X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er der galt med PS3'en?


Svar
kooikkooikSkrevet 13/07-08 21:31 
Jeg solgte min ps3 i dag til en gut virkede fint da her og den har virket hjemme hos ham. men så skrive han til mig, når den siger "uden for område" og ikke kan starte hverken film eller spil op, hvad er der så galt med den?

en eller anden der kan hjælpe mig???

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin!
tastasSkrevet 13/07-08 22:12 
Et skud i tågen - er det fordi han forsøger at afspille noget fra en anden region?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
kooikkooikSkrevet 13/07-08 22:17 
nej han siger han afprøver de spil han fik af mig. De har virket hos mig men virker ikke hos ham ved ikke hvad han har lavet????
CronossCronossSkrevet 13/07-08 22:23 
Prøv at holde tænd-knappen nede i 5 sek. ved opstart. Det resetter alle indstillinger, og virker når jeg eksempelvis skal skifte til composite ved indspilning i Final Cut.
nerosnerosSkrevet 14/07-08 08:22, rettet 14/07-08 08:24 
Er der ikke en gendan PS3 system i indstillinger menuen. Dumt spørgsmål men du har vel slettet din egen profil og den slags?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-08 14:26 
"uden for område" er nok det mit tv ville kalde "out of range" så det Cronoss skriver lyder som løsningen. Du har sikkert kørt en opløsning på din skærm som hans ikke kan.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/07-08 15:34 
Ah ja selvfølgelig ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig