X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Diablo III annonceret


Svar
jaesjaesSkrevet 28/06-08 13:58, rettet 28/06-08 14:15 
Det ser nogenlunde ligeså kedeligt ud, som det plejer :P

- Men sikkert sjovt nok i multiplayer.

Det officielle site, bl.a. med gameplay-film.
279 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 16/05-12 10:08, rettet 16/05-12 10:09 
Sumez>
GamesAreGood>
Ja, at tjene (og in-game bruge) penge på spil er bestemt ikke et nyt fænomen for folk som spiller. Men indførelsen af et AuctionHouse hvor man som et fuldt integreret element kan få RL-penge udbetalt, er noget som er konkret nok til at den almindelige dansker vil kunne forstå det. Vores forhåbning er at det bliver en øjenåbner for folk som ikke spiller: en understregning af at vores tid brugt på spil virkelig er værdifuld i ordets bogstavligste forstand.

Jeg har det lige omvendt. Jeg synes det er forfærdeligt når der bliver klistret reel værdi på virtuelle genstande, der ikke engang har nogen værdi for køberen udover et kunstigt forbrugerbehov skabt af et spil hvis eneste formål er tidsfordriv og underholdning.
Og jeg er voldsomt enig. Spil for mig, er, og har altid været en måde at koble af og træde ind i et univers, hvor alle er ens og konsekvenser aldrig er værre end game over. Dette er også grunden til, at jeg ikke har spillet i klan i mange år og helt er sprunget over MMORPG, da virkelighed og spil bliver blandet for meget sammen, og så ryger gevinsten jo. Når virkelige penge også bliver blandet ind i sagen, står jeg helt af, og jeg bliver faktisk meget forundret over, at man kan se det som noget positivt, at spil ikke bare forbliver "værdiløs underholdning", for det er jo netop det der giver spillene deres værdi for mange af os.
Tid er selvfølgelig en ressource, men for mange er fritid i en helt anden kategori end penge, da man netop har brug for at få et afbræk fra det virkelige livs stress og ansvar...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 16/05-12 10:09, rettet 16/05-12 10:15 
TheDuke>
Jeg er lige kommet til Act 2. Mit umiddelbare indtryk er:
- Skills/skilltree var sjovere i de to første. Der er stort set ikke nogen meningsfulde valg der skal træffes mht. til skills.
- Deres Always-On DRM er en bæ dyppet i tis. Connection problemer, server downtime og lag når man spiller single-player.
- Det er alt, ALT for let. Jeg har kun været tæt på at dø to gange, og jeg tror ikke jeg har brugt mere end 10 potions.
- Rapidfire som Demon Hunter er totalt broken. "Hold down right mouse button to win"-broken.
- Resten er glimrende.

Jeg er grundlæggende enig med det ovenstående, jeg kan dog ikke forestille mig andet end at sværhedsgraden tilpasser sig. Vi er også plovet gennem hele act 1, men nu ER det jo også kun act 1 ud af 4, på første sværhedsgrad ud af 4, så jeg vil ikke drage nogen konklusioner. Act 1 i D2 var også ret nemt.
Jeg håber også at skill-systemet udvikler sig drastisk, for det er godt nok kedeligt som det er nu. :)

Andre kritikpunkter fra min side, er at det ikke er særlig godt bygget til multiplayer, når man fokuserer på quests og story. Når man snakker med personer i forbindelse med mainquesten, deler alle spillere den samme dialog, og hvis nogen vælger at skippe den, bliver den skippet for alle. Er man ikke i nærheden når en quest bliver "afleveret", går man glip af alt hvad der sker. Det gør det utroligt besværligt at "deltage" i spillets verden.
Jeg synes også at alt hvad der hedder stemning i de gamle Diablo-spil er røget helt af fløjten. Kan I huske øjeblikke i D2, som når man første gang bevægede sig ned i helvede, og frigav de forskellige segl i Diablos hule, hvorefter man kunne høre dæmonen selv dukke op inde i centrum af bygningen, og det nærmest gysede ned af ryggen, som man vidste at man stod overfor en svær kamp?

Det spil besad flere øjeblikke med den form for indlevelse, til sammenligning synes jeg det var direkte åndssvagt når SPOILER-TEKST:
Maghda introducerede The Butcher
i slutningen af Act 1, som en http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/GiantSpaceFleaFromNowhere]Giant Space Flea[/LINK]" target="">Giant Space Flea uden nogen form for opbygning, og med en opsætning der lignede et gameshow mere end en act boss.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-12 10:32 
Jeg sad og tænkte på om det always-online halløj var lavet med Korea i tankerne? Koreanerne gør det jo ret meget i net-cafeer frem for at have deres egne PC'ere og hvis éns karaktere er gemt serverside...
SumezSumezSkrevet 16/05-12 10:33 
Figurerne var også gemt server-side i D2, hvis man spillede closed battlenet.

Der er faktisk mange folk i Danmark der også spiller den slags på netcafé, så tror ikke du skal regne med at det kun er Korea. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 16/05-12 10:59 
@ Sumez, jeg snakkede med en kammerat igår, som også fortalte, at deres real money auction house IKKE er globalt. Jamen så har vi i EU bare endnu mere at frygte, for så vil vi helt klart se, at de velkendte china farmers vil floode EU og nok også US serverne, for at lave profit. Jeg dør en smule indeni bare ved tanken. Bliver jo spændende at se, hvornår de første diablo kontoer bliver hacked, og stripped for alt der har den mindste form for værdi :(

Men hvordan slipper man af med problemet? For det er sikkert ikke nok, bare at banne alle kinesiske ip'er på deres server. De kører nok igennem et par proxyer, og slipper igennem på den måde, hvis det endeligt var.

I bund og grund må kinesiske farmer farme alt hvad de kan, bare mit spil ikke lider last under det, såsom massiv lag, eller mega login-kø. Og jeg har det lidt mistænkt, at vi måske har lidt for mange fra fra US og Asia på EU servers lige nu :/ Jeg kan ikke vide det, men har sgu min mistanke da.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 16/05-12 11:00 
Sonic>
Men hvordan slipper man af med problemet? For det er sikkert ikke nok, bare at banne alle kinesiske ip'er på deres server. De kører nok igennem et par proxyer, og slipper igennem på den måde, hvis det endeligt var.

Kan de overhovedet lovligt blokere folk fra at spille i deres "egen" region?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 16/05-12 11:04 
Nok ikke, medmindre man overtræder deres EULA. Jeg mener mere, om man ikke kunne blokke spillere fra f.eks. Asien på de Europæiske server. Jeg ved da f.eks. at man som EU registreret spiller vist ikke kan poste på deres amerikanske forum. Så det er vel en slags region block de har inde der.

Ja jeg ved det sgu ikke, men jeg tror, at hvis de virkeligt vil tjene penge på EU spillere (de der goldfarmers), så skal de også nok finde en vej.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
TheDukeTheDukeSkrevet 16/05-12 11:19 
@Azzkikr
Hvis der ikke havde været alle de health globes, så tror jeg faktisk sværhedsgraden i Act I havde passet meget godt.
Jeg håber du har ret i at spillet bliver sværere senere hen, for det fjerner en del af fornøjelsen ved spillet når man bare kan steamrolle igennem stort set alle fjender.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-12 11:24 
Sumez>

Jep. Det er lige præcis det de gør. Jeg hader virkelig at tænke på det.

Det er i sandhed her din dobbelmoral skinner igennem. Du burde nok ikke ha' støttet projektet med din 349,- ;)
SumezSumezSkrevet 16/05-12 11:51, rettet 16/05-12 11:51 
King Chaos>
Sumez>

Jep. Det er lige præcis det de gør. Jeg hader virkelig at tænke på det.

Det er i sandhed her din dobbelmoral skinner igennem. Du burde nok ikke ha' støttet projektet med din 349,- ;)

Hold dog op. Der er da en kæmpestor forskel på at betale for et spil, som er et reelt produkt, og at betale for ingame genstande, der kun eksisterer for at skabe et falskt værdigrundlæg, som spinder penge ud af ingenting. Den håber jeg virkelig du er i stand til at se.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 12:04 
.

HJÆLP!
SumezSumezSkrevet 16/05-12 12:06 
Hvor lang tid går der før der kommer en "Error 37" t-shirt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 12:09 
Er nok med i GOTY udgaven.
jaesjaesSkrevet 16/05-12 12:22 
Holy scary Cartman.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/05-12 12:28 
Beano>
Hjælp

Han er faktisk rimelig sjov - selvom det er en joke, så er det meget fin satire over både gamere og spilindustrien.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 12:38, rettet 16/05-12 14:00 
Ja han er ok :)

Og han viser her lidt af hvordan han forbereder sig til rollen...

http://www.youtube.com/watch?v=075BYWFl66U
SumezSumezSkrevet 16/05-12 12:45, rettet 16/05-12 12:45 
Min kæreste er helt vild med ham der :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 13:48, rettet 16/05-12 13:58 
What's not to like?

Diablo III annonceret

"Need more frosting"
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-12 18:59 
Sumez>

Hold dog op. Der er da en kæmpestor forskel på at betale for et spil, som er et reelt produkt, og at betale for ingame genstande, der kun eksisterer for at skabe et falskt værdigrundlæg, som spinder penge ud af ingenting. Den håber jeg virkelig du er i stand til at se.


Rolig nu. Det jeg mente var at hvis du mener at (f.eks.) Blizzard gør noget økonomisk/moralsk forkert, bør du vel ikke støtte projektet? Men med dine penge fortæller du dem at det er ok. :)
DunwichDunwichSkrevet 16/05-12 19:15 
Dunwich>
Er der nogen som har et guest pass de kan undvære? Kunne godt tænke mig at se, om min laptop overhovedet kan køre det, inden jeg render ud og køber det.

Har tjekket via. http://www.systemrequirementslab.com

Min laptop består testen sådan nogenlunde, men klikker jeg på recommended, så er den ikke så glad for mit Geforce GT 420M grafikkort. Hmm.

Jeg har iøvrigt en Core i3 processor i min laptop, og kan køre Star Wars the Old Republic uden problemer, hvis jeg skruer lidt ned for grafikken.

Kan man skrue på de grafiske options i Diablo III osse, så man kan tilpasse det til sin PC?

Har fået kode nu.
QQSkrevet 16/05-12 20:32 
Dunwich>
Er der nogen som har et guest pass de kan undvære? Kunne godt tænke mig at se, om min laptop overhovedet kan køre det, inden jeg render ud og køber det.

Jeg har samme spørgsmål - guest pass anyone?

Jeg ejer ingen spil-computer, men til min store overraskelse kørte Starcraft II ganske flydende på min iMac fra 2008 med onboard intel grafik, så der er vel en reel chance for at Diablo også kan køres.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
happyEDhappyEDSkrevet 16/05-12 21:50 
Her kan du få en ide om din com kan køre det.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 16/05-12 22:02 
Den side har desværre aldrig virket på andet end Windøws
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dpldplSkrevet 17/05-12 03:47, rettet 17/05-12 03:51 
Sådan, så fik jeg lige gennemført normal med monk, døde et par gange(Hvilket for det meste var min skyld eller fordi nyt monster jeg ikke kendte!)

Normal var måske ikke hårdest, men rammer man uheld med våben så kan det blive en smule hårdere. Men efter jeg fandt rigtig stats til normal(hp each hit og attack speed), så gik det hele meget bedre. Ved Azzkikr føler det var lidt mere slow paced, men med monk gik det nu ellers hurtig fra monster til monster uden pause og crowd control brugt jeg aldrig. Så jeg tro det her kommer helt an på ens spell valg og stats fra gear.

Masser af random dungeon og quest rundt omkring hvilket jeg var glad for, fordi jeg den type der skal tjekke hvert et hjørne og med bedst item kommer fra elite og rare mobs og ikke bosser senere i spillet, så bliver random dungones jo gode, da der altid er blå og gule monster dernede. Personlig synes jeg sidequest + achievement enlig bare giver D3 mere content i forhold to D2.


Mangle på attribute og talent tree er faktisk kun en god ting i mine øjne. Lige spillet torchlight 2 (og wow i gennem mange år), personlig faktisk blevet træt af talent tree fyldt men ting der kun giver små boost. Og D2 endte enlig altid bare med et par spell og masser passive halløj til dem. Attribute ender fandme altid blev fundet en opskrift på hvad er bedst også bruger alle det.
At alle spells er våben baseret, nok et valg jeg glad for blizzard har lavet. Melee altid følt bedre da nyt våben gør forskel, hvorimod casters skulle opgrader alt for få samme boost fordi deres skade kom fra ren stats.

Så ser man på D3 fra ren gameplay side, så er det uden tvivl min favorit. Og efter prøvet path of exile og torchlight 2 beta er jeg ret sikker hvor min tid vil blive brugt.

Alt det med server, ja det kan jeg enlig kun være enig med, efter alt det login problemer der var sidste dag også diverse achievement problemer der også var (En del fra act fik jeg aldrig)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
QQSkrevet 18/05-12 09:43 
Jeg bumper lige min efterspørgsel efter et Starter Edition Guest Pass? Er der nogen venlige sjæle derude?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/05-12 17:26 
Mibhunter#2495
er lv 36
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
TheDukeTheDukeSkrevet 18/05-12 18:07 
Jeg har gennemført normal og overvejer om jeg gider at spille videre på Nightmare. Jo mere jeg tænker over det, jo mere får jeg lyst til at geninstallere Diablo 2 og spille det i stedet for.
dpldplSkrevet 18/05-12 18:20, rettet 18/05-12 18:20 
Personlig synes jeg spillet bedre på nightmare, vores lille 3 mands hold er bliver slået ihjel så mange gang i forhold til normal og vi kun på act 2 af nightmare, samme tid bliver classes rigtig god der (har en del spell og runes at vælge imellem.

Men lige nu rusher vi enlig kun efter hell.

EDIT: Skal siges jeg nu har monk og Wizard i nightmare.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/05-12 18:25, rettet 18/05-12 18:26 
Jeg har som så mange andre opgivet min wizard, klassen er simpelthen for elendig til at effektivt gå igennem hell og inferno skulle vidst være næsten umuligt som wizard. Det tager 10 sec at nakke et givent mob og selv med 14k hp og 40% reduction bliver jeg nakket af 3-4 slag fra en vilkårlig mob.

Lidt ærgerligt spillet er så dårligt balanceret. Har startet en demon hunter i stedet.
SumezSumezSkrevet 18/05-12 21:00 
MortenRiis#2727, forresten.

Lyder da kedeligt med wizards, for umiddelbart stormer min wizard gennem nightmare. Kunne godt bruge lidt mere udfordring, men trist hvis det bare bliver umuligt.

Jeg forstår dog ikke hvorfor det burde tage længere at dræbe fjender med én klasse fremfor en anden, når damage-systemet er stort set det samme for dem alle?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 18/05-12 21:58 
Hølmkjær>
Jeg bumper lige min efterspørgsel efter et Starter Edition Guest Pass? Er der nogen venlige sjæle derude?

Hvordan kan der være så få i omløb når man får to med til hvert eksemplar af spillet? Jeg har også plaget et par forskellige steder, og der er endnu ingen gevinst :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 18/05-12 22:00 
Jeg har endnu et der ikke er brugt, men har det desværre ikke i nærheden af mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/05-12 22:51 
Jeg har sendt mine 2 guess passes til Hølmkjær & Naiera nu.
QQSkrevet 18/05-12 22:58 
Azzkikr>
Jeg har sendt mine 2 guess passes til Hølmkjær & Naiera nu.

Tak. Det var pænt af dig. :)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
happyEDhappyEDSkrevet 18/05-12 23:03 
happyED#2690
LVL 36
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 19/05-12 01:38 
Naiera>
Hølmkjær>
Jeg bumper lige min efterspørgsel efter et Starter Edition Guest Pass? Er der nogen venlige sjæle derude?

Hvordan kan der være så få i omløb når man får to med til hvert eksemplar af spillet? Jeg har også plaget et par forskellige steder, og der er endnu ingen gevinst :p

Er det kun noget der gælder den boksede kopi? Hvis det også gælder den digitale, så giver jeg gerne mine væk, hvis nogen kan fortælle mig hor jeg finder dem :-)
dpldplSkrevet 19/05-12 02:07 
Ret sikker på digital udgaven ikke har nogen.

OK Arcane mobs (Orb der der skyder laser) på en gul mob med minions er fandme on på nightmare. Kommet til ac 4 på nightmare nu med min wizards.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 19/05-12 02:15 
Min maskine kan tilsyneladende ikke køre spillet så det overhovedet er spilbart...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 19/05-12 03:40 
Naiera>
Min maskine kan tilsyneladende ikke køre spillet så det overhovedet er spilbart...

Har du prøvet mere end én gang? Da jeg bootede op første gang afviste den også mit grafikkort på min 5 år gamle iMac og sendte mig til en Blizzard-side med en liste over unsupported grafikkort. Jeg tænkte, "ka det nu og pas" - prøvede igen - og så kørte det uden problemer - omend ved meget lave features. (Man kan justere helt ned til 800x600(!))
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 19/05-12 13:01 
Min bærbare er også flere år gammel, kostede 4.000 i Expert, og har aldrig været lavet til "gaming", og den kører spillet helt helt fint.
Alle indstillingerne (pånær opløsning) er godt nok på det laveste, og mange ting er slået fra, men jeg synes ikke det gør spillet særlig meget grimmere, teksturerne er alligevel ikke særlig detaljerede i forvejen.

Husk lige at give spillet lidt tid, lad det evt. stå et par minutter til at loade alle assets ind, mit har det tit med at hakke en del lige når jeg starter det, men det bliver hurtigt bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 19/05-12 13:07 
Hølmkjær>
Har du prøvet mere end én gang?

Jeg har prøvet mange gange :) Mit grafikkort står godt nok under 'Low Performance' (dog ikke Shit Performance, eller hvad den dårligste kategori nu hedder), men jeg forventer alligevel mere end fem-ti FPS ved 800*600...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/05-12 13:09 
Opløsningen gør ikke særlig meget for spillets performance, det er vigtigere at sætte teksturer til lav, slå vsync og anti-aliasing fra, og sætte lowFX til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 19/05-12 13:29, rettet 19/05-12 13:34 
Til de folk som ikke kan køre Diablo III, eller vil vente til det falder pris, men som har en trang til at klikke sig i hegnet, var det måske værd at kigge på Nox. Har selv fået det anbefalet, da jeg engang spurgte på et RPG-forum efter et Diablo-agtigt spil med puzzles. Det er fra 2000, så grafikken virker bestemt i orden, og det kan køre med op til 1024x768.

Nok ikke tilfældigt, det er tredje mest solgte spil på gog.com lige nu ;) De burde næsten have sat det på tilbud, men $6 er da bestemt også i orden (og så får man det jo uden DRM og underlige programmer, man skal installere).

http://www.gog.com/en/gamecard/nox
NaieraNaieraSkrevet 19/05-12 13:41 
Sumez>
Opløsningen gør ikke særlig meget for spillets performance, det er vigtigere at sætte teksturer til lav, slå vsync og anti-aliasing fra, og sætte lowFX til.

Jeg har slået alt fra, eller skruet det helt ned. Ved windowed 800*600 får jeg tilsyneladende 15 fps (cmd+R på Mac viser fps), og det er ikke godt nok. Jeg kan desuden slet ikke læse teksten i spillet :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 19/05-12 13:58, rettet 19/05-12 14:06 
Jeg har snildt 80% systemressourcer fri selvom spillet kører. Burde noget af det ikke gå til nogle flere fps?

EDIT: Nå, der er mange med ca. samme Mac der har præcis samme problem. Jeg spiller noget Xenoblade og læser trådene igennem på et andet tidspunkt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/05-12 16:41, rettet 19/05-12 16:41 
Jeg har også hørt om en del der har problemer med det på Mac. Kan du ikke installere Windows med noget dual-boot halløj?

Det er selvfølgelig temmelig overkill bare for at køre Diablo, men jeg kender mange der gør det, da der generelt er en del fordele i at have begge OS'er på sin computer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 19/05-12 16:48 
Jeg har Windows i VMFusion, så det andet gider jeg ikke rode med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/05-12 17:03 
Nu har jeg ikke prøvet VMFusion, men hverken VMware og Virtualbox på Linux er særlig gode til at trække noget som helst 3D. Jeg kunne dog forestille mig at det må virke en smule bedre på Mac :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 20/05-12 02:19, rettet 20/05-12 02:20 
Azzkikr>
Jeg har som så mange andre opgivet min wizard, klassen er simpelthen for elendig til at effektivt gå igennem hell og inferno skulle vidst være næsten umuligt som wizard. Det tager 10 sec at nakke et givent mob og selv med 14k hp og 40% reduction bliver jeg nakket af 3-4 slag fra en vilkårlig mob.

Lidt ærgerligt spillet er så dårligt balanceret. Har startet en demon hunter i stedet.

Efter været kommet til hell, kom jeg i tank om den her indlæg, selv lige gennemført act 1 på hell med wizard. Udover Sidste boss, så virker en "glass cannon"(eneste defensive spell er diamond skin!) wizard med ok våben faktisk rigtig godt ind til videre. min damage stod til 3000, og vis jeg smuttet på AH kun jeg få min våben til gå fra 180 dps til omkring 280dps. Så kun været endnu letter.
Man skal højst lige på AH vis ens våben er alt for dårlig og man har for lav HP. Nogen folk har uheld med gear.

Efter lige slået sidste act 1 boss på hell ihjel, må jeg sige mange år siden jeg fået samme føles som da han gik ned, med adrenaline og det hele.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkenDarkenSkrevet 20/05-12 20:15, rettet 20/05-12 20:16 
Hehe der er en wizard der har luret hvorledes Diablo på inferno kan soloes som wizard.
"Clever use of game mechanics" måske, men synes stadig det er godt gået:

http://www.diablofans.com/topic/42866-i-beat-diablo-inferno-solo/

Lav HP pool, energy shield, life regen/leech, massiv dmg og så ellers kite for the wins.

Han har screenet stats og build.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
279 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig