X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 vs PS3


Svar
Hellmand DKHellmand DKSkrevet 08/07-08 13:57, rettet 08/07-08 14:57 
Hej alle sammen, kan se vi er et blandet folkefærd her inde, så jeg vil høre jer om hvad i vil anbefale Xbox 360 eller PS3?

Kender kun Xbox 360 og den LARMER som en i h..... når man spiller og ser film....

Men hvordan er Ps3 mht støj osv, for jeg overvejer kraftigt at købe en?

Regards Kennet
242 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
Hellmand DKHellmand DKSkrevet 08/07-08 13:57, rettet 08/07-08 14:57 
Hej alle sammen, kan se vi er et blandet folkefærd her inde, så jeg vil høre jer om hvad i vil anbefale Xbox 360 eller PS3?

Kender kun Xbox 360 og den LARMER som en i h..... når man spiller og ser film....

Men hvordan er Ps3 mht støj osv, for jeg overvejer kraftigt at købe en?

Regards Kennet
nerosnerosSkrevet 08/07-08 14:08 
PS3 er støjfri! Ihvertfald hvad angår spil. Blu-Ray har jeg ingen erfaringer med? Men hvis du vil have en konsol uden larm så vælg en PS3 :-)

Men at poste den slags herinde kan nemt gå hen at blive et farligt skænderi, men vi er jo voksne memnnesker ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 08/07-08 14:09 
Jeg spiller mest på min Xbox 360, men jeg har begge dele (og på det seneste har min PS3 været mest tændt).

Jeg er af den opfattelse at det er spillene det kommer an på, og ud fra det synes jeg klart at Xbox 360 har mest at byde på.

Larm er ikke en faktor for mig, med mindre det er virkeligt vanvittigt, men jeg kunne da godt tænke mig at min 360'er larmmede lige så lidt som min PS3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/07-08 14:38 
Jeg vil egentlig godt støtte op om Herold og understrege at du skal kigge på spillene i stedet for lydniveauet.. ellers blir det en dyr maskine der selvfølgelig ik larmer når den er slukket ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/07-08 14:39, rettet 08/07-08 14:40 
Jeg er enig med Herolden! ...Men vil gerne uddybe med min egen vurdering:

Indtil videre har det været meget småt med de rigtigt gode eksklusiv titler til PS3, mens multiplatformsudvalget selvfølgelig er det samme, med undtagelse af online features, hvor 360'eren står stærkest hvis du vil betale for LIVE.

Med den seneste opdatering er Playstation 3 dog så småt kommet op på siden af hvad LIVE tilbyder. I mine øjne har Sonys seneste konsol været plaget af en hel del problemer, som hovedsagligt består i dårlig planlægning, markedsførring og kommunikation. Det hjælper ikke at SCEE tilsyneladende har syltet mange af de eksklusive titler de havde planlagt som f.eks. The Getaway m.f. og eksklusive titler som Haze's mangel på succes og kvalitet.

Som i sidste generation, virker det som om at den store kæmpe blot er langsom om at vågne. Du skal nok få masser ud af din PS3 i fremtiden hvis det er det valg du tager, men jeg ville personligt vente til udvalget af eksklusive titler er bedre og større.

Konklusionen må være, at du ikke går galt i byen lige meget hvad du vælger. Xbox 360 har allerede et godt og stort bibliotek af spil, der måske mangler en smule i diversitet, selvom kvaliteten dog kompensere i store hele for dette. Sony og de tredjeparts firmaere der støtter platformen Playstation 3, vil sikkert tilbyde mere af det du elskede på Playstation 2 (såfremt du ejede en sådan), og der skal såmænd også blive plads til et par skøre titler.

Derfor er det ultimativt bedste valg selvfølgelig at eje begge platforme ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 08/07-08 14:45, rettet 08/07-08 14:48 
Har begge.

tro vidste flest enig om 360 larmer. Personlig er det kun problem når jeg tæt på den (Som nu hvor jeg sidder ved min PC).

Personlig har jeg aldrig kunne høre min PS3 40gb når jeg har spillet, set dvd eller set bluray.(Eller for den sags skyld downloaded anime.(PC var død og gonzo prøvede en ny måde med anime. Så hente på min fars PC and brugte ps3 til filen)

Vis du har HDtv og ser en del film og regner med bruge den til det en del, så tag PS3. Personlig virker den bedste so far.
Men snakker vi spil er det mere smag og behag. Personlig vil jeg tage 360 over PS3 der. Pågrund a nice jrpg udvalge, bedre spil udvalg(efter min menig!), live, flest venner med 360, archievement og marketplace(PSN EU skuffer sgu). Men vis du regner med spil meget gå efter hvad dine venner har(co-op, online, låne spil også videre) og hvilket konsol har flest spil der passer dig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 08/07-08 14:46, rettet 08/07-08 14:48 
Helt klart spillene, og ikke lydniveauet, man skal tænke på. Jeg mener, hvad skal man med en "lydløs" PS3, når man hverken kan spille Lost Odyssey eller Dead Rising på den?

Kort sagt har PS3 et meget fattigt spiludbud sammenlignet med X360, og det er de fleste, inkl. fanboys, vist efterhånden enige om.

Echelon VI>
Sony og de tredjeparts firmaere der støtter platformen Playstation 3, vil sikkert tilbyde mere af det du elskede på Playstation 2 (såfremt du ejede en sådan), og der skal såmænd også blive plads til et par skøre titler.

Jeg synes egentlig, X360 har langt mere at byde på indenfor den slags spil, jeg spillede på PS2.

Ting har ændret sig ret meget denne generation, og som Born2Play skriver i en nylig tråd, er Xbox nærmest blevet den nye SNES....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/07-08 15:01 
..og så er Sony's PS3 en Megadrive?
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 08/07-08 15:05 
N-Gage ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 15:11 
Sumez>
Helt klart spillene, og ikke lydniveauet, man skal tænke på.

Jeg vil hellere end gerne give dig ret, men desværre var støjgenen grund til, at jeg i tidernes morgen solgte min 360. På det tidspunkt kunne jeg kun spille når datteren var lagt i seng, og så kunne tv'et naturligvis ikke være på højeste volume. 360eren overdøvede fjernsynet med sin støj. Derfor har lydniveauet IMHO også en smule at sige.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 08/07-08 15:17, rettet 08/07-08 15:29 
Kan kun være meget enig med dig. Støjen fra den bobblende elkoger var for meget af det gode. Jeg er også nødt til at tage hensyn til mine omgivelser i stuen så jeg oplevede det samme som dig. Noget helt andet er at PS3'en er meget mere bruger venlig end XBOX360 hvor alt er låst fast, og jeg følte aldrig jeg havde frihed nok til give min maskine et personligt touch ;-)

Nu kan jeg spille de fedeste computerspil uden støj fra en elkoger, og bare rolig den sovende bjørn skal nok vågne op!

Men noget andet er, at jeg nok bliver nødt til at købe mig et meget bestemt spil til november som så også betyder, at jeg måske må acceptere at støj vil komme når jeg igen skal på jagt efter Locust-scum ;-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 08/07-08 15:27, rettet 08/07-08 15:29 
Elite = Mindre larm, HDMI og større harddisk. De samme tre ting som PS3 tidligere havde som hovedargumenter ;)

Og kender jeg Hellmand ret, skal han holde sig fra PS3, hvis han kun vil have én konsol. En Xbox Live-veteran kan ikke tage sig til takke med PS3'erens onlinedel.

Men hvis du (Hellmand) alligevel regner med at have begge stående, så er der da ingen grund til ikke at få en PS3 også. BluRay, MGS 4, BluRay, Uncharted og BluRay er da værd at tage med ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 08/07-08 15:29 


Løsningen på alle støjproblemer
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/07-08 15:38 
Er det endeligt vedtaget og almindeligt accepteret at Eliten larmer mindre end de gamle versioner?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CoreCoreSkrevet 08/07-08 15:46 
Pas, aner det ikke, men det er erfaret ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 08/07-08 15:47 
Den løsning med snegle i øregangene minder om Nintendos svar på baggrundslys i deres første Gameboy Advance haha!

Link...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/07-08 16:02 
SeventhSun>
Er det endeligt vedtaget og almindeligt accepteret at Eliten larmer mindre end de gamle versioner?

Hvis der er en "falcon" Elite, så er den mindre larmende... men ikke meget. ca. 20% mindre DVD-drev støj vil jeg vurdere det til.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 16:04, rettet 08/07-08 16:04 
20% er da meget i den sammenhæng.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Hellmand DKHellmand DKSkrevet 08/07-08 16:08 
Tror nu også jeg beholder Xboxen og pakker den ind i rockwool og sætter den på loftet samt forlænger alle ledninger :-) så jeg kan game i stuen stadigvæk muhahahaha
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/07-08 16:24 
Du skal dog op på loftet når du skal skifte spil - bare så du ikke først indser dette efter projektet er fuldført ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dchangdchangSkrevet 08/07-08 16:27 
Det er da det man har nisser og rotter til... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/07-08 16:55 
Jeg glemte selvfølgelig småkravls nyttighed i sådanne situationer ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 08/07-08 17:06 
Joo... det er bestemt noget men LANGT fra støjsvag og jeg skulle have to konsoller op ved siden af hinanden før jeg bemærkede det. Den alm. blæserstøj var dog ikke spor forbedret hvilket overraskede mig (negativt).
silverstarsilverstarSkrevet 08/07-08 18:02 
Echelon VI>
Du skal dog op på loftet når du skal skifte spil - bare så du ikke først indser dette efter projektet er fuldført ;)

Det samme gælder når du skal skifte maskine ;)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KTCKTCSkrevet 08/07-08 18:31 
Der er stor forskel på, hvor meget Xbox360 maskinerne larmer. Både selve maskinen og DVD-drevene varierer meget i støjniveau. Jeg har bevidst gået efter de mest støjsvage modeller, og har desværre oplevet at de døde efter et halvt års tid. MS har sendt mig returmaskiner, der har larmet helt sindssygt i forhold til de maskiner jeg sendte ind til dem.

Men... Det var et lille sidespring. Jeg har ikke købt en PS3 endnu, netop på grund af det begrænsede spiludvalg, og fordi jeg blev sur over, at de barberede funktionalitet af maskinen og satte størrelsen på harddisken ned. At DualShock 3 ikke leveres med maskinen endnu har også noget at sige.
Omvendt er jeg godt træt af det ustabile skrammel MS har solgt mig, men som andre har nævnt i tråden, handler det om spiloplevelserne. Dem får jeg primært på Xbox 360 i øjeblikket, og min oplevelse er stadig, at multiplatformtitler generelt er bedst på denne maskine.

Sidst skal det nævnes, at jeg har en kammerat med PS3, hvor jeg blandt andet har gennemført MGS4, og det er godt, men ikke nogen reel grund til at købe maskinen -desværre. BluRay er ikke trækplaster for mig heller, men jeg glæder mig til at Sony får styr på deres online service og udgiver en "PS3 Ultimate Edition" med 160GB harddisk, PS2 emulering og Dualshock 3 controllere til billige penge.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Hellmand DKHellmand DKSkrevet 08/07-08 18:50 
Echelon VI>
Du skal dog op på loftet når du skal skifte spil - bare så du ikke først indser dette efter projektet er fuldført ;)

Danm, så må jeg anskaffe mig et x ternt drev til den :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 19:16, rettet 08/07-08 19:18 
Sumez>
Helt klart spillene, og ikke lydniveauet, man skal tænke på. Jeg mener, hvad skal man med en "lydløs" PS3, når man hverken kan spille Lost Odyssey eller Dead Rising på den?

Det er da vidst kun Dead Rising jeg kommer i tanke om når jeg tænker 360 must haves. PS3'en har MGS4 der med lethed overgår alt hvad der er at finde på 360 og så kommer Residente Vil 5 også, dog til begge maskiner...

Så de har hver een god super titel og en masse skrammel. Men PS3'ens toptitel er så bare bedre end 360'erens.

Til sidst er det måske på sin plads at fortælle at jeg pt. er ved min 6. Xbox 360, så der er nok ikke noget at sige til at jeg håber Sony endnu engang får et kæmpe forspring. 360'eren sutter altså max hvad hardwaren angår :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/07-08 19:52, rettet 08/07-08 19:53 
Det må vist være denne tråds absolut mest subjektive vurdering indtil videre. Ser man mere objektivt på de to konsoller, kan ingen vidst være i tvivl om hvilken konsol der har spilbiblioteket med mest bredde, kvalitet og størrelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 19:57 
Ok jeg er bare ikke så enig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 08/07-08 20:11 
En del mener at du spiller en anden Xbox 360 Top-titel nu ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Alf81Alf81Skrevet 08/07-08 20:18 
Konsolkongen>
Til sidst er det måske på sin plads at fortælle at jeg pt. er ved min 6. Xbox 360, så der er nok ikke noget at sige til at jeg håber Sony endnu engang får et kæmpe forspring. 360'eren sutter altså max hvad hardwaren angår :(

Kan heller ikke forstå hvorfor der ikke har været mere fokus på kvaliteten af hardwaren. Eller er det bare mig der fatter så åndsvagt hat af alt og at der nu findes en model der ikke går istykker?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 20:32 
Næppe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/07-08 20:40 
Det her har seriøst undret mig i lang tid, så spørger jeg bare ud i det blå: Hvorfor bliver folk ved med at købe 360'eren, når gud og hver mand ved, at skidtet går i stykker med samme hast som kinesiske folkeskoler under et jordskælv? Jeg forstår det simpelthen ikke...
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 20:41 
Det kunne jo være, selvom at det er usandsynligt, at man er heldig at få en maskine, der faktisk virker problemfrit i mere end et halvt år ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/07-08 20:47 
Undskyld jeg siger det, men er det ikke lidt... sørgeligt?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 20:59 
Helt vildt. Men sådan er tendensen jo blevet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/07-08 21:07 
Konsolkongen>
... at jeg pt. er ved min 6. Xbox 360...

Ligesom der er stor forskel på støj niveauet, er der tilsyneladende også stor forskel på hardware kvaliteten. Jeg har to Xbox 360 maskiner som jeg har haft siden launch (well, den anden fik jeg ½ år efter launch), og ingen af dem har været i stykker med RROD. Den ene (den nyeste) brændte af, men jeg så ingen RROD - ved ikke hvad der skete med den.

Jeg forstår fandeme godt, at du er træt i ansigtet, når du er ved din 6. maskine!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 08/07-08 21:13 
Killer Bean 2>
Det her har seriøst undret mig i lang tid, så spørger jeg bare ud i det blå: Hvorfor bliver folk ved med at købe 360'eren, når gud og hver mand ved, at skidtet går i stykker med samme hast som kinesiske folkeskoler under et jordskælv? Jeg forstår det simpelthen ikke...

Fordi folk køber maskinen for spillenes skyld?

Iøvrigt mener jeg ikke at MGS4 er "bedre end alt der er på Xbox 360". Det er en fin årsag til at eje en PS3, men det bliver sgu aldrig en årsag til at eje den over en Xbox 360.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/07-08 21:18 
Konsolkongen må være det der svarer til spilverdenens sure gamle mand.

Det er noget gevaldigt selvmodsigende i at skrive der kun er én top titel til Xbox 360, men samtidigt have brændt 6 maskiner af og have en gamerscore på næsten 15.000.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 08/07-08 21:35, rettet 08/07-08 21:36 
Irreterende at 360'erne er så ustabile det kan da ikke være rigtigt..? Mon ikke de bliver lavet bedre nu? Hvis gennemsnits levealderen er på 6 måneder er det jo dybt godnat :-(
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 21:38 
Hvad har gamerscoren at gøre med toptitler? Jeg har bare spillet ufattelig meget lort og middelmådige titler på den maskine :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 08/07-08 22:21 
Killer Bean 2>
Det her har seriøst undret mig i lang tid, så spørger jeg bare ud i det blå: Hvorfor bliver folk ved med at købe 360'eren, når gud og hver mand ved, at skidtet går i stykker med samme hast som kinesiske folkeskoler under et jordskælv?

Det gør de heller ikke. Jeg er selv ved min 6. Xbox, men historien er sådan her:

Købte en launch-model. RROD. Var selv i butik, stod selv for håndteringen af defekte maskiner, og derfor fik jeg ombyttet konsol nr. 1, 2, 3, 4 og 5.

Da den sjette gik ned, var jeg ikke længere i butikken, og reklamationsretten (den på 6 måneder) var udløbet, så denne gang var der ingen vej uden om at sende den til Microsoft.

Den kom funtionel tilbage, men i mellem tiden havde jeg købt en Elite-model, og skilte mig derfor af med min 5'er.

Min pointe er:
Efter sigende bliver 360'eren der først har været hos MS med RROD, tilbageleveret i langt mere stabil stand. Og her slutter historien for de fleste.

Jeg selv (og Konsolkongen) har oftest fået ombyttet konsollerne, der i princippet alle kan have været lagervarer, der stammer helt tilbage fra første oplag, hvilket forklarer den hyppige udskiftning. Teorien er at de bare kunne have været hos MS til at starte med, og derefter fungeret fint resten af deres dage.

Så folk bliver ikke ved med at købe 360'ere. De har ingen udgifter ved MS-forsendelser og reperationer, så de har kun købt konsollen én gang. Pånær mig selv, der valgte at opgradere til Elite.

KTC er så den eneste undtagelse jeg kender til. Han har så bare været RØV-uheldig. Men det er også et unikt tilfælde.

Og sidst; Eliten skulle efter sigende være mere stabil end nogensinde (i hvert fald Falcon-modellerne).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-08 22:26 
Hvordan kan man skelne Falcon modellerne fra de andre?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 08/07-08 22:49 
Falcon-modellerne er tilsyneladende ikke ret meget mere stabile, og der er allerede adskille RROD eksempler.
Problemet er, at de har udskiftet processoren med en ny og fysisk mindre chip, som kræver mindre strøm og udvikler mindre varme. Det er også godt nok, men når hovedparten af problemerne stammer fra grafikprocessoren, hjælper dette tiltag jo ikke så meget.
Der kommer dog en ny model med kaldenavnet Jasper i løbet af nogle måneder, hvor både processor og grafikprocessor er gjort mindre og kræver mindre strøm. Det skulle gerne hjælpe, og sådan en model bliver ret sikkert min næste.
Lad mig lige understrege, at disse ting intet har at gøre med maskinens regnekraft. Den forbliver ens for både CPU og GPU.

Man kan identificere en Falcon på flere måder. Den enkleste måde er at kigge om maskinen har HDMI udgang. Hvis ja, har man helt sikkert en Zephyr eller Falcon.
De kommer med en strømforsyning på 175 Watt, men desværre kan man ikke se dette på kassen af de nyere modeller.
Man kan også kigge efter produktionsdatoen, da de begyndte at producere Falcon i slutningen af September måned 2007.
Endelig kan man også lyse med en lygte eller tage et billede igennem de små huller i kabinettet for at se, om det er den nye eller gamle køleprofil - dette er den sikreste metode.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 08/07-08 23:07 
SeventhSun>
Konsolkongen må være det der svarer til spilverdenens sure gamle mand.

Og så måske bare overhovedet ikke alligevel. Nej, ham Kongen er måske bare en af de mest aktive af slagsen herinde. Resten af dem sidder og sviner samtlige spil over Skype hver aften, men her er Konsolmartin så også med.
Ting om dét og pis.
silverstarsilverstarSkrevet 08/07-08 23:27, rettet 08/07-08 23:30 
Core>
KTC er så den eneste undtagelse jeg kender til. Han har så bare været RØV-uheldig. Men det er også et unikt tilfælde

Det må du uddybe lidt, mener du at hans mildest talt uheldige oplevelser med ustabil XBox360 hardware er unikke, eller er det noget andet?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
CoreCoreSkrevet 09/07-08 00:24, rettet 09/07-08 00:24 
I KTC's tilfælde er det (sådan som jeg har forstået det) en kombination af defekt(e) konsol(ler), halvhjertede reperationer, inkompetente supportere og hans gener mht online/offline arcade-rettigheder.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 09/07-08 07:30, rettet 09/07-08 07:33 
Juggernaut>
Hvordan kan man skelne Falcon modellerne fra de andre?

Nemmeste og mest sikre metode er (svjv) strømforbruget som står angivet på både kassen og konsollen.
175W er "falcon" mens 203W er den gamle model. Alle "falcon" har også HDMI og BenQ drev, men ikke alle med HDMI og BenQ drev er "falcon". Så det er en misforståelse at kigge efter HDMI. Produktionsdato+fabrik er også en måde.
silverstarsilverstarSkrevet 09/07-08 08:16 
Core>
I KTC's tilfælde er det (sådan som jeg har forstået det) en kombination af defekt(e) konsol(ler), halvhjertede reperationer, inkompetente supportere og hans gener mht online/offline arcade-rettigheder.

Okay, enig. Kombinationen af alle disse uheldige faktorer tilsammen er usædvanlig, jeg troede du mente at oplevelsen med hardware-problemerne var unik.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/07-08 12:27 
Echelon VI>
Ser man mere objektivt på de to konsoller, kan ingen vidst være i tvivl om hvilken konsol der har spilbiblioteket med mest bredde, kvalitet og størrelse.

Størrelsen kan vel ikke diskuteres, men hvis man ikke lige er gearet til FPS/TPS eller bilspil så føles det hele stadig temmelig fattigt på 360 også.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
242 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig