X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode earplugs til 300-400 kr.?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 17/07-08 19:32, rettet 17/07-08 19:33 
Mangler nogle gode earplugs til min kommende Creative Zen. Det skal være nogle som sidder godt fast og bekvemt i ørerne, uden at de falder ud hele tiden, når man bevæger sig. Lydmæssigt skal det bare være nogle alrounder, da jeg stortset høre alt fra heavy metal, rock, pop, hiphop, elektronisk eller klassisk musik.

Prisen må ikk overskride 400 kr., så håber der findes nogle gode inde... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
RaGeRaGeSkrevet 17/08-08 21:07 
Har hørt dem og er ikke synderlig imponeret. Jeg har selv købt nogle Creative E630 og synes de spiller en del bedre.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 17/08-08 21:17 
har det samme måde. har os hørt Creative E630, og syntes simpelthen ik de er gode.. har også hørt B&O's og de var gode, men dyre
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
QQSkrevet 20/01-09 01:33 
Er der nogen der har andre gode alternativer til Skullcandy FMT 11mm?
Prisklassen passer mig fint, og jeg har sådan set været godt tilfreds med mine Skullcandy, men den venstre earbud er begyndt at have løs forbindelse, hvilket er ret så irreterende at høre på.

Jeg havde selv tænkt på Sennheiser CX300 (350kr), Creative EP635 (240kr), AKG K321 (219kr) og lignende...

Andre ideer/Gode råd?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
AmbyAmbySkrevet 20/01-09 11:26 
Jeg er aldrig blevet helt tilfreds med mine CX300. Jeg synes stadig der er meget diskant i dem, og minimum af dybde.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/01-09 11:04 
Jeg er sgu ikke enig med dig Dark-Light.
Jeg synes der er masser af dybde og tilpas diskant. Dog er der et boost i nedre mellemtone omkring 200Hz, så nogle plader bliver lidt "boom'ede" at lytte på.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
deferodeferoSkrevet 02/04-09 13:41 
Hølmkjær>
Er der nogen der har andre gode alternativer til Skullcandy FMT 11mm?
Prisklassen passer mig fint, og jeg har sådan set været godt tilfreds med mine Skullcandy, men den venstre earbud er begyndt at have løs forbindelse, hvilket er ret så irreterende at høre på.

Jeg havde selv tænkt på Sennheiser CX300 (350kr), Creative EP635 (240kr), AKG K321 (219kr) og lignende...

Andre ideer/Gode råd?

Skullcandy har åbenbart haft nogle problemer med netop dette, de har ihvertfald forstærket deres kabler og forbindelser fik jeg af vide af den danske importør; for øvrigt er der vidst ret god garanti hos Skullcandy har du prøvet at henvende dig til forhandler?
QQSkrevet 02/04-09 15:31 
Ku være man skulle prøve det. Har i mellemtiden investeret i et sæt Sennheiser CX500 fra eBay til en billig penge.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RitesRitesSkrevet 07/04-09 15:51 
Hvis dine SkullCandy går i stykker ved almindelig brug, får du nogen nye. Hvis du smadrer dem selv, får du 50% på et hvilket som helst andet SC produkt.

Ret fed garanti, efter min mening :P

Venter stadig på de nye FMJ...
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 07/04-09 17:14 
Da jeg flytter får jeg omkring 45 minutter på arbejde med offentlig transport.
Jeg har en idé om at nogle almindelige headsets er bedre, da vi snakker om lang tid hver dag.

Jeg overvejer et par PXC 450, men de er sindsyg dyre. Nogle der har nogle erfaringer?

PXC 450
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaidNaidSkrevet 07/04-09 19:46, rettet 07/04-09 19:50 
Du skulle måske overveje et par almindelige sennheiser HD 280 Pro. De er til at betale (ca 800kr). De er lukkede og dæmper udefrakommende støj ret meget, selvom de dog ikke kan hamle op med dem du har kigget på. De kan også foldes sammen på flere forskellige måder, således at de er nemme at transportere. 2000kr for et par PXC 450 er mange penge, medmindre at udefrakommende støj virkelig irriterer dig.

Sennheiser HD 280 Pro
BeanoBeanoSkrevet 07/04-09 21:07 
Sådan et sæt har jeg og de er rigtigt gode - kan anbefales :)

Eneste tralse er den snoede (eller hvad man kalder det) ledning - men nok bare standard?
NaidNaidSkrevet 07/04-09 23:04 
Spiral ledning hedder det vist, og er vist standart ja. Jeg kunne nu også godt være foruden, da ledningen godt kan være lidt tung hvis den hænger i den fri luft. Omvendt er ingen bøffer perfekte, så det er nok prisen man må betale. :)
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig