X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chrono Trigger til NDS


Svar
kimmerkimmerSkrevet 02/07-08 08:56 
Fra The Magicbox...


"Square Enix announced Chrono Trigger for NDS, a remake of the classic 16-bit RPG, the DS version will be released in winter 2008."

Bliver spændende at se, om det et "komplet" remake, ligesom DQ5.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 30/04-09 14:36 
JAA>
Jeg må også medgive min varmeste anbefaling af Suikoden Tierkreis. Masser af god historie, vel bedre end noget andet DS RPG, og man skal ikke være veteran for at kunne spille det.

Tak for den anbefaling. Det skriver jeg lige bag øret, til når jeg en dag ser det til en fornuftig pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 30/04-09 14:41, rettet 30/04-09 14:43 
Konsolkongen>
Er det i IV der er en der hedder Kefka(?) for så har jeg spillet det nogle timer på GBA. Det sagde mig desværre ikke nok til at jeg gad gennemføre.

Nej, det er 6'eren, og det er efter min mening det bedste spil i hele serien. Men så er 4'eren nok ikke noget for dig nej. Men man undres over hvilke JRPG'er du har spillet som du faktisk synes om, så. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/04-09 14:47 
Er det i nummer fire eller fem, man skal få vinden tilbage?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/04-09 14:54 
Fem :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-09 17:40 
Sumez>
Nej, det er 6'eren, og det er efter min mening det bedste spil i hele serien. Men så er 4'eren nok ikke noget for dig nej. Men man undres over hvilke JRPG'er du har spillet som du faktisk synes om, så. :)

Alle andre end det ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 30/04-09 17:43 
Jeg nåede at spille en ti stykker, inden genren havde givet mig det, den kunne, og Final Fantasy VI var det klart bedste i min fps-befængte bog :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/04-09 17:43 
Jeg tror umiddelbart det fortjener et forsøg til :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-09 17:48 
Det er muligt det skal ha' et forsøg mere når jeg engang får en SNES. Jeg hader egentlig at spille sådanne spil på håndholdte når man kan spille de samme på rigtige konsoller.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-09 18:42 
Så du hader faktisk dem alle (på håndholdte )og IVeren på 'rigtig' konsol :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-09 18:48 
Jeg er ikke helt med, men jeg bryder mig generelt bare ikke om at spille på håndholdte :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/04-09 19:15 
Helt enig, storladne RPG's giver en meget bedre oplevelse, når de spilles med indlevelse på et fjernsyn i stuen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 30/04-09 23:40 
Naiera>
JAA>
Jeg må også medgive min varmeste anbefaling af Suikoden Tierkreis. Masser af god historie, vel bedre end noget andet DS RPG, og man skal ikke være veteran for at kunne spille det.

Tak for den anbefaling. Det skriver jeg lige bag øret, til når jeg en dag ser det til en fornuftig pris.

Ja, det er godt nok ikke et helt "rigtigt" Suikoden, men jeg tror, det vil falde i din RPG smag. Med bedre end noget andet DS RPG mente jeg historie/karaktermæssigt. Kampsystemet er en rimelig standard affære, men ikke noget, der trækker ned.
fumfumSkrevet 01/05-09 08:11 
Sumez>
Helt enig, storladne RPG's giver en meget bedre oplevelse, når de spilles med indlevelse på et fjernsyn i stuen.

Vi er fem i vores stue. Når jeg har tid til at spille, vil konen se noget tv, ungerne vil se Simpsons, eller et eller andet danse/talent/synge-bras.
Jeg kan ikke komme igennem med et rpg på de tidspunkter.
Næh, tid til spilfordybelse findes på ds'eren.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 03/05-09 21:21, rettet 03/05-09 21:21 
Ok, jeg er nu godt i gang med FF4 på DS.
Det er en rigtig god remake. Grafikken irriterer mig stadig lidt, men det er klart bedre end FF3-remaken - Spillet har alt det der gjorde originalen godt, og har forbedret på enkelte fornuftige punkter. Men først og fremmest nyder jeg hvor meget bedre historien er fortalt via den nye dialog/oversættelse*, mellemsekvenserne og stemmerne. FF3's største tab mener jeg var den nærmest ikke-eksisterende historie og de ligegyldige hovedpersoner, og på det punkt er FF4 i hvert fald direkte omvendt.

Det er i hvert fald klart de €20 jeg gav for det værd, selvom jeg allerede har spillet originalen til døde. :)


*) "You spoony bard!" er stadig med :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig