X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 3-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 19:16, rettet 18/07-08 19:17 
Jeg GLÆDER mig! Efter at have set 1UP's interview med Todd Howard, lyder det som om at det næsten ikke kan gå galt med Fallout 3. Det ser ud til at de gamle pc-spils kompleksitet er bevaret, selvom der er hovedsagligt er tale om et konsolspil. Min største bekymring er at man skal bruge den første halve time på karakterudvikling. Jeg håber der bliver mulighed for at springe dette over, og sidde me... Se hele indlægget


1UP interview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
BatemanBatemanSkrevet 31/10-08 10:02 
Jeg har anskaffet mig PS3 versionen (kunne ikke klare støjen fra xboxen) og spillet godt 3 timer. Jeg har ikke oplevet nogle bugs og grafikken er absolut god. Kan klart anbefales herfra.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 10:02, rettet 31/10-08 10:02 
@Echelon VI: Lyder da vildt trals :(

Så en god idé at lave løbende saves frem for at overskrive de gamle?
nerosnerosSkrevet 31/10-08 10:12 
Bateman>
Jeg har anskaffet mig PS3 versionen (kunne ikke klare støjen fra xboxen) og spillet godt 3 timer. Jeg har ikke oplevet nogle bugs og grafikken er absolut god. Kan klart anbefales herfra.

Lyder godt.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 10:15, rettet 31/10-08 10:17 
Problemet er at man netop ikke bare kan loade et tidligere save-game. Da jeg opdagede problemet, gik jeg selvfølgelig tilbage til en gammel save, hvor jeg ikke havde gjort andet end at modtage questen fra Moriarty. Det hjælp bare ikke, der var intet at gøre, andet end starte forfra (går jeg ud fra). Jeg tror det handler om et scripting problem helt fra spillets start. Som sagt tales der om at mange af spillets vigtige personer pludselig bare dør, eller forsvinder, så det er temmelig svært at sikre sig imod ved at save.

Jeg synes i det mindste man lige skal tage et kig på det officielle forum, og se hvor mange forskellige potentielle ødelæggende bugs man kan være uheldig at finde, inden man "tager chancen". Jeg er da hvertfald lidt træt af at jeg højst sandsynligt skal starte helt forfra, når problemerne er løst :s
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BatemanBatemanSkrevet 31/10-08 10:44 
*LILLE SPOILER*

Var der egentlig andre der kom til at dræbe The Overseer i vault 101, da han forhørte sin datter. Baseball-battet havde pludselig sin egen vilje.

*LILLE SPOILER SLUT*

Men ellers rigtig fedt spil :)

Eneste grafisk detalje jeg kan brokke mig over, er når tusmørke og daggry kommer. Det ser ikke helt overbevisende ud.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SumezSumezSkrevet 31/10-08 11:06 
Var det ikke også en fejl på PS3?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BatemanBatemanSkrevet 31/10-08 11:08, rettet 31/10-08 11:08 
Det er ikke en decideret fejl. Det er bare dårlig lavet. Men hellere det end blæserstøj.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 11:12 
@Echelon VI: Ok, det lyder da for vildt. Hvis jeg oplever den den slags kritiske fejl i et stort spil som F3, så har jeg ikke tålmodighed til at prøve igen :(
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 12:09, rettet 31/10-08 12:16 
Det har jeg så heller ikke... indtil der kommer en patch :)

Tag ikke fejl, jeg synes det er for dårligt. Synes ellers Bethesda havde oppet sig hvad bugs angår i Oblivion, men det er godt nok fuldstændigt det samme som Morrowind i Fallout 3, hvis ikke værre. Når man pludselig ikke kan gennemfører spillet, og så så tidligt, er det altså ikke blevet gennemtestet ordentligt. Det er dødhamrende ærgerligt, for jeg synes stadig det er et glimrende spil, men det er jo stort set uspilleligt når man kan løbe ind i sådanne problemer. Skulle ikke undre mig, at de var igang med en patch allerede da spillet gik guld :s

Det kan undre mig at INGEN anmeldelser nævner det. Nogen fra spilpressen må da have oplevet lignende problemer? Man er måske blevet lovet at det var rettet i den "endelige" version!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 31/10-08 12:13, rettet 31/10-08 12:13 
Suk... Lige netop den slags fejl, afholdte Morrowind fra at være et topspil i min opfattelse, og placerer sig derfor som et middelmådigt RPG i stedet. Fejlene i Morrowind synes jeg både er tekniske og designmæssige. Det tager simpelthen alt for meget af den frihed, man ellers burde nyde.
Jeg var lykkelig over at de var stort set helt væk i Oblivion.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 12:20 
@Echelon VI: IGN skrev lidt...

"I, and other editors at IGN, have also experienced an annoying number of bugs on the PS3 version that have prevented the game from progressing or have broken the world."

Kunne tyde på disse scripting bugs er generelle - også det mest logiske (fælles kode). Men ja, den slags må bare ikke ske.
HeroldHeroldSkrevet 31/10-08 12:21 
Cronoss>
Echelon VI>
Jeg sætter Fable 2 på igen

*host*hvadsagdejeg?*host* ;-)


Det er jo ikke fordi det er et bedre rollespil :( Hold så op!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 31/10-08 12:27 
Tror sku ikke jeg tør købe det så hvis det i skriver er rigtigt. Meget ærgeligt netop sådanne ting gider jeg simpelthen ikke.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 12:55 
Beano>
@Echelon VI: IGN skrev lidt...

"I, and other editors at IGN, have also experienced an annoying number of bugs on the PS3 version that have prevented the game from progressing or have broken the world."

Kunne tyde på disse scripting bugs er generelle - også det mest logiske (fælles kode). Men ja, den slags må bare ikke ske.

Så er det jeg ikke kan forstå det ikke har større konsekvenser for den endelige karakter fra de enkelte anmeldere. Hvis produktet er ufærdigt, skal det eddersparkme også straffes hårdt. Det er jo netop her spilpressen kan få deres "fineste time", som et oplysende medie. Kan spillet ikke spilles, kan det vel dårligt nok bevæge sig meget over midten af karakterskalaen uanset hvor godt det ellers måtte være!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 13:01 
Ja enig. 8.5/9.0 er for meget når de finder "game breaking" fejl.
SumezSumezSkrevet 31/10-08 13:11 
Kan F3 da ikke spilles?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 13:12 
Ikke med de bugs jeg er støt på - spillet kan hvertfald ikke gennemføres på nuværende tidspunkt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 31/10-08 13:14 
Men er det en fejl alle får, eller er det en fejl nogen får?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 13:37 
Jeg rendte ihvertfald ikke ind i den fejl med Silver... hun fik nogle bønner og færdig arbejde, sæk!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 16:09, rettet 31/10-08 16:17 
Da der er tale om scripting-fejl er det kun bugs der er risiko for man løber ind i - jeg kan dog ikke se hvordan det skulle ændre hvad jeg tidligere har udtalt med hensyn til karaktergivning - og da slet ikke IGN's, som under alle omstændigheder har været igennem samme mølle som jeg. Men spørgsmålene udsprang måske nærmere af om man kunne være så heldig at slippe uden om problemerne :)

Det er svært at vide om fejlen ligger i questen, eller bare er en generel fejl, da jeg som sagt kun har modtaget questen, og ikke gjort noget som helst andet, i forhold til Silver/Moriarty. Jeg har desuden oplevet andre lignende fejl, hvor personer enten er forsvundet, eller Pipboy'en/quest-systemet ikke opdatere når man opfylder de givne mål, dog ikke så ødelæggende som den med Silver/Moriarty.

Samtidig kan det ikke være acceptabelt at man finder fejl af denne type i et spil som Fallout der har et højt budget, og et udviklerteam der skal forestille at være professionelt. But that's preaching to the quire...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 17:14 
Mon ikke der kommer en firmware update til Pipboy - alt andet ville være urealistisk ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 19:16 
Det går jeg stærkt udfra at Bethesda allerede er i fuld gang med - det er urealistisk at forestille sig at de ikke har været klar over hvor fejlbehæftet spillet var da det gik guld ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-08 20:12, rettet 31/10-08 20:13 
Vil man ikke bevæge sig ind på det officielle forum, kan man passende læse igennem kommentarene til denne kotaku nyhed, hvor folk nævner hvilke problemer de haft med deres versioner af spillet (ikke blot PS3). Der er mange forskellige imellem.

Det er squ for dårligt Bethesda...

Fallout 3 broken...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-08 21:14, rettet 31/10-08 21:15 
Jeg har spillet det et par timer nu på PS3 og jeg synes det virker rigtig godt. Frameraten er ganske god og det samme er grafikken, jeg har dog ikke andre versioner at sammenligne med. So far har jeg kun oplevet fryse buggen der kommer når folk logger af og på. Neros var selvfølgelig den første der skulle irritere med det :)

Heldivis kunne jeg logge af PSN ingame så det løste problemet, ikke at det gør det acceptabelt selvfølgelig. Ellers har der ikke været nogen problemer overhovedet :)

I øvrigt synes jeg at "Oblivion med skydevåben" sammenligningen passer ret godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 21:58 
Er også begyndt at dele Echelon's irritation. Blev nødt til at prøve en side quest 4 gange før det lykkedes.

Skulle eskortere to tåber jeg havde befriet tilbage til deres hjemby men undervejs døde de konstant pga. dårlig AI.

Enten insisterede de på at storme frem imod fjender som jeg var i gang med at dræbe, eller så forsvandt den ene bare uden spor. Oplevede også at jeg var 3 meter fra målet med dem, men hvor de pludseligt vendte om for at bekæmpe en fjende 100 meter væk - selvfølgeligt uden at bruge de våben jeg havde givet den. MEGET frustrerende!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-08 22:42, rettet 31/10-08 22:42 
Spillet er lige frosset for mig. Skulle lege med landminer (del af en quest) i en spøgelsesby og da jeg var færdig skulle jeg en lang vej tilbage til Megaton. Godt jeg fandt en seng at sove i, i byen for heldigvis autosaver den så.

Men skidt alligevel :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/11-08 16:37, rettet 01/11-08 16:38 
Jeg må ha spillet det 6-7 timer sammenlagt nu. Siden crashet i går har det kørt helt perfekt så det ser ud til at jeg sagtens kan leve med PS3 versionen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/11-08 23:05 
Det er altså utroligt dårligt gennemtestet - jeg forstår ikke hvordan spillet er sluppet forbi MS certificeringen. De bugs der før hen har været omtalt som PS3-eksklusive (en eller anden form for eksklusivtet skal maskinen åbenbart markere sig med), eksistere på alle tre platforme (med undtagelse af sign-on bug'en). Det ser ud til at der er endnu flere der har problemer med lock-ups på 360 versionen, end der er folk der har oplevet scripting-fejl etc.

Ih hvor kan Bethesda drive mig til vanvid. Hvorfor udgive det ene gode spil efter det andet, men med tusindvis af bugs, som gør dem uspillelige? Hvornår lærer de det!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/11-08 23:30, rettet 01/11-08 23:35 
Så ud over de andre lider PS3 versionen altså kun af sign-in bug, lidt dårligere framerate (stadig god) og en smule dårligere grafik(?) ?

Jeg har som sagt kun oplevet at den crashede den ene gang. Resten af tiden har det kørt virkeligt solidt og virket meget gennemført. Jeg regner ikke med at kunne spille det uden at den crasher igen, det er jo Bethesda. Spillet er kanon godt så jeg kan godt tilgive de småfejl det har vist indtil videre. Jeg skal nok vende tilbage når de slemme har vist sig og det crasher hele tiden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 02/11-08 00:38 
Ok nu jeg i tvivl, hehe følger med her ofte, og ved bar overhoved ikk NU hvilken version jeg ska gå efter imellem Xbox / PS3. :S. Im Lost..help?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/11-08 01:04 
Der er vel ikke noget der har ændret sig? Xbox og PS3 versionerne er identiske (med de samme fejl) bortset fra, at PS3 har en sign-in bug plus (efter sigende) dårligere grafik og framerate.

Så situationen taler vel stadig for 360 versionen - eller måske endda PC versionen. Lider den mon af de samme bugs som konsolversionerne?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 01:29, rettet 02/11-08 01:38 
PalleJensen>
Lider den mon af de samme bugs som konsolversionerne?

Ja det siger Echelon jo godt nok den gør.

NuckingBigFuts> Køb det til den konsol du bedst kan lide at spille den slags på. Jeg køber så vidt muligt multiplatform-titler til PS3 og når forskellen ikke er større er valget oplagt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/11-08 11:38, rettet 02/11-08 11:44 
Der er ti (seriøst) gange så mange indlæg i foraet tilknyttet PC-problemer i forhold til de to foraer tilknyttet konsollerne - vi snakker over tusind. Det var næsten at forvente da der jo er tale om vidt forskellig hardware konfigurationer, når vi snakker PC-formatet. Af hvad jeg har kunnet læse mig frem til, ser det ud til at fejlene er de samme i alle tre versioner, udover den sign-on bug PS3-versionen har, og de grafiske forskelle, som vel næppe kan kaldes fejl - bare dårligt konverteringsarbejde. Så ja, rækkefølgen er stadig den samme: PC (hvis man har maskinen) -> Xbox 360 -> Playstation 3.

EDIT: Jeg overvejer at starte forfra, og få overstået Silver/Moriarty questen så hurtigt som muligt. Det var tilsyneladende også et generelt problem i Oblivion, at NPC'er faldt ned fra høje platforme og forsvandt/døde, ligesom det åbenbart er tilfældet i Fallout 3 - sært at de ikke har kunnet løse problemet :/

EDIT Version 2.0: Lille SPOILER angående den første by:


Er der nogen der har oplevet at ens ting forsvinder fra det hus man kan få i Megaton!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HolisticHolisticSkrevet 02/11-08 12:45 
Jeg har stablet over 600 kilo/pund(?) derind efterhånden jeg startede med at smide et par ubrugelige ting derind, hvis nu at den skulle glemme at det var der, men alt har virket fint, og har endnu ikke mistet noget som jeg har i mit skab :)

Jeg har 360 udgaven, har spillet knap 50 timer efterhånden, og har kun oplevet få bugs, den er crashet 4-5 gange, men ellers har jeg ikke rigtig bidt mærke i noget, så 1 crash pr 10 timers spil, kan jeg godt lige overleve.
Men personlig synes jeg spillet er super godt, har helt glemt Fable 2 i mellemtiden, Fallout 3 sidder konstant i maskinen ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/11-08 13:33 
Hmmm, så må jeg vist hellere se at komme igang igen. Min første Willam Dafoe lignende karakter, var alligevel lidt kedelig :) Spiller i på Hard eller Normal?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 14:22, rettet 02/11-08 14:31 
Jeg spiller Normal og indtil videre har spillet virket lidt for let.

EDIT: Sniper rifles hører de under "Small guns" eller den kategori med rocket launchers, miniguns osv? Hunting Rifle hører jo under Small guns så mit bud er at det samme gælder for sniperen.

Jeg overvejer også at starte forfra på ny da jeg valgte at sætte alt for mange skill point i laser våben og medicine (troede også det hjalp på healing items). Jeg burde nok ha' smidt en hel masse point ind i repair istedet så man kan holde sine våben friske. I SPECIAL burde jeg også ha smidt flere point i Intelligence da de så vidt jeg kan se gir flere stat point for hver level up.*

* Jeg mener at det er sådan det hænger sammen er desværre ikke i nærheden af spillet lige nu :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/11-08 15:24 
Så vidt jeg har forstået hænger medicine da netop sammen med healing items, og kun disse?

Sniper riflen hørte hvertfald til "small guns" i de forrige spil, mens Big guns udelukkende blev brugt til flammekasteren, raket-våben og miniguns :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 02/11-08 15:56 
Jeg glæder mig til at jeg finder en Big Gun så jeg kan udnytte at jeg har tildelt mange point til kategorien. Jeg har en Missile Launcher og ét missil - men det skal gemmes til noget rigtigt farligt.

Jeg har én gang oplevet at spillet frøs, men ellers har det været en fornøjelse at spille indtil videre. Det eneste der irriterer mig er den ringe animation af hovedpersonen - den er så ringe at jeg slet ikke gider spille i tredjeperson. Det primitive tredjepersonskamera hjælper selvfølgelig heller ikke.

Siger I at jeg tidligt skal få klaret den quest der vil have mig til at finde en radio-station nede sydpå, for ellers går der kludder i spillet? Det er i så fald for sent... jeg har lavet alt andet end at løse den quest :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HolisticHolisticSkrevet 02/11-08 16:14, rettet 02/11-08 16:15 
Jeg startede på Normal, men det var en anelse for nemt, så skiftede ret hurtigt til Hard istedet.
Jeg har satset næsten alt på stealth, repair, science , medic og small guns. Energy Weapons har jeg ikke koncentreret mig om før her langt senere i spillet :)
Dog tror jeg at jeg har stjålet absolut alt hvad jeg overhovedet er kommet i nærheden af, både fra mennesker, skabe og kasser. Så min karma er så F....d efterhånden.

Indtil videre vil jeg sige at jeg er super positivt overrasket, dog virker det som at jeg snart er ved at nå enden på main quest'en, hvilket er lidt trist, for hvis det er sandt er selve hovedhistorien meget kort.

Jeg koncentrerede mig ikke vildt omkring radiostationen til at starte med, der gik ihvertfald 7-8 timer inden jeg fik taget mig sammen til det, og Moriaty som man skal info'en fra lever stadig i bedste velgående her over 50 timer efter. (Jeg har faktisk kun mistet en character, En ghoul med en sidequest, som jeg ikke kan finde nogen steder).

Chrono >> hvis bare jeg ku ville jeg gerne gi' dig en stak, ligenu tæller mit skab 452 missiler :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
nerosnerosSkrevet 02/11-08 17:06, rettet 02/11-08 18:39 
Hmm Hvordan kan folk leve med at et spil åbenbart er dømt til at crashe..? Det virker som en uundgåelig ting i det her spil! Det er satme ikke noget jeg ville kunne se igennem fingre med jo mindre det er et af de bedste spil nogensinde lavet, og det tror jeg næppe Fallout 3 er med hensyn til de bugs som bliver nævt ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 21:12, rettet 02/11-08 21:36 
Echelon VI>
Så vidt jeg har forstået hænger medicine da netop sammen med healing items, og kun disse?

Jeg mente da kun der stod Radaway og Rad-X :S I hvert fald giver den der "sprøje-healing-item" kun 49 i HP så jeg har ikke engang nok i Medicine hvis du har ret :)

EDIT: Du har ret det gælder også stimpacks :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/11-08 21:38 
Jeg overvejer også at starte forfra da jeg tror jeg har placeret points forkert. Syntes ikke der er nogen udvikling i spillet for mig - er pt. et sløvt "grind". Dør konstant, tjener næsten ingen penge, altid løbet tør for ammo og kan ikke købe hus til mine ting.

Syntes Oblivion var betydeligt bedre... indtil videre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 22:58 
Jeg er ikke død en eneste gang og har aldrig manglet ammo. Jeg er selv lige startet forfra med en ny character det virker som en god ide.

Oblivion er hø i forhold til det her :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/11-08 23:54 
Nok bare endnu en bug i PS3 udgaven at den er så nem ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 23:58 
Sikkert ;) Men ret skal være ret jeg var nu ret tæt på at dø et par gange her med min anden character og jeg har ikke nær så mange stimpacks som første gang :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/11-08 13:25 
Nu er jeg gået igang igen, og det har kørt nogenlunde fejlfrit indtil videre. Havde lige et lock-up i en vault :s Jeg er dog helt opslugt. Fik pludselig et kæmpe shock da jeg stod på en bakketop og kiggede udover landskabet, og et par raiders nedenfor angreb mig.

Jeg synes generelt Bethesda har oppet sig en del, lige med undtagelse af de bugs spillet indeholder. Der er gjort meget ud af stort set alt man besøger. Hvert område er relativt unikt, i modsætning til Oblivion hvor hver en hektar lignede den anden. Lækkert!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/11-08 16:18 
Jeg havde faktisk også en scriptfejl i går da jeg startede med ny character. Da G.O.A.T testen skulle begynde skete der bare ikke en fis jeg sad og gloede ved skrivebordet og kunne gøre noget. Så gemte jeg og loadede igen med det samme, så virkede det pludseligt :p

Hvordan er jeres Karma? Min er næsten så god som den kan blive :)

Jeg havde købt det her sammen med Valkyria Chronicles og skulle egentlig bare se hvad det nu var for noget da jeg ikke regnede med at få tid til det pga. VC. Er blevet totalt hooked og VC har ikke været i maskinen endnu :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/11-08 16:55, rettet 03/11-08 16:55 
Det er en meget kendt fejl du nævner, jeg oplevede den dog ingen af de gange jeg var igennem G.O.A.T.'en :) Jeg er også blevet temmelig hooked. Spillet er en god mellemting mellem de gamle Fallout spil og Elder Scroll's (Oblivion) - referencerne er hvertfald på plads, og det varmer en gammel, ikke helt så fanatisk, Fallout fans hjerte.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 03/11-08 17:41 
Hvordan er gameplayet og missionerne? Er variationen god, eller tænker man tit, at det er endnu en ligegyldig kamp, der skal overstås, endnu en fetch-quest osv.?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/11-08 18:00, rettet 03/11-08 18:00 
Indtil videre synes jeg variationen er rigtig god, det er sjældent at motiver er "find genstand x og aflever den til person y", selvom nogle af missionerne begynder på denne måde. Jeg synes faktisk næsten at det er på højde med de gamle Fallout spil. Desuden gør V.A.T.S. kampene underholdende gang på gang.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig