X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pc programmer


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/07-08 12:21 
Jeg skal til at lave musik med Nanoloop 2.0, LSDJ og KORG DS-10 Synthesizer, så skal bruge et program, man kan mix de lydfiler jeg har lavet i de 3 programmer, det skal være så let så muligt at arbejde med, da jeg ikke har prøvet det før. Søger også et program man kan lave sine filer om til mp3'er, men dem er der vel mange af?
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 14/07-08 13:20, rettet 14/07-08 14:31 
Nu ved jeg ikke hvilket format, de nævnte progammer gemmer i, men jeg kunne forestille mig, at du skal konvertere filerne til MP3 eller Wav (som du er lidt inde på). Bagefter henter du filerne over i en sequencer.

Det findes rigtigt mange, fra de gratis og simple til de dyre og avancerede. Måske er det gratis Audacity tilstrækkeligt, men da jeg prøvede det, syntes jeg ikke, det virkede særlig brugbart til musikproduktion. Ellers prøv Mu.Lab som vidst har flere muligheder.

Af kommercielle i den billigere ende, er der fx Cubases "light-versioner" og de billigere udgaver af FL Studio.
SumezSumezSkrevet 14/07-08 13:54 
Prøv evt. Reaper, det er freeware.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/07-08 14:03, rettet 14/07-08 14:08 
Jeg skal lige have det hele på plads, hvad var til at lave om til MP3'er og hvad var til at sammen sætte lydfilerne, det var Cubass ikk'?
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 14/07-08 14:17 
Alt der er nævnt i tråden er sequencere, ikke programmmer til at konvertere filer. Men nogle sequencere kan godt konvertere filer, det kommer an på formatet.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/07-08 14:21 
Så ok takker :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/08-08 15:26 
Er der ikke nogle der er lettere, som "session" eller hvis det stadig findes? Syntes det er lidt svært at cuttte i nummerene uden den tager for meget af, den manual man kan downloade er svær at finde rundt i, med mindre man printer dem. Det eneste jeg skal med programmet er optage nummere ind, skære og skrue op og for volumen. Ellers må jeg vente til T.L.O.(P:R) kommer forbi, tror han måske han kan hjælpe mig.
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 16/08-08 16:44 
Hvilket program taler du om mht., det er svært?

I Cubase, og sikkert i de fleste sequencere, kan du vælge "snap to beat" eller lignende. På den måde kan du klippe og flytte tingene, så det passer med rytmen.

Så prøv at lede efter snap eller cut to beat.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/08-08 17:14 
Det ligner at det er Reaper der et af de bedste, når det skal være gratis, jeg kigger lige efter det du skriver og om det hjælper.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 15:58 
Hvad kan man gøre hvis man gerne vil have et nummer fra feks. Youtube og det skal være MP3 format?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 22:21 
Har også en musik DVD jeg gerne vil have til MP3?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/07-12 14:47 
Ok program hvis spillet er på listen, den checker om din PC kan køre det spil du søger på.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig