X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Song Summoner


Svar
ChronoChronoSkrevet 11/07-08 10:32 
Det ser ud til at vi snart må have et iPod/iPhone/Mac-forum, for nu er SquareEnix på vej med en interessant titel - og mon ikke det kun er den første.

Song Summoner ser ud til at være et SRPG med musik som det gennemgående tema - det er vist ikke set før. Jeg har ikke anden info end billederne på RPGamer, men interessant ser det da ud.

Song Summoner
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 11/07-08 10:58 
Fedt koncept, men er lidt bekymret på den baggrund at det indbyggede quizprogram i min iPod ikke engang kan finde ud af at afspille det musik jeg har på den. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/07-08 11:02 
Øv, ville købe det, men det kræver at man har iTunes installeret :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 13/07-08 12:55, rettet 13/07-08 12:57 
Jeg faldt lige over den officielle annoncering, som jo har lidt flere facts om spillet:
http://www.square-enix.com/na/company/press/2008/0707/

Lyder da smart at man kan level-up ved bare at høre sin musik. Men ærgerligt at det ikke virker på iPhone, da jeg nok aldrig får en iPod. Ikke at jeg har en iPhone nu, men jeg tror jeg ender med at købe en inden alt for længe (afhængigt af hvilket abonnement man tvinges ud i).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 13/07-08 13:16 
Jeg var dum nok til at installere iTunes, da det kræves for at man kan købe spillet, og nu har den fucket min iPod.. tak for lort, Apple. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-08 13:53 
Hvad brugte du før du installerede iTunes? Jeg har forstået det sådan at når man på Linux bruger et program som Amarok så er det hele en stor gang hjemmefusk der gør at det overhovedet virker. Så måske det ikke nødvendigvis er iTunes der har ødelagt din iPod?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/07-08 16:23, rettet 13/07-08 16:24 
Winamp.

Well, lige nu ligger der jo overhovedet ikke noget på iPod'en, den er fuldstændig formateret, så det kan ikke rigtig være Winamps skyld at den ikke virker lige nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-08 16:42 
Hvis winamp har brugt fuskeri når den har lagt musik over på din iPod så kan det måske være at det har fået iTunes til at gå amok. Jeg har selv været betænkelig ved at slutte min shuffle til iTunes igen og nu har jeg bestemt ikke lyst til det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig