X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Glemt min PS3-US konto?


Svar
nerosnerosSkrevet 04/07-08 18:46 
Ja nu fik jeg min PS3 tilbage og endda helt ny med nye kabler og controller :D Meget fint!

Jeg har nu genskabt min gamle PAL konto, men jeg kan ikke huske min US konto. Det som er problemmet tror jeg er, at jeg har været så dum at lave en anden fødselsdato som jeg nu ikke kan huske. Jeg forsøgte mig så med at lave en ny konto, men fandt hurtigt ud af, at jeg nu ikke længere kan bruge min hotmail da den jo er knyttet til min gamle US konto som jeg ikke kan huske mere selvfølgelig :-/ Åndsvagt og dumt af mig! Hvis jeg så nu vil lave mig en ny emailadresse, som jeg kan bruge til at lave en ny US konto hvilke er så gode mener i?
Bashful Neophyte
rapsacrapsacSkrevet 04/07-08 18:56 
jeg mener du bare kan skrive noget tilfældigt lalal...?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
nerosnerosSkrevet 04/07-08 19:36 
Altså som emailadresse?
Bashful Neophyte
rapsacrapsacSkrevet 04/07-08 20:56 
ja
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
nerosnerosSkrevet 04/07-08 23:52 
Ok det troede jeg ikke. Mente den skulle være gyldig? Jeg prøver imorgen igen så.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/07-08 09:21 
Har din PS3 været i stykker? Jeg troede den var indestructible! Gold! Always believe in your soul!

Jeg har skrevet mine data ned, fordi jeg har købt et par ting på min US konto.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 05/07-08 09:31, rettet 05/07-08 09:31 
Haha! Ja den sov stille ind efter et par måneder. Jeg skal lige love for at min nye PS3 er komplet lydløs. Dejligt!

Den er ihvertfald ikke indestructible, men den er gold :D

Jeg har været en idiot den dag jeg lavede min US konto. Nu har jeg prøvet ret mange af de passwords, som jeg kan komme på det måske kunne være, men intet hjælper. Man er jo lost uden en US konto...!

Er det ikke noget med, at et bogstav skal være stort og man skal have mindst et tal i sit password?
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/07-08 09:35 
Jo det tror jeg? Jeg har i hvert fald tal i mine? Kan man putte ens Konti på en USB stick og køre dem der fra? Da du sendte den til værksted havde de jo reelt adgang til dine konti eller hvad?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 06/07-08 18:03 
Øh det tror jeg ikke de havde? Jeg tror slet ikke de har kikket på den for jeg fik en helt ny maskine. I Gamespot sagde de, at man ikke havde tid til at reparere PS3'er og derfor gav man kunderne en helt ny maskine hver gang der vrøvl med dem!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/07-08 18:09 
Hvorfor kontaktede du Gamespot? Jeg mener ikke man skal have et stort bogstav i password men der skal i hvert fald været et tal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/07-08 18:56 
Jeg laver kludder i det jeg mener selvfølgelig Gamestop ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/07-08 18:58 
Ja det regnede jeg også med ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/07-08 22:45 
Nu har jeg fået lavet mig en ny US Konto tak for hjælpen. Nøj hvor er det langt ude at den europæiske PS3 Store er så ringe..!
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/07-08 11:45, rettet 07/07-08 13:05 
Husk at kigge på Qore - måske ikke lige nu, men det bliver bedre...Issue 2 havde den fedeste Naruto demo.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig