X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Eye of Judgment Tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/07-08 15:56, rettet 09/07-08 16:02 
Som gammel Magic The Gathering-spiller, kunne jeg ikke stå for fristelsen: Jeg har netop fået The Eye of Judgment ind ad døren. Desværre har jeg ikke været igang endnu, da det tager en krig at opdatere spillet til den seneste version - jeg lover at poste mine indtryk når jeg har været igang.

Imidlertid er jeg blevet interesseret i at udvide min samling af kort med diverse booster packs osv. Det eneste jeg umiddelbart har kunnet finde er nogle (dejligt billige) Theme Packs, på Play.com, som indeholder en række prædefinerede kort - desværre vil de ikke levere disse uden for UK. Tager jeg fejl, eller skulle det ikke også være muligt at købe booster packs med tilfældige kort til spillet? Hvor kan disse i så fald købes (billigt)?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 09/07-08 16:28 
Findes spillet som demo?
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 09/07-08 17:16, rettet 09/07-08 17:16 
Har selv spillet. Men ikke fået spillet det i lang tid(Da smadret min sixaxis og ventede på ds3 ><)

Første neros: Nope, vil sgu være for svært uden camera og kort. :p

Anyway er selv gamle magic spiller og købet da af den grund.(siden WoTC var med til lave det).


Ved nogen b/o sælger dem, især dem som også solgte magic. købte selv et par booster og en theme dack med til mit.(set 2 skulle være bedre pågrund af flere tricks). Eller kan du bruge.

Eller kan du bruge mit link i bunden, godt nok længe siden jeg købt ting fra den side(flere år)

Og til sidste er der game.co.uk som sælger boosters til 2,49£ (altid snuppe et par med vis man skal have et spil også)

http://www.warhammer.dk/products.php?product_type=14
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
XiwanaXiwanaSkrevet 09/07-08 17:25, rettet 09/07-08 17:28 
Echelon VI>
for UK. Tager jeg fejl, eller skulle det ikke også være muligt at købe booster packs med tilfældige kort til spillet? Hvor kan disse i så fald købes (billigt)?

Du kan købe boosters i de fleste forretninger, der også sælger Magic og div. andre kortspil (Pokemon o.lign). Bog og Idé-butikkerne sælger i al fald Eye of Judgment-boosters. Mon ikke der også kan købes boosters i Ebgames?
[inspirational quote here]
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/07-08 17:52 
Så kom jeg igennem min første offline kamp, hvor jeg blev smadret godt og grundigt. Spillet synes meget kompliceret når man ser de tutorial videos der følger med - der skal selvfølgelig også forklares en hel masse. Har man spillet lignende kortspil tidligere, skal man dog ikke være skræmt, da det minder meget om disse i sin struktur og sit regelsæt.

Jeg er temmelig skuffet over kvaliteten af standeren til "øjet". Den er alt for let til at holde en fast position - jeg tror jeg finder et par blylodder jeg kan lime fast i bunden på skidtet. Dette udmunder i problemer med at sætte standeren så spillepladen og kameraet har den korrekte position. Man burde måske også have valgt at lave spillepladen i noget kraftigt pap, istedet for stof - jeg tror jeg finder et gammelt brætspil, og konstruere min egen plade.

Tak for svarerne med hensyn til hvor der kan købes booster packs!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 09/07-08 20:25 
dpl>
Første neros: Nope, vil sgu være for svært uden camera og kort. :p

Lol! nååååh sådan ja okay nu er jeg med ;-)

Lidt off topic, men jeg burde være millionær idag da jeg er ret sikker på jeg opfandt Magic spillet først. Jeg sad nemlig derhjemme og tegnede monstre på pap skiver til spillekort og brugte sværd og troldom regler hihi ;D Det var sku tider den gang.
Bashful Neophyte
BatemanBatemanSkrevet 10/07-08 11:08 
Jeg er selv inkaneret EOJ-spiller og hvis du skal gøre et godt køb så bestil dine boosters her (KØB ALDRIG I DK! De tager røven på dig!)

http://www.the13thfloor.co.uk/
http://usacomicbooks.stores.yahoo.net/eyeofjubire21.html

Jeg har selv købt 2 boosterboxes SET 2 (indeholder 36 packs) og det kan klart anbefales :)

Add mig hvis du vil have en kamp.
PSN ID: Batey
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-08 14:45, rettet 10/07-08 22:58 
Det ser ud til at være fornuftigt at handle i udlandet, på trods af fare for at blive snuppet i tolden - 500,- for 288 kort må siges at være ret billigt! Jeg var i B.O. Bøger og EBgames. Ingen havde Booster Packs.

Jeg har lavet lidt modifikationer på min stander, så den nu er blevet tungere: Jeg havde en stor bunke overflydende metalsplitter fra nogle reoler liggende, og sammen med det fantastiske produkt "lim-pistol", gik det hurtigt med at få lavet et fornuftigt resultat. Det er måske ikke særlig kønt, men som bekendt ser man ikke standerens bund under brug. Limens lettere latex-agtige konsistens gør desuden at standeren nu også er nogenlunde glid-sikker.

The Eye of Judgment Tråden

Som skrevet i tidligere indlæg, var jeg ikke helt tilfreds med stofkluden, der bruges som spilleplade. Det tog ikke lang tid at smække et par stykker papir på en gammel spilleplade. Jeg har lavet et par små tweaks i forhold til den gamle spilleplade: Standeren kan nu kun stå et sted, men da spillepladen kan drejes, gør det ingen forskel, udover mindre spildplads. Der er blevet plads til et deckmønster og en graveyard.

The Eye of Judgment Tråden
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BatemanBatemanSkrevet 10/07-08 14:58 
Ser sgu ganske nice ud, har det samme problem med at den at stativet sejler rundt når vi spiller. Tror jeg hælder noget cement i min stander!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-08 15:04 
Jeg ved ikke om cement kan klæbe på plast, men min stander har hvertfald den helt rigtige tyngde nu :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-08 17:50 
Hvis der er nogle der har andre kort end standard dækket, og gerne vil af med dem, må de endelig sige til :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 10/07-08 21:59 
Det lyder fedt det her... meget fristende, men jeg kan ikke tåle at købe sådan nogle kort uden at ende med at købe dem alle :!

Virker spillet med det gamle EyeToy-kamera eller skal man bruge det nye?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 10/07-08 22:30 
Jeg tvivler, men kan man overhovedet købe spillet uden kameraet?
dRxLdRxLSkrevet 10/07-08 22:38 
Jeg bliver nødt til at spørge, kunne man ikke bare printe de der kort fra downloadede billeder på nettet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-08 22:54, rettet 10/07-08 23:00 
Sony påstår at det ikke kan lade sig gøre - jeg kan dog huske rapporter fra flere store sites om at det kan (jeg tror Kotaku lavede den egentlige test).

Umiddelbart er det ikke til at finde kort via google (udover ganske få). Jeg er ikke i tvivl om, at nogen kunne finde på det, men der er alligevel temmelig meget besvær forbundet med at printe alle kortene ud, og skære dem til - for ikke at tale om hvad det koster i farvepatroner.

En ting er dog sikkert: Man får brug for flere kort efter at indlærringsperioden er overstået. Jeg får mundklø online, selvom jeg spiller så klogt som muligt. Jeg tror dog lige jeg venter til næste måned med at investere i 36 af disse "booster packs" :)

Jeg har ikke umiddelbart kunnet finde noget omkring kompabiliteten med EyeToy kameraet. Ser man på kameraets specs og design tror jeg desværre ikke dette kan lade sig gøre. Der sidder en bestemt genkendelses-chip i "øjet", mens spillet kræver at man bruger dets vid-vinkel funktion.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 11/07-08 07:31, rettet 11/07-08 07:32 
Eye kameraet er også langt mere lysfølsom end EyeToy kameraet hvilket f.eks. gør det mere praktisk til at scanne kortkoderne under reelle lysforhod, og er generelt bare langt bedre. Men havde den opfattelse at genkendelses logikken lå i softwaren.
BatemanBatemanSkrevet 11/07-08 13:56, rettet 11/07-08 13:57 
Jeg har ca. 1000 kort og lysten til at købe flere boosterboxes er der. Men hvis jeg køber flere flipper konen. Så jeg må leve med dem jeg har. :(

Echelon> bare vent til du kommer i gang med set2, der er mange flere regler.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BatemanBatemanSkrevet 15/07-08 11:47 
Echelon VI -> hvad siger du til en kamp i eftermiddag kl. 16.30?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/07-08 11:55 
Kunne være fedt - jeg har desværre ikke tid, før imorgen. Er du frisk der?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BatemanBatemanSkrevet 15/07-08 12:36 
Det er jeg da, skal dog være om eftermiddagen eller aften da jeg ikke har ferie endnu. Jeg har tilføjet dig på messenger, så er det lidt nemmere at koordinere.
Min msn er: lwestermann@hotmail.com
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ChronoChronoSkrevet 31/07-08 18:29 
Så fik jeg det også. Hvordan vinder man mod cpu'en? Jeg har spillet 10-15 gange med det medfølgende starter deck mod en cpu med samme deck. Laveste sværhedsgrad. Jeg synes det virker lettere umuligt.

Er der nogen som har en idé til hvordan man kan indbygge lys i standeren? Det er umuligt at spille om aftenen her.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 04/08-08 11:31 
Så er jeg også røget med på eye of jugdment. Jeg er som flere af jer også gammel magic-spiller og derfor er eoj jo perfekt! Jeg er dog lidt i tvivl om hvor mange af det samme kort man må have i sit deck, jeg har forstået det til 3?

Add: FreeYourMind_Dk
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-08 12:58 
Så vidt jeg lige umiddelbart husker er det rigtigt nok generelt tre. Der er dog specielle regler for nogle af de største monstre, som man kun må have et kort af i sit deck.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 04/08-08 16:40 
Mod cpu'en der kan man bare frit vælge et kort fra sit deck i stedet for at følge reglerne med at trække et hver runde. Man kan også bare spille sine bedste kort flere gange selvom der kun er ét af dem i ens deck. Kan man også gøre det når man spiller online?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-08 16:43 
Nej, der gælder der selvfølgelig helt andre regler - ellers ville snyd være ekstremt udbredt ;) Du får vist hvilke kort fra dit deck du trækker hver runde, og hvilke fem du har på hånden inden spillet begynder. Man vender sig hurtigt til at kigge sit deck igennem for at finde kortene hurtigt.

Jeg fandt CPU modstanden ganske ok. Den giver udfordring nok til ikke at tillade dumme fejl - begåes disse kan spillet hurtigt vende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 04/08-08 19:27 
Jeg taber stadig næsten hele tiden mod cpu'en. Har du lavet et bedre deck end det der følger med?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-08 20:07 
Tja, ikke nogen større ændringer hvertfald. Jeg har byttet nogle få kort ud fra standard decket med nogle af dem fra boosterpacken, men konceptet og styrken er nogenlunde den samme.

I starten forsøgte jeg at lure CPU'ens taktikker af, og bruge dem bedre end den formåede, hvilket gav pote :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 04/08-08 20:58 
Jeg har haft lidt mere held nu. Har fjernet nogle af de tilsyneladende gode kort jeg fik fra boosters og lagt nogle lidt svagere kort i. Det gav mig lidt flere muligheder i hver tur, hvor der ikke altid før var råd til at bruge et kort.

Jeg har bestilt et par pre-designede theme decks - det må hjælpe noget mere :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 18/08-08 22:03, rettet 18/08-08 22:03 
Er der nogen om vil spille en kamp en dag? Jeg plejer at spille online fra cirka 22.00 og til midnat hver dag.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BatemanBatemanSkrevet 19/08-08 12:07 
Jeg er klar. Vi kan spille i aften ved 22.30 tiden?

PSN ID: Batey
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ChronoChronoSkrevet 19/08-08 20:50 
Jeg tilføjer dig nu - gør dig klar til nederlag! :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 19/08-08 23:56 
Det gik jo som forventet: 2-0 til mig :)

Sjovt ellers. Vi må gøre det en anden gang. Måske jeg så kan finde ud af hvordan chat-funktionen virker... kan man bare tilslutte et USB-keyboard?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BatemanBatemanSkrevet 20/08-08 09:17 
Jep, eller du kan bare aktivere chat-funktioen med mikrofonen i kameraet.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ChronoChronoSkrevet 20/08-08 20:45 
Er der nogle som vil bytte et par kort? Jeg kunne f.eks. godt bruge de her kort:
Arc Satelite Cannon
Novogus Warrior
Darksword Samurai
Verzar Golem
Biolith War Chariot
Mesmer's Envoy
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 07/10-09 12:48, rettet 07/10-09 12:51 
Så fik jeg købt spillet med kamera. Jeg havde længe inden anskaffelsen af PS3 set mig lun på spillet, specielt da jeg er gammel Magic spiller.

Men: Hvor fanden får jeg fat i nogen kort?
Lige meget hvor jeg kigger, så er de udsolgt. Der er lidt tilbage hjemme i DK, men det er til en pris som er uhyrligt høj.. Ellers er det USA eller Ebay, men så er prisen næsten den samme.
Sony har slet ikke fyldt på markedet. Speciel serie 2 og 3 er svære at få fat i, hvoraf sidste nævnte er nærmest umulig. Bare det at købe et common kort er i sig selv ultra rare!
Jeg har ringet rundt til boghandlere og Gamestop, ingen kunne hjælpe..
Lige nu så har jeg et deck som spillere siger er nærmest ubrugeligt, selv som start. Uden stor mulighed for at spæde til. Det er urimeligt af Sony/Hasbro, og jeg syntes det er enormt ærgeligt at så god en idé drukner i mangel på backup fra dem som har udviklet det.

Skulle det så lykkes mig at få fat i serie 2 eller 3 kort, så skal jeg yderligere betale for at aktivere muligheden for at bruge kortene. 75 pr. serie eller 125 for begge. Det gør det bestemt ikke billigere.

Jeg mener at Sony bør frigive kortene til officiel download. Eksempelvis at man betaler X antal kroner, og så kan man hente hele serie 1, 2 eller 3 til print.

Som det er nu, kan jeg desværre ikke anbefale Eye of Judgement til nogen som helst. Af den simple grund at de ikke kan spille det, med mindre de begår ulovligheder.

Jeg fristes utroligt meget til at begå ulovlige handlinger og downloade kortene. Hvis bare jeg vidste hvor, så havde jeg gjort det allerede. Men jeg er ikke vant til at gøre den slags, så ved ikke hvor jeg skal gøre det.

Skulle nogen have nogen kort til salg, eller andre råd, så send mig endelig en besked.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/10-09 13:16 
Det er lang tid siden jeg har spillet EOJ, og jeg nåede aldrig at købe flere kort, men fandt spillet interessant - som du er jeg også gammel Magic-spiller.

Det ser ud til at det bedste og stort set eneste sted man stadig kan handle EOJ-kort er "Eye of Judgement Manager". Priserne er nogenlunde standard: 12 booster packs fra serie 3 for 399,- dkr.

EOJ Manager
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 07/10-09 14:08 
Jeg kigger lidt på siden, kendte den godt, men ikke godt nok til at vide at man kunne købe fra den. Værd at kigge nærmere på.

Skal vi tage et spil en dag, hvis du altså stadig har det, og er frisk på at genoptage det. Det lyder til at vi har de samme kort, undtagen de 8 fra boosteren som kan være forskellige ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/10-09 17:17 
Brug nu ikke for mange penge på det - det kunne se ud som om, at de har droppet kamera og IRL kort: http://www.joystiq.com/2009/08/18/use-your-eyes-of-judgment-on-this-psp-trailer/

Tag hellere at spil World of Warcraft TCG med mig :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/10-09 17:48 
Hulle>
Skal vi tage et spil en dag, hvis du altså stadig har det, og er frisk på at genoptage det. Det lyder til at vi har de samme kort, undtagen de 8 fra boosteren som kan være forskellige ;)

Vi kan da godt tage et spil en aften, så kommer det endelig i brug igen :) Jeg skal vist lige have tjekket op på reglerne, men så hut jeg visker var der et par udmærkede info-vidoer på spil-skiven. Og ja, det bliver en lige kamp, for som du har jeg kun standard-kortene, plus de otte tilfældige fra en booster-pack.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 07/10-09 19:11 
Jeg vil også gerne spille en dag. Jeg har pænt gode kort :)

Har også en del ekstrakort jeg fik købt ved et uheld... det skal ikke koste dig meget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 10/10-09 11:17, rettet 10/10-09 15:43 
Nu har jeg spillet en hel masse kampe, og min oprindelige kritik med kortene til side, så er det et fantastisk koncept med et lige så fantastisk spil. Det giver en fed indlevelse den måde det er bygget op på.

Echelon VI-> De samme kort burde gøre kampen lige, det føles bare ikke sådan. Jeg får altid tæv af computeren, trods vi spiller med samme deck. Måske jeg bare er en elendig strateg.

Chrono-> Jeg vil meget gerne købe kortene. Vil du sende mig en besked med info? Hvilke drejer det sig om (serie 1, 2 eller 3? Hvor mange kort/pris og konto nr.

Cool :) lad os tage en kamp en dag. Kan i ikke adde mig på PSN, mit id er HullePR.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 16/10-09 21:42 
Coolshop har lige nu spillet til 299,- inkl. kamera.. Godt tilbud, hvis man er indstillet på at ofre yderligere på kort.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig