklare præcis hvor, da der ikke eksistere koordinator på kortet, men du skal lede efter et sted der hedder scrap-jard, som er ca. lidt nord for ca. midten af kortet. Det er en bil-kirkegård, som ligger i en fordybning, med beton murer rundt om, og en bygning i midten.

SPOILER SLUT!

Man snyder sig selv, ved at holde sig relativt tæt til hovedquesten. Jeg gik i gang med at udforske ødemarken/tage side quests, da jeg var kommet til Megaton, hvilket gav pote. Når jeg blev træt af at udforske, og synes at jeg trængte til lidt mere intens historie, fulgte jeg hovedhistorien et stykke mere.

Som Herolden manglede jeg på intet tidspunkt ammo, uden at være nødt til at tage scavenger-perken. Men ja, har man spillet de to tidligere spil, ved man at det er en god ide at lægge en god slat point i small-guns, melee eller unarmed til at starte med :)

Jeg sluttede også med helt absurde mængder af ammo, til sidst.

Og du har fuldstændig ret Beano :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 17/11-08 14:41 
Dvs. hunden er ikke en del af main questen, men noget man bare støder på, hvis man helt tilfældigt er så heldig at rende hen til det rigtige sted i ødemarken? Jeg har skam vadet rundt en hel del, ISÆR i området nord for Megaton, og har ikke fundet nogen hunde...


Echelon VI>
Som Herolden manglede jeg på intet tidspunkt ammo, uden at være nødt til at tage scavenger-perken.

I mangler stadig at uddybe hvad det er I gør for at fremskaffe al den ammo...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 14:43 
Sumez>
I mangler stadig at uddybe hvad det er I gør for at fremskaffe al den ammo...

Ja tak. Syntes også jeg ofte rendte rundt kun udrustet med bandeord til at forsvare mig med :!
SumezSumezSkrevet 17/11-08 14:44, rettet 17/11-08 14:44 
For the record, jeg har masser af ammo hvis vi snakker .30mm og andet der kun duer til skodpistoler, men det er så netop det der er mit problem, jeg synes det er ringe spildesign at man tvinges til at bruge bestemte våben i et spil, der ellers giver udtryk for at være designet til at man kan spille det forskelligt afhængigt af hvordan man bygger sin figur op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 14:56, rettet 17/11-08 14:57 
Nej hunden er ikke en del af main-questen :) Som beskrevet tidligere, ligger en kæmpe del af spillet uden for hovedhistorien (sådan var det skam også i de tidligere spil). Det kan godt være det er dårligt spildesign, men samtidig synes jeg også at spillet opfordre til at man udforsker og bevæger sig væk, igen og igen, så det føles helt naturligt.

Jeg kan ikke sige andet, om det at finde ammo, end at jeg har fundet det gennem udforskning af områderne, eller ved at handle mig til det i Megaton som regel. Du kan sagtens spille spillet på forskellige måder, men i starten er det som regel small guns, unarmed eller melee der er brugbart. Jeg fandt dog også nogle laser-våben i spillets begyndelse, og var egentlig ganske overrasket over dette, i lyset at de to gamle spil :) Det var ikke kun små skodpistoler jeg brugte i starten (udover pistolen helt i begyndelsen). Jeg fandt umiddelbart ret hurtigt nogle forskellige rifler, som jeg har brugt gennem hele spillet, samt med senere våben.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 15:05 
Min eneste umiddelbare forklaring må være at jeg skifter en del mellem våbnene. Pistoler til små ting, rifler til ting der er langt væk, og assault rifles eller shotgun, når de kommer helt tæt på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 15:06 
Det er også en vigtig pointe, som jeg glemte at få med!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 15:10 
Det er rigtigt nok også meget at slæbe på - derfor holder jeg mig helt fra Big Guns, og samler kun ting op af værdi.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/11-08 15:18, rettet 17/11-08 15:18 
Echelon VI>
Nej hunden er ikke en del af main-questen :)

Jeg synes det er fint at hunden ikke er en del af main questen, men synes også det er lidt dumt at man ikke får nogen hints omkring den, modsat en del andre side quests, som man får information om i byerne, osv. Ligesom det jo stort set umuligt at komme uden om Greyditch-questen med ildmyrerne, selvom det ikke er main quest.
Hunden ER jo trodsalt en rimelig central ting i spillet, og som sagt HAR jeg rendt ufatteligt meget rundt på egen hånd i wastelandet - jeg har bare ikke været heldig at ramme lige det sted hvor hunden er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 15:33 
Er hunden en central del i spillet? Det kan godt være den har været meget med i mediematerialet, men tro mig, den er ikke særligt spændende, og slet ikke lige så interessant, som den vuffer man har som trofast følgesvend i Fable 2, selvom den er mere kamp-dygtig. Du skal mere se den som en af flere forskellige mulige henchmen. Hvis den var vigtig, havde det selvfølgelig været nemmere at finde den :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 17/11-08 15:34 
Jamen nu harjeg kæmpet mig igennem timevis af spillet uden at have en henchman :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 15:36 
Der er mulighed for det allerede i Megaton, så vidt jeg husker :) Men ja, henchmen fordelingen er en anelse skæv, jeg valgte dem dog også fra hver gang muligheden bød sig!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 17/11-08 15:45 
Ja der var ham der raider-gutten som man vist kunne teame op med, men min karma var for høj. Tror det er den eneste, jeg er stødt på. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 16:09, rettet 17/11-08 16:11 
Charisma plejer at være afgørende (i de tidligere spil, men karma spiller vist lidt mere ind her). Jeg fandt aldrig selv hunden, men ellers er der to andre jeg har stødt på, som man kunne få med.

*SPOILER AHEAD*




Der er netnatumrepus og en doohrehtorb-dims som jeg har kunne få med mig, og de kan næsten ikke være de eneste.



*SPOILER SLUT*
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 17/11-08 16:57 
Jeg har lige et spørgsmål til en quest, så det er nok en SPOILER for nogle:

Man skal finde et relay af en slags på Museum of Technology for at aktivere radiostationens sender - jeg har søgt overalt, og intet fundet - mit eneste bud er et låst pengeskab som jeg ikke har nøglen til. Nogle der kan hjælpe? Jeg tror at det er en del af main questen, men jeg er vist nok kommet videre i den alligevel ved at gå til Rivet City?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/11-08 17:02, rettet 17/11-08 17:06 
Svar med SPOILERS til Chrono:



Ja! Hvis du er nået til Rivet City uden at have løst questen, er du kommet videre på egen hånd. Satelitten sidder på en rum-sonde i ca. midten af lokalet på museet - følg pilen på dit kompas, når du har aktiveret questen, så burde det være til at finde. Questen er stadig værd at gennemføre, da du højst sandsynligt får noget andet af værdi, istedet for den info, du allerede selv har fundet!



SPOILER SLUT

Herolden nævner de henchmen, man næsten ikke kan undgå at støde på. Der er flere andre man kan vælge at tage med sig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 17/11-08 18:17 
Tak - så vil jeg da lige hoppe tilbage efter den. Stedet er sikkert alligevel tomt efter mit sidste besøg :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 18:40, rettet 17/11-08 18:43 
SPOILERS til Chrono:

Jeg tror jeg kom videre i main questen på samme måde du gjorde. Da jeg startede min anden character gik jeg på opdagelse inden jeg havde besøgt Megaton første gang. I forbindelse med en eller anden quest kom jeg forbi Rivet City og derinde fandt jeg en forsker som jeg kunne udspørge om faderen og pludselig blev der sprunget godt i main questen. Jeg skulle ikke igennem Galaxy News Radio questen denne gang. Men da jeg alligevel slog et smut forbi GNR fik jeg hans quest alligevel og istedet for info om faderen så fik jeg info om et våben depot ca. midt på kortet.
Det synes jeg faktisk var vildt sejt at man kunne tilgå quests på flere måder og gevinsten var en anden.

SPOILER SLUT

Til dem der skulle mangle ammo til energy weapons så er der i hvert fald en masse allerede i indkøbscenteret lige ved siden af Megaton. Robotter har næsten altid ammo på sig. Energy weapons var faktisk den primære grund til at jeg startede forfra med ny character. Som mange siger får man dem ikke før et stykke inde i spillet og jeg synes faktisk de er ret dårlige :) Modsat Sumez synes jeg dog at Hunter Rifle er det klart fedeste våben i spillet. Smag og behag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 18:57 
Jeg sprang også GNR over, men var ikke klar over det du skriver - det er faktisk meget sejt.

Mht. Energy Weapons, så er det altså lykkedes mig at save en Enclave Soldier i to stykker med to-tre skud fra en laserrifle. Det er der altså ikke andre (almindelige) våben der kan.

Er der iøvrigt nogen af jer, der har fundet nogle af de specielle våben man kan finde? Jeg har fundet to styks - den ene er en laser pistol lige inden slutningen, der giver abnorme mængder skade og den anden er en waser wifle :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 19:06 
Der er en kvinde der hjælper dig når du skal finde Uafhængighedserklæringen. Skyder man hende har hun en super overpowered SMG der er vildt nice. Desværre kan man miste den ved at reparere alm. SMG'er med den. Pas på med det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 19:08 
Uh, jeg overvejede godt nok at nakke hende - hun var desværre smuttet da jeg kom tilbage forbi. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 19:11, rettet 17/11-08 19:12 
Man får at vide af ham samleren at hun vil få hendes belønning senere. Så jeg tænkte at hun sikkert ville få noget helt vildt sejt. Jeg mødte hende igen på vej ned i Metroen fra Rivet City og så skulle jeg da lige tjekke hvad hun fik. Hun havde så ikke nogle penge på sig og det var kun SMG'en der var nice. Den umildbart eneste dårlige karma ting jeg lavede i spillet, men den var det værd :)

Den SMG lige op i snotten på en Super Mutant, R2, R1, R1, R1, R1, X. Så er der ikke meget hovede tilbage :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 17/11-08 21:47 
Hende slæbte jeg rundt på længe - desværre gad hun mig ikke mere da vi kom til Rivet City :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 22:14 
Mødte du hende helt tilfældigt eller tabte du hende før questen var slut?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 17/11-08 23:47, rettet 17/11-08 23:47 
Jeg mødte hende i en bygning et sted hvor jeg hjalp hende under et Super Mutant-angreb. Derefter fulgte hun med mig rundt overalt, indtil vi havde afleveret uafhængighedserklæringen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 18/11-08 08:27 
Herold>
Mht. Energy Weapons, så er det altså lykkedes mig at save en Enclave Soldier i to stykker med to-tre skud fra en laserrifle. Det er der altså ikke andre (almindelige) våben der kan.

Eh? Jeg tæver da enclave soldater i to skud fra de fleste stærkere våben, som f.eks. Chinese Assault Rifle, der er det våben jeg primært har haft problemer med løb tør for ammo. Hvis bare man står tæt nok på og sigter på hovedet, har jeg da endda været heldig nok til at få flere ned med et enkelt critical skud "lige i face". Var faktisk overrasket over hvor svage de soldater er.

Det skal dog lige siges at siden jeg fik scavenger perk'en, har jeg slet ikke haft ammo-problemet, det har gjort en meget større forskel end I har givet udtryk for, så den vil jeg gerne anbefale til alle. :) Mysterious stranger er iøvrigt en anden yndlingsperk, jeg gerne vil tale varmt for. Den er både brugbar og ubeskriveligt sej.

Herold>
Er der iøvrigt nogen af jer, der har fundet nogle af de specielle våben man kan finde? Jeg har fundet to styks - den ene er en laser pistol lige inden slutningen, der giver abnorme mængder skade og den anden er en waser wifle :D

Hvordan definerer du "specielle" våben? Jeg synes umiddelbart at gatling laser er ekstrem nok i forvejen, men hvis man kan finde noget der er vildere, vil jeg se frem til det :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/11-08 08:39 
Jeg kører iøvrigt videre i den splittede vurdering. Jeg fornemmer at jeg nærmer mig slutningen af spillet (men mangler stadig det hvide hus og alt det der med at stjæle uafhængighedserklæringen som alle folk snakker om), og spillet er simpelthen ufatteligt fængende, hvilket resulterer i at jeg un fik 4 timers søvn i nat.

Samtidig har jeg oplevet flere af de irritationsmomenter, mange andre også påpeger. Jeg har f.eks. siden sidst fået to nye følgesvende (tre faktisk, jeg havde også fornøjelsen af at støve på Hawkes senerehen), der begge to døde ekstremt hurtigt fordi de insisterer på at udnytte enhver chance for at løbe ad helvede til ud i den visse død, så snart de ser en fjende i horisonten, og går ikke ad vejen for at udløse samtlige miner og fælder på din vej.
Den ene var endda iklædt en power armor (hende man møder i Citadel). Den anden var hunden som vi snakkede om ovenfor, og jeg undskylder mine formodninger, for den er da godt nok ikke nær så stor en del af spillet som jeg havde regnet med.
Men da jeg var træt af dens selvmorderiske tendenser, sagde jeg at den skulle løbe hjem til Vault 101 i sikkerhed. Og her viser spillets engine sig virkelig fra dens mest enaverende side. For hvad får man at vide så snart man bevæger sig udendørs igen? "Dogmeat has died". Nå, tak. :!
Det samme skete i slave-questen. Da jeg endelig fik slavet en raider, og kommer tilbage til Paradise Falls, bitcher han bare over at min slave er død. Well, hvad kan jeg gøre? Skal jeg følge henover halvdelen af Wasteland og beskytte hans røv mens han løber op til Paradise Falls? Arrhh..
Anyway, jeg gik bare ballistics på hele lejren, og formåede at optjene en masse god karma og ammo i stedet. :)


Kan det iøvrigt passe at deathclaws holder op med at angribe en når man tager animal friend perk'en? Eller er det bare den man sætter løs i Raven Rock, der ikke er fjendtlig?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-08 10:41 
Sumez>
Kan det iøvrigt passe at deathclaws holder op med at angribe en når man tager animal friend perk'en? Eller er det bare den man sætter løs i Raven Rock, der ikke er fjendtlig?

Jeg har forstået det som var det kun hunde, scorpioner andre insekter osv. Hvis det passer er det da for nice, jeg synes Deathclaws var pisse uhyggelige. De var også grunden til at jeg aldrig fandt de 30 Nuka Cola Quantum flasker til hende samleren, der var alt for mange af dem oppe nord på. Men faktisk er de en af de få fjender hvor de kan betale sig at skyde dem i benet først så de ikke kan løbe stærkt længere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 18/11-08 23:32 
Er der nogle som har fået taget et billede af Lincoln Memorial, og kan fortælle mig hvordan man gør?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-08 23:47 
Der er en stor plakat af det i The Museum of History. Følg pilen på dit kompas :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 18/11-08 23:55 
Konsolkongen>
Jeg har forstået det som var det kun hunde, scorpioner andre insekter osv. Hvis det passer er det da for nice, jeg synes Deathclaws var pisse uhyggelige. De var også grunden til at jeg aldrig fandt de 30 Nuka Cola Quantum flasker til hende samleren, der var alt for mange af dem oppe nord på. Men faktisk er de en af de få fjender hvor de kan betale sig at skyde dem i benet først så de ikke kan løbe stærkt længere.

Jeg brugte dem til at lave Nuka-grenades istedet. Granater der gør omtrent fem gange skade og sætter ild til alt de rammer? Ja tak! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 27/11-08 20:15, rettet 27/11-08 20:30 
Jeg har nu siddet med spillet i en 2 dages tid nu og er nået til en level 4-5 stykker. Jeg må komme til kort og indrømme, at det nok bare aldrig bliver mig med den slags spil selvom jeg gerne vil prøve dem. Jeg kan godt forstå folk synes det er flot lavet osv, men det minder alt for meget om Oblivion som jeg synes var flot, men alt for kedeligt i længden. Jeg synes egentlig også det er ret grimt designmæssigt. Måske det bliver en bytter.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/11-08 22:59 
Er Fallout 3 blevet patchet til X360? Spillet er faldet til £28, men jeg gider ikke bestille og gå i gang, før de har rettet de skrækkelige dræber-fejl, jeg har læst om.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-08 00:10 
Hvilke dræber-fejl er det du tænker på? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-08 01:27 
What? Laver du sjov? Behøver jeg virkelig opsummere? Bosser, der forsvinder, så man ikke kan gennemføre en mission, alskens underlige glitches osv.
HeroldHeroldSkrevet 30/11-08 02:28 
Jeg sad også og var lidt i tvivl, for jeg har ikke selv oplevet dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-08 02:59, rettet 30/11-08 03:01 
Heller ikke her, jeg spillede dog PS3-versionen men den regnes da vidst for at være en smule dårligere end 360-versionen. Jeg har gennemført en gang og er nu igang igen, ca. 60 timer er brugt og spillet er vidst crashet 3 gange. Slemt, men der er aldrig sket værre ting end det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 30/11-08 09:53 
Hyakotake>
What? Laver du sjov? Behøver jeg virkelig opsummere? Bosser, der forsvinder, så man ikke kan gennemføre en mission, alskens underlige glitches osv.

Jeg oplevede at kunne skyde en person lige så mange gange jeg havde lyst i Megaton eller hva byen nu hedder uden at han ville dø..? Hvis jeg gik ud af byen og kom tilbage var han stadig min bedste ven..? ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/11-08 10:15 
En såkaldt Dick Cheney bug der muliggører at man kan skyde f.eks. advokater i hovedet og de forbliver ens bedste ven :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-08 10:16 
Okay, riddle me this: Hvis Fallout 3 er så f...ing perfekt, hvorfor skal det så patches? >:-(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-08 11:49 
Mit er crashet 3 gange... er det perfekt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 30/11-08 15:13 
Det er da ikke så mærkeligt, hvis Hyakotake har den fornemmelse, at Fallout 3 har graverende fejl. Både her i tråden og andre steder er der jo talt om personer, som på mystisk hvis forsvinder, så man må starte forfra :)
nerosnerosSkrevet 30/11-08 16:36 
Beano>
En såkaldt Dick Cheney bug der muliggører at man kan skyde f.eks. advokater i hovedet og de forbliver ens bedste ven :D

hahaha Dick Cheney! Ja det var da godt nok en underlig historie med ham.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/11-08 16:50 
Underlig!? Ikke hvis man kender bare lidt til ham :p Det kaldes "hverdag"!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig