X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Max Payne the movie


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/07-08 15:38 
Trailer tid!

Mark Payne
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KilroyKilroySkrevet 10/07-08 15:44 
Story or root is not set.
?
Kilroy Was Here
The DaneThe DaneSkrevet 10/07-08 16:41, rettet 10/07-08 16:42 
(til en vis grad)

imdb er din ven
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/07-08 18:58 
Næ dog... og Mila Sax.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/07-08 11:13, rettet 11/07-08 13:13 
Crap! De har været hurtigt ude og fjerne den igen...Det var åbenbart et leak.

Marky Mark som Max Payne - hmmm....

Fandt den
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 11/07-08 16:32 
I buy it! Mark Wahlberg ligner ganske fint, og har tidligere vist, at han duer i sammenbidte roller, specielt som panser (We Own The Night og The Departed). Den visuelle stil ligger vist lidt over ad Sin City, og låner pænt fra spillene. Jeg er ret spændt på resultatet må jeg sige.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-08 19:33 
Det traileren viser ser ganske fornuftigt ud - men sådan er trailere jo :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TheDukeTheDukeSkrevet 11/07-08 19:58 
Er det bare mig, eller har plottet meget lidt at gøre med historien i Max Payne?

Den døde kone og barn er der, bevares, men "looking for something god wants to stay hidden"? Hvad fanden har det med noget som helst at gøre?

Det er sq urimeligt fesent hvis screenwriterne ikke var i stand til at skrue et manuskript sammen fra plottet i et spil der var story-driven som Max Payne, men Hollywood har åbenbart ikke nået længere nu end de havde dengang de spyttede lort som Double Dragon og Street Fighter The Movie ud.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-08 20:12, rettet 11/07-08 20:13 
Rolig rolig! Traileren afgiver meget lidt om hvor tæt filmen egentlig holder sig til spillet. Jeg er selv lidt nervøs med hensyn til de underlige engle, men husker da at der var brugt masser af referencer til religion igennem hele det første spil. Designer stoffet i det første spil bliver ofte omtalt som "wings of angels" (eller noget lignende) - jeg går ud fra at det er det der refereres til, også i det quote fra traileren.

Hvis de begynder at blande en masse overnaturligt ind i filmens plot bliver jeg fælt skuffet, men indtil vi ved mere synes jeg ikke du skal afskrive den (fuldstændigt).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-08 20:20 
Jeg synes det er ret fedt. Fik helt lyst til at spille 1'eren igen :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig