X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2008 - Microsoft


Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 10:43, rettet 14/07-08 18:05 
I dag starter "juleaften for spilnørder" (også kaldet E3) og Microsoft skyder festen i gang med deres press event kl. 19.30 Dansk tid.

Et par praktiske links...

Eurogamer har live-text rapportering her:
http://www.eur... Se hele indlægget
153 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
dpldplSkrevet 14/07-08 21:12 
Det hvad man får ud af at købe en konsol til spil for tidligt. Thank god ps3 er god til bluray, ellers blev den solgt nu ><

Må sige det var sgu en god E3 show fra MS.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-08 21:12, rettet 14/07-08 21:15 
Echelon VI>
Det kan være de får FFXIV samtidig med 360'erens XIII? :)

Men det er godt nok skidt for Sony. Man kan nok ikke komme uden om at det på sigt kommer til at rykke nogle 360'ere frem for PS3'ere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 14/07-08 21:17 
Man kan jo alligevel ikke nå igennem FFXIII inden 360'eren går kold :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/07-08 21:18 
Jeg købte en PS3 KUN til FFXIII ;-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
IqonIqonSkrevet 14/07-08 21:18 
FFXIII på Xbox 360 havde jeg godt nok ikke set komme. Men bortset fra det var det da et usædvanligt kedeligt show: Mii-kloner, et nyt Buzz-ripoff, EyeToy-ripoff og SingStars-ripoff er altså ikke noget der kan give mig lyst til at tænde for støvsu... Xbox 360'eren igen.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-08 21:18, rettet 14/07-08 21:19 
Chrono>
Der vil sikkert være mange der tar chancen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 21:18, rettet 14/07-08 21:21 
Konsolkongen>
Men det er godt nok skidt for Sony. Man kan nok ikke komme uden om at det på sigt kommer til at rykke nogle 360'ere frem for PS3'ere.

Enig - noget af en monster titel at miste eksklusivitet på for Sony. De må virkeligt rive sig i håret nu!

Men hold da op en tynd omgang fra MS's side. Meget catch-up af det som Nintendo og Sony laver på casual-markedet frem for at komme med nye initiativer og spil. Havde regnet med der ville blive annonceret nogle spændende nye titler til 2008 frem for bare at vise det som man allerede vidste var på vej. Skuffende.

Selv det nye dashboard ser kedeligt ud :|
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-08 21:20 
Fedt at 360'eren får FF13 også. Så er der flere mennesker der kan nyde spillet. Jeg var lidt skuffet over deres store fokus på det dér casual marked... Jeg havde håbet på nogen flere overraskelser.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/07-08 21:25 
Synes det nye Dahsboard ser fedt ud - ligner Time Machine en smule... :)

Synes det var et godt show af MS, som igen viser, at de mener det her seriøst. Men der var ikke mange nyheder... De kan forhåbentligt komme i løbet af de næste dage...

Når MS ikke har mere nyt at vise, kan man blive lidt bekymret for Sonys show... De har i hvert fald en Powerpoint med nogle søjlediagrammer klar! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/07-08 21:26 
Det er vel ikke nær så underligt at MS lancere noget lignede det de to andre giganter har haft succes med, men det er godt nok underligt at de bruger deres pre E3 pressekonferencer, på at vise det frem, og annoncere det! Der er da ingen der for alvor følger med i hvad der sker på E3, der sidder og jubler over Lips osv. lige nu.

Jeg ser frem til de to andre konferencer med håb: Nintendo kan måske formå at bevise at de ikke har glemt os, og ikke blot proklamere det!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 14/07-08 21:30 
Lanceringstrailer for Geometry Wars 2.

http://www.gametrailers.com/player/36204.html
Lækkert med 4 player coop. Bliver sikkert online.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 21:31 
Echelon VI>
Der er da ingen der for alvor følger med i hvad der sker på E3, der sidder og jubler over Lips osv. lige nu.

Jo Palle :)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 21:35 
Overså denne...

"Fallout 3 to feature exclusive DLC on Xbox 360, Games for Windows"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-08 21:36 
Jeg syntes at hende afro amerikaneren i reklamen der stod og dansede rundt med en 360 controller var top grineren.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-08 21:37 
@ Beano>
Jeg tror jeg går efter PC versionen selv... Hvis Oblivion og STALKER er noget at indikere efter tror jeg at der vil være væsentligt flere og bedre mods på PC'eren.
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 21:40 
Bliver også spændende om 360 DLC til GTA4 bliver fremvist på E3 - havde egentligt regnet med en teaser på press eventen. Ok, GTA4-annonceringer er måske ikke det der sælger mere, men alligevel ;)
ComradeComradeSkrevet 14/07-08 21:48 
Øv, virkelig et skuffende nyt look til dash boardet. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man går i PC retningen! Kunne godt tænke mig noget der så lidt lækrere ud, end blot et Vista/Time Machine rip off.

Udover det var jeg heller ikke imponeret, Sony er stadig min favorit til E3, medmindre Nintendo hiver noget op af hatten :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dpldplSkrevet 14/07-08 22:02, rettet 14/07-08 22:02 
dashboard er da nice efter min menig. Altid bedre lide det simpel. Lips, in the movies og scene it er ok små casuel ting. personlig kunne jeg enlig godt lide idea bag lips kan bruge ens egen music! (gøre fry brugelig for metal fan som mig, da RB i vil give mig powermetal :( )

Husk live har E3 ting nu. Kan kun sige star ocean ser fandme godt ud in game.....

gratis GoW theme og gamer pictures også. samt forskellig videoer
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 22:06 
Er det preview af de nye Dash på Marketplace også?
dpldplSkrevet 14/07-08 22:08 
jaa, men mere trailer.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/07-08 22:23 
Mere info om Fall updaten og det nye dashboard:

Since launch, you’ve always pushed us to continuously innovate. It is because you spoke with one loud voice that we added new features like background downloading, 1080p support, movies and TV shows, video chat, a Marketplace blade and instant messaging.

Over time, as we’ve delivered more and more content into the Xbox LIVE Marketplace, we’ve heard from many of you that it has become increasingly difficult to find the games and content you want.

And that brings us to today.

Because of your feedback, we started rethinking the entire Xbox experience. What we discovered was that we could not only provide a better experience for you, but also something that reaches out to new audiences.

What John Schappert unveiled for the world on stage at E3 was just a sneak preview, so I wanted to share some deeper details on some of the new features in the new Xbox experience.

Here is a look at some additional features you will find interesting:

· Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.

· Access Xbox LIVE Marketplace on the Web. Browse and purchase Marketplace content whenever you want from Xbox.com and it downloads automatically to your console. Purchase that new map, television episode, the latest Xbox LIVE Arcade game or set up a movie to watch when you get home from work.

· Dashboard built into the new Xbox Guide. For everyone who loves the blades interface, it’s not going away; they are now built directly in to the new Xbox guide. Every feature and option is available right from the guide. You can even access your full games library at all times. No matter where you are (in dash or in game), immediately call up your games played list and directly launch a game.

· LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing.

· Xbox LIVE Primetime. This whole new category of games is going to give you more reasons to get online with your friends. Games will support everything you’d expect, like Achievements and leader boards, but many of these games will include real prizes. You can invite your friends, and even set a reminder for an upcoming show. Each game is broadcast simultaneously, so everyone is answering the same questions. Many events will have a live host, calling the shots as they happen.

· Avatars. Your online identity started as a Gamertag - it then grew into a personalized Gamercard. Now, it has evolved even further into avatars. You can express your style, check out new outfits and share this with the community. Avatars will also be integrated into Xbox LIVE Arcade games, LIVE Party, as well as retail games.

· New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050.

This is only the beginning. Over the next few months, we will share more details on the upcoming changes.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ViolatorViolatorSkrevet 14/07-08 22:29, rettet 14/07-08 22:32 
F... nu bare det, og annoncer Halo4 :)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 22:33, rettet 14/07-08 23:22 
PalleJensen>
· LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing.

Kan man også købe møbler og bruge egne billeder som tapet i ens virtuelle lejlighed... hva' hva' hva'? ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/07-08 22:33, rettet 14/07-08 22:34 
Violator>
Fuck nu bare det, og annoncer Halo4 :)

Noget kunne faktisk godt tyde på der var noget Bungie relateret i gære.

http://www.bungie.net/defaultsi.aspx
En nedtælling, og en "virus/AI" hærger Bungie forums pt. og laver nogle underlige ting :)

Edit: Nå, jeg havde ikke set Palle allerede havde postet det :p
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 14/07-08 22:53 
Hmmm, lidt blandet ting i år fra MS. Ikke noget der rykker så meget. Stadig glad for jeg har en 360. De 2 spil til min PS3 før sku nok først selskab når Kingdom Hearts 3 kommer.. medmindre det også blive en 360 title :P

Resident Evil 5, det skal bare spilles på en konsol der har et joypad der ikke giver en kramper i hånden. Altså skal de havdes til 360 :D
CoreCoreSkrevet 14/07-08 22:58, rettet 14/07-08 23:00 
Hmmm...ikke imponeret, men havde egentlig heller ikke regnet med at blive det.

På vores breddegrader, tror jeg altså ikke at Final Fantasy på 360 er noget der flytter bjerge. Så gode har jeg heller ikke opfattelsen, af at salgstallene har været på de andre udgivelser i serien herhjemme.

Det der Clone Wars de har gang i, tvivler jeg også på gør andre end Xbox-only-folk våde i fugen. Buzz ser ud til at ville en hel del med Quiz TV, og Singstar har overtaget på forhånd, så jeg tvivler altså på at andre end Sony kan få en fod til jorden i den konkurrence.

Endnu et Halo-spil syntes jeg er en tand for letkøbt et bifald. Det grænser næsten til det pinlige, hvis det er det største de har at fortælle om.

Anyway - så havde jeg heller ikke forventet det store, så jeg er heller ikke skuffet, bare usædvanlig passiv ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 23:20, rettet 14/07-08 23:23 
Hvis Sony annoncerer en Halo-konvertering (jeg tvivler - ejer MS ikke franchisen?) vil jeg stor-grine af ironien og af hvad der sker hos MS og Sony på E3 i år - men heller ikke noget der vil imponere mig, vil gerne se noget spændende nyt fra både Sony og Nintendo, tak :)
CoreCoreSkrevet 14/07-08 23:36, rettet 14/07-08 23:36 
Egentlig gik jeg i mit stille sind og troede, at Final Fantasy XIII ville blive et spil af den slags, der (som MGS4) ville "vise verdenen" hvad PS3 kunne i forhold til konkurrencen.

For første gang hælder jeg faktisk (måske på grund af min egen naivitet, og nyindkøbte Dual Shock 3-controller) mod en PS3-version af en "Multi-titel". Men jeg ender nu nok med at søge mod et eller andet sites sammenligninger af de to versioner.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-08 23:41 
Beano>
...ejer MS ikke franchisen?

Jow
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 23:45 
Mere info vedr. FFXIII...

"Final Fantasy XIII not available on 360 in Japan, Versus XIII still PS3-exclusive"
CoreCoreSkrevet 14/07-08 23:47 
Ikke i Japan?

Ja, så er det da først tvivlsomt at salgstallene bliver særlig store for MS, pga FFXIII.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-08 23:50 
Overskriften er lidt misvisende IMO. Nok snarere tale om at den kommer på PS3 først i Japan. Kan stadig komme senere på 360 også når de får den konverteret.
CoreCoreSkrevet 14/07-08 23:58 
Ja, men mon ikke de japanere der har en Xbox 360, er de ekstreme nørder, (som mange af os) der også har en PS3 stående?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-08 00:35, rettet 15/07-08 00:36 
Der er faktisk nogle ting i opdateringen jeg synes er enormt positive. Det skal heller ikke være MS-bashing det hele ;)

PalleJensen>
· Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.

OMG YES! ...og så alligevel. MS har nu fundet en enormt primitiv måde at få drevet til at holde kæft på. Harddisken er enormt lille, de 13GB man har til rådighed er brugt op ved bare to installerede spil, og en ny større koster en bondegård. Til gengæld har jeg måske stadig min hørelse når jeg bliver 50?

· LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing.

Eneste feature jeg kan bruge derfra er at man nu kan snakke op til otte på en gang. Fandeme også på tide når man på den gamle xbox kunne chatte i hvert fald fem på een gang.

· New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050.

Og det sidste her synes jeg bare er rigtig god service :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 15/07-08 05:07 
så fik jeg også set microsofts fremvisning, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige...

De fremviser en masse ps ripoffs og noget avatar-et-eller-andet som jeg ikke kan se den store mening med, og sørme så om de ikke skifter et velfungerende dashboard ud med noget der ligner lort...

gad vide om de andre har noget mere interessant...
JAAJAASkrevet 15/07-08 05:31, rettet 15/07-08 05:33 
Konsolkongen>
OMG YES! ...og så alligevel. MS har nu fundet en enormt primitiv måde at få drevet til at holde kæft på. Harddisken er enormt lille, de 13GB man har til rådighed er brugt op ved bare to installerede spil, og en ny større koster en bondegård. Til gengæld har jeg måske stadig min hørelse når jeg bliver 50?

Det var nogenlunde praecis mine tanker. Det er en ren lappeloesning, men faktisk en kaempe nyhed, og nok til, at en 360 nu har en teoretisk mulighed for igen at faa en plads i mit hjem.
ChronoChronoSkrevet 15/07-08 07:15 
Men betyder det så at vesten ikke får FXIII senere end Japan?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-08 07:34 
JAA>
Konsolkongen>
OMG YES! ...og så alligevel. MS har nu fundet en enormt primitiv måde at få drevet til at holde kæft på. Harddisken er enormt lille, de 13GB man har til rådighed er brugt op ved bare to installerede spil, og en ny større koster en bondegård. Til gengæld har jeg måske stadig min hørelse når jeg bliver 50?

Det var nogenlunde praecis mine tanker. Det er en ren lappeloesning, men faktisk en kaempe nyhed, og nok til, at en 360 nu har en teoretisk mulighed for igen at faa en plads i mit hjem.

Så kan jeg have mine spil i mint :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-08 07:38 
Core>
På vores breddegrader, tror jeg altså ikke at Final Fantasy på 360 er noget der flytter bjerge. Så gode har jeg heller ikke opfattelsen, af at salgstallene har været på de andre udgivelser i serien herhjemme.


Ser nu ud til at sælge OK i vesten
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 15/07-08 08:13, rettet 15/07-08 08:30 
Konsolkongen>
OMG YES! ...og så alligevel. MS har nu fundet en enormt primitiv måde at få drevet til at holde kæft på. Harddisken er enormt lille, de 13GB man har til rådighed er brugt op ved bare to installerede spil, og en ny større koster en bondegård. Til gengæld har jeg måske stadig min hørelse når jeg bliver 50?

Ja, mulighed HDD installation er lækker og kan dæmpe støjen gevaldigt, men så SKAL de altså se at få sat prisen ned på den skide HDD. Holder ikke den er 4 gange dyrere end markedsprisen. Ellers bliver den feature nok mest attraktiv for købere af den nye 60GB model og Elite.


Born2Play>
Så kan jeg have mine spil i mint :-)

Well... du skal garanteret stadig have DVD'en i maskinen for at kunne spille det - HDD installation eller ej ;)


Konsolkongen>
Og det sidste her synes jeg bare er rigtig god service :)

Bliver ihvertfald nice at dashboard endeligt får native 1080p support og ikke opscaleret 720p der ikke er for kønt ;)
CoreCoreSkrevet 15/07-08 10:10 
Born2play:

Final Fantasy XII:
2.42 i Japan kontra 0.84 i "Others" (Europa + alt andet end USA og Japan).

Så på "vores breddegrader" tror jeg nu ikke på at det vil gøre den store forskel ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-08 10:45 
Men hvorfor ikke tælle US med?

Trods alt meget relevant marked for MS.
SumezSumezSkrevet 15/07-08 10:53 
Ja, tallene må hedde 2,42 i Japan kontra 2,67 andre steder...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-08 11:08, rettet 15/07-08 11:13 
Core>
Born2play:

Final Fantasy XII:
2.42 i Japan kontra 0.84 i "Others" (Europa + alt andet end USA og Japan).

Så på "vores breddegrader" tror jeg nu ikke på at det vil gøre den store forskel ;)

Hvad med FF7 og FF10? ;-) alle ved at XII var skod *host*.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 15/07-08 11:13, rettet 15/07-08 11:13 
FFXII suttede overhovedet ikke. Det havde sine problemer (nærmest manglende historie og karakterudvikling...), men det var sgu stadigvæk et godt spil. Og det kommer fra en der ser FFVII, IX og deslige som værende den perfekte formular på et RPG:
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/07-08 12:11, rettet 15/07-08 12:16 
Hvis konverteringen af FFXIII til 360 betyder, at jeg kommer til at vente længere på spillet, end hvad den sædvanlige ekstremt langsomme lokalisering har af påvirkning, så havde jeg helst set at spillet var forblevet eksklusivt. Under alle omstændigheder tror jeg at det bliver købt til PS3 - det kommer vel til at supporte trophies!? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 15/07-08 13:17 
Beano>
Men hvorfor ikke tælle US med?

Fordi at min uskyldige lille komentar til at starte med, hed "Jeg tvivler på at det kommer til at flytte bjerge på vores breddegrader".

Jeg var oftest syg når vi havde geografi i skolen, men jeg er da rimelig sikker på at USA ligger på andre breddegrader end vores ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-08 13:21 
Jow jow... forstod jeg skam godt. Men MS er vel interesseret i andet end "vores bredegrader" ;)
CoreCoreSkrevet 15/07-08 13:26 
Det er jeg klar over, jeg snakkede bare om ydmyge os, i mit indlæg :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/07-08 14:03, rettet 15/07-08 14:04 
Kotaku har billeder af det nye Dashboard (se link). Jeg synes det ser super lækkert ud, men jeg har også altid elsket, Itunes' coverflow :) Desuden lyder de nye features lækre - rart at kunne downloade nyt content via en browser.

Dashboard NXE
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
153 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig