X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hmmm... (Msn Games)


Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 24/06-03 00:48 
I denne nyhed: http://www.games.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=67809&ci=60 skriver Msn Games at " et indlæg på ELSPA Games Summit i London, sagde industri analytiker Ben Keen fra Screen Digest, at salget af PlayStation 2 maskiner i Europa er gået ned med 11% i første kvartal i forhold til sidste år. Xbox salget var steget med lidt over 47% mens Gamecube salget var det samme som sidste år ved samme tid. "

Men Hovsa, Xbox og Gamecube var slet ikke udgivet i første kvartal sidste år i EU, så det er da lidt mærkeligt at xbox salget er steget med 47% . Gætter Msn Games sig frem til tallene, eller er der bare tale om en seriøs fejl? Jeg synes på det seneste at Msn Games har lavet nogle dumme fejl mht. nyheds siden. De påstod også at Resident Evil serien ikke var eksklusiv til gc mere, men det har den jo aldrig været?!? Seriøs nyhedsside kan man da hvertfald ikke kalde det, efter min mening.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-03 02:51 
Joachim M Andersen >
De påstod også at Resident Evil serien ikke var eksklusiv til gc mere, men det har den jo aldrig været?!?

Jo det mener jeg de er. Alle Res evil spil med et tal i navnet (dvs. res evil 0, 2, 3, 4 osv.) er eksklusiv til gamecube. Hvorimod Res online som ikke har et tal i navnet godt må være eksklusiv til PS2.
Sådan mener jeg ihværtfald det er...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 24/06-03 03:40 
Xbox blev udgivet i marts..

Resident Evil er eksklusiv..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
MajorPMajorPSkrevet 24/06-03 08:31 
ja, og sjovt nok kom Gamecube d. 3/5, hvilket en gut som dig, Joachim, naturligvis kan huske? :p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 24/06-03 10:22 
Maj er så ikke med i "første kvartal"...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 24/06-03 10:57 
Nej anden ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JoachimMAJoachimMASkrevet 24/06-03 12:44 
nej, og hvad var pointen så i det, MajorP?

I må da indrømme at det er lidt mærkeligt at der er blevet opfundet tal, men det er måske bare mig der er en dum spade.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
MadsMadsSkrevet 24/06-03 12:47 
Måske skulle der ikke have stået "I Europa" ?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JoachimMAJoachimMASkrevet 24/06-03 12:50 
Konsolkongen >
Jo det mener jeg de er. Alle Res evil spil med et tal i navnet (dvs. res evil 0, 2, 3, 4 osv.) er eksklusiv til gamecube. Hvorimod Res online som ikke har et tal i navnet godt må være eksklusiv til PS2.
Sådan mener jeg ihværtfald det er...

Ja, så er hele serien da heller ikke eksklusiv. I denne nyhed: http://www.games.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=67288&ci=60&sp=3 siger Msn Games at "Resident Evil serien er åbenbart ikke længere eksklusiv til Gamecube, da Resident Evil Outbreak, som kan spilles online, kommer til PlayStation 2."
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
LWSLWSSkrevet 24/06-03 12:50 
Eller også sammenligner de ikke denne første kvartal med sidste års første kvartal. Jeg så engang en artikel der prøvede at koge en god stemning op, over at sidste kvartal i året havde solgt bedre end de andre kvartaler. Undskyld men det hedder jul, og er efterhånden et ret gammelt koncept.
NaieraNaieraSkrevet 24/06-03 12:51 
Joachim M Andersen >
Ja, så er hele serien da heller ikke eksklusiv.

Og Dead Aim er også på vej...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 24/06-03 12:52 
Bare for at ordkløve, så kan det vel diskuteres, hvad der menes med "serien".

Er Crystal Chronicle og Tactics fx en del af Final Fantasy-serien?

Er Survivor og Online-tingen en del af Resident Evil-serien?

Som jeg ser det er Resident Evil-serien annonceret som eksklusiv til GameCube,
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 24/06-03 12:56 
Sådan ser jeg også på det, det ville næsten være synd at kalde Survivor en del af den originale serie.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-03 13:00 
Det er jo også KUN de spil med tal i navnet der er eksklusiv til GC.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig