X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DC Universe Online


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/07-08 06:40 
Her er et spil der virkelig vil kunne stjæle min tid...

Men vil alle ikke være Batman? :-D

Kommer til PC og PS3.

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 04/07-08 08:13 
Super fedt! Batman? Arrgh er det ikke lidt normalt der findes jo rigtig mange skøre påfund i DC universet. Hvad med evil Superman ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-08 11:47 
Nu har jeg aldrig været så vild med Batman og Superman er da helt til rotterne. Hvad har DC så ellers af spændende characters?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AmbyAmbySkrevet 04/07-08 12:01 
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_DC_Comics_characters
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 04/07-08 12:09 
Der er godt nok mange. Hvor mange mon de tager med i spillet. Faktisk synes jeg det kunne være mest sjovt hvis man selv kunne lave sin egen superhelt.
Bashful Neophyte
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 04/07-08 13:30 
At være Flash og tæve folk der bevæger sig i slowmotion, snipe med Green Arrow eller kreere store boksehandsker med Green Lanterns ring :D
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/07-08 14:37 
Jeg vil være Booster Gold eller Blue Beetle (Ted Kord) eller Ambush Bug eller Martian Manhunter eller Guy Gardner eller Mr Miracle eller Star Boy eller Vigilante eller Powergirl eller Creeper eller... hey, er det ikke så noget online-fis? ...så never mind... :/
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 04/07-08 16:45 
Så vil jeg være Lobo!
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
HolisticHolisticSkrevet 04/07-08 17:26, rettet 04/07-08 17:26 
Tror som minimum at med et spil som det her vil vi se de fleste fra Justice League unlimited, det virker mere og mere som om at DC comics hiver flere og flere af deres persongalleri frem hver gang noget nyt kommer fra dem, Det kunne være rart at se mange af de mere mystiske og fremmede characters som man ikke er vant til at se (herhjemme i det mindste, og her tænker jeg oss lidt på Lobo :))
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/07-08 20:11 
Holistic>
det virker mere og mere som om at DC comics hiver flere og flere af deres persongalleri frem hver gang noget nyt kommer fra dem, Det kunne være rart at se mange af de mere mystiske og fremmede characters som man ikke er vant til at se

Jeg vil sige at i "52", "Countdown" og "Final Crisis" er det i sagens natur det helt store galleri der er kravlet i arbejdstøjet. Men det hænger vel også sammen med at tidens store (DC-)forfattere ønsker at bruge alle mulige og umulige personer fordi der er gode historier i dem. Jeg kan varmt anbefale at man læser DC-stuff af Geoff Johns, Grant Morrison, Paul Dini, Mark Waid og Brad Metzer. :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/07-08 09:28 
Gameover skærmen er Doctor Light der.....dig! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/07-08 11:49 
Screens!

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 07/07-08 12:03, rettet 07/07-08 12:03 
Hmmm! Jeg er slet ikke glad for det design valg. Det ligner jo tegnefilm :-(

Jeg vil hellere have en mere rå stil ala Dark Knight eller Lobo.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/07-08 12:29 
Sjovt at det er Jim Lee der har lavet designet. Det ligger et stykke fra det vi plejer at se fra ham (hmmm, men måske ikke så langt fra hans All Star Batman & Robin).

Jeg synes meget godt om stilen, men lad os nu lige se hvordan gameplayet ser ud.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/07-08 12:40 
Jeg vil gerne se dem i højere opløsning. Tror godt det kan ende med at blive flot...Men ja Jim Lee's Joker er crap! (Læs hush)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 07/07-08 18:40 
Kommer åbenbart også et Mortal Kombat Vs. DC Universe.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/07-08 19:02 
Ja, det stinker... jeg mener DC-fatalities?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-08 19:31 
Jokeren ser badass ud i DC Online.
Er det ikke sådannoget a-la City of Heroes hvor man laver sin egen helt?

Ellers vil jeg være Batman
BeanoBeanoSkrevet 15/01-11 22:38 
Nogen der har prøvet dette og kan komme med indtryk?

Der er ikke kommet anmeldelser endnu selv om det er udkommet - lidt mistænkeligt IMO.

Syntes det ser meget spændende ud men prismodellen skræmmer...
JmogJmogSkrevet 15/01-11 22:46 
De skal da lige nå at spille det først. Med et mmo er det jo kun et godt tegn at de venter med anmeldelsen ellers har de jo skyndt sig alt for meget.

De første anmeldelser kommer i løbet af næste uge sikkert. EGs er vist onsdag mener jeg de har sagt.
BeanoBeanoSkrevet 15/01-11 22:56 
Det er rigtigt nok, men det har været i åben beta så længe at man skulle tro at der var mindst et par anmeldelser allerede ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 15/01-11 23:06, rettet 15/01-11 23:12 
Sony viste hvad der nok bliver Intro filmen til spillet på armageddon convention(stor comic/film/spil/fantasy event) da jeg var nede på New Zealand.
Ved ikke hvordan selve spillet bliver, venter og ser hvordan det bliver modtaget. Men flot lavet er den.

Link...
JmogJmogSkrevet 16/01-11 03:40, rettet 16/01-11 03:42 
Beano>
Det er rigtigt nok, men det har været i åben beta så længe at man skulle tro at der var mindst et par anmeldelser allerede ;)

Mjoeh. Det ville dog være farligt at basere en anmeldelse af et mmo på en beta. Et fps, jo ingen problemer - der vil nok ikke være de store forskelle. I et mmo derimod er der jo ingen der ved, hvor godt serverne vil kunne håndtere den mængde af spillere, der pludselig tilføres. For slet ikke at snakke om alle de bugs, man først opdager, når spillet udgives til de uvaskede masser. Jo længere der går før anmeldelserne kommer, jo mere seriøst kan vi tage dem.
BeanoBeanoSkrevet 16/01-11 09:07, rettet 16/01-11 09:13 
Det har jo ikke holdt utallige anmeldere fra at anmelde de store PS3 FPS'er der kører på dedikerede servers (R1+2, Killzone 2, MAG, etc.) som også nemt kunne have givet problemer performance når alt traffikken rammer centrale servers og ikke er peer-to-peer som de fleste konsol FPS'er.
Mener også godt man kunne forvente nogen site bare havde anmeldt det på gameplayet alene da startproblemer for et MMO ikke unikt. De store sites regnede jeg ville holde igen med at rushe anmeldelser ud netop pga. det er MMO, men ikke en eneste "useriøs" anmeldelse er tikket ind hverken på PC eller PS3 udgaven her 5 dage efter det er udkommet. Det lugter af en embargo ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/01-11 12:11 
I Danmark har NFI endnu ikke udsendt anmelder-eksemplarer (i hvert fald ikke til os), med den besked at de endnu ikke var modtaget. Det er i øvrigt kun PS3-versionen der ryger ud til anmeldelse. Spillet udkommer først onsdag d.19. herhjemme. Jeg har har talt med en der har spillet pc-versionen siden d. 11. (som download) og han siger det er spas.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/01-11 12:14 
Jeg prøvede i øvrigt spillet ganske kort i august på PS3 og var ikke super-imponeret. Men for det første kan der ske meget på den tid og i øvrigt kan det dårligt betegnes som en længere dybdegående test.
nerosnerosSkrevet 16/01-11 12:59, rettet 16/01-11 12:59 
Måske man skulle hoppe med på vognen når det kommer.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/01-11 14:42 
@KC: Kan kan jo forklare en del ;)

Må bare se tiden an så - kan være prisen falder lidt og det bliver bedre med nogle patches hvis der er startproblemer.
Fuld-prisen samt 100,- pr. måned gør ihvertfald at jeg ikke rusher ud og køber det nu :P
nerosnerosSkrevet 16/01-11 14:47 
Beano>
Fuld-prisen samt 100,- pr. måned gør ihvertfald at jeg ikke rusher ud og køber det nu :P

100kr pr. måned? Er det ikke gratis at spille PS3 online mere?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/01-11 15:13 
Jo, men de bruger MMO betalingsmodellen på både PS3 og PC udgaverne.
nerosnerosSkrevet 16/01-11 15:30 
:-(
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 17/01-11 23:27 
neros>
100kr pr. måned? Er det ikke gratis at spille PS3 online mere?

Så blev det lige strøget af listen... Betaler for LIVE, det er nok.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-11 11:42 
Ja det er jo altid lidt sådan med nyt territorie på en konsol, men som gammel MMORPG spiller har jeg ikke noget problem med et månedligt abonnement af spillet lige nu...

Især ikke hvis jeg kunne logge ind lige nu, men det er så mere en midlertidig fejl på deres servere. Det er selvfølgelig også med til at forlænge spillets levetid :D
BeanoBeanoSkrevet 18/01-11 12:25 
Forstår ikke de DCUO startproblemer - jo ikke det første MMO fra SOE. Er det kun på PS3 problemerne er eller også på PC?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-11 14:46 
Der er vidst over hele linjen.
BeanoBeanoSkrevet 19/01-11 10:42 
Gamespot har en lang (over 1 time) "now playing" video af spillet (PS3 udgave). Ser meget interessant ud IMO. Man kan spille med både DS3 og mus+keyboard på PS3 også hvilket er nice.

GameSpot Now Playing: DC Universe Online
The DaneThe DaneSkrevet 19/01-11 14:29 
Dét som jeg har læst mig frem til - set ud fra folks meninger om spillet - så skulle det være ps3 versionen man skal få fat på. Pc udgaven vil være mord for din mus pga. de kombinationer og antal tryk man skal bruge.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 12/07-11 14:31 
Jeg har en veninde der har købt spillet og indtastet den voucher der skulle holde i 30 dage, det gjorde hun i søndags.

Nu virker koden så ikke mere, nogen der har en forklaring løsning ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-11 15:11 
Kan det ikke være fordi hun allerede har indtastet den?
Spiller nu: Phantasy Star IV
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 12/07-11 15:37 
Ja men så burde hun jo stadig kunne spille online på sin account ? : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig