X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 3-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 19:16, rettet 18/07-08 19:17 
Jeg GLÆDER mig! Efter at have set 1UP's interview med Todd Howard, lyder det som om at det næsten ikke kan gå galt med Fallout 3. Det ser ud til at de gamle pc-spils kompleksitet er bevaret, selvom der er hovedsagligt er tale om et konsolspil. Min største bekymring er at man skal bruge den første halve time på karakterudvikling. Jeg håber der bliver mulighed for at springe dette over, og sidde me... Se hele indlægget


1UP interview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
435 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 19:16, rettet 18/07-08 19:17 
Jeg GLÆDER mig! Efter at have set 1UP's interview med Todd Howard, lyder det som om at det næsten ikke kan gå galt med Fallout 3. Det ser ud til at de gamle pc-spils kompleksitet er bevaret, selvom der er hovedsagligt er tale om et konsolspil. Min største bekymring er at man skal bruge den første halve time på karakterudvikling. Jeg håber der bliver mulighed for at springe dette over, og sidde med S.P.E.C.I.A.L.S. systemet ved hånden når karakteren skal udvikles.

Efteråret kan ikke komme hurtigt nok :)

1UP interview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 18/07-08 19:42 
Kommer det allerede til efteråret? Damn det bliver herligt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 18/07-08 19:52 
Hvis det bare bliver bevaret i den gamle stil.. :) Er lige ved at hente klippet. Det ser spændende ud.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 20:22 
Nu er stil jo et vidt begreb, men for mig at se har Bethesda gjort meget for at bevare hvertfald den grafiske stil i spillet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 18/07-08 20:30 
Var det virkelig Bethesda der stod bag den første titel? Så tror da pokker Morrowind var så fedt:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-08 21:23 
Jeg har ikke fulgt så meget med i udviklingen af 3'eren selvom jeg har spillet de to tidligere spil temligt meget. Efter jeg så VATS systemet og hørte lidt interviews på E3 konferencen gik jeg ind og pre-orderde PC versionen med det samme. Jeg er bare lidt skuffet over at det ikke er muligt at få "Survival Edition" uden for USA.

Den ser ellers lækker ud
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 21:25, rettet 18/07-08 21:34 
Juggernaut>
Var det virkelig Bethesda der stod bag den første titel? Så tror da pokker Morrowind var så fedt:)

Nej nej, det var gode gamle Black Isle Studios ;)

Jeg har læst et par hands-on, og det lyder godt. Det er (heldigvis) ikke bare Oblivion med pistoler. Tilsyneladende er det meste af S.P.E.C.I.A.L.S. systemet bevaret, selvom der (selvfølgelig) er skåret lidt ned på de skills man kan vælge - der var måske også en anelse for mange i de to tidligere spil. Det forlyder desuden at man ikke skal for den idé at det nye spil kun handler om at destruere med gigantiske våben, hvilket den seneste gameplay video godt kunne tyde på. Der er vist bare tale bred PR ;) De dybe karaktere osv. skulle være indtakt. Det ser desuden udtil at der er blevet et crafting system til spillet, hvilket IMO passer godt ind (forhåbentligt noget lignende det man finder i Arcanum).

Survival kit'et ser godt nok lækkert ud ja (måske lige med undtagelse af "uret" - det kan måske modificeres med lidt støbejern så det ser ordentligt ud :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TheDukeTheDukeSkrevet 18/07-08 21:27 
Juggernaut>
Var det virkelig Bethesda der stod bag den første titel? Så tror da pokker Morrowind var så fedt:)

Nej da!
Det første (og det andet) blev lavet af det hold der kort tid senere blev kendt som Black Isle Studios, som var Interplays RPG division.

Black Isle repræsenterede alt der var godt ved vestlige RPG'er. Bethesda ligger betydeligt lavere på ranglisten.

Jeg har ikke de store forventninger til FO3, det virker som om det vil gøre for de to første spil, hvad Bioshock gjorde for System Shock 2. Hvilket ikke skal tolkes positivt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-08 21:39, rettet 18/07-08 21:41 
TheDuke>
Jeg har ikke de store forventninger til FO3, det virker som om det vil gøre for de to første spil, hvad Bioshock gjorde for System Shock 2. Hvilket ikke skal tolkes positivt.

Jeg synes der er betydeligt mere potentiale for en åndelig arvtager når vi snakker FO3 end Bioshock. Som tidligere nævnt er meget af det gamle system og dets kompleksitet blevet løftet fra de gamle spil til det nye. Man kan så diskutere om 1./3. persons synsvinklen er noget der får bægret til at flyde over. IMO har spillet et kæmpe potentiale, hvis man er Fallout-fan (dukker sig for ikke at blive ramt af The Dukes Avenger Minigun ;)

Jeg vil lige tilføje at Hr. Levine, eller hvem fra holdet det nu engang var, der udtalte at Bioshock skulle være System Shocks åndelige arvtager, skulle have holdt sin mund. Det er tydeligt at en del af gameplayet er det samme, men de to spil flyder ellers meget lidt ind over hinanden.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 18/07-08 23:40 
Har aldrig brudt mig særlig meget om Black Isle's spil, men kan ret godt lide Fallout-verdenen. Til gengæld er jeg ret vild med Oblivion, så ser RIGTIG MEGET frem til Fallout 3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/07-08 00:34 
Echelon VI>
TheDuke>
Jeg har ikke de store forventninger til FO3, det virker som om det vil gøre for de to første spil, hvad Bioshock gjorde for System Shock 2. Hvilket ikke skal tolkes positivt.

Jeg synes der er betydeligt mere potentiale for en åndelig arvtager når vi snakker FO3 end Bioshock. Som tidligere nævnt er meget af det gamle system og dets kompleksitet blevet løftet fra de gamle spil til det nye. Man kan så diskutere om 1./3. persons synsvinklen er noget der får bægret til at flyde over. IMO har spillet et kæmpe potentiale, hvis man er Fallout-fan (dukker sig for ikke at blive ramt af The Dukes Avenger Minigun ;)

Jeg vil lige tilføje at Hr. Levine, eller hvem fra holdet det nu engang var, der udtalte at Bioshock skulle være System Shocks åndelige arvtager, skulle have holdt sin mund. Det er tydeligt at en del af gameplayet er det samme, men de to spil flyder ellers meget lidt ind over hinanden.



Jeg har selv massive forventninger til Fallout, men det stammer også tilbage fra den 45mins præsentation jeg så på E3 2007. Jeg må nu også indrømmer at Fallout står som en af de absolut største spiloplevelser nogensinde, og at jeg reelt bare er vildt glad for at serien lever videre i en hvilken som helst form. Mit indtryk er at de gør meget for at bevare stemningen, og det er her, børnlil, at I skal lytte med. Ligesom med System Shock er det STEMNINGEN, der er essentiel. Det kan godt være at Bioshock forlod det gamle og mere komplicerede system for et mere mainstream og brugervenligt, men verden er altså også en anden end den var for 10 år siden. Spil sælges på andre præmisser og til et andet publikum nu. Hvor man dengang var glad for at sælge 100.000 eksemplarer, så skal vi runde millionen nu, for at alle er glade. Til gengæld var stemningen i Bioshock tyk og klistret, og så gør det ingenting at mekanikken ikke er så kompliceret og nørdet som vi kendte den fra System Shock 2. Jo, JEG havde da været gladere for en decideret figurudvikling, hvor man kunne skrue hovedpersonen ned i whatever teknobukser man har lyst til at han skulle have på, men den slags design med tilhørende faldgruber holder bare ikke helt i dag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-08 00:40 
Well said - well said!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
TheDukeTheDukeSkrevet 19/07-08 03:24 
Echelon VI>
(dukker sig for ikke at blive ramt af The Dukes Avenger Minigun ;)

Psh! Rigtige mænd bruger en Turbo Plasma Rifle ;)

Men nej, jeg kan ikke se det spil nå de to første til sokkeholderne. Folkene hos Bethesda ejer ikke evnen til at skrue dialog sammen eller give spilleren nogen udfordrende moralske valg. Det bærer deres tidligere RPG'er tydeligt præg af.

Og hvad har de vist os fra spillet? Folk der bliver splattet ud af tegneserievåben i slowmotion. Ikke ligefrem det der definerer et godt RPG. I Fallout 1 & 2 var den slags kun et underordnet element, I FO3 virker det som om at det er det de har bygget spillet op omkring.

Bethesda har misset pointen fuldstændigt. I kan spare jer selv for ventetiden og spille Fallout: Brotherhood of Steel i stedet for, det er alligevel sådan FO3 kommer til at blive.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-08 03:32 
1up har lavet et ret godt interview hvori han bla. nævner deres karma system og hvordan de har prøvet og balancere det så dialog ikke nødvendigvis har indflydelse på din negative karma hvis du bare har lyst til at være et røvhul engang imellem. Personligt ender jeg med at være herre flink i sådannogen spil fordi jeg tænker "Ej, det kan man da ikke sige til andre det dér"

http://www.gamevideos.com/video/id/20175
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-08 03:33, rettet 19/07-08 03:45 
Jeg er som så ofte enig med dig Herold. Men udover at begge spil havde en tyk stemning, havde de som sådan ikke noget med hinanden at gøre (udover følelsen af isolation i et nedbrudt miljø). Settingen og præmisserne var forskellige i de to spil. Det ser ud til at der er langt mere der har overlevet fra de tidligere Fallout spil i det nye spil, end hvad der overlevede fra System Shock 1/2 til Bioshock - og det sætter jeg pris på, når der er tale om en af de licenser jeg holder allermest af (Bioshock var ganske vist heller ikke baseret på System Shock licensen som sådan). En af min pointer var egentlig at S.P.E.C.I.A.l. systemet er så stor en del af Fallout, at det ville være svært at skabe et fuldent spil, hvis dette ikke var en del af spillet, på den ene eller den anden måde.

Jeg vil da lige indvende at jeg var vild med Bioshock, og de elementer det tilbød - jeg synes rent faktisk det klædte spillet med dets lave kompleksitet, når det kom til karakterudvikling. Min udtalelse skal bestemt ikke forstås som om jeg ikke kunne lide Bioshock, for det kan jeg, blot at udtalelsen om rødderne fra System Shock, skabte nogle forventninger, som ikke blev indløst, til nogens store skuffelse ;)

The Duke:
Jeg forstår så ganske udemærket din frygt - for jeg deler den selv. Heldigvis har jeg dykket ned i diverse previews, der fortæller at der er langt mere under overfladen, end hvad Bethesda har vist i deres videoer. Som Herold siger: Det er på andre præmisser spil bliver solgt i dag. Jeg tror simpelthen at det er nødvendigt at dreje PR materialet på den måde Bethesda har gjort det. Hvad sælger i dag? Vold og action i uendelige mængder. I de previews jeg har læst, lyder det dog til, at Bethesda har hevet sig selv i nakkehårene og taget sig sammen med hensyn til dybere karaktere, moralske quests osv.

Tag et gik på den officielle hjemmeside, læs f.eks. Howards dagbogs indlæg, og kig på noget concept art. For mig er det tydeligt at Bethesda er klar over hvad de har med at gøre. Det gør det ikke mindre lovende når man opdager hvor meget af det gamle produktionsmateriale de er gået igennem under deres pre-production.

Jeg spillede et par timer af Fallout 2, for at vende tilbage til det originale. Det indeholder desværre den samme bug (på trods af en uofficial patch der lover at rette stort og småt), som jeg glemmer alt om hver gang jeg spiller: man må ikke quicksave under kampen med Decker i The Hub. Til følge får man et corrupt savegame, og kan få lov at starte forfra :( SUR RØV!

Darkbeat: Det er den video jeg linker til i det allerførste indlæg... :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-08 04:21 
Hovsa! Jeg faldt over den på Bethesda's forum. Klokken er selvfølgelig også mange lige nu :D

Nå men... Så er der den hér video fra G4 om Fallout 3. Publikum er pænt irriterende men der er et par nye småting der bliver nævnt, bla. manualer og bøger som der var i de andre spil som man kan bruge til at øge skills med.

http://www.g4tv.com/e32008/videos/26939/Hands_On_Fallout_3.html
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/08-08 18:27 
De flinke folk fra asien, har været så flinke at smide 150 flinke billeder op, fra en præsentation hos Bethesda.

flinkt...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 15/09-08 10:05 
Efter de seneste gameplayvideoer på Xbox Live, er jeg helt vild efter at få fingrene i F3.

Ikke så meget fordi det er Fallout (jeg har aldrig så meget som kunne få de gamle spil til at køre på min computer), men fordi det ligner en spændende opfølger til Oblivion i en langt mere interessant verden. (og uden det Moonstone-agtige level-justerings system)

Er der ingen steder, det kan forudbestilles billigere end hos Gameplay? (~410kr)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-08 13:25 
Ja Fallout 3 ser super fedt ud. Jeg har forudsbestilt mit fra Amazon.co.uk... Man får det ikke lige på `release` day men det er billigt nok. Jeg har selv købt PC versionen da jeg håber på den at der kommer den samme mængde mods som Oblivion.

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_/026-3800898-2283622?url=search-alias%3Daps&field-keywords=fallout+3&x=0&y=0
ChronoChronoSkrevet 15/09-08 13:48 
Jeg har forudbestilt Collector's Edition til PS3 :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 15/09-08 13:58, rettet 15/09-08 13:58 
Så må vi da håbe det ikke flopper ;)
dpldplSkrevet 15/09-08 14:04 
Samme her.

Selv bestilt LE version til 360(Den med lunchbox/vaultboy og ikke den fra game.co.uk med figurine). Bestilt fra game i starten, men LE vejer over 1kg så de dropped min order(samme gælder gameplay). Bestilt hos amazon nu :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-08 14:05 
Jeg synes det var viiildt fedt da jeg prøvede det i Leipzig. Men jeg har ikke spillet de to første specielt meget... så mit udgangspunkt er nok mere... "Oblivion i Fallout universet".
jaesjaesSkrevet 15/09-08 14:44 
Sumez>
(jeg har aldrig så meget som kunne få de gamle spil til at køre på min computer)

Hvis det er pga. kompabilitetsproblemer, så kan du købe en udgave, der er tilpasset XP og Vista på gog.com.
jaesjaesSkrevet 15/09-08 14:49 
dpl>
(Den med lunchbox...)

Nice ;)

-----------
I know you're probably used to
growing your own vegetables...

and spearing fish on the lagoon,
but here on the mainland,

we just nuke it.

That's it. Here we go.

Feast your eyes.
Dinner is served.

- Yummy.
- Yeah.

- Ahhh!
- Ahhh!

Through the lips, over the gums,
look out...

Look out stomach, here it comes.
Ta-dum!

- Julius!
- Oh, I like nuked food.
-----------
SumezSumezSkrevet 15/09-08 14:51, rettet 15/09-08 14:51 
jaes>
Hvis det er pga. kompabilitetsproblemer, så kan du købe en udgave, der er tilpasset XP og Vista på gog.com.

Der er vist en grænse for hvor mange gange jeg gider købe det samme spil...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 15/09-08 17:45 
Hvilken udgave får EB? Jeg troede kun der var den med artbook og lunchbox - det er da den jeg vil have.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 16/09-08 02:04 
Og her gik jeg og troede, at der var tale om en skrivefejl (launchbox)...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-08 05:03, rettet 16/09-08 05:05 
Det skulle være muligt at kunne lokke Fallout 1 og 2 til at køre på XP og Vista hvis man bruger D3D Windower.
Et program en Japaner har lavet til at få Direct3D spil til at køre i vinduer.

Der er et en engelsk version hér
http://files.filefront.com/D3DWindower+Englishrar/;7453735;/fileinfo.html

Fallout 2 i Vista
http://www.neowin.net/forum/index.php?s=7057bec56fcd6cc4a3171013e424868f&act=attach&type=post&id=187795
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/09-08 23:01 
Man vil jo ikke stå tilbage, så nu fik jeg også bestilt Collector's Edition fra Amazon.

Now I play the waitin' game...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 23/09-08 08:12 
Hvad måtte du slippe for sådan en fætter?
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 23/09-08 08:51 
Kan man ikke bare hente dem billigt på Steam?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 26/09-08 13:52 
Interplay har gjort det officielt, at de arbejder på et Fallout MMORPG (det har mest været på rygteplan indtil nu).

De har hyret Chris Taylor, en af designerne fra det originale Fallout, som 'lead system designer' på spillet.

http://www.gamespot.com/pc/rpg/projectv13/news.html?sid=6198164&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;1
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/09-08 15:40 
neros>
Hvad måtte du slippe for sådan en fætter?

Sorry det sene svar - havde ikke lige set spørgsmålet. Jeg slap ca. 600 bobs for det. Nu er jeg også gemen Fallout fan, og tror modsat mange andre rabiate fans på Bethesda project, selvom de skuffede fælt med Oblivion :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 28/09-08 03:36, rettet 28/09-08 03:36 
jaes>
Interplay har gjort det officielt, at de arbejder på et Fallout MMORPG (det har mest været på rygteplan indtil nu).

De har hyret Chris Taylor, en af designerne fra det originale Fallout, som 'lead system designer' på spillet.

http://www.gamespot.com/pc/rpg/projectv13/news.html?sid=6198164&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;1

Der har da ellers været noget fremme omkring aftalen - noget med at Bethesda vist havde sat krav om at hvis de ikke leverede på MMO'et, så skulle Interplay overgive alt de havde lavet til dem, og trække stikket.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 28/09-08 15:28 
Jeg tænker mere på konkret udvikling. Det her er vist første tegn på, at spillet lever, og ikke kun er noget Interplay taler mere løst om.
nerosnerosSkrevet 28/09-08 16:04 
Echelon VI>
Sorry det sene svar - havde ikke lige set spørgsmålet. Jeg slap ca. 600 bobs for det. Nu er jeg også gemen Fallout fan, og tror modsat mange andre rabiate fans på Bethesda project, selvom de skuffede fælt med Oblivion :)

Ok det er lidt dyrt men hva fa'en det er jo sikkert et rigtig godt spil :-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-08 16:49 
Det kan jeg ikke love noget om :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 28/09-08 20:06 
Jeg tør godt ;D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/10-08 13:03 
Det var pænt hurtigt:

http://www.videogamer.com/news/09-10-2008-9606.html
ChronoChronoSkrevet 09/10-08 14:38 
Jeg har lige haft ringet til EB for at høre om mit spil var klart til mig i morgen - de siger så at det først udkommer d. 31 :(

Jeg må have byttet om på nogle datoer, for det er da ikke blevet udsat?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HolisticHolisticSkrevet 09/10-08 14:40 
Suk.... Endnu et slag for piraterne.
Hvorfor er det folk er så uendeligt uærlige at hver gang de for noget i hånden før tid bliver det lækket ud på nettet >:(
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
BeanoBeanoSkrevet 09/10-08 14:43 
@Chrono: Har den ikke stået til okt. 31 længe?
dpldplSkrevet 09/10-08 15:14 
Spillet er første lige gået guld et par dage siden(Nyhed kom igår).

Og spillet har været sat til den 31 i lang tid nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoChronoSkrevet 09/10-08 15:39 
Sikkert nok. Jeg havde bare troet det var i morgen og derfor glædet mig til i morgen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 09/10-08 15:42 
Den er gået guld. Så der skal ske noget helt vild for den bliver udskudt, så den 31 kan du vidste godt glæde dig til. :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-08 07:46, rettet 15/10-08 07:54 
FFFFFF Amazon har lige annuleret min collectors edition af PC versionen da de åbentbart ikke får det.
GoodtimesGoodtimesSkrevet 18/10-08 13:49 
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om jeg skal have Fallout 3 til PC eller til Xbox 360. Er der noget, der taler for enten den ene eller den anden platform?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-08 13:56 
Holder du dig til 360-udgaven går du glip af de mods der måske bliver skabt for at ændre spillet til det bedre.

Ellers handler det udelukkende om ens præferencer med hensyn til platform IMO.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 23/10-08 11:30, rettet 23/10-08 11:30 
Vil man spille den på konsol, lader det til at 360 versionen er den man skal gå efter.

"PS3 Fallout "Compares Poorly" Review Explained"
435 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig