X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania Judgement - et kampspil!?


Svar
ChronoChronoSkrevet 12/07-08 18:48 
Er det her nyt for andre end mig? Konami har gang i et kampspil til Wii - bygget på Castlevania! Man kan spille med Simon Belmont, Alucard osv.

Det skuffer mig da lidt hvis serien skal i den retning, og det lyder bestemt heller ikke som om det kan blive nogen salgssucces - så populær er Castlevania da ikke. Det kan selvfølgelig blive vældigt godt, men alligevel... hvorfor så ikke lave det til noget Konami Allstars og få nogle af deres andre serier med? Det ville da være sjovere og knapt så trist for Castlevania-serien.

Castlevania Judgement
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-08 18:54, rettet 12/07-08 18:58 
Så må man håbe der er mulighed for at bruge arcade stick for fighter-spil med Wiimote det kan da aldrig blive godt. Mon ikke også der er tale om nogle meget tidlige screens? For det er da godt nok ufattelig grimt selv for Wii. Ellers må man bare håbe på det bedste, Castlevania plejer jo ikke at skuffe, selvom det denne gang går i en lidt anden retning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 12/07-08 21:16 
Grimt synes jeg nu ikke det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-08 21:41, rettet 12/07-08 21:43 
Baseret på de screens er Soul Calibur 2 langt flottere. Men måske det er endnu et af de spil man skal se køre IRL som SFIV ser ud til at være. En klippefast framerate på 60 kan også gøre mange positive ting.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/07-08 22:06 
*venter på Sumez' dødsskrig*
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-08 23:30 
Fordi jeg ikke synes om grafikken eller fordi de laver et kampspil over serien?
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 13/07-08 00:16 
mmh "alternativt".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 13/07-08 13:28 
Ku de ikke bare ha' smidt Simon og Alucard med i Brawl? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-08 13:49 
Det var da en uhyggelig tanke :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig